Stránka 7 z 8

Napsal: sob 02.01.2016 20:01
od JaraX
když si koupíš E61 novou a budeš s ní jezdit do autorizaku tak tě 1000-2000kč jednou za pět let vůbec mrzet nebudou.

Napsal: úte 05.01.2016 05:01
od charllie
A jakou baterku by jste tedy doporučili? Který se Vam osvědčila?

Napsal: úte 05.01.2016 08:52
od horan
Ja doporucuji exide a bosch (bosch mam v e39 cca 5 let). Nedoporucuji Vartu a Banner.(i kdyz sam jsem jednu bannerku mel nekolik let v e46, tak se nam dost vracely na reklamace).

Napsal: úte 05.01.2016 09:38
od Zdenda530d
Já mám právě Banner už 6 let a drží.

Napsal: úte 05.01.2016 09:54
od horan
Jak jsem psal, tak ja ji mel v e46 taky "dlouho" a bez jedineho problemu. V praci prodavame ty exide a reklamace byla jedna za posledni necely 3roky co je nabizime.
Ale bannerky se vracely dost. Vsechny teda byly od jineho, ale jednoho prodejce (arbo), tak je mozne, ze nabizel nejaky skladovy sunty, nebo nevim.

Napsal: úte 05.01.2016 12:05
od Vlasta
Vypadá to, že moje 7 let stará Varta silver 100 Ah taky dělá pá pá. Přemýšlím, zda tam dát opět olověnou Vartu nebo Bosch S5 nebo Bosch S6 AGM 95 Ah. Nějaká rada, kde koupit tu S6 za rozumný kačky?

Napsal: úte 05.01.2016 12:09
od matiz
Ja bych si dal exide. jsou to dobre baterky...

Napsal: úte 05.01.2016 12:14
od Vlasta
Exide dělá AGM jen 100 Ah a ta nejde nakódovat (čerpám ze zdejších informací). Favorit je ta S6

Napsal: úte 05.01.2016 13:43
od matiz
No, tak to potom jo -))) Ja bych tam nakodoval 90-tku a hotovo.

Napsal: úte 05.01.2016 14:02
od HuNTeR
Vlasto nemáš pravdu. Exide dělá AGM i 95Ah, označení má EK950.
Jinak já teď kupoval obě baterky AGM Varta a je to nejlepší baterie v testu.Hned za ní je Exide. Boschka taky nebude špatná,ale je zbytečně drahá 8)

Napsal: úte 05.01.2016 15:07
od Vlasta
S tou stříbrnou Vartou AGM jsi mě nahlodal, dá se sehnat zhruba o čtvrtinu levněji, než Bosch

Napsal: úte 05.01.2016 16:23
od sonyk02
Já sem zhruba před dvěma roky kupoval Bosch S6 AGM 95Ah za 4980,-Kč a zatím funguje bezvadně, natože mám v autě ještě dva hifi zesilovače který si taky něco vezmou i bez motoru. Tak starty ted v zimě perfektní.
Jinak myslím že když koupíš něco z tý trojice (Bosch, Exide, Varta) AGM že chybu neuděláš :wink:

Napsal: stř 06.01.2016 15:07
od HuNTeR
Vlasto za mě Varta AGM jedno z nejlepších,Bosch na tom bude stejně,když to dělá jedna továrna,akorát dají jinou nálepku.
Jak říkám,mám v autě obě baterky Varta a nemám nejmenší problém.Exide má výhodu,že je asi o litr levnější.
Boschku bych si nekoupil protože je to do puntíku stejná jako Varta,ale platíš za značku.
VÝSLEDKY TESTU AUTOBATERIÍ
Baterie Kapacita1) Starty2) Vybití3) Výbava4) Cena5) Celkem
Max. bodů 160 150 60 80 50 500
Varta Start-Stop Plus AGM 157 150 58 67 23 455
Intact Start-Stop-Power AGM 151 130 60 67 46 454
Exide Micro Hybrid AGM 151 115 56 67 35 424

Napsal: sob 09.01.2016 12:01
od maxmin
Někdo tady píše o kódování přes INPU, ale je tam odkaz na e65.
V e60 v inpě nemám body/power module, mám to hledat jinde, nebo e60 přes inpu nenastavím?

Napsal: sob 09.01.2016 20:24
od mr_nitroz
U e60 se to dela v jednotce motoru.

Re:

Napsal: pát 22.12.2017 12:23
od ScanX
Tady jsem našel postup přes ISTA-D a vypadá to o hodně jednodušeji. Je tam jak výměna za novou, tak i registrace nového typu.
https://www.youtube.com/watch?v=6Brj9M8EL08
starML píše:Musíš si vybrat pouze z předvolených hodnot výše, 100Ah baterka v nabídce NCS prostě není. Pro olověnku 100Ah bych vybral B090, protože nic není 100%. Hodnota kapacity a typ baterie se musí změnit v CAS a LM ( nebo FRM), jméno proměnné bude STAT_UBATT_WERT.

Změna typu a velikosti baterie:
0. Soubor c:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.MAN musí být úplně prázdný !!
1. Open NCSEXPERT
2. File > Load profile > Select Expertmode > Click OK
3. Press F1 (VIN/ZCS/FA)
4. Press F3 (CS/FA f. EC) > Select E60 > Click OK > Select CAS > Click OK
5. Press F6 (Back)
6. Press F1 (VIN/ZCS/FA)
7. Press F2 (Enter FA) > Select E60 > Click OK
8. A window labeled “Enter VIN” appears with your vehicles VIN number filled in > Click OK
9. A window labeled Enter FA appears > scroll to find VO for old battery (-B110) > highlight –B110 and press delete on keyboard
10. Enter –B090 is “Attribute” box > Click Add > Click OK
11. Press F6 (Back)
12. Press F4 (Process ECU) > Select CAS > Click OK
13. Press F2 (Change Job) > Select FA_Write > Click OK
14. Press F3 (Execute Job)
15. Verify that the write is complete “Job Ended”
16. Press F1 (Change ECU) > Select LM (FRM) > Click OK
17. Verify lines : get coded, LM (FRM), JOBNAME = FA_Write
18. Press F3 (Execute Job)
19. Verify that the write is complete “Job Ended”
20. Press F6 (Back) > Exit NCSEXPERT
:D

Re: BMW E61 nová baterie

Napsal: pát 22.12.2017 13:06
od laik
O té vartě jsem také slyšel, že to jse z jedné haly s bosch, ale nějak mě varta nenadchla.
Kupuji jich mraky, ale ne amg.
Beru to do náklaďáků a v průměru výdrž 4roky.
Kdysi jsem měl bosch silver a vydržela 9 let na naftě koncern,pak nevím - prodal jsem- cca10startů denně po městě + 10km do práce.
Třeba varta silver by byla stejná, nevím.
S tou kvalitou je to jak na houpačce, banner je prý super. Jo bejvávalo. Za rok šla do kytek, nemohl jsem ji ani vyreklamovat, teď jsem vzal akumu :D na dojetí, mám ji 3roky a na starter bych dojel až do práce. A má ještě indikátor nabití......???

Re: BMW E61 nová baterie

Napsal: pon 05.08.2019 08:57
od slama
Mám problém s baterku. Po nastartování auto hlásí, že baterie je vibitá, přitom normálně nastartuje. Zkoušel jsem IBS odpojit a jezdím bez něho. I po dvou dnech auto normálně startuje. Baterka tam je 100ah bosch S5 013, která asi není AGM. Podle Carly ale mám zaregistrováno 90ah AGM baterii. Takže co teď s tím? Odchází baterie nebo IBS senzor? Mám tu boschku zaregistrovat jako novou? Auto mám 1,5roku, baterka už tam byla, dobíjení funguje (14,7V)

Re: BMW E61 nová baterie

Napsal: pon 05.08.2019 21:33
od JaraX
tak hlavně není ani zaregistrovaná

Re: BMW E61 nová baterie

Napsal: pon 05.08.2019 22:26
od slama
Tak ji mám zkusit dobít a zaregistrovat jako novou?