Stránka 6 z 10

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 18:07
od JaraX
no vy ste blazní, 400k za E46? ten člověk chtěl F30 a bude jezdit v E46 :D
čekam kdy někdo napíše že idealni auto je E30.
kurna za 160k se dá koupit krásná E65 v super stavu a to ti pak vyjde 240tisíc rezerva na rozdíl v palivu a servis.
za 160-200k jsme dovezli několik krásných E91 z DE vše 325i.
a když za 200k koupí pěknou E91 tak si myslím že 200k rezerva je na celý život.
já nevím jeslti všichni serete prachy, ale prostě dobrý BMW nezačíná na půl mega, měl jsem E36 za 15k a to auto prostě normálně jezdilo a nesralo se. měl jsem E38 za 90k a taky mě to nesežralo. prostě je jedno kolik má ten člověk peněz, dobrý BMW se dá koupit od 50k, a nevidím duvod vyhodit 400k za nějakyho "veterana" ale hold poslední F30 za 400k vybavená nebude.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 18:21
od Kani
Sakra JaraX cti to poradne. Bral sem to podle puvodniho zadani. Psal sem kup e46 a zbyde ti na servis, bublifuk a budes mit klidne spani. To neznamena vysol vsechno co mas. Myslim, ze lepsi vrazit 150 - 200k do e46 s poradnym servisem, nez za 400k koupit cokoliv a pak se mlatit do hlavy pokud nemam nic navic. Jenom sem byl prakticky.

Slusna e90 je taky moznost, jenom sem chtel rict, ze vymlatit se z penez pri nakupu je proste nesmysl. A rozpocet 400k na 2 - 3 roky stareho bavoraka uz se tady komentoval nekolikrat. Oba vime, ze to je kravina.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 19:24
od JaraX
ano, tak to jsem špatně pochopil a omlouvam se.
ale zaroven si myslím že i rozpočet 300k je na R6 E90 naprosto dostačující, jen to chce čas, ja měl zákazníka co chtěl E91 325i a furt mi posilal nějaky socky za 350 asi 3-4x jsem mu odmitl jet do německa, že pro tak předražene auto nejedu, pak jsme koupili krásnou 325i za 170, chce to prostě čas a myslím si pro člověka co si nevydělá ani 20k měsíčně je rozdíl v koupi stejného auta 180k kurevsky znát, ted prostě vživotě těch 180k do toho auta ani neproservisuje. a zrovna E46 mi přijde na servis dražší jak E90, ale to je o kusech.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: stř 24.05.2017 23:19
od MartinK
Takže pochopil jsem správně, ze mám pokračovat v hledání e91 (kombi) 325i, 330i, 335i ročník 2006-2007 (aby to mělo N55)? Na mobile.de?
Zatím totiž bída. Dle toho, co píšete, tak mega drahé.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 07:24
od ugurundu
Motor je to N54 a to jenom u 335i.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 07:25
od JaraX
325i a 330i N52
a 335i n54 nebo n55

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 10:33
od xyron
N55 je až od 2009 a to nebude stát 400k ... leda by prodával někdo v tísni

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 13:07
od MartinK
Přepsal jsem se. 2006-2007 (N52)

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 13:08
od MartinK
JaraX píše:325i a 330i N52
a 335i n54 nebo n55
N52 poznám dle roku 2006-2007
N55 od 2009-doposud
N54 ?

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 13:12
od mykovec
MartinK píše:
JaraX píše:325i a 330i N52
a 335i n54 nebo n55
N52 poznám dle roku 2006-2007
N55 od 2009-doposud
N54 ?
Na rok 2007 pozor - od 9/2007 se montovala uz jen N53 (160 a 200Kw) jeste do predfacelift modelu. Jeden takovy mam.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 13:22
od MartinK
mykovec píše:
MartinK píše:
JaraX píše:325i a 330i N52
a 335i n54 nebo n55
N52 poznám dle roku 2006-2007
N55 od 2009-doposud
N54 ?
Na rok 2007 pozor - od 9/2007 se montovala uz jen N53 (160 a 200Kw) jeste do predfacelift modelu. Jeden takovy mam.
Takže pohlidat registraci vozidla max. do 8/2007? Aby to mělo dobrou N52

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 14:05
od mykovec
Ano, je to tak. Radši to dám do přehledu.

325i:
N52B25: od začátku E90: 2005 - 8/2007
N53B30: 9/2007 až do konce E90

330i:
N52B30: od začátku E90: 2005 - 8/2007
N53B30: 9/2007 až do konce E90

335i:
N54B30: od začátku produkce (tj. ca. polovina roku 2006) - 10/2009
N55B30: od 11/2009 až do konce E90

Pozn. podle faceliftu se motor nepozná, např. N53 už najížděla rok před faceliftem a naopak ve facelift modelu byla ještě první rok N54, až potom přišla N55.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 14:54
od JaraX
ale ani ty datumy nemusí být pravda, občas se na přání dal objednat i novější motor, ke mě např jezdí jedna 750i která je vyrobená pul roku před zahájením výroby.
jistota je vždy kontrola na základě vin čísla

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 19:46
od MartinK
Díky moc chlapi. Přehled pomůže. Dle VIN si pak overim. Ale nebudu psát na každé auto o VIN :-)

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 19:50
od kawaman
To bys právě měl, ať si vyjedeš i výbavu co to auto má

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 20:16
od pavproch
A aby ftym byl ešče větší bovdel, tak ani podle výkonu sa to poznat moc nedá.... e92 měla sice motor N52B30, ale výkon 200 kW (tj. jako N53B30)...

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 20:35
od xyron
To je ale rarita.. navic chce kombika, takze to je mimo :arrow:

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: čtv 25.05.2017 20:37
od MartinK
kawaman píše:To bys právě měl, ať si vyjedeš i výbavu co to auto má
To jo..u těch, co mě zaujmou, tak ano. Ale ne u každého, které uvidím.

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pát 26.05.2017 09:11
od JayFader
Obvykle takhle koncem června trh v Německu umírá (neobjevuje se nic moc zajímavého). Něco se sem tam objeví ještě na podzim, ale hlavní "sezóna" je zase na jaře. Chce to sledovat opravdu aktivně. Dobré auto je do pár dnů pryč. Ležáky vydrží i přes rok.

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 50567.html

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 67128.html

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)

Napsal: pát 26.05.2017 12:47
od ph132008
pavproch píše:A aby ftym byl ešče větší bovdel, tak ani podle výkonu sa to poznat moc nedá.... e92 měla sice motor N52B30, ale výkon 200 kW (tj. jako N53B30)...
Jj, N52K, mám v E92 04/2007. Ale ten je v Evropě fakt jen v E92, myslim, že ani E93 ho neměla. Ta přišla rovnou s N53.