Stránka 6 z 6

Napsal: čtv 05.05.2016 13:07
od xyron
Vlasta píše:Raděj jsem to smazal, jde po mě MOD xyron
Nejdu, to je pouze tvůj subjektivní zhrzený pohled na rozšlápnutou kadibudku... popravdě je mi uplně jedno co tu kde píšeš pokud v tom nejsou "kundy" a je to k tématu.. narozdil od minule :P

Od člověka tvého typu a formátu bych čekal trochu víc než co si tu předváděl. ... feel free :wink:

Napsal: pon 09.05.2016 15:35
od vladimir528i
Ahoj kluci,

další vyvoj.

Stále to není opravene, ale mají radu od kolegy ze Salcburku, ze mají zkontrolovat skrtici klapku. Zítra mi daji vedet, zda to pomohlo.

Co dela skrtici klapka? :)
V.

Napsal: pon 09.05.2016 19:00
od starML
starML 26-04-2016 23:34:34 píše:Nyní předpokládám povolení pokusů s výměnou dílů 1, 2, 3, 4, 10, 11 a 12 v nějakém pořadí.
Škrtící klapka je díl č. 11, který pouští vzduch do motoru viz http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=688306 , strana 3. Může být zakarbonovaná a tím pádem netěsná, může někde mechanicky váznout https://www.google.cz/search?q=Drosselk ... 43#imgrc=_ . Jenže oni to čistit nebudou, ale dají novou, starší jsou zde http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-E63- ... 1454477862 . Když se v tom pohrabou, mohli by najít poškozenou DISA klapku, máš tam celkem dvě http://www.motor-talk.de/bilder/fehler- ... 66005.html .

Napsal: pon 09.05.2016 20:28
od vladimir528i
Diky moc za info.

Kez uz by opravou teto casti ukoncili tohle martyrium.

Napsal: úte 10.05.2016 16:08
od vladimir528i
Ja se z toho servisu fakt po ...

Dostal jsem tuto zpravu:
"Dnes proběhla kontrola motoru na nečistoty pod ventilovým víkem, vše OK, bez karbonizace. Dostali jsme doporučení vyměnit zmiňovanou škrtící klapku ( chyba zaznamenaná v diagnostice Synot)


Jakmile přijde vyměníme ji a otestujeme vozidlo.

S pozdravem"

Timhle stylem to budou delat rok.

Napsal: úte 10.05.2016 16:09
od Fx
Však v pohodě, zákazník to zaplatí... :lol:

Napsal: úte 10.05.2016 16:15
od vladimir528i
Nabidka na opravu "padajícího" motoru do nouzaku je 60000Kc. Nyní je to jiz na nich a zadne dodatecne naklady neakceptuji.

Napsal: úte 10.05.2016 18:29
od starML
Diagnostiku "Synot" neznám. Ale je možné, že v Synot auto Zlín zachytili podobnou chybu a příčinou byla ta Drosselklappe. Konečně rozumné řešení využití databáze chyb z ostatních vozidel. Na auto Zlín jsem slyšel velmi dobré reference, snad se to posune k nějakému výsledku.
:D

Napsal: úte 10.05.2016 18:40
od Vlasta
Já na chrochtu měnil klapku doktora Osla před čtvrt rokem, kromě toho, že vyhodila chybu diagnostika, neprobíhala regenerace DPF a při chcípání se motor jakoby zhoupnul.

Napsal: stř 11.05.2016 09:49
od aDAm_2
ty kráso jak to tak čtu tak koupě Fka by byla asi za trest :/ a to jsem počítal že tak za rok bych přitáhl něco jetého z říše, ale když vidím jak to umírá kolem 100tkm tak ty co budou mít 200-300 budou už asi po smrti...zlatá M50ka...

Napsal: stř 11.05.2016 10:03
od Vlasta
Zatím si docela dost dobře stojí N55

Napsal: stř 11.05.2016 10:21
od vladimir528i
to moje F-ko je 2010 - jedno z prvních. Mozna, ze 2011/12 mohou byt vyladenejsi. Tezko rict.

Napsal: sob 14.05.2016 06:16
od vladimir528i
Ahoj panove,

me auto stale neni opravene.

Po vymene skrtici klapky zadna zmena (dle meho ocekavani). Pry auto napojili na nejaky data logger a ze z neho budou vycitat nejake hodnoty (informace v patek kolem 15:00). Sebral jsem se a dojel jsem do servisu - auto nestalo na dilne, ale venku mezi ostatnimi auty. Proste na tom nedelaji.

Myslim, ze ocekavaji, ze mi dojde trpelivost a auto si odvezu. V pondeli budu eskalovat na zakaznicnou podporu a zvazuju formalni stiznost. Auto samozrejme ze servisu nestahnu, ackoliv bych to nejradeji udelal.

Vlada

Napsal: pon 16.05.2016 19:16
od vladimir528i
Posilam reakci ze za dnesek:

Ad.1
Dnes jsme důkladně vyčistili sání a obdrželi z technické podpory další postup vedoucí k odstranění závady (v bodě 2) Tedy objednali jsme díly nutné k dokončení opravy.

Ad.2
Následující den(úterý) nebudeme postupovat nijak, z důvodu čekání na objednané díly, které s největší pravděpodobností přijdou až ve čtvrtek.(zítra je v DE svátek, díly nenaloží)

Plánujeme: výměnu krytu ventilů s odlučovačem a odvětráním klikové skříně, výměna výhřevného elementu odvětrání klikové skříně

Napsal: pon 16.05.2016 20:05
od c4mel
já být tebou tak ještě počkám jestli tohle nepomůže a jestli ne tak už bych psal ofiko stížnost páč tohle už není možné... je to asi problém s kterým se nesetkali ale není možné aby to trvalo tak dlouho a měli by se k tomu nějak postavit a nějak ti tu čekací dobu než ( jestli ) to opraví vykompenzovat.... přece jen už bmw není co bývalo ale přece je to prestižnější značka a tohle by se jim nemělo stávat...

Napsal: pon 16.05.2016 20:22
od vladimir528i
jj, je to fakt sila. Strasne me to stve - kdybych alespon citil, ze na tom intenzivne pracuji, nebo alespon ze zkousi vic veci paralelne, nez jeden senzor za tyden, tak bych jim ten cas s klidem dal. Ale takle me fakt s...ou.

Jestli mi napari plnou cenu a nevykompenzuji to citelnou slevou, tak u me BMW hodne klesne. Prece to neni korejec. Clovek si koupi tohle auto, protoze symbolizuje nejake vlastnosti, prestiz.

Napsal: úte 17.05.2016 10:45
od horan
Hlavne aby tam nenasli neco na co se to bude dat hodit. Chip, prevodnik na mp3, nejaky neorigo tazny atd. (Vse co je zaveseny na elektro). Budou se urcite chytat vseho, aby si to zaplatil.

Napsal: pát 20.05.2016 14:45
od vladimir528i
Panove,

auto mam opravene :)

Takze shrnuji:

První faze opravy (vyreseni padani motoru do nouzového rezimu):
1. vymena všech vstriku
2. vymena lambda sondy
3. vymena civky

Druha faze opravy (rozsvěcující kontrolka motoru po jeho vypnuti):
1. výměnu krytu ventilů s odlučovačem
2. odvětráním klikové skříně,
3. výměna výhřevného elementu odvětrání klikové skříně

Problem (v druhe fazi) byl v tom, ze nejake cidlo spatne vyhodnocovalo nejaky podtlak v sacim systemu (cidlo pry merilo spatne kvuli nejakym vyparum) - nechytejte me za slovo, takhle mi to technik vysvetlil do telefonu.

Jsem moc rad, ze to mam konecne za sebou a muzu si jet pro auto. Cena: 60000Kc s DPH.

Pevne doufam, ze to ted vydrzi - pokud by to auto ještě zachybovalo, bude muset jit z baraku. Snad to bude dobre.

Dekuju Vam vsem za sounalezitost a cenne rady, které jste mi dali. Jsem moc rad za to, ze jsem tady poznal mnoho moc sikovnych lidi.

Vlada

Napsal: pát 20.05.2016 19:37
od starML
vladimir528i 10-05-2016 píše:Nabidka na opravu "padajícího" motoru do nouzaku je 60000Kc. Nyní je to jiz na nich a zadne dodatecne naklady neakceptuji.
Když odečtu Tebou objednanou výměnu vstřikovačů, tak některé náklady musel BMW "vzít na sebe". Protože třeba ventildekl díl č.1 http://www.etk.cc/bmw/CS/search/selectC ... 1/11_3968/ stojí 229 Euro + další práce a DPH. Je paradoxem, že kvůli blbé praskající gumičce ve ventilu odvětrání v ceně 29USD se musí vyměnit díl za 229 Euro a všichni ostatní majitelé tuto nekvalitní součástku musí zaplatit. Problém jsem už únoru 2016 popsal tady http://www.bmwklub.eu/modules.php/modul ... highlight= nebo http://vanos-bmw.com/valve-cover-n51-n5 ... 1127552281 .

Ale abychom z toho získali nějaké ponaučení, chtělo by to ještě vypsat BMW čísla dílů, které byly při této opravě vyměněny - pokud je na té faktuře najdeš. Hlavně mne zajímá ten výhřevný element, zbytek si dokážu představit.

http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1288290171