aha, tak to nevím, jediný co jsem odpozoroval je, že podržení loga případně zavře okýnka...
co se týče alarmu, pro mě celkem neznámá, diodka na zrcátku bliká, ale zkoušel jsem ho aktivovat kopancema do kol a lehkejma bouchancema do karoserie a nic
tak nevím, jestli je ta deaktivace nakódovaná, ale na 730 mi to tak fungovalo. Zhruba 10 sek, pak se dioda na zrcátku rozsvítila asi na 2 sek., čímž se deaktivoval alarm a auto zůstalo zamčené (možná jen ten náklon a ultrazvuk. čidla uvnitř, nikdy jsem nezkoušel jestli bude ječet)
Nechce se mi to opisovat, tak to píší v manuálu:
Přílohy
lock_2.jpg (92.87 KiB) Zobrazeno 2250 x
lock_1.jpg (97.5 KiB) Zobrazeno 2250 x
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
uvnitř auta jsou ultrazvukové čidla, takže pokud Ti tam zůstala nějaká pořádka masařka, může se stát, že se spustí alarm. Je chráněný i vnitřek auta. Sice si docela dost těžko dokážu představit, jak se dostat dovnitř auta, aniž by už dřívě nezačal alarm řvát.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
cihla i kladivo dle mého způsobí ječení alarmu ještě dříve, než zareagují sensory uvnitř. Lze nezkoušel jsem to.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Na to zapomeň.
Když mi onehdá vykradli E30 tak se dovnitř dostali okýnkem a práve od toho jsou ty ultrazvukový čidla. Co by to rozbitý okno zaznamenalo? Čidlo na otevření dveří? Ty necháš zavřený přeci
mimochodem, zkoušeli jste někdy rozbít okýnko auta? i blbý starý embéčko mělo tak tvrdý skla, že cihla kolikrát nerozbila sklo na první pokus... E65 má dvojitá skla, ne? Myslim, že při menší ráně by to odrazilo i to kladivo...
jsou ta skla mimochodem skutečně dvojitá? Tj. dvě nezávislá skla na sebe nalepená a mezi tím je ta fólie? Shora (při staženém okně) je vidět ta rýha na skle, ale vypadá to spíš jako vyrytá drážka než jako mezera mezi dvěma skly....
kurevtor píše:mimochodem, zkoušeli jste někdy rozbít okýnko auta? i blbý starý embéčko mělo tak tvrdý skla, že cihla kolikrát nerozbila sklo na první pokus... E65 má dvojitá skla, ne? Myslim, že při menší ráně by to odrazilo i to kladivo...
jsou ta skla mimochodem skutečně dvojitá? Tj. dvě nezávislá skla na sebe nalepená a mezi tím je ta fólie? Shora (při staženém okně) je vidět ta rýha na skle, ale vypadá to spíš jako vyrytá drážka než jako mezera mezi dvěma skly....
dvojitý skla sou samozřejmě opravdu dvě skla, né sklo s vyrytou drážkou je to příplatková věc,
rozbít cihlou nebo kladivem okno není prdel, ale zkus třeba svíčku, to už prdel je
xyron: no nepovídej u BMW a sedmičky zvlášť je příplatkáč úplně všechno takže žádný překvapení !!
JaraX: někde si tu na fóru psal, že u E65 je možný sklopit (nahoru) nejen obě zrcátka najednou, ale že je možné sklopit jen pravé nebo jen levé... můžeš prosím napsat jak? Nebo si to pamatuju blbě a týkalo se to sklápění samotného zrcátka při couvání? díky
aha, to je blbý, potřeboval bych sklápět jen jedno. No nevadí....
fabie je sranda no, taky mě to překvapilo před několika lety (když vymysleli Fabia Junior) na čem všem se dá ušetřit - kastlík u spolujezdce, spodní kryt motoru atd... ale o tom palivoměru jsem nevěděl! To ti jako to auto není schopný říct kolik máš paliva??? No to snad ne, to regulace dovolují??
Ale podobná věc mě překvapila u E65 - že přístrojovka neukazuje teplotu motoru.... na druhou stranu - proč. Stejně to hlídají čidla...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
sice neukazuje teplotu na samostatnym budíku...ale pokud je hodně studenej...tak na otáčkoměru ukazuje hranici, ze kterou bys to studený neměl točit a postupně ta čára mizí
tady na obrázku začíná u 4tis ot/min
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
má to nějaký důvod, že to ta svíčka rozbije tak snadno?
ten co to zkouší hlavou je dobrej dement... ale viděli tohodle retarda? ->https://www.youtube.com/watch?v=8_FGy0T-kY0
díky fishmaker, jsem si teď uvědomil, že to po nějaký době zhasne tak aspoň vim proč...