
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	N53B30O0
Re: N53B30O0
naposledy když jsem prodával auto do AAAček, tak jsme začali na 30, skončili na 80 a ten 3000 poplatek za přepis jsem jim taky hodil na hlavu. Mám to tam rád  
			
			
									
						
										
						
- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Re: N53B30O0
Tak na tento příběh z AAA jsem hodně zvědavej 
			
			
									
						
										
						
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
brambor1 už je v áčkách
R.I.P.
			
			
									
						
										
						R.I.P.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: N53B30O0
Gratulace život jde dal ...
Jak to cele probíhalo nápis nám aspoň v par větách .
			
			
									
						
										
						Jak to cele probíhalo nápis nám aspoň v par větách .
Re: N53B30O0
Komise nebo výkup?pavproch píše:brambor1 už je v áčkách
R.I.P.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
			
						Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Na AF.cz to kdosik velmi dobře popsal, a bylo to tak: napřed mě chtěli rozhodit telefonátem/SMS když sem byl na cestě k nim, potom mě nechali skoro 2 hoďky vyhnívat, potom zaútočili, potom vytáhli poplatek 3k za přepis a nakonec mně nechali podepsat kupní smlouvu. Já hrál "kolouška" a v duchu se nemoh udržet smíchy, jak to celé bylo průhledné, dyž sem na to byl připraven. Tožtak.
			
			
									
						
										
						- 
				
								vita11   
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Re: N53B30O0
Ona má ta komedie u nich vždy stejný průběh  
			
			
									
						
							
V8 power  BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau

			
						 BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI SpacegrauTop down
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i ArktissilberCalming machine
 BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
áčka zaplatily frakturu, brambor1 je už opravdu jejich a ne můj
			
			
									
						
										
						- 
				JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
a cenovka?
			
			
									
						
										
						- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: N53B30O0
kdy se objeví v prodeji ? Už jste jej někdo viděl v nabídce ? 330i e90ka že ? Jaký ročník to byl ?
			
			
									
						
										
						- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Jx: Omlouvá Tě, zes tu nebyl. Psal sem, ža až/jestli někdy budu mít sdílnou náladu, taxe podělím.
EDIT: fil: MY2012
			
			
									
						
										
						EDIT: fil: MY2012
- 
				JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
to je pěkná kravina, proč bys to jako nemohl říct rovnou?
ty vždycky chceš nějaky rady, a když se pak někdo zeptá na něco tebe tak napíšeš že až budeš mít sdilnou naladu
			
			
									
						
										
						ty vždycky chceš nějaky rady, a když se pak někdo zeptá na něco tebe tak napíšeš že až budeš mít sdilnou naladu
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Já ale radu, kolik mi za to nabídnou nechtěl. 
Podělím se obecně: nabídli něco, potom na mně tlačili, já jim uhnul o 10% a na tom sme se dohodli + už to i zaplatili.
			
			
									
						
										
						Podělím se obecně: nabídli něco, potom na mně tlačili, já jim uhnul o 10% a na tom sme se dohodli + už to i zaplatili.
- 
				Totic  
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: N53B30O0
Tak hlavně, že je to z krku.. Teď se modlit, aby ten motor odjezdil nějakou dobu, nebo má tam prodávající povinnost dodržet nějakou záruku?
			
			
									
						
										
						- 
				MattyX  
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Taky to nějak nechápu, co je na tom tak tajnýho:D Je to spíš pro zajímavost, než že by této GDPR informace někdo zneužil ve svůj prospěchJaraX píše:to je pěkná kravina, proč bys to jako nemohl říct rovnou?
ty vždycky chceš nějaky rady, a když se pak někdo zeptá na něco tebe tak napíšeš že až budeš mít sdilnou naladu

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: N53B30O0
vypadá že si to auto někdo vzal hned .... pokud nepůjde do prodeje ... Jinak by se již prodávalo.
			
			
									
						
										
						- 
				jaroslavknap
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 25.10.2017 19:40
Re: N53B30O0
tak po 3,5 letech bezproblémového soužití přišla řada i na mě  
 
jedná se o F11, N53B30, RV 2011, najeto 170tis.
auto se po cca 70km jízdě začalo zakuckávat a vibrovat. po vypnutí motoru při zahřátém motoru občas nastratuje, občas ne, nedží volnoběh, vibruje, jako by vynechával válec a z motoru je občas slyšet hvízdání. při vychladnutí a studeném startu občas nastartuje a jede normálně, ale jak se motor zahřeje, vypne a znovu zapne, tak se ihned po dalším startu problémy znovu projeví
diagnostika hlásí chyby:
118401
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-přerušovaný
118501
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-trvale
olej jsme měnili po 10-15tis., do cca 150tis se dával 5w30, pak se dával 5w40, auto jezdilo z 80% krátké jízdy do 20km
podlední dobou spotřeba oleje cca 1l na 1000km
v minulosti se občas stalo že auto nechtělo nastartovat, respektive nereagovalo na tlačítko start, ale po chvíli se vždy zadařilo a jelo normálně
zatím jsme neměnili nic
mechanik zatím tápe, domnívá se že by to mohlo být nekvalitním natankovaným benzínem s větším obsazehem vody, případně problémem v sání, je nám ale jasné, že motor je složitý jak jaderná elektrárna a najít řešení se nemusí podařit napoprvé
pokud někoho něco napadne, budu samozřejmě rád
			
			
									
						
										
						 
 jedná se o F11, N53B30, RV 2011, najeto 170tis.
auto se po cca 70km jízdě začalo zakuckávat a vibrovat. po vypnutí motoru při zahřátém motoru občas nastratuje, občas ne, nedží volnoběh, vibruje, jako by vynechával válec a z motoru je občas slyšet hvízdání. při vychladnutí a studeném startu občas nastartuje a jede normálně, ale jak se motor zahřeje, vypne a znovu zapne, tak se ihned po dalším startu problémy znovu projeví
diagnostika hlásí chyby:
118401
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-přerušovaný
118501
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-trvale
olej jsme měnili po 10-15tis., do cca 150tis se dával 5w30, pak se dával 5w40, auto jezdilo z 80% krátké jízdy do 20km
podlední dobou spotřeba oleje cca 1l na 1000km
v minulosti se občas stalo že auto nechtělo nastartovat, respektive nereagovalo na tlačítko start, ale po chvíli se vždy zadařilo a jelo normálně
zatím jsme neměnili nic
mechanik zatím tápe, domnívá se že by to mohlo být nekvalitním natankovaným benzínem s větším obsazehem vody, případně problémem v sání, je nám ale jasné, že motor je složitý jak jaderná elektrárna a najít řešení se nemusí podařit napoprvé
pokud někoho něco napadne, budu samozřejmě rád
Re: N53B30O0
Ne-nastartování napoprvé může dělat zemnící pásek (pod řidičem u silentbloku motoru), zkouknout, příp. vyměnit (klidně neorigo, ale min. stejného průřezu). Samo očistit/dotáhnout kontakty baterky, zkontrolovat odpalovač apod, pokud byl crash test a někdo to třeba jen zasunul zpět.
			
			
									
						
										
						




