Stránka 7 z 8
Napsal: pát 04.02.2011 16:48
od oldaf
beny-maser píše:Pecka z auta r.v.96 udělat rok 88 a na emise raději nejezdit.To se mi zdá jako supr řešení ,když auto normálně jezdí jen studený nechytá a je to třeba prkotina, která třeba s čerpadlem vůbec nesovisí.
Na mechaniku se předělávaj i tdi, s emisema to nemá nic společnýho. Pokud budeš chtít tak i mechaniku naladíš stejně na emise jako elektrický čerpadlo. Už jsem jich pár kousků přestavěl a nikdo s emisema neměl problém. Výhoda tý mechaniky je že nepotřebuje tu spoustu zbytečností co je na tom motoru navíc. Věčně vysraný řídící vstriky, zdechlý váhy vzduchu, snímače vzduchu, tohle se mě vůbec netýká. Konstrukčně motor TDs je dobrej ale pokazily ho právě těma elektronickýma sračkama.
Napsal: pát 04.02.2011 17:20
od beny-maser
TDS mám již 6 let a za tu dobu se mi ani jednou neposrala žádná věc z řízení motoru,a myslím že se mi v životě neposere váha vzduchu,protože e34 nikdy v naftě žádnou neměla, možná těch pár kusů co maj plastový sání jí už maj,ale já mám teť 96 a je tam furt jen hliník.
Kámošovo bratránek dělá z tdi mechaniky a jezdímu to dobře,ale furt se v tom vrtá a měco ladí a když to vyladí, tak to dá pryč a zase se v tom vrtá znovu a je furt garáži s jedním a tím samím autem.
Auto využívám i ke služebním cestám a nikdy mě nikde nenechalo ve štychu,osobně upřednostňuju auto na ježdění v originál stavu,přece jen to soudruzi v Mnichově nevymysleli zas tak špatně a na bastění si pořídím traktůrek až mě chytne ta touha se v něčem rejpat.
Napsal: pát 04.02.2011 17:49
od oldaf
beny-maser píše:TDS mám již 6 let a za tu dobu se mi ani jednou neposrala žádná věc z řízení motoru,a myslím že se mi v životě neposere váha vzduchu,protože e34 nikdy v naftě žádnou neměla, možná těch pár kusů co maj plastový sání jí už maj,ale já mám teť 96 a je tam furt jen hliník.
Kámošovo bratránek dělá z tdi mechaniky a jezdímu to dobře,ale furt se v tom vrtá a měco ladí a když to vyladí, tak to dá pryč a zase se v tom vrtá znovu a je furt garáži s jedním a tím samím autem.
Auto využívám i ke služebním cestám a nikdy mě nikde nenechalo ve štychu,osobně upřednostňuju auto na ježdění v originál stavu,přece jen to soudruzi v Mnichově nevymysleli zas tak špatně a na bastění si pořídím traktůrek až mě chytne ta touha se v něčem rejpat.
První bmw jsem si koupil v roce 92, tak už mám možnost porovnávat, ročně najezdím 70-80tisíc kilometrů, nebylo auto na kterým jsem nemusel měnit čerpadlo, řídící vstřik a další věci. Opravuju tyhle auta spoustě lidem takže o problémech těhle aut vím své. Pokud jsi za 6 let nemusel nic z toho měnit tak toho asi moc ročně nenajezdíš

Napsal: pát 04.02.2011 17:52
od oldaf
A to že tvůj bratránek neumí naladit mechaniku, neznamená že je na mechanice něco špatnýho

Napsal: pát 04.02.2011 18:22
od beny-maser
naladit to umí jezdí mu to jak hovaho,ale jakmile to naladí tak to někomu střelí, můsím ale přiznat že dělá koncernové motory a nepatří tudíž do party,
co máš za práci, že ročně najezdíš 70tis já najezdím ročně 40tis a jsem furt pryč tak by mě zajímalo jak se 70tiskm máš čas ještě někomu něco opravovat
jinak čerpadla nemusím měnit proto,že tam neleju vyjetej olej a netankuju sračky na ONU a z kanystrů
Napsal: pát 04.02.2011 18:44
od oldaf
Do práce to mám 52km tam a 52km zpět. A v práci na objíždky zařízení používám taky svoje auto. Odpoledne už jsem doma tak se v těch krámech můžu hrabat. Od tý doby co mám mechaniku na autě jsem na čerpadlo nesáhl. A to jezdím ze 70% na rostlinnej olej. Naftu auto vidí málokdy. Třeba i na dovolenou 4200km jsem jel na rostlinu.
Napsal: pát 04.02.2011 18:49
od kizby
NO tak uáž jsem to vzdal a zitra to vezu do servisu nechat postavit čerpadlo, teď už je to moc rozhozený tak bude lepší když top bude tak jak to má být a až pak se bude řešit dál proč to nechytá, neoo to bude třeba dobrý. Jinak já osobně mám TDS rád, mám 4, je pravda, že co se týká el. hlav čerpadel, tak odcházej často, sám jsem ji měnil na jednom a kámoš taky. Váhu vzduchu měli e34 fak jen poslední kusy a pak E39, teď jednu mám a kupoval jsem Váhu protože byla od původního majitele odpojená a jelo to pak jak lemra a když jsem ji zapojil tak to nejelo už vůbec, teď už jezdí podstatně lépe. ale zřejmě tedy odcházej jako i řídící vstřiky kterej jsem zas měnil u E36, kde začal týct a nešel přetěsnit.
Napsal: pát 04.02.2011 18:51
od beny-maser
dělám servis šroubovejch kompresorů tak kdyby jsi potřeboval palivo mám olej kč/litr,dost lidí na to jezdí a nestěžujesi,kde tu rostlinu kupuješ?
Napsal: pát 04.02.2011 18:52
od beny-maser
5kč/lt
Napsal: pát 04.02.2011 18:53
od beny-maser
kizby píše:NO tak uáž jsem to vzdal a zitra to vezu do servisu nechat postavit čerpadlo, teď už je to moc rozhozený tak bude lepší když top bude tak jak to má být a až pak se bude řešit dál proč to nechytá, neoo to bude třeba dobrý. Jinak já osobně mám TDS rád, mám 4, je pravda, že co se týká el. hlav čerpadel, tak odcházej často, sám jsem ji měnil na jednom a kámoš taky. Váhu vzduchu měli e34 fak jen poslední kusy a pak E39, teď jednu mám a kupoval jsem Váhu protože byla od původního majitele odpojená a jelo to pak jak lemra a když jsem ji zapojil tak to nejelo už vůbec, teď už jezdí podstatně lépe. ale zřejmě tedy odcházej jako i řídící vstřiky kterej jsem zas měnil u E36, kde začal týct a nešel přetěsnit.
kam pojedeš?
Napsal: ned 06.02.2011 16:01
od kizby
No tak autí je u mechanika, nastavil čerpadlo jak má být a prej byl na vačce skočenej o zub řetěz, chce 4 tis, ale mělo by to být OK tak uvidíme. Jinak Beny můžu se na tebe obrátit skrz ten olej? mě se ta nabídka docela zamlouvá

Napsal: ned 06.02.2011 23:02
od kizby
tak auto zpět a vypadá že bude ok, no tak ted ho snad prodám už lepe, jinak sem ho měl v hradišti u Krajníka, dřív servisoval BMW teď už jen melouchy. No stálo mě to 4 tis

tak uvidíme
Napsal: pon 07.02.2011 19:41
od Tompo
Nebudu zakládat nové téma, znalců TDS sem chodí hodně, zajímá mě, zda jde mechanicky přidat naftu na čerpadle? Má s tím někdo nějaké zkušenosti?
Napsal: pon 07.02.2011 21:23
od beny-maser
Tompo píše:Nebudu zakládat nové téma, znalců TDS sem chodí hodně, zajímá mě, zda jde mechanicky přidat naftu na čerpadle? Má s tím někdo nějaké zkušenosti?
dávka se seřizuje pohybem el.hlavy čerpadla,doma to dáš asi jedině systémem pokus omyl,lepší řešení bude čip
jinak Kizby to tu píše jak to pravidelně šteluje,když něco přiveze novýho domů tak to pročti a budeš chytřejší
Napsal: pon 07.02.2011 22:34
od beny-maser
konkrétně jsem myslel tohle:
kizby píše:tak já si to nastavoval už na třech TDS k obrazu svému

, ale když bylo nastartovaný, jinak hlavičku jsem taky měnil už za jinou na jiny TDS a trefil se a pak jen doladil. Měl jsem jednou nastavený čerpadlo dle počítače, ale auto prostě nejelo jako předtím, tak jsem přidal na naftě dle ucha a autí zas lítalo. Tady je oporavdu blbý že jsem do toho hrábnul když je takhle problém. No budu to muset chytit alespoň přibližně a až to chytne tak to doladit.
Napsal: pon 07.02.2011 22:43
od kizby
no pokud není s autem jiný problé jako sem měl já tak se opravdu dá dávka přidat i doma, já to dělám na nastartovaným autě abych slyšel co to s autem dělá, el hlava je na 4 šroubech respektive na 3 torxech a jednom speciálním šroubu, býá šasto ale už vyměněn za imbus. lehce povolit a poklepem na hlavičku směrem ke kabině se dávka přídává a naopak ubírá, pokud to přidáš moc tak po přidání plynu se začnš motor hadat a otačky nepujdou dolu. Max dávka je asi tehdy když ti otáčky po lehkým přidání plynu spadnou k 1100, kde se jakoby na chvilku zastaví a pak klesnou k cca 700. chce to vyzkoušet a pohrát si stím,je to trochu o trpelivosti, pokud je pak chod motoru tvrdý tak ještě trochu sťuknout až jakoby změkne a nehádá se. Auto pak lépe jede ale taky víc kouří když mu šlapneš na krk, to se zlepší poštelováním turba aby otevýralo do výfuku přebytečný vzduch později. Jinak pokud máš PC na průměrnou spotřebu tak tím že zvedneš dávku tak ti bude ukazovat spotřebu menší i než normálně, zkrátka bude kecet

UFF tak snad si to pobral, kdyžtak písni.
Napsal: pon 07.02.2011 23:13
od beny-maser
já myslím, že jsi to popsal krásně

Napsal: úte 08.02.2011 01:59
od ViktorDDD
tak ako píšu chlapci dá sa to nastaviť pohybom hlavy čerpadla podľa ucha, ale je to lepšie sledovať pritom na počítači aby si nepridal moc, je pravda že niekedy keď sa to nastaví na presné hodnoty tak to môže ísť slabo, ale keď moc pridáš tak dymí, kolíše voľnobeh, motor ide tvrdo, atď., takže najlepšie nastaviť podľa PC a keď nie si spokojný tak ešte kúsok pridáš
Napsal: ned 13.02.2011 04:22
od Levrone
oldaf píše:beny-maser píše:Pecka z auta r.v.96 udělat rok 88 a na emise raději nejezdit.To se mi zdá jako supr řešení ,když auto normálně jezdí jen studený nechytá a je to třeba prkotina, která třeba s čerpadlem vůbec nesovisí.
Na mechaniku se předělávaj i tdi, s emisema to nemá nic společnýho. Pokud budeš chtít tak i mechaniku naladíš stejně na emise jako elektrický čerpadlo. Už jsem jich pár kousků přestavěl a nikdo s emisema neměl problém. Výhoda tý mechaniky je že nepotřebuje tu spoustu zbytečností co je na tom motoru navíc. Věčně vysraný řídící vstriky, zdechlý váhy vzduchu, snímače vzduchu, tohle se mě vůbec netýká. Konstrukčně motor TDs je dobrej ale pokazily ho právě těma elektronickýma sračkama.
Tak tohle byla spis takova RETRO pripominka mozna nekomu uzitecna v dobach kdy pred nejakyma 10 lety se jen tak repase cerpadel bezne za par kacek nedelaly!!!! Dneska myslim ze ty TDS-sa se uz za nejakych 6 tis daji udelat. Tenkrat GO cerpadla v hodnote nekolika vyplat mohlo nekoho trosku "rozladit" proto ty upravy. Ale stejne obdivuji ty radove cerpadla od MB hlavne ty starsi (W123,124) s kilometrickym probehem pres milion s minimalnim znakem opotrebeni!!!!!!!!!! To fakt klobouk dolu

Napsal: ned 13.02.2011 14:17
od oldaf
Levrone píše:oldaf píše:Pecka z auta r.v.96 udělat rok 88 a na emise raději nejezdit.To se mi zdá jako supr řešení ,když auto normálně jezdí jen studený nechytá a je to třeba prkotina, která třeba s čerpadlem vůbec nesovisí.
Na mechaniku se předělávaj i tdi, s emisema to nemá nic společnýho. Pokud budeš chtít tak i mechaniku naladíš stejně na emise jako elektrický čerpadlo. Už jsem jich pár kousků přestavěl a nikdo s emisema neměl problém. Výhoda tý mechaniky je že nepotřebuje tu spoustu zbytečností co je na tom motoru navíc. Věčně vysraný řídící vstriky, zdechlý váhy vzduchu, snímače vzduchu, tohle se mě vůbec netýká. Konstrukčně motor TDs je dobrej ale pokazily ho právě těma elektronickýma sračkama.
Tak tohle byla spis takova RETRO pripominka mozna nekomu uzitecna v dobach kdy pred nejakyma 10 lety se jen tak repase cerpadel bezne za par kacek nedelaly!!!! Dneska myslim ze ty TDS-sa se uz za nejakych 6 tis daji udelat. Tenkrat GO cerpadla v hodnote nekolika vyplat mohlo nekoho trosku "rozladit" proto ty upravy. Ale stejne obdivuji ty radove cerpadla od MB hlavne ty starsi (W123,124) s kilometrickym probehem pres milion s minimalnim znakem opotrebeni!!!!!!!!!! To fakt klobouk dolu

[/quote]
Promin, ale za 6 litrů žádnej repas čerpadla neuděláš, to tak možná seřízení a přetěsnění, repasované čerpadlo na TDS stojí 35 tisíc a nové čerpadlo stojí 80 tisíc. A na mechaniku se většinou předělávaj kvůli vyššímu výkonu
