Stránka 6 z 11
Napsal: stř 22.07.2015 14:14
od MattyX
úplně bez úprav nejde ani jedna varianta...
ale E46 M3 (ideálně competýšn verze 345*32) a k tomu brzdiče dle libosti - buď e46 m3 , nebo E36 m3 - je to jedno oboje má 60mm jednopístek

Já bych tam ale pořád viděl ty 6písty brembo z porsche

S těma E46 kotoučema nevím jak vyjde ten jednopístek, možná bude potřeba nějaká redukce

Na E36 3,2 kotouče bude stačit buď emková těhlice a nebo upravit brzdič, nebo podložku pod kotouč cca 0,5cm

Napsal: stř 22.07.2015 14:26
od koki
Napsal: stř 22.07.2015 15:17
od koki
Napsal: čtv 23.07.2015 22:06
od Alex89
Příští týden bych to měl vyřešit

.
I kvůli hydraulické ručce musím dát na zadek 4 pístek. Předek bude chtít taky.
Ideálně teda sehnat třmeny z Porsche.
Napsal: čtv 23.07.2015 22:20
od MattyX
zadek nutně nemusíš řešit 4 pístem

ideální je druhý okruh pro hydraulickou ručku a další malinkatej brzdič

i se 4 pístem bych to řešil druhým brzdičem - teda pokud chceš jezdit drifty, jinak je věc úplně k ničemu a neztrácel bych tím vývojem čas

Napsal: pát 24.07.2015 15:03
od _stalker_
Já jsem zavezl přední těhlici do Hradce kde jsou JP výfuky a během měsíce jsem měl vytvořen držák na E36 těhlici a brembo 4 píst třmen z alfy romeo 159JTD. A pak se dělal také komplet kotouč se středem aby se to celé vešlo do 17" kola. Celek mě vyšel asi na 20 kolíků.
Mám to na autě už asi rok a spokojenost. Destičky tam jsou feroda DS2500 a měl by na ně být přizpůsoben i kotouč pač jsem musel říct co tam budu pak jezdit za destičky.
jpvyfuky.cz
Napsal: sob 01.08.2015 13:18
od Alex89
Tak snad do 14 dnů bych už konečně mohl dát testovací jízdu.
Musíme udělat uchycení expansky a dodělat výfuk.
Brzdy zatím dám sériové. Než budou hotové držáky.
Nakonec dáme dopředu AP Racing. Mají 6-píst, který by se v pohodě měl vejít do 17"

.
Napsal: sob 01.08.2015 15:23
od riman
Jak dopadlo laborování s motorem, potažmo zvyšování výkonu?
Napsal: ned 02.08.2015 10:08
od Alex89
riman píše:Jak dopadlo laborování s motorem, potažmo zvyšování výkonu?
Motor zatím necháme v sérii co se výkonu týče. Už potřebuju, aby to jezdilo

.
Musíme vyzkoušet, jestli je v pořádku, nežere olej atp... Když bude ok, pustíme se do něj v zimě.
Napsal: ned 02.08.2015 11:10
od riman
Vcelku rád bych to auto viděl na živo, snad se někdy potkáme třeba v Brně na okruhu.
Napsal: pát 07.08.2015 17:17
od Alex89
riman píše:Vcelku rád bych to auto viděl na živo, snad se někdy potkáme třeba v Brně na okruhu.
Určitě, no zatím je to nepojizdné, jak se rozjede, tak sem hodím fotky, tak pak se můžeme domluvit.
Napsal: pát 18.09.2015 13:42
od riman
Ahoj. Mas nejake novinky k projektu?
Napsal: ned 20.09.2015 20:46
od Alex89
Ahoj, omlouvám se, teď to bylo hodně hektické po pracovní stránce. Během týdne přidám nějaké foto.
Už to začínáme dávat dohromady, snad do 14 dnů vyjede

Napsal: pon 26.10.2015 09:18
od Alex89
Takže všechno je tam tak narychlo pozapojované. Motor běží, chladič chladí.
Vyzkoušeli jsme ji včera v Brně a funguje v rámci možností dobře. B16 bilstein můžu jenom doporučit.
Auto je navážené, aby byl tlak na kolech co nejvyrovnanější. Zatím 1271 kg, ale je tam pořád šíbr, koberec, origo sedačky a velká baterka. Ještě 100 kg půjde dolů.
I na sjetých federalech, dětských sériových brzdách a výkonem necelých 200 koní jezdila časy okolo 2:38, nejrychlejší 2:36.
Měl jsem trochu strach, že se něco utrhne, protože tam jsou všude ještě původní gumy na podvozku

Napsal: pon 26.10.2015 16:33
od MattyX
čoveče, mám pocit, že jsem Tě včera předjel ?

Nemáš v zadu jednu koncovku výfuku?

čas až moc dobrej bych řekl... čím jsi to měřil ?

Napsal: úte 27.10.2015 15:05
od Alex89
Tím měřákem quartz nebo jak se to jmenuje. Samozřejmě to asi nebude tak přesné jako TagHeuer časomíra
Mě ten čas nepřijde nějak dobrý. Až se to položí na zem, dají se odklony, sundá se těch 100 kg a pořádné gumy a hlavně brzdy tak to musí jezdit okolo 2:29.
Ty jsi jel tou E30 co máš na fotce? Tuším jsme se potkali jenom v zatáčce za cílovkou už si asi šel chladit.
Napsal: úte 27.10.2015 15:25
od MattyX
Alex89 píše:Tím měřákem quartz nebo jak se to jmenuje. Samozřejmě to asi nebude tak přesné jako TagHeuer časomíra
Mě ten čas nepřijde nějak dobrý. Až se to položí na zem, dají se odklony, sundá se těch 100 kg a pořádné gumy a hlavně brzdy tak to musí jezdit okolo 2:29.
Ty jsi jel tou E30 co máš na fotce? Tuším jsme se potkali jenom v zatáčce za cílovkou už si asi šel chladit.
No, asi máš ruské hodinky, nebo máš lepší auto než M3

jako s M3 na federalech kamoš jezdí okolo 2:37 - dá se i méně, ale ještě mu chybí koule, co jsem teď koukal na jeho onboard

Já jezdím 2.34 na slicku a to už mi dá dost zabrat, bez spolujezdce by to bylo o krapítek méně - možnáááá...
Jako 2:29 je už docela drsnej time to beat, kamoš s 350ps, 1100kg E36 na 4x270 slicku jezdí s provozem 2:27 a jinak 2:24-23 ...
Tím Tě samozřejmě nechci podceňovat, ale něco o časech v Brně vím

koukni na
http://www.zijemeokruhy.cz tam je timetable i s onboardy, tak můžeš poměřit s sebou
Druhý kolo jsem tě potkal venkem v prvním esíčku na výjezdu a pak až sem dochlazoval před koncem, tak jsi mě dojel v první zatáčce za cílem

Napsal: sob 31.10.2015 12:58
od Alex89
Tak nepochybuju o tom, že tohle je teď lepší (rychlejší) auto než sériová M3
Však jak to dodělám, domluvíme se a pojedeme spolu to projet do Brna. Uvidíš jak to maká

Napsal: sob 31.10.2015 13:39
od MattyX
Jo rád se svezu, nebo poměřím síly

Napsal: ned 24.04.2016 10:18
od Alex89
Po dlouhé pauze se opět musím ozvat

.
Na autě se mezitím udělalo pár úprav, ale nic moc zásadního. Včera jsem ho poprvé zkusil na malém okruhu v mýtě. Musím říct, že vůbec nefungovalo (vůbec myslím opravud vůbec).
Nezatáčelo, pod plynem se chovalo jako Audi. Hrůza. Musím komplet předělat geometrii.