Stránka 6 z 7
Napsal: stř 03.09.2014 14:28
od kurevtor
aha, tak to nevím, jediný co jsem odpozoroval je, že podržení loga případně zavře okýnka...
co se týče alarmu, pro mě celkem neznámá, diodka na zrcátku bliká, ale zkoušel jsem ho aktivovat kopancema do kol a lehkejma bouchancema do karoserie a nic

Napsal: stř 03.09.2014 14:44
od hurvajs77
tak nevím, jestli je ta deaktivace nakódovaná, ale na 730 mi to tak fungovalo. Zhruba 10 sek, pak se dioda na zrcátku rozsvítila asi na 2 sek., čímž se deaktivoval alarm a auto zůstalo zamčené (možná jen ten náklon a ultrazvuk. čidla uvnitř, nikdy jsem nezkoušel jestli bude ječet)
Nechce se mi to opisovat, tak to píší v manuálu:
Napsal: stř 03.09.2014 14:49
od kurevtor
díky moc za diskuzi Hurvajs

ten druhý screen potvrzuje co jsem říkal....
ta prostorová ochrana... to je co?

každopádně, když mi budou E65 odtahovat tak začně alarm řvát? Super!

Napsal: stř 03.09.2014 14:53
od hurvajs77
není zač ;-)
uvnitř auta jsou ultrazvukové čidla, takže pokud Ti tam zůstala nějaká pořádka masařka, může se stát, že se spustí alarm. Je chráněný i vnitřek auta. Sice si docela dost těžko dokážu představit, jak se dostat dovnitř auta, aniž by už dřívě nezačal alarm řvát.
Napsal: stř 03.09.2014 15:20
od Killingman
Cihlou a nebo kladivem?

Napsal: stř 03.09.2014 15:41
od hurvajs77
cihla i kladivo dle mého způsobí ječení alarmu ještě dříve, než zareagují sensory uvnitř. Lze nezkoušel jsem to.
Napsal: čtv 04.09.2014 09:15
od Killingman
Na to zapomeň.
Když mi onehdá vykradli E30 tak se dovnitř dostali okýnkem a práve od toho jsou ty ultrazvukový čidla. Co by to rozbitý okno zaznamenalo? Čidlo na otevření dveří? Ty necháš zavřený přeci

Napsal: čtv 04.09.2014 11:41
od kurevtor
mimochodem, zkoušeli jste někdy rozbít okýnko auta?

i blbý starý embéčko mělo tak tvrdý skla, že cihla kolikrát nerozbila sklo na první pokus... E65 má dvojitá skla, ne? Myslim, že při menší ráně by to odrazilo i to kladivo...
jsou ta skla mimochodem skutečně dvojitá? Tj. dvě nezávislá skla na sebe nalepená a mezi tím je ta fólie? Shora (při staženém okně) je vidět ta rýha na skle, ale vypadá to spíš jako vyrytá drážka než jako mezera mezi dvěma skly....
Napsal: čtv 04.09.2014 12:17
od xyron
Dvojitý skla jsou příplatkáč, tj. ne všechny 7er je mají

Napsal: úte 09.09.2014 08:42
od JaraX
kurevtor píše:mimochodem, zkoušeli jste někdy rozbít okýnko auta?

i blbý starý embéčko mělo tak tvrdý skla, že cihla kolikrát nerozbila sklo na první pokus... E65 má dvojitá skla, ne? Myslim, že při menší ráně by to odrazilo i to kladivo...
jsou ta skla mimochodem skutečně dvojitá? Tj. dvě nezávislá skla na sebe nalepená a mezi tím je ta fólie? Shora (při staženém okně) je vidět ta rýha na skle, ale vypadá to spíš jako vyrytá drážka než jako mezera mezi dvěma skly....
dvojitý skla sou samozřejmě opravdu dvě skla, né sklo s vyrytou drážkou

je to příplatková věc,
rozbít cihlou nebo kladivem okno není prdel, ale zkus třeba svíčku, to už prdel je
https://www.youtube.com/watch?v=y83UQ9ljTlE
Napsal: úte 09.09.2014 10:24
od kurevtor
Napsal: úte 09.09.2014 10:29
od JaraX
kurvetor:
bud rád že si nemusíš připlácet za kastlík u spolujezdce nebo palivoměr jako u Fabie.
zrcátka se sklápí vždy obě, jen přes diag jde zavřít jedno nebo druhé,
funkce sklopení skla při zpátečce funguje jen pro pravé zrcátko
Napsal: úte 09.09.2014 10:44
od kurevtor
aha, to je blbý, potřeboval bych sklápět jen jedno. No nevadí....
fabie je sranda no, taky mě to překvapilo před několika lety (když vymysleli Fabia Junior) na čem všem se dá ušetřit - kastlík u spolujezdce, spodní kryt motoru atd... ale o tom palivoměru jsem nevěděl! To ti jako to auto není schopný říct kolik máš paliva???

No to snad ne, to regulace dovolují??
Ale podobná věc mě překvapila u E65 - že přístrojovka neukazuje teplotu motoru.... na druhou stranu - proč. Stejně to hlídají čidla...
Napsal: úte 09.09.2014 10:46
od inspi1981
Napsal: úte 09.09.2014 11:18
od matiz
Tak to muselo bolet...
Napsal: úte 09.09.2014 13:30
od hurvajs77
kurevtor píše:Ale podobná věc mě překvapila u E65 - že přístrojovka neukazuje teplotu motoru.... na druhou stranu - proč. Stejně to hlídají čidla...
teplota je pro mě naprosto zbytečná informace. Ale pokud ji chceš, jde zobrazit pomocí skrytého menu. A jen teplota...
ty krávo, to tak je šílený...
Napsal: úte 09.09.2014 15:19
od fishmaker
sice neukazuje teplotu na samostatnym budíku...ale pokud je hodně studenej...tak na otáčkoměru ukazuje hranici, ze kterou bys to studený neměl točit a postupně ta čára mizí
tady na obrázku začíná u 4tis ot/min

Napsal: úte 09.09.2014 17:25
od kurevtor
má to nějaký důvod, že to ta svíčka rozbije tak snadno?
ten co to zkouší hlavou je dobrej dement... ale viděli tohodle retarda? ->
https://www.youtube.com/watch?v=8_FGy0T-kY0
díky fishmaker, jsem si teď uvědomil, že to po nějaký době zhasne tak aspoň vim proč...
Napsal: úte 09.09.2014 20:39
od vlastnemec
Teplota motoru se dá zobrazit ve skrytém menu + milion dalších věcí.
Napsal: pon 06.10.2014 14:12
od kurevtor
o víkendu jsem zjistil, že když cestující vzadu vystoupí - sedmička sama stáhne dolu příslušnou opěrky hlavy...

docela příjemný překvapení
