A navic kdyz vezu deti nebo jedem na vylet tak se vetsi kufr hodi.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	e65 vs e60 - rádce při koupi
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
ted jezdím jednou E60 po velkém servisu (ropa) jelikož se toho dělalo hodně tak to chci pořádně projet a po dnešku musím říct že obdviduju všechny majitele E60, je to nafta v mpaketu, auto se i tak strašně naklání (nemá DD) takže mi málem dneska ujela RSová oktávka, přitom je to tvrdé a pěkně nepohodlné, sport sedačky nejdou pořádně nastavit aby v tom člověk seděl nějak rozumně (a měl opřenou hlavu), co je největší prdel tak přes tapec se neda dostat ruka na ovladani sedačky, takže pro posunuti sedačky musím zastavit a pootevřit dveře, když si opřu nohu o tapec tak mě tlačí hrana, takže ani noha si nejde opřit, no po par set km mužu říct že je obdivuju všechny co s tím jezdí a ještě řeknou že to je dobry auto 
 zajimave že třeba ergonimie E39 byla mnohem lepší
			
			
									
						
										
						Zase jenom hate 
Srovnávat e60 bez DD a 7er s DD je celkem nesmysl, logicky 7er bez DD by byla taky jako slon v porcelánu. Nevím jak Sportsitze, ale Comfortsitze jdou nastavit asi v 15 směrech, takže každý normální (rozumějte náročný) člověk si pozici najde bez problému. Stejně tak mi nedělá problém za jízdy sedačku jakkoliv upravit a tapec mi rozhodně nepřekáží. Když už chceš srovnávat, tak alespoň srovnatelné věci a ne 5er v sociálu a 7er v plný.
Nejeto mám víc než pár set km a pohodlím jsem naprosto spokojen.
Takže toho Jaraxe neberte úplně moc vážně
			
			
									
						
										
						Srovnávat e60 bez DD a 7er s DD je celkem nesmysl, logicky 7er bez DD by byla taky jako slon v porcelánu. Nevím jak Sportsitze, ale Comfortsitze jdou nastavit asi v 15 směrech, takže každý normální (rozumějte náročný) člověk si pozici najde bez problému. Stejně tak mi nedělá problém za jízdy sedačku jakkoliv upravit a tapec mi rozhodně nepřekáží. Když už chceš srovnávat, tak alespoň srovnatelné věci a ne 5er v sociálu a 7er v plný.
Nejeto mám víc než pár set km a pohodlím jsem naprosto spokojen.
Takže toho Jaraxe neberte úplně moc vážně
co se týče kufru u E65.... to je celkem slabina... Jasně, nikdo z nás nemá E65, aby v tom primárně vozil krámy.... je ale potřeba říct, že ten kufr je prostě malej.. U svý maličký A4 jsem do kufru dal horský kolo rám 26 + TV s úhlopříčkou 118cm v krabici. Do sedmičky nedáte ani TV s úhlopříčkou 100 cm 
  Nic většího se do kufru prostě nevejde, protože ty tapecy ho hrozně zúží...
Ale tohle je samozřejmě fotrovský téma. Do kufru v sedmičce patří pár věcí jinak má být prázdnej. Já teda ještě v zimě vozim kartóny ledovýho čaje, abych trochu zatížil zadek
			
			
									
						
										
						Ale tohle je samozřejmě fotrovský téma. Do kufru v sedmičce patří pár věcí jinak má být prázdnej. Já teda ještě v zimě vozim kartóny ledovýho čaje, abych trochu zatížil zadek
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
samozřejmě že E60 s DD se chová jinak, aji pravda že E65 bez DD je strašnej shit, ale spíš jsem srovnával průměrnou E60 s průměrnou E65, protože sehnat E60 s logicem, DD, komfortama, hydrokufrem, atd skoro nerealny u E65 todle má časteji než každá druháHoody4 píše:Zase jenom hate
Srovnávat e60 bez DD a 7er s DD je celkem nesmysl, logicky 7er bez DD by byla taky jako slon v porcelánu. Nevím jak Sportsitze, ale Comfortsitze jdou nastavit asi v 15 směrech, takže každý normální (rozumějte náročný) člověk si pozici najde bez problému. Stejně tak mi nedělá problém za jízdy sedačku jakkoliv upravit a tapec mi rozhodně nepřekáží. Když už chceš srovnávat, tak alespoň srovnatelné věci a ne 5er v sociálu a 7er v plný.
Nejeto mám víc než pár set km a pohodlím jsem naprosto spokojen.
Takže toho Jaraxe neberte úplně moc vážně
