tak uběhly dva měsíce a pán už slevil na 230.000,- Kč. Nic překvapivého pro lidi chytré jak rádioatimen píše:S autem nemám nic společného ale jak to ty můžeš vědět ,že to neprodá za tuto cenu ? auto jsi neviděl , víš o něm prd ale chytrej jsi jak rádio .... Výbava je víc než pěkná a stav nějak špatnej nebude.... auto znám jen od vidění ....ale tady ty řeči mě vždycky naserou ...každej chce XY let starý auto nejlíp zadarmo, ve stavu jako nový ale vlastně na něj ani nemá ve finále...Je to každýho věc za kolik to chce prodat...a je každýho věc co a za kolik koupí ...kurevtor píše:za 265 tisíc to každopádně neprodá... navíc to nemá LPG, má to jen díly k dispozici, ale namontovaný neni čili to je docela vopruz pro budoucího majitele..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Frogger
- Registrovaný
- Příspěvky: 540
- Registrován: úte 19.08.2008 00:00
- Klubové ID: 2522
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to při chřipce přelouskal celé. Zajímavé názory, kolikrát jsem se opravdu zasmál
.. Ale po všech mých zkušenostech s různými modely musím říct, že E65 je vážně úžasná, oproti E60 je vážně jinde, to svezení, pohodlí (keyless, soft-close, Logic7, aktivní tempomat, adaptivní podvozek, světla, příjemné osvětlení interiéru, chlazená přihrádka, dvojitá okna, el. kufr...), ticho, elegantnější zpracování a design interiéru...
A navíc... se už dnes kupuje hodně taky srdcem
. Jako pro velkého fanouška značky je to prostě radost, mít od své oblíbené značky něco takového jako jejich nejvyšší model
.
A navíc... se už dnes kupuje hodně taky srdcem
Mě tohle téma úplně jednoznačně zlomilo. Rozhodoval jsem se před 2 lety, jestli koupím E60 550i nebo E66 760Li a díky tomuhle tématu jsem si jednoznačně vybral 760 a jsem max spokojenej. A taky mi se mi podařilo seznámit s Jaraxem a za to jsem moc rád.
No a díky mě má 760Li i můj kamarád, který měl 745i a po svezení v mé 760, hned 745 prodal. Jinak co se týče srovnání s ostatníma značkama, tak už nám řekl majitel Bentley Continental GT, že musí uznat, že je 760 o fous lepší a hlavně za to jeho ojeté Bentley by si koupil 5x760
To samé říkají 2 majitelé Mercedesu. Jeden W221 a můj brácha s W219. Prostě sedma je nejlepší a 760 úplně top kára, ať si každej co chce říká.... 
No a díky mě má 760Li i můj kamarád, který měl 745i a po svezení v mé 760, hned 745 prodal. Jinak co se týče srovnání s ostatníma značkama, tak už nám řekl majitel Bentley Continental GT, že musí uznat, že je 760 o fous lepší a hlavně za to jeho ojeté Bentley by si koupil 5x760
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Pivasek: počkej počkej trochu to rozveď s tím Bentley to mě vážně zajímá.
V čem je lepší BMW 760i než bentley s V12 ?
Myslel jízdní vlastnosti ? Nebo co konkrétně ?
...............................................................................................................
Jinak ano toto téma mě taky nakoplo ale i jiné témata ale sice k starší verzi e38 stím, že si za pár let pořídím e66 750iL s LPG.
Místo 545-550i. je 7er levnější a 3x tak vybavenější jako 5er. A servis je stejnej.Benzínu budu věrný dokud to půjde nafta mi do baráku nesmí.
Ještě to budu muset vyhádat u ženy že se vleze kočárek a dvě děti v budoucnu do 7er což nevím jak, ale krámy vozit přeci nemusíme a kufr bohatě stačí ....
a na dovolenou existuje rakev na střechu.
V čem je lepší BMW 760i než bentley s V12 ?
Myslel jízdní vlastnosti ? Nebo co konkrétně ?
...............................................................................................................
Jinak ano toto téma mě taky nakoplo ale i jiné témata ale sice k starší verzi e38 stím, že si za pár let pořídím e66 750iL s LPG.
Místo 545-550i. je 7er levnější a 3x tak vybavenější jako 5er. A servis je stejnej.Benzínu budu věrný dokud to půjde nafta mi do baráku nesmí.
Ještě to budu muset vyhádat u ženy že se vleze kočárek a dvě děti v budoucnu do 7er což nevím jak, ale krámy vozit přeci nemusíme a kufr bohatě stačí ....
a na dovolenou existuje rakev na střechu.
-
buddy87
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon 01.12.2014 01:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Klubové ID: 3562
taky teda musím přispět protože díky tomuhle vláknu si teď vozím prdel v E66 poFL, sice jen 740 (nesmím sednout do silnější no
) a to sem původně chtěl E60, ale pak sem si přečet tohle, pak sem se v sedmě svez a bylo rozhodnuto a nelituju toho, takže všem kteří jsou na rozcestí
, bežte do toho stojí to za to
ještě bych chtěl napsat, že bez tohohle vlákna bych nikdy ani neuvažoval o E65
ještě bych chtěl napsat, že bez tohohle vlákna bych nikdy ani neuvažoval o E65
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2047
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Me zase spis nez tohle vlakno zlomil Snejk, kdyz jednou o pulnoci prijel, ze si koupil 745i a chtel se podelit o zazitek
V te dobe jsem prohanel jeste E39 a tak nejak bylo rozhodnuto. Byl jsem se jeste povozit v E60, abych mel srovnani - kamarad mel E60 545i v plne nalozi (jako ze opravdu v plne - individual nepocitam) no a bylo rozhodnuto. Nasel jsem si 745Li se vsim potrebnym z vybavy, Snejk ji dal dohromady a uz jsem si chrochtal.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
Já tohle téma rád pročítám. V životě by mě nenapadlo chtít sedmu, nicméně z toho pročítání mám pocit, že nejlepší auto na světě je E65 745i a mám velký cukání to zkusit (což u mě znamená, že do toho stejně jednou půjdu)JaraX píše:proším všechny kterým todle téma pomohlo a jak at napíšou svoji zkušenost.
Hledal jsem auto se silnym motorem a R6 mi bylo malo (zatim se vyhybam turbomotoru), tak abych pak nelitoval, tak jsem sel do V8. A kdyz V8, tak uz rovnou sedmu, protoze petka by mi byla mala. Takhle mam moznost okostovat luxus a pohodli sedmy, sice teda e38, ale pro zacatek to staci. E65 750i v LPG by nebyla spatna
Tohle tema (a myslim ze jeste jedno s podobnou naplni a delkou tu je
) me utvrdilo, ze to bude 7er V8. Uznavam ale zaryte petkare a i petka proste bude mit sve zakazniky. Ja jsem ale za sedmu rad a do petky bych nesel, protoze kdyz chci kombika na stehovani, tak nepotrebuju pomerne drahou petku, ale zvolim alternativu jako mondeo/omega, a kdyz se chci dobre povozit, tak sedmu. Petka v kombiku by pro me byl kompromis z donuceni a chapu, ze nekteri lide jsou donuceni nutnosti kombi a laskou ke znacce, nebo se jim petka proste libi at uz kombi nebo sedan.
Kdybych neresil naklady, tak 760i je samozrejmosti
Tohle tema (a myslim ze jeste jedno s podobnou naplni a delkou tu je
Kdybych neresil naklady, tak 760i je samozrejmosti
Zdravím vás hoši, doufám že nejsem ve špatné sekci, ale potřeboval bych radu ohledně koupě E60.
O víkendu jsem se byl podívat na tenhle kousek:
http://auto.bazos.cz/inzerat/46921660/B ... -mozna.php
Vizuálně auto vypadalo velmi dobře, nějaké malé škrábance na dveřích řidiče. Jízda taky naprosto ok, nikde nic nemlátilo, nebouchalo atd.
Trochu sem se zarazil, když v levé části motorového prostoru byl flek od oleje / benzínu, ale řekl sem si že asi jen netěsní hadička nad ním.
Neřešil sem, jelikož jsem měl v plánu navštívit BMW na prebuy prohlídku.
Nicméně zaplatil jsem si cebia report, který mě od koupě docela odrazuje.
6 záznamů o nehodě, 5 z nich v rozmezí cca 1000 - 3000 €, ale poslední z února 2014 oprava v ceně 18 000 €.
Z čehož usuzuji, že auto musel někdo neskutečně rozstřelit.
Co myslíte ? Najde se někdo kdo jezdí s e60 do autorizáku a mohl by mi mojí doměnku potvrdit / vyvrátit? Popř. jinak poradit?
Ještě jsem zapoměl dodat že dle cebie je auto min o 20k km stočené (spíš více). Ale jelikož je to USA tak samozřejme chybí záznamy před dovozem...
Jo pokud má někdo zájem, klidně ten report zašlu do SZ.
Předem díky za rady
O víkendu jsem se byl podívat na tenhle kousek:
http://auto.bazos.cz/inzerat/46921660/B ... -mozna.php
Vizuálně auto vypadalo velmi dobře, nějaké malé škrábance na dveřích řidiče. Jízda taky naprosto ok, nikde nic nemlátilo, nebouchalo atd.
Trochu sem se zarazil, když v levé části motorového prostoru byl flek od oleje / benzínu, ale řekl sem si že asi jen netěsní hadička nad ním.
Neřešil sem, jelikož jsem měl v plánu navštívit BMW na prebuy prohlídku.
Nicméně zaplatil jsem si cebia report, který mě od koupě docela odrazuje.
6 záznamů o nehodě, 5 z nich v rozmezí cca 1000 - 3000 €, ale poslední z února 2014 oprava v ceně 18 000 €.
Z čehož usuzuji, že auto musel někdo neskutečně rozstřelit.
Co myslíte ? Najde se někdo kdo jezdí s e60 do autorizáku a mohl by mi mojí doměnku potvrdit / vyvrátit? Popř. jinak poradit?
Ještě jsem zapoměl dodat že dle cebie je auto min o 20k km stočené (spíš více). Ale jelikož je to USA tak samozřejme chybí záznamy před dovozem...
Jo pokud má někdo zájem, klidně ten report zašlu do SZ.
Předem díky za rady
pivasek píše:Jinak co se týče srovnání s ostatníma značkama, tak už nám řekl majitel Bentley Continental GT, že musí uznat, že je 760 o fous lepší a hlavně za to jeho ojeté Bentley by si koupil 5x760To samé říkají 2 majitelé Mercedesu. Jeden W221 a můj brácha s W219. Prostě sedma je nejlepší a 760 úplně top kára, ať si každej co chce říká....
tak tohle mě je pro mě hodně zajímavé
zaprvé nechápu v čem může být 760 lepší než Continental GT
Co se týče interiéru, tak tam se E65 fakt nechytá
Co se týče W219 - tam nevím nevím, ten interiér je podle mě fakt vkusnej, exteriér podle mě jeden z nejlepších, už dlouho o tom autě přemýšlým.. vlastně jsem chtěl CLS místo 7er, ale připadalo mi blbý kupovat MB v mym věku
Ale jinak samozřejmě potvrzuju, že E65 je fantastická, má svý mouchy, ale je to skvělé auto. Ale že by to bylo něco nepřekonatelnýho? To asi ne...
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:

interier sedmy mi teda přijde 1000x hezčí, ta odporna řadička tam, klimatronic z oktávky, navigace kdesi až na zemi, todle mi fakt připomíná hodně luxusní oktávku,

co se mi ale na bentley líbí je ten velkej kus dřeva před spolujezdcem, u sedmy se s dřevem moc šetřilo,
- Přílohy
-
- bentley-continental-gt.jpg (188.51 KiB) Zobrazeno 1129 x
Pár měsíců zpátky se tu řešily i e60, ale od té doby tenhle topic docela narostlbuddy87 píše:doufáš správněseš ve špatný sekci
![]()
tady seš v sekci 7er a ještě v topicu kde se ve zkratce píše proč si koupit E65 místo E60
za 400k kup radši vymazlenou sedmu
Když mě ta sedma přijde, že bych k ní musel pořídit i řidiče
kurevtor píše:hoody4: oprava za 18 tisíc €?? Tak to byla totálka, ne?Být tebou tak na tenhle kus dlabu - je to amerika takže bůhví o kolik je stočená, říkáš minimálně 20. Takže to taky může být 100
Navíc na 550i nic moc zajímavej interiér... počkal bych na jinou
To si právě taky myslím. No nic díky za rady, budu asi hledat dál v DE ...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
U nás ve firmě A8 W12 i A8 4,0 tdi obě long verze a každej majitel si to řídí sám to auto.
Pak sem jezdí pár zákazníků a všichni ředitelé jiné firmy jezdí taky sami v 740d nebo bentley jeden Rusák atd. A nikdo nemá svého šoféra. To snad jen pár lidí v republice a poslanci co pracují.
Někdo taky rád řídí. A to klidně do Francie či Španělska občas jedou nebo Rumunska v autech....
Takže i tyto milionové vozy řídí jejich majitelé. a nevidím důvod mít šoféra.
Ikdyž je fakt že občas se svézt na zadní sedačce je jistě jiný zážitek.
Pak sem jezdí pár zákazníků a všichni ředitelé jiné firmy jezdí taky sami v 740d nebo bentley jeden Rusák atd. A nikdo nemá svého šoféra. To snad jen pár lidí v republice a poslanci co pracují.
Někdo taky rád řídí. A to klidně do Francie či Španělska občas jedou nebo Rumunska v autech....
Takže i tyto milionové vozy řídí jejich majitelé. a nevidím důvod mít šoféra.
Ikdyž je fakt že občas se svézt na zadní sedačce je jistě jiný zážitek.
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
mě by zajímalo, kdo vymyslel, že displej u koncernu bude dole...že na něj člověk pořádně nevidí a když se chce podívat na navi tak v tu chvíli nemuze koukat na silnici...a to je furt chválej za ergonomii ???
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
V zadny vyhlasce neni, ze k 7er nebo jakymukoliv jinymu 5metrovymu autu si musis poridit i ridice. Alespon zatim, stat se muze vsechno.
Ona ta sedma neni zase tak velika, kdyz je to kratka verze. Takze taky zavisi, jak jsi prostorove narocnej. Jak psal Jarax, sedni do obojiho a uvidis.
Obecne ale plati, ze jeta petka a sedma jsou cenove podobny. Jak porizovaci tak i servisni naklady jsou navic spise ve prospech 7er, coz je to o cem se tu tech x desitek stran pise.
A jestli mas rozpocet 400k, tak nejenze za 400k poridis paradni sedmu, ale poridis ji i za 300k a 100k ti zbyde na servis
Kdyz to pojedes koupit s nekym, kdo se vyzna, tak za ty penize nakonec vyberes dobrej kus.
Ona ta sedma neni zase tak velika, kdyz je to kratka verze. Takze taky zavisi, jak jsi prostorove narocnej. Jak psal Jarax, sedni do obojiho a uvidis.
Obecne ale plati, ze jeta petka a sedma jsou cenove podobny. Jak porizovaci tak i servisni naklady jsou navic spise ve prospech 7er, coz je to o cem se tu tech x desitek stran pise.
A jestli mas rozpocet 400k, tak nejenze za 400k poridis paradni sedmu, ale poridis ji i za 300k a 100k ti zbyde na servis
