Stránka 7 z 7

Napsal: pon 10.10.2011 15:12
od radokrno
NEBO ŽE BY TA DÁVLKA BYLA NA HOVNO...
KDYŽ JSEM ZA BĚHU HÝBAL DO STRAN S ČERPADLEM TAK RWAKCE BYLA ,ALE PAZVUK PŘETRVÁVAL..
NEVIM CO TO MŮŽE BEJT...

Napsal: pon 10.10.2011 17:49
od beny-maser
pazvuk asi bude nějakej mechanickej problém, než špatná dávka, co hydroštel není špatně vyklepaný?Nebo není špatně složenej? Pokud motor běží pěkně tak to špatně nastaveným rozvodem nebude, leda špatnou montáží.

Napsal: pon 10.10.2011 18:21
od radokrno
je to možný,každopádně,dám tam svý vstřiky po repasy,těmhle holt nevěřim...pak nastavíme rozvod tak jak má být...našel jsem popis a zkusim to podle něj,vložim ho sem a zajímá mne zda-li je to správný postup.
PODLE MECHANIKA CO MI NA TO KOUKAL,JSEM SE DOZVĚDĚL ŽE MÁM NĚKDE FUGU NA ROZVODECH,,ŽE KDYŽ VEZME ZA KLIKU RÁČNOU TAK SE VAČKA POHNE POZDĚJI... nějaká rada proč se tak děje a proč se to stalo,mohlo to hupsnou o zub při sundavání čerpadla?

Napsal: pon 10.10.2011 18:37
od radokrno
Takže jako první budeš potřebovat ten aretační kolík do setrváku.Jak jsem psal..může to být i 12ctka šroub a na konci ho zbrus na 8 mm.
Odšroubuj ventilový víko a toč motorem tak dlouho dokud to nevypadá jako na obrázku číslo 1.
To je první válec v horní úvrati a měl by Ti jít zasadit kolík až do setrváku.Tím máš zaaretovanej motor.
Povol držák klíňáku,vytři to hadrou a vem si zrcátko....na rozvodovým kole je udělanej důlek...tam kde je důlek je zároveň i klínek čerpadla.jak je to na obrázku číslo 2.
Pokud Ti ten důlek směřije kolmo na ten výstupek,jak je to na tom obrázku,tak máš čerpadlo vůči klice nastaveno dobře....Pokud ne,tak povol na vačce ten torxovej šroub (jde to i golou 11)co drží vačkový kolo.Povol ho jen o 1/4 otáčky a klepni do něj...je to na kuželu a tak odskočí.Teť si ven klíč myslím 19 a trhanýma pohybyma jakoby utahuj matku na čerpadlovým kole..Bude to jakoby přecvakávat a kolo se bude točit..Ale chce to fakt trhavý pohyby..né tahem.Uplně nejlepší by bylo udělat si ten přípravek jak to popisuje o něco víš Petas480...Já třeba tu matku měl už takovou všelijakou a tak jsem to teky dělal přípravkem.Přeskákej to dokolečka a kontroluj jestli náhodou už nejsi s tím důlkem kolmo.Jestli jsi to přejel,tak to udělej znova dokola...já to dělal třeba i 2x než jsem se trefil a jestli jsi se trefil,tak se teť musí nastavit vačka.
Na vačce jsou udělaný přesně dvě plošky na který se dává ten přípravek.Obrázek číslo 3.
jenže ten nemáš a tak si vem 2 šuplery.Já si koupil jednu digitální...usnadní to počítání.
vačka musí být nastavená tak,že na straně od sání musí být o 4,61mm větší mezera než ze strany výfuku.
nasadím jednu šupleru a druhou změřím vzdálenost k hlavě a zapíšu rozměr.Šupleru otočím a změřím to stejně na druhé straně a rozměr zapíšu.Rozdíl musí dělat 4,61mm...Poprvé jsem to dělal asi 30minut a teť už to dělám rychleji
Jak si budeš myslet,že to máš,tak utáhni vačkový kolo a vytáhni kolík v setrváku a jednou protoč motorem ráčnou o jednu otáčku a pak dej zase kolík do setrváku a zkontorluj ty míry na vačce.
Čerpadlo by jsi měl mít ve středové poloze a´t se sním dá hýbat a štelovat předvsřik.
Zkusím poměřit a vyfotit ten můj udělanej kolík do setrváku.
------------------ akorát teda nevim jak to myslí s tim ozubeným kolem na čerpadle,che tím říct že trhavým pohybem posouvám jak čerpadlo tak skáču po zubech přes řetěz ke klice? a ozubený kolo vačky se točí s řetězem k čerpadlu.

Napsal: pon 10.10.2011 20:36
od beny-maser
to s tím čerpadlem na klice jsem taky nepochopil,jinak nevím jak se ti může chvilku netočit vačka a pak jo, to je blbost a ještě víc pokud to běhá, pokud máš svoje vstřiky po repas tak je tam dej, třeba klepe právě vstřik, nevím neslyšel jsem to a na dálku popisovat zvuk jde dost blbě. Jediné co mě napadá, že se mu netočila vačka, že nebyl napnutý řetěz a to se stane když otočíš motorem proti směru točení, pak vačka stojí dokud se nenapne řetěz.

Napsal: pon 10.10.2011 20:47
od ViktorDDD
treba motor zaaretovať kolíkom, nastaviť vačku, potom kolík preč, 2-3krát pretočiť motor račňou (samozrejme v smere otáčania motora) potom zase zaaretovať a skontrolovať vačku, možno bolo predtým otočené motorom do druhej strany, a keď je motor vypnutý tak ani reťaze nie sú tak napnuté lebo logicky olejové španováky bez tlaku oleja nenapínajú reťaz tak možno preto to neskôršie otočenie vačky, keď párkrát pretočíš motorom tak tam žiadne oneskorenie nemôže byť

Napsal: pon 10.10.2011 20:49
od radokrno
jo to přesně udělal..otočil mi s tim proti...co ted?
půjde to nastavit zpět?

Napsal: pon 10.10.2011 20:54
od radokrno
radokrno píše:jo to přesně udělal..otočil mi s tim proti...co ted?
půjde to nastavit zpět?
to udělal ted co jsem já v práci,nevim proč ho to napadlo.já jsem s tim točil jen po směru.

Napsal: úte 11.10.2011 16:23
od radokrno
tak se snad zadařilo mám zasebou 1.3 km a 1h v běhu na místě...trochu chčijou přepady i s novejma hadičkama...ale běh je v pohodě,rozvod se musel znova nastavit ,,bylo to rozhozený mezi vačkou a čerpadlem...nastaveno na 4,4 rozdíl na straně sací.vačka dotažena na 170Nm,čerpadlo na 90Nm...vstřiky 170Nm.pero na čerpadle je proti výběžku,to už i tak bylo.Ráno v 10:00 byl start a na poprvý po 3sekundách ,pak na drnc,za plynem jde dobře a otáčky zhruba 700-750 plus minus.
ted už snad jen ty detaily okolo,přepady a tak,olej novej,fridex.
každopádně motor se mín klepe při chcípnutí-nejspíš tomu velice pomohl novej silentblok,ale věřim i tomu rozvodu.
jo a to chrastění už slyšet neni.



díky mooooc všem za rady,,

Napsal: stř 12.10.2011 08:30
od radokrno
jinak budík co mám na chladícím systému ukazuje zhruba 0,4 psi což bych řekl ,že je tak 0,2 -0,3bar po jízdě a hodince běhu motur na místě a ohřáté vody.to bych považoval za ok

Napsal: stř 12.10.2011 09:06
od Rejchy
Tak to ti gratuluju,sice jsem automechanik,ale nevím jestly bych se do toho pouštěl sám.Přeju ti,ať ti teď už jen dobře a dlouho slouží. :cool2:

Napsal: stř 12.10.2011 13:50
od ViktorDDD
radokrno píše:jinak budík co mám na chladícím systému ukazuje zhruba 0,4 psi což bych řekl ,že je tak 0,2 -0,3bar po jízdě a hodince běhu motur na místě a ohřáté vody.to bych považoval za ok
keď aj po jazde vieš hadicu stlačiť že nie je moc tvrdá a keď vychladne motor tak sú úplne mäkké tak je všetko v poriadku

Napsal: stř 12.10.2011 16:56
od radokrno
ViktorDDD píše:
radokrno píše:jinak budík co mám na chladícím systému ukazuje zhruba 0,4 psi což bych řekl ,že je tak 0,2 -0,3bar po jízdě a hodince běhu motur na místě a ohřáté vody.to bych považoval za ok
keď aj po jazde vieš hadicu stlačiť že nie je moc tvrdá a keď vychladne motor tak sú úplne mäkké tak je všetko v poriadku
tak jest..zatim