
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
Re: N53B30O0
naposledy když jsem prodával auto do AAAček, tak jsme začali na 30, skončili na 80 a ten 3000 poplatek za přepis jsem jim taky hodil na hlavu. Mám to tam rád 

- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Re: N53B30O0
Tak na tento příběh z AAA jsem hodně zvědavej 

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
brambor1 už je v áčkách
R.I.P.
R.I.P.
Re: N53B30O0
Gratulace život jde dal ...
Jak to cele probíhalo nápis nám aspoň v par větách .
Jak to cele probíhalo nápis nám aspoň v par větách .
Re: N53B30O0
Komise nebo výkup?pavproch píše:brambor1 už je v áčkách
R.I.P.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Na AF.cz to kdosik velmi dobře popsal, a bylo to tak: napřed mě chtěli rozhodit telefonátem/SMS když sem byl na cestě k nim, potom mě nechali skoro 2 hoďky vyhnívat, potom zaútočili, potom vytáhli poplatek 3k za přepis a nakonec mně nechali podepsat kupní smlouvu. Já hrál "kolouška" a v duchu se nemoh udržet smíchy, jak to celé bylo průhledné, dyž sem na to byl připraven. Tožtak.
Re: N53B30O0
Ona má ta komedie u nich vždy stejný průběh 

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
áčka zaplatily frakturu, brambor1 je už opravdu jejich a ne můj
Re: N53B30O0
a cenovka?
Re: N53B30O0
kdy se objeví v prodeji ? Už jste jej někdo viděl v nabídce ? 330i e90ka že ? Jaký ročník to byl ?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Jx: Omlouvá Tě, zes tu nebyl. Psal sem, ža až/jestli někdy budu mít sdílnou náladu, taxe podělím.
EDIT: fil: MY2012
EDIT: fil: MY2012
Re: N53B30O0
to je pěkná kravina, proč bys to jako nemohl říct rovnou?
ty vždycky chceš nějaky rady, a když se pak někdo zeptá na něco tebe tak napíšeš že až budeš mít sdilnou naladu
ty vždycky chceš nějaky rady, a když se pak někdo zeptá na něco tebe tak napíšeš že až budeš mít sdilnou naladu
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Já ale radu, kolik mi za to nabídnou nechtěl.
Podělím se obecně: nabídli něco, potom na mně tlačili, já jim uhnul o 10% a na tom sme se dohodli + už to i zaplatili.
Podělím se obecně: nabídli něco, potom na mně tlačili, já jim uhnul o 10% a na tom sme se dohodli + už to i zaplatili.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Tak hlavně, že je to z krku.. Teď se modlit, aby ten motor odjezdil nějakou dobu, nebo má tam prodávající povinnost dodržet nějakou záruku?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Taky to nějak nechápu, co je na tom tak tajnýho:D Je to spíš pro zajímavost, než že by této GDPR informace někdo zneužil ve svůj prospěchJaraX píše:to je pěkná kravina, proč bys to jako nemohl říct rovnou?
ty vždycky chceš nějaky rady, a když se pak někdo zeptá na něco tebe tak napíšeš že až budeš mít sdilnou naladu

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
vypadá že si to auto někdo vzal hned .... pokud nepůjde do prodeje ... Jinak by se již prodávalo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř 25.10.2017 19:40
Re: N53B30O0
tak po 3,5 letech bezproblémového soužití přišla řada i na mě
jedná se o F11, N53B30, RV 2011, najeto 170tis.
auto se po cca 70km jízdě začalo zakuckávat a vibrovat. po vypnutí motoru při zahřátém motoru občas nastratuje, občas ne, nedží volnoběh, vibruje, jako by vynechával válec a z motoru je občas slyšet hvízdání. při vychladnutí a studeném startu občas nastartuje a jede normálně, ale jak se motor zahřeje, vypne a znovu zapne, tak se ihned po dalším startu problémy znovu projeví
diagnostika hlásí chyby:
118401
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-přerušovaný
118501
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-trvale
olej jsme měnili po 10-15tis., do cca 150tis se dával 5w30, pak se dával 5w40, auto jezdilo z 80% krátké jízdy do 20km
podlední dobou spotřeba oleje cca 1l na 1000km
v minulosti se občas stalo že auto nechtělo nastartovat, respektive nereagovalo na tlačítko start, ale po chvíli se vždy zadařilo a jelo normálně
zatím jsme neměnili nic
mechanik zatím tápe, domnívá se že by to mohlo být nekvalitním natankovaným benzínem s větším obsazehem vody, případně problémem v sání, je nám ale jasné, že motor je složitý jak jaderná elektrárna a najít řešení se nemusí podařit napoprvé
pokud někoho něco napadne, budu samozřejmě rád

jedná se o F11, N53B30, RV 2011, najeto 170tis.
auto se po cca 70km jízdě začalo zakuckávat a vibrovat. po vypnutí motoru při zahřátém motoru občas nastratuje, občas ne, nedží volnoběh, vibruje, jako by vynechával válec a z motoru je občas slyšet hvízdání. při vychladnutí a studeném startu občas nastartuje a jede normálně, ale jak se motor zahřeje, vypne a znovu zapne, tak se ihned po dalším startu problémy znovu projeví
diagnostika hlásí chyby:
118401
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-přerušovaný
118501
-řízení směsi, směs je chudá: velká odchylka
-trvale
olej jsme měnili po 10-15tis., do cca 150tis se dával 5w30, pak se dával 5w40, auto jezdilo z 80% krátké jízdy do 20km
podlední dobou spotřeba oleje cca 1l na 1000km
v minulosti se občas stalo že auto nechtělo nastartovat, respektive nereagovalo na tlačítko start, ale po chvíli se vždy zadařilo a jelo normálně
zatím jsme neměnili nic
mechanik zatím tápe, domnívá se že by to mohlo být nekvalitním natankovaným benzínem s větším obsazehem vody, případně problémem v sání, je nám ale jasné, že motor je složitý jak jaderná elektrárna a najít řešení se nemusí podařit napoprvé
pokud někoho něco napadne, budu samozřejmě rád
Re: N53B30O0
Ne-nastartování napoprvé může dělat zemnící pásek (pod řidičem u silentbloku motoru), zkouknout, příp. vyměnit (klidně neorigo, ale min. stejného průřezu). Samo očistit/dotáhnout kontakty baterky, zkontrolovat odpalovač apod, pokud byl crash test a někdo to třeba jen zasunul zpět.