Stránka 7 z 10

Napsal: stř 29.03.2006 15:56
od skautik
no jo sem princ a nevim proc bych mel za to stydet :)

tak jsem se kouknul zpetne co jsem vubec napsal, ze te to tak rozhodilo a kdyz pominu prvni prispevek, na kterej si reagoval aniz by ti patril(v reakci na nej mas radoby vtipne poznamky a komentujes neco co jsem vubec nenapsal) tak vsechny ostatni odpovidaji tvejm reakcim.

mozna jsi nepochopil co jsem chtel rict

1) e36 taha v kolejich za volant, cim sirsi pneu tim je to markantnejsi
2) pokud auto plave tak jak jsem to definoval ja, tak je to vetsinou zadni ulozeni naprav jak psal hned na zacatku Hanz, nebo Fikop, kterej to kvuli tomu nedavno menil
3) z tvych prispevku mam pocit, ze je to tve prvni bmw, takze by bylo dobre kdyby se tim svezl nekdo kdo uz v tomhle aute ma neco odjezdeno, nebo aby ty jsi se svezl v aute, ktere je v poradku - pro porovnani

me to prijde podivne, tak jak to popisujes a pulku veci jsi vymenil tak bud by jsi musel mit uplne total ko tlumice nebo fakt nevim.
to vrchni ulozeni tlumicu by ti zpusobovalo spis vibrace a pokud by bylo fakt tak spatne, tak to bude mlatit a kdyz chytnes za kolo tak by to musel poznat i total laik, coz asi nejsi kdyz to neni tve prvni auto

Napsal: stř 29.03.2006 15:56
od yard
castro píše:Taky mě to tahá dost silně na e36 vpředu 235. Ale plavání to určitě neni, to jsem si jednou zažil s 120, kde byli vypadlý čepy nebo co (fakt nevim ale něco tam hodně chybělo) To se prostě jelo rovně a kola udělala sama zatáčku doprava, tak se stočil volant doleva a jelo se rovně, jenže po chvíli to zas začlo doleva. Mno prostě vůle přes jednu otočku volantem. To auto jsem kámošovi odstavil ve škarpě a? si to pak odveze do sběru... s tim se prostě nedalo ani parkovat na zahradě...
Fideli, to je škoda žes dal stodvacinu pryč...o))) :D já jsem psal tu definici plavání v souvislosti s těma vyjetejma kolejema, tak já nevím jak jinak to nazvat, tak tedy tahání ??nebo neschopnost auta držet při jízdě ve vyjetých kolejích přímý směr ???nebo že najednou je auto o metr vpravo a najednou zase skoro vprotisměru, pokud je rovná pěkná silnice tak není problém....

Napsal: stř 29.03.2006 16:04
od skautik
Hanz píše:
krakatit píše:tak vidis, taky si to myslim, ale nekdo kdo ma siroka kola se nam tady nekdy snazi namluvit ze to nema plavat ja si myslim ze to je picovina ze siroka kola delaji sve...

njn, kazdej mame svou pravdu, moje pravda je takova, ze muzu pustit rizeni v kolejich, jeste slapnout na brzdu a nic vyraznyho se nestane :-) plavani o kterym mluvis jsem pozoroval na Pajeru s 285 balonama s totalne KO predni napravou, kdy jsem skakal z pruhu do pruhu... proste si vymen ty ko cepy/ ramena a nech udelat geometrii kde vi jak na to... to je cele... pak se tomu muzes v klidu zasmat...
s tema 205 co tam mas ted :))

ne delam si srandu, jiste ze se nic nestane, ale pokud pojedes po silnici a mas vyjete koleje tak te to do nich navede a ja mam porad pocit, ze to se deje Yardovi, ale treba se pletu nebbo si to plavani nedokazu dost dobre predstavit

Napsal: stř 29.03.2006 16:07
od krakatit
yard píše:
castro píše:Taky mě to tahá dost silně na e36 vpředu 235. Ale plavání to určitě neni, to jsem si jednou zažil s 120, kde byli vypadlý čepy nebo co (fakt nevim ale něco tam hodně chybělo) To se prostě jelo rovně a kola udělala sama zatáčku doprava, tak se stočil volant doleva a jelo se rovně, jenže po chvíli to zas začlo doleva. Mno prostě vůle přes jednu otočku volantem. To auto jsem kámošovi odstavil ve škarpě a? si to pak odveze do sběru... s tim se prostě nedalo ani parkovat na zahradě...
Fideli, to je škoda žes dal stodvacinu pryč...o))) :D já jsem psal tu definici plavání v souvislosti s těma vyjetejma kolejema, tak já nevím jak jinak to nazvat, tak tedy tahání ??nebo neschopnost auta držet při jízdě ve vyjetých kolejích přímý směr ???nebo že najednou je auto o metr vpravo a najednou zase skoro vprotisměru, pokud je rovná pěkná silnice tak není problém....
taky me to taha v kolejich ale ne o metr a volant se da udrzet dvouma prstama....

Napsal: stř 29.03.2006 16:16
od Slid
yard píše:
Slid píše:to yard:1 co si mel udelat co si zjistil ze podvozek neni ono je dat nove ulozeni tlumicu, samo zjistit jak sou natom tlumice, pak dat nove cepy na podvozku, kouknout na vuli rizeni a dat nove silenbloky na podvozku, nakonec GOMETRII. pokud tohle udelas nebude Ti to plavat.....ale musis udelat ty veci a ne ze najednou zjitis ze si nedelal ulozeni tlumicu atd. ze asi to je dobry atd.Kdyz si proctes cele tema a i cele forum bmwklubu najdes porad to same co se dela na podvozku za opravy......
ale tak se to přece vůbec nedělá...pokud mám takový problém tak si přece dám auto na zvedák a s pajsrem projdu všechny čepy a siletbloky a ty které vykazují vůle tak vyměním,v lepším případě všechny, zároveň si zajedu na test tlumičů jestli jsou OK, pokud jsou vyměněné všechny evidentně vadné věci a nic se nezlepšilo tak snad logicky hledáš co opravovat dál, a nezlob se na mne, ale uložení tlumičů v tý horní misce by mne tedy jako první věc rozhodně nenapadla kontrolovat, nebo měnit,... zespodu je to zakryté miskou pera a zhora i když sundáš krytku a povolíš šroub tlumiče tak je tam stejně ještě ložisko, který je nad tím plechem co jim prochází tlumič, takže nevidíš absolutně nic a pokud by jsi chtěl zkoušet nějak lomcovat s tlumičem jestli to tam náhodou není na pikaču ???tak to stejně nepoznáš, protože je tam prd vidět...někdo tu psal že by to na ty misky taky netipoval a ony to nakonec asi fakt dělaj...takže jako první měnit uložení tlumičů pokud mám evidentní vůle na všemožných čepech a silentblokách se mi zdá jako holý nesmylsl...souhlasím s tebou v té geometrii, tu jsem chtěl já třeba dělat původně jako první, protože kluk co mi prodával auto se kasal jak je tam vše SUPER a v pořádku :wink:
Prosím tě vůbec si to nepochopil, když řeším tyto věci je to jen a jen podvozek!
A samotřejmě že nejdříve zalomcuji kde je vůle! ale když je v prdeli tohle je jasné že budu dělat i toto..........A když to nepomáhá budu pokračovat dále.Meleš pořád dokola to svoje a přitom....je to pořád otom samém.Fikop ti to napsal do podrobna.....
A víš co přečti si na začátku sekci Nejčastější dotazy jak je o podvozku co psal Hanz....

Napsal: stř 29.03.2006 16:16
od yard
skautik píše:no jo sem princ a nevim proc bych mel za to stydet :)

tak jsem se kouknul zpetne co jsem vubec napsal, ze te to tak rozhodilo a kdyz pominu prvni prispevek, na kterej si reagoval aniz by ti patril(v reakci na nej mas radoby vtipne poznamky a komentujes neco co jsem vubec nenapsal) tak vsechny ostatni odpovidaji tvejm reakcim.

mozna jsi nepochopil co jsem chtel rict

1) e36 taha v kolejich za volant, cim sirsi pneu tim je to markantnejsi
2) pokud auto plave tak jak jsem to definoval ja, tak je to vetsinou zadni ulozeni naprav jak psal hned na zacatku Hanz, nebo Fikop, kterej to kvuli tomu nedavno menil
3) z tvych prispevku mam pocit, ze je to tve prvni bmw, takze by bylo dobre kdyby se tim svezl nekdo kdo uz v tomhle aute ma neco odjezdeno, nebo aby ty jsi se svezl v aute, ktere je v poradku - pro porovnani

me to prijde podivne, tak jak to popisujes a pulku veci jsi vymenil tak bud by jsi musel mit uplne total ko tlumice nebo fakt nevim.
to vrchni ulozeni tlumicu by ti zpusobovalo spis vibrace a pokud by bylo fakt tak spatne, tak to bude mlatit a kdyz chytnes za kolo tak by to musel poznat i total laik, coz asi nejsi kdyz to neni tve prvni auto
je to mé třetí BMW a cca 35 auto ...svezl jsem se v mraky autech a v mém jeli k dnešnímu dni dva mechanici, kteří se živí u fochu cca 20 let řekli, že to není bežná závada a já s nima souhlasím tu misku nepoznáš ...to prostě nejde poznat ,když si hodíš auto na zvedák a chytneš za kolo tak nepoznáš vůli nahoře na misce ...ty kulatý díry pro tlumič jsou třeba vyjebaný úplně do jiného směru než máš možnost hejbat s kolem, nehledě na to že ten tlumič je tam staženej matkou a pokud bys ho snad povolil tak si ničím nepomůžeš prostě jsme za to tahali a vůle byla akorát na ramenech, tohle se prostě podle mne nedá poznat dokud to nesundáš, určitě by se to dalo poznat kdybys hodil auto na zem sundal tu krytku vykmitnul nějakým způsobem to ložisko a pod ním uviděl tu oválnou díru ve které se ten tlumič při jízdě jebe sem a tam, ale koho by to napadlo když po zběžném ohledání vidí vůle na všech čepech a silentblokách...

Napsal: stř 29.03.2006 16:24
od yard
Slid píše:
yard píše:
Slid píše:to yard:1 co si mel udelat co si zjistil ze podvozek neni ono je dat nove ulozeni tlumicu, samo zjistit jak sou natom tlumice, pak dat nove cepy na podvozku, kouknout na vuli rizeni a dat nove silenbloky na podvozku, nakonec GOMETRII. pokud tohle udelas nebude Ti to plavat.....ale musis udelat ty veci a ne ze najednou zjitis ze si nedelal ulozeni tlumicu atd. ze asi to je dobry atd.Kdyz si proctes cele tema a i cele forum bmwklubu najdes porad to same co se dela na podvozku za opravy......
ale tak se to přece vůbec nedělá...pokud mám takový problém tak si přece dám auto na zvedák a s pajsrem projdu všechny čepy a siletbloky a ty které vykazují vůle tak vyměním,v lepším případě všechny, zároveň si zajedu na test tlumičů jestli jsou OK, pokud jsou vyměněné všechny evidentně vadné věci a nic se nezlepšilo tak snad logicky hledáš co opravovat dál, a nezlob se na mne, ale uložení tlumičů v tý horní misce by mne tedy jako první věc rozhodně nenapadla kontrolovat, nebo měnit,... zespodu je to zakryté miskou pera a zhora i když sundáš krytku a povolíš šroub tlumiče tak je tam stejně ještě ložisko, který je nad tím plechem co jim prochází tlumič, takže nevidíš absolutně nic a pokud by jsi chtěl zkoušet nějak lomcovat s tlumičem jestli to tam náhodou není na pikaču ???tak to stejně nepoznáš, protože je tam prd vidět...někdo tu psal že by to na ty misky taky netipoval a ony to nakonec asi fakt dělaj...takže jako první měnit uložení tlumičů pokud mám evidentní vůle na všemožných čepech a silentblokách se mi zdá jako holý nesmylsl...souhlasím s tebou v té geometrii, tu jsem chtěl já třeba dělat původně jako první, protože kluk co mi prodával auto se kasal jak je tam vše SUPER a v pořádku :wink:
Prosím tě vůbec si to nepochopil, když řeším tyto věci je to jen a jen podvozek!
A samotřejmě že nejdříve zalomcuji kde je vůle! ale když je v prdeli tohle je jasné že budu dělat i toto..........A když to nepomáhá budu pokračovat dále.Meleš pořád dokola to svoje a přitom....je to pořád otom samém.Fikop ti to napsal do podrobna.....
A víš co přečti si na začátku sekci Nejčastější dotazy jak je o podvozku co psal Hanz....
no nechápu co jsem udělal jinak než psal Fikop :( já přece nevezmu 32 litrů a nepůjdu koupit všechno nové když třeba tlumiče jsou v pohodě, už to nebudem dál pitvat je tady už toho tolik, že si myslím, že je to docela zbytečná diskuze fakt díky za vaše rady já si toho cením a jsem rád...zítra sem napíšu jak to dopadlo svezu se s novýma miskama na tý hnusný silnici a bude to jasný(tedy doufám)

Napsal: stř 29.03.2006 16:56
od krakatit
taky nejsou koleje jako koleje.... nekde sou vetsi nekde mensi...

Napsal: stř 29.03.2006 17:02
od Slid
yard píše:
Slid píše:
yard píše: ale tak se to přece vůbec nedělá...pokud mám takový problém tak si přece dám auto na zvedák a s pajsrem projdu všechny čepy a siletbloky a ty které vykazují vůle tak vyměním,v lepším případě všechny, zároveň si zajedu na test tlumičů jestli jsou OK, pokud jsou vyměněné všechny evidentně vadné věci a nic se nezlepšilo tak snad logicky hledáš co opravovat dál, a nezlob se na mne, ale uložení tlumičů v tý horní misce by mne tedy jako první věc rozhodně nenapadla kontrolovat, nebo měnit,... zespodu je to zakryté miskou pera a zhora i když sundáš krytku a povolíš šroub tlumiče tak je tam stejně ještě ložisko, který je nad tím plechem co jim prochází tlumič, takže nevidíš absolutně nic a pokud by jsi chtěl zkoušet nějak lomcovat s tlumičem jestli to tam náhodou není na pikaču ???tak to stejně nepoznáš, protože je tam prd vidět...někdo tu psal že by to na ty misky taky netipoval a ony to nakonec asi fakt dělaj...takže jako první měnit uložení tlumičů pokud mám evidentní vůle na všemožných čepech a silentblokách se mi zdá jako holý nesmylsl...souhlasím s tebou v té geometrii, tu jsem chtěl já třeba dělat původně jako první, protože kluk co mi prodával auto se kasal jak je tam vše SUPER a v pořádku :wink:
Prosím tě vůbec si to nepochopil, když řeším tyto věci je to jen a jen podvozek!
A samotřejmě že nejdříve zalomcuji kde je vůle! ale když je v prdeli tohle je jasné že budu dělat i toto..........A když to nepomáhá budu pokračovat dále.Meleš pořád dokola to svoje a přitom....je to pořád otom samém.Fikop ti to napsal do podrobna.....
A víš co přečti si na začátku sekci Nejčastější dotazy jak je o podvozku co psal Hanz....
no nechápu co jsem udělal jinak než psal Fikop :( já přece nevezmu 32 litrů a nepůjdu koupit všechno nové když třeba tlumiče jsou v pohodě, už to nebudem dál pitvat je tady už toho tolik, že si myslím, že je to docela zbytečná diskuze fakt díky za vaše rady já si toho cením a jsem rád...zítra sem napíšu jak to dopadlo svezu se s novýma miskama na tý hnusný silnici a bude to jasný(tedy doufám)
Pokud ti testy tlumiču řekli že jsou ok, tak je samo měnit nebudeš a když už si vymněni všechny čepy, všechny silenbloky na nápravách a vůli v řízení nemáš tak pak už jen to uložení tlumičů.
Jinak pak buď jezdiš ve fakt praseckých kolejí a nebo si přecitlivělej......jako neber to jako urážku, ale fakt už nechápu čím by to mělo být!

Napsal: stř 29.03.2006 18:18
od skautik
yard píše:
skautik píše:no jo sem princ a nevim proc bych mel za to stydet :)

tak jsem se kouknul zpetne co jsem vubec napsal, ze te to tak rozhodilo a kdyz pominu prvni prispevek, na kterej si reagoval aniz by ti patril(v reakci na nej mas radoby vtipne poznamky a komentujes neco co jsem vubec nenapsal) tak vsechny ostatni odpovidaji tvejm reakcim.

mozna jsi nepochopil co jsem chtel rict

1) e36 taha v kolejich za volant, cim sirsi pneu tim je to markantnejsi
2) pokud auto plave tak jak jsem to definoval ja, tak je to vetsinou zadni ulozeni naprav jak psal hned na zacatku Hanz, nebo Fikop, kterej to kvuli tomu nedavno menil
3) z tvych prispevku mam pocit, ze je to tve prvni bmw, takze by bylo dobre kdyby se tim svezl nekdo kdo uz v tomhle aute ma neco odjezdeno, nebo aby ty jsi se svezl v aute, ktere je v poradku - pro porovnani

me to prijde podivne, tak jak to popisujes a pulku veci jsi vymenil tak bud by jsi musel mit uplne total ko tlumice nebo fakt nevim.
to vrchni ulozeni tlumicu by ti zpusobovalo spis vibrace a pokud by bylo fakt tak spatne, tak to bude mlatit a kdyz chytnes za kolo tak by to musel poznat i total laik, coz asi nejsi kdyz to neni tve prvni auto
je to mé třetí BMW a cca 35 auto ...svezl jsem se v mraky autech a v mém jeli k dnešnímu dni dva mechanici, kteří se živí u fochu cca 20 let řekli, že to není bežná závada a já s nima souhlasím tu misku nepoznáš ...to prostě nejde poznat ,když si hodíš auto na zvedák a chytneš za kolo tak nepoznáš vůli nahoře na misce ...ty kulatý díry pro tlumič jsou třeba vyjebaný úplně do jiného směru než máš možnost hejbat s kolem, nehledě na to že ten tlumič je tam staženej matkou a pokud bys ho snad povolil tak si ničím nepomůžeš prostě jsme za to tahali a vůle byla akorát na ramenech, tohle se prostě podle mne nedá poznat dokud to nesundáš, určitě by se to dalo poznat kdybys hodil auto na zem sundal tu krytku vykmitnul nějakým způsobem to ložisko a pod ním uviděl tu oválnou díru ve které se ten tlumič při jízdě jebe sem a tam, ale koho by to napadlo když po zběžném ohledání vidí vůle na všech čepech a silentblokách...
no me pripadalo jako by jsi jel v bmw poprve :)

tak tedy predpokladam, ze to asi nebude normalni kdyz jsi mel moznost porovnani

kdyz vymenis ulozeni prednich tlumicu a tim to nebude, co pak?

Napsal: stř 29.03.2006 18:56
od yard
Slid píše:
yard píše:
Slid píše: Prosím tě vůbec si to nepochopil, když řeším tyto věci je to jen a jen podvozek!
A samotřejmě že nejdříve zalomcuji kde je vůle! ale když je v prdeli tohle je jasné že budu dělat i toto..........A když to nepomáhá budu pokračovat dále.Meleš pořád dokola to svoje a přitom....je to pořád otom samém.Fikop ti to napsal do podrobna.....
A víš co přečti si na začátku sekci Nejčastější dotazy jak je o podvozku co psal Hanz....
no nechápu co jsem udělal jinak než psal Fikop :( já přece nevezmu 32 litrů a nepůjdu koupit všechno nové když třeba tlumiče jsou v pohodě, už to nebudem dál pitvat je tady už toho tolik, že si myslím, že je to docela zbytečná diskuze fakt díky za vaše rady já si toho cením a jsem rád...zítra sem napíšu jak to dopadlo svezu se s novýma miskama na tý hnusný silnici a bude to jasný(tedy doufám)
Pokud ti testy tlumiču řekli že jsou ok, tak je samo měnit nebudeš a když už si vymněni všechny čepy, všechny silenbloky na nápravách a vůli v řízení nemáš tak pak už jen to uložení tlumičů.
Jinak pak buď jezdiš ve fakt praseckých kolejí a nebo si přecitlivělej......jako neber to jako urážku, ale fakt už nechápu čím by to mělo být!
tuty ty misky, nechal jsem za to sloužit mši v kostele :D

Napsal: stř 29.03.2006 19:04
od yard
skautik píše:
yard píše:
skautik píše:no jo sem princ a nevim proc bych mel za to stydet :)

tak jsem se kouknul zpetne co jsem vubec napsal, ze te to tak rozhodilo a kdyz pominu prvni prispevek, na kterej si reagoval aniz by ti patril(v reakci na nej mas radoby vtipne poznamky a komentujes neco co jsem vubec nenapsal) tak vsechny ostatni odpovidaji tvejm reakcim.

mozna jsi nepochopil co jsem chtel rict

1) e36 taha v kolejich za volant, cim sirsi pneu tim je to markantnejsi
2) pokud auto plave tak jak jsem to definoval ja, tak je to vetsinou zadni ulozeni naprav jak psal hned na zacatku Hanz, nebo Fikop, kterej to kvuli tomu nedavno menil
3) z tvych prispevku mam pocit, ze je to tve prvni bmw, takze by bylo dobre kdyby se tim svezl nekdo kdo uz v tomhle aute ma neco odjezdeno, nebo aby ty jsi se svezl v aute, ktere je v poradku - pro porovnani

me to prijde podivne, tak jak to popisujes a pulku veci jsi vymenil tak bud by jsi musel mit uplne total ko tlumice nebo fakt nevim.
to vrchni ulozeni tlumicu by ti zpusobovalo spis vibrace a pokud by bylo fakt tak spatne, tak to bude mlatit a kdyz chytnes za kolo tak by to musel poznat i total laik, coz asi nejsi kdyz to neni tve prvni auto
je to mé třetí BMW a cca 35 auto ...svezl jsem se v mraky autech a v mém jeli k dnešnímu dni dva mechanici, kteří se živí u fochu cca 20 let řekli, že to není bežná závada a já s nima souhlasím tu misku nepoznáš ...to prostě nejde poznat ,když si hodíš auto na zvedák a chytneš za kolo tak nepoznáš vůli nahoře na misce ...ty kulatý díry pro tlumič jsou třeba vyjebaný úplně do jiného směru než máš možnost hejbat s kolem, nehledě na to že ten tlumič je tam staženej matkou a pokud bys ho snad povolil tak si ničím nepomůžeš prostě jsme za to tahali a vůle byla akorát na ramenech, tohle se prostě podle mne nedá poznat dokud to nesundáš, určitě by se to dalo poznat kdybys hodil auto na zem sundal tu krytku vykmitnul nějakým způsobem to ložisko a pod ním uviděl tu oválnou díru ve které se ten tlumič při jízdě jebe sem a tam, ale koho by to napadlo když po zběžném ohledání vidí vůle na všech čepech a silentblokách...
no me pripadalo jako by jsi jel v bmw poprve :)

tak tedy predpokladam, ze to asi nebude normalni kdyz jsi mel moznost porovnani

kdyz vymenis ulozeni prednich tlumicu a tim to nebude, co pak?
kdepak poprvé ne, já jsem automobilovej nadšenec,mám rád rychlý auta a offroad... spoustu věcí si dělám sám nebo s klukama v dílně, ale tohle lítá po silnici fakt šíleně a v jinym autě mi to takhle ještě nedělalo a měl sem vždy kola 17" 18" a nikdy takový trable, vždy to vyřešila jednoduchá oprava a závada byla nalezena bleskurychle, ale tohle je docela prekérka, budou to ty misky, pokud ne tak sem domluvenej s kámošem z mostu, že mi půjčí jeho osmnáctky a ještě to zkusím projet na nich... :wink:

Napsal: čtv 30.03.2006 15:07
od yard
takže misky to byly...huž je klid :!: :!: :!:

Napsal: čtv 30.03.2006 15:18
od skautik
yard píše:takže misky to byly...huž je klid :!: :!: :!:
na kolik te to teda prislo? :)

Napsal: čtv 30.03.2006 15:41
od yard
skautik píše:
yard píše:takže misky to byly...huž je klid :!: :!: :!:
na kolik te to teda prislo? :)
no kupodivu to zas tak drahé nebylo materiálově cca 6tis(ale máme jako firma slevu v kelly a mám to i bez DPH) a práci neplatím.... ale jinak myslím že by to celkem vyšlo tak na 13 tis.... to myslím , kdyby to někdo platil bez slev, s dph, s prací mechanika, s geometrií prostě sakum prdum...dokonce mi zbyly koruny na ten facelitovej předek, koupil jsem ho ...byl za 2t a to se mi zdá docela gut... pokud už ho někdo dělal chci se zeptat jestli musí světla ven když se to mění a taky jestli někdo nebude mít zájem o ten starý předek, v každém případě ho nafotím a dám to na prodej na fóru...

Napsal: čtv 30.03.2006 15:43
od Slid
Konečně :lol:

Napsal: čtv 30.03.2006 15:51
od yard
Slid píše:Konečně :lol:
já fím... :oops: ale když já si ty opravy fakt vychutnávám...o))) :P :D :wink:

Napsal: čtv 30.03.2006 15:51
od krakatit
misky? Takze vrchni ulozeni tlumicu? :)

Napsal: čtv 30.03.2006 15:53
od yard
krakatit píše:misky? Takze vrchni ulozeni tlumicu? :)
jj vrchní uložení...přesně tak :wink:

Napsal: čtv 30.03.2006 15:55
od skautik
yard píše:
skautik píše:
yard píše:takže misky to byly...huž je klid :!: :!: :!:
na kolik te to teda prislo? :)
no kupodivu to zas tak drahé nebylo materiálově cca 6tis(ale máme jako firma slevu v kelly a mám to i bez DPH) a práci neplatím.... ale jinak myslím že by to celkem vyšlo tak na 13 tis.... to myslím , kdyby to někdo platil bez slev, s dph, s prací mechanika, s geometrií prostě sakum prdum...dokonce mi zbyly koruny na ten facelitovej předek, koupil jsem ho ...byl za 2t a to se mi zdá docela gut... pokud už ho někdo dělal chci se zeptat jestli musí světla ven když se to mění a taky jestli někdo nebude mít zájem o ten starý předek, v každém případě ho nafotím a dám to na prodej na fóru...
svetla musi ven, je to k nim prisroubovany, samo si to prvne vyzkousej jestli vsechno pasuje nez s tim pujdes na lak, treba celu z elitu se musely predelavat drzaky, jinak vypada pekne...