Stránka 7 z 10

Napsal: čtv 28.03.2013 17:26
od kubito
takze all byl tak hodny a zaslal mi vstrik na vyzkouseni takze uvidime jestli to bude dobre ale je videt ze to bude zjevna pricina problemu.


Jinak bych chtel apelovat na moderatory fora jestli by se totot tema nedalo nejak spracovat jako FAQ je zde velmi mnoho uzitecnych rad,mereni a navodu jak co zjistit a jak co vypada....

Napsal: čtv 28.03.2013 17:43
od jarda
Ano, téma sleduju, FAQ bude ;)

Napsal: čtv 28.03.2013 18:18
od kubito
vyborne dekuji ;)


jinak jakmile prijde vstrik hodim ho do auta hned udelam mereni projedu a zmerim znovu prepady potom udelam screen korekci at mame jasno.

Edit: nedoporucuji kupovat starsi vstriky at prodavajici rekne cokoli ze jsou po repasi ci neco takoveho. Viz vstrik ktery mam tedka v aute...

Napsal: úte 02.04.2013 20:04
od kubito
dneska jsem vyzvedl vstrik na poste od Alla takze zitra zkusim hodit do auta a byzkouset zmerit udelam par screenu a udelam test prepady...

Napsal: úte 02.04.2013 20:35
od all
dnes jsem dělal X5 s M57
jeden vstřik tekl tolik, že při větším zatížení motoru vyskakovala hláška o poruše vstřikování..... startování trvalo déle.....
po výměně vstřiku výborný ;-) srovnalo se starování, volnoběh.... a i ten prokletý tlak na vstupu CR čerpadla ....

jo, pak děj vědět nějaké poznatky...
to začal téct vstřik co jsi měnil předtím?

Napsal: úte 02.04.2013 20:38
od kubito
to je presne muj pripad takze doufam ze to bude jen tim vstrikem... a budu pokracovat v dalsich opravach...

Napsal: pát 19.04.2013 13:21
od kubito
takze auto pojizdne a doufam i spolehlive zatim to jede normalne.

vymenen vadny vstrik.

Lepsi starty nez kdyz jsem to kupoval takze vse bylo dano pouze vstrikama nicim jinym.

Spatne starty line auto, nasledne problem v zatizeni kdy DDE vypinala vstrikovani vse bylo pouze vstrikama.

Tlak na fitru nafty (z INPA) je 3.8 bar.
na railu mam 305-315 bar na volnobeh.

Obrazek screen mych korekci nyni pouze nalit cistic v nadrzi.

Napsal: pát 19.04.2013 14:46
od all
tak a je to vyřešený :-)

Napsal: pát 19.04.2013 18:43
od Daudgen
Gratuluju k vyřešení...

Napsal: pát 19.04.2013 19:17
od starML
Začali jsme 12.3., dnes máme 19.4., to je měsíc a týden, kdy jsi se s tím bavil. Ale je dobře, že jsi vytrval, taktéž blahopřeji.

Obrázek

Napsal: čtv 25.04.2013 15:17
od kubito
dekuju kluci za gratulace.


ALE problem je zpet dnes auto opet nepojizdne nejde nastartovat :oops:

kouknu znovu na vstriky. :roll:

co by to mohlo delat ze vstriky porad odchazi? spatna nafta? VT cerpadlo tlaci spony do vstriku? ale proc vzdy jenom jeden a ten samy?

:?:

Napsal: čtv 25.04.2013 20:00
od kubito
takze odesel vstrik na 5 valci. uz pred tim byl KO ten cistic jej jen spomalil. takze vymena dalsiho :D postupne je udelam asi vsechny :D

Napsal: čtv 25.04.2013 20:11
od kubito
v DDE byla tato chyba nemuzu najit co to znamena nevi nekdo :?:

Napsal: čtv 25.04.2013 20:57
od starML
kubito píše:.... postupne je udelam asi vsechny :D
Ano,
učebnicový příklad pokračuje a dokazuje, že když se člověk začne hrabat okolo vstřikování, nejlepší je udělat všechno najednou. Schválně si spočítej, kolikrát jsi už sundaval ten horní dekl. Ale jak je vidět, flaštičkový test začíná být populární.

K té sporadické závadě - nahoře ukazuje "überwachung Drehzahlgeber" a chce Ti to říci, že DDE využila k řízení motoru signál od čidla kliky, protože došlo k výpadku signálu od čidla vačky = Nockenwellengeber 1E25 (úplně dole). Ale žádné čidlo neměň, je to jen důsledek, že jsi pravděpodobně rozčilen hodně dlouho podržel startér, až palubní napětí kleslo pod rozlišovací schopnost čidla. Více http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm po zadání hesla Hallgeber Nockenwelle DDE 4.0

Předpokládám že máš přehled, který vstřikovač byl a který nebyl na stolici, víc už Ti radit nemusím.

Napsal: čtv 25.04.2013 21:21
od kubito
Výborné díky Milane, no tak udelam další a uvidí se. Ano je pravda ze ten krýt motorů uz jsem párkrát dole měl :D

Tenhle byl nejhorší a čekal jsem ze odejde tak půjde na výměny taky.

Díky za osvětlení té chyby presne jak jsi napsal dlouho jsem to podržel

Napsal: pát 03.05.2013 18:06
od kubito
tak dneska vymenen dalsi vstrik. uz to dokazu po slepu, po tme a s jednou rukou :D

tak snad to bude chvilku jeszdit jdu to zahrat udelat diag a test prepadu jak to vypada.

Obrazek nize fotka 3 kralu KO.

jen je zajimave ze dva vstriky jsou bez O-krouzku nahore a ten co jsem vytahnul z 5 valce je s O-krouzkem. divne asi se v tom nekdo uz hrabal...

Napsal: pát 03.05.2013 20:48
od kubito
udelana diag na zahratym motoru korekce OK ale jak vime to neni smerodatne. zitra provedu muj velmi oblibeny flastickovy test a uvidime treba to zase dva tydny bude jezdit. :D

Napsal: ned 16.06.2013 21:53
od DaweTDS
Ahoj,tak jak jsi dopadl? jezdíš?

Napsal: pon 24.06.2013 11:56
od majkloz
Zdravím chlapci,

Snad nevadí, trochu se přiživím na tomto tématu, které je jednoznačným přínosem pro nás všechny, kteří máme v BMW Common-Rail.

O víkendu mi to nedalo, tak jsem zkusil flaštičkový test a pak i live data z INPy. První obrázek na volnoběh (3min), druhý při zátěži 2500ot/min. (cca 2 min), 0,5dcl lahvičky. Poslední obrázek jsou livedata z Inpy na volnoběh. Jinak auto : E39 525D 2003, manuál.

Prosím zkušenější o názor. Díky
Jeste jen doplnim, ze 1. Valec v lahvickach je ten nejvice vpravo, tudiz pocitano zprava doleva.

Napsal: pon 24.06.2013 23:21
od starML
Podle mne je 2, 5 a 6 vstřikovač zralý na repasi, potom půjdou 1 a 3. Záleží na tom, kolikrát to chceš rozebírat. Já bych je vzal na otestování do BOSCHE všechny a potom se rozhodl podle peněz v prasátku.