Stránka 6 z 11

Napsal: stř 22.07.2015 14:14
od MattyX
úplně bez úprav nejde ani jedna varianta...

ale E46 M3 (ideálně competýšn verze 345*32) a k tomu brzdiče dle libosti - buď e46 m3 , nebo E36 m3 - je to jedno oboje má 60mm jednopístek ;) Já bych tam ale pořád viděl ty 6písty brembo z porsche :D
S těma E46 kotoučema nevím jak vyjde ten jednopístek, možná bude potřeba nějaká redukce :)
Na E36 3,2 kotouče bude stačit buď emková těhlice a nebo upravit brzdič, nebo podložku pod kotouč cca 0,5cm :)

Napsal: stř 22.07.2015 14:26
od koki

Napsal: stř 22.07.2015 15:17
od koki

Napsal: čtv 23.07.2015 22:06
od Alex89
Příští týden bych to měl vyřešit :-).

I kvůli hydraulické ručce musím dát na zadek 4 pístek. Předek bude chtít taky.

Ideálně teda sehnat třmeny z Porsche.

Napsal: čtv 23.07.2015 22:20
od MattyX
zadek nutně nemusíš řešit 4 pístem :) ideální je druhý okruh pro hydraulickou ručku a další malinkatej brzdič :) i se 4 pístem bych to řešil druhým brzdičem - teda pokud chceš jezdit drifty, jinak je věc úplně k ničemu a neztrácel bych tím vývojem čas :D

Napsal: pát 24.07.2015 15:03
od _stalker_
Já jsem zavezl přední těhlici do Hradce kde jsou JP výfuky a během měsíce jsem měl vytvořen držák na E36 těhlici a brembo 4 píst třmen z alfy romeo 159JTD. A pak se dělal také komplet kotouč se středem aby se to celé vešlo do 17" kola. Celek mě vyšel asi na 20 kolíků.
Mám to na autě už asi rok a spokojenost. Destičky tam jsou feroda DS2500 a měl by na ně být přizpůsoben i kotouč pač jsem musel říct co tam budu pak jezdit za destičky.
jpvyfuky.cz

Napsal: sob 01.08.2015 13:18
od Alex89
Tak snad do 14 dnů bych už konečně mohl dát testovací jízdu.

Musíme udělat uchycení expansky a dodělat výfuk.

Brzdy zatím dám sériové. Než budou hotové držáky.

Nakonec dáme dopředu AP Racing. Mají 6-píst, který by se v pohodě měl vejít do 17" :-).

Napsal: sob 01.08.2015 15:23
od riman
Jak dopadlo laborování s motorem, potažmo zvyšování výkonu?

Napsal: ned 02.08.2015 10:08
od Alex89
riman píše:Jak dopadlo laborování s motorem, potažmo zvyšování výkonu?
Motor zatím necháme v sérii co se výkonu týče. Už potřebuju, aby to jezdilo :D .

Musíme vyzkoušet, jestli je v pořádku, nežere olej atp... Když bude ok, pustíme se do něj v zimě.

Napsal: ned 02.08.2015 11:10
od riman
Vcelku rád bych to auto viděl na živo, snad se někdy potkáme třeba v Brně na okruhu.

Napsal: pát 07.08.2015 17:17
od Alex89
riman píše:Vcelku rád bych to auto viděl na živo, snad se někdy potkáme třeba v Brně na okruhu.
Určitě, no zatím je to nepojizdné, jak se rozjede, tak sem hodím fotky, tak pak se můžeme domluvit.

Napsal: pát 18.09.2015 13:42
od riman
Ahoj. Mas nejake novinky k projektu?

Napsal: ned 20.09.2015 20:46
od Alex89
Ahoj, omlouvám se, teď to bylo hodně hektické po pracovní stránce. Během týdne přidám nějaké foto.

Už to začínáme dávat dohromady, snad do 14 dnů vyjede :)

Napsal: pon 26.10.2015 09:18
od Alex89
Takže všechno je tam tak narychlo pozapojované. Motor běží, chladič chladí.

Vyzkoušeli jsme ji včera v Brně a funguje v rámci možností dobře. B16 bilstein můžu jenom doporučit.

Auto je navážené, aby byl tlak na kolech co nejvyrovnanější. Zatím 1271 kg, ale je tam pořád šíbr, koberec, origo sedačky a velká baterka. Ještě 100 kg půjde dolů.

I na sjetých federalech, dětských sériových brzdách a výkonem necelých 200 koní jezdila časy okolo 2:38, nejrychlejší 2:36.

Měl jsem trochu strach, že se něco utrhne, protože tam jsou všude ještě původní gumy na podvozku :D

Napsal: pon 26.10.2015 16:33
od MattyX
čoveče, mám pocit, že jsem Tě včera předjel ? :oops: :lol: Nemáš v zadu jednu koncovku výfuku? :) čas až moc dobrej bych řekl... čím jsi to měřil ? :)

Napsal: úte 27.10.2015 15:05
od Alex89
Tím měřákem quartz nebo jak se to jmenuje. Samozřejmě to asi nebude tak přesné jako TagHeuer časomíra :D

Mě ten čas nepřijde nějak dobrý. Až se to položí na zem, dají se odklony, sundá se těch 100 kg a pořádné gumy a hlavně brzdy tak to musí jezdit okolo 2:29.

Ty jsi jel tou E30 co máš na fotce? Tuším jsme se potkali jenom v zatáčce za cílovkou už si asi šel chladit.

Napsal: úte 27.10.2015 15:25
od MattyX
Alex89 píše:Tím měřákem quartz nebo jak se to jmenuje. Samozřejmě to asi nebude tak přesné jako TagHeuer časomíra :D

Mě ten čas nepřijde nějak dobrý. Až se to položí na zem, dají se odklony, sundá se těch 100 kg a pořádné gumy a hlavně brzdy tak to musí jezdit okolo 2:29.

Ty jsi jel tou E30 co máš na fotce? Tuším jsme se potkali jenom v zatáčce za cílovkou už si asi šel chladit.
No, asi máš ruské hodinky, nebo máš lepší auto než M3 :) jako s M3 na federalech kamoš jezdí okolo 2:37 - dá se i méně, ale ještě mu chybí koule, co jsem teď koukal na jeho onboard :)
Já jezdím 2.34 na slicku a to už mi dá dost zabrat, bez spolujezdce by to bylo o krapítek méně - možnáááá...
Jako 2:29 je už docela drsnej time to beat, kamoš s 350ps, 1100kg E36 na 4x270 slicku jezdí s provozem 2:27 a jinak 2:24-23 ...
Tím Tě samozřejmě nechci podceňovat, ale něco o časech v Brně vím 8-) :D koukni na
http://www.zijemeokruhy.cz tam je timetable i s onboardy, tak můžeš poměřit s sebou :)

Druhý kolo jsem tě potkal venkem v prvním esíčku na výjezdu a pak až sem dochlazoval před koncem, tak jsi mě dojel v první zatáčce za cílem :)

Napsal: sob 31.10.2015 12:58
od Alex89
Tak nepochybuju o tom, že tohle je teď lepší (rychlejší) auto než sériová M3 :D

Však jak to dodělám, domluvíme se a pojedeme spolu to projet do Brna. Uvidíš jak to maká :D

Napsal: sob 31.10.2015 13:39
od MattyX
Jo rád se svezu, nebo poměřím síly :) :driver:

Napsal: ned 24.04.2016 10:18
od Alex89
Po dlouhé pauze se opět musím ozvat :D .

Na autě se mezitím udělalo pár úprav, ale nic moc zásadního. Včera jsem ho poprvé zkusil na malém okruhu v mýtě. Musím říct, že vůbec nefungovalo (vůbec myslím opravud vůbec).

Nezatáčelo, pod plynem se chovalo jako Audi. Hrůza. Musím komplet předělat geometrii.