Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36: 328i-otevrene sani +25ps

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#101 Příspěvek od j3ykobim »

BMWIIIPower píše:Na straně 5,na fotkách ode mě je to vidět.Dva trojúhelníkový plechy na přichycení sání k vzpěrám a dva plíšky na přichycení palivový lišty k sání.A koukám,že na klapce ti chybí uchycení na lanko,taková plastová čudla...


pls nemáš někde nákres tich plíšků? sem to dál kámošovi vyrobit a podle fota se mu to moc nechce dělat...... sání mu tam zas tahat nechci :?
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#102 Příspěvek od BMWIIIPower »

No to nemám,rozměry jsem bral z obou sání..
e-30
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Velko město Černošice

#103 Příspěvek od e-30 »

Na co nakres?to udelas bez nakresu
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#104 Příspěvek od Lukas92 »

tak trochu to oživím :) dal sem na 323i saní z m50 a výfuk z 328i.... a dneska jsem se dostal na brzdu a 152kw :) mám z toho radost ..je to hodně muziky za málo peněz
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#105 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

A nechce se ti udělat návod i s fotkama?:D Asi ne viď?:D
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#106 Příspěvek od Lukas92 »

fabledwarrior píše:A nechce se ti udělat návod i s fotkama?:D Asi ne viď?:D
to me nenapadlo to fotit :// kdybych mel fotky jak sem to postupne delal tak klidne udelam ale neni to nic slozityho :) ale klidne poradim kdyby se do toho někdo pustil
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#107 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

fabledwarrior píše:A nechce se ti udělat návod i s fotkama?:D Asi ne viď?:D

Stačí hledat, už jsem to sem dával.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#108 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Lukas92: Jasný v pohodě:D

Francis: Omlouvám se, já vím že jsi to tam dával, ale neholduji moc angličtině a při takové úpravě bych tomu třeba rád rozuměl na 100%, což z google translatoru občas moc nejde:D Pak to hodit pro všechny do FAQ a bylo by to:D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#109 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Jsou tam statické obrázky a ty netřeba překládat ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#110 Příspěvek od EdyBoyS »

já mám 323i se samosvorem 3,15...
vše sériový, akorát čip a sání z M50 a na sprintech podělám E30 325i, E36 325i, E36 328i, E46 328i a s E46 330i jsem nastejno...
a to mám nějakej dobastlenej výfuk z 318is... až nechám udělat komplet lauf na zakázku, tak to pojede ještě daleko líp...

Ta 2,8 s tim sáním musí letět jak ta svině
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Kontaktovat uživatele:

#111 Příspěvek od sa-tan666 »

323 s m50 sanim a dif 3,45 jede hodne slusne me stim kamos ujizdi ale je to vykoupeno max 212 km/h
myslim ze kdyz bych dal tak kratkej dif tak me 323 neujede a to mam 328i v serii :wink:
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#112 Příspěvek od EdyBoyS »

sa-tan666 píše:323 s m50 sanim a dif 3,45 jede hodne slusne me stim kamos ujizdi ale je to vykoupeno max 212 km/h
myslim ze kdyz bych dal tak kratkej dif tak me 323 neujede a to mam 328i v serii :wink:


já mám 323i otevřenou tim sáním, klapkou a ještě přemapovaná jednotka... jede to fakt dobře, ale na burnout a drift je poznat, že to má malej krouťák... proto je lepší tuhle úpravu dělat na 328i...

Já maximálku neřešim, ta E36 je lehká jak papír a představa, že mi to ve 2 kilech někde ustřelí, tak tě nevystříhají ani do rakve, to by tě zakopali i s autem...

Já když moc, tak jezdim těch 170 - 180 a to už je na tom autě znát, jak s ním manupuluje boční vítr, vyjeté koleje, nerovnosti atd...
Maxka těch 200 stačí, pokud nemáš auto vyloženě na okruh ale pro denní ježdění.
Takže kratší diff by byl v pohodě, ale zase se o hodně zvedne spotřeba :(
e-30
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Velko město Černošice

#113 Příspěvek od e-30 »

Mam na prodej Sani z M50 2,5l 739400479 kdyby nekdo chtel na upravu
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#114 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

EdyBoyS píše:... těch 170 - 180 a to už je na tom autě znát, jak s ním manupuluje boční vítr, vyjeté koleje, nerovnosti atd...

Třeba nejsou v kondici silentbloky, čepy, tlumiče nebo pružiny?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#115 Příspěvek od KKKuba »

Taky si myslím že tam máš něco v prdeli, já s e36 320i valil asi 210 a to auto sedělo jak přilepený, a to bylo ještě navíc na plecháčích...
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#116 Příspěvek od EdyBoyS »

mám přední nápravu po generálce - vnitřní čepy do ramen, vnější čepy do ramen, silenbloky do ramen, čepy řízení, tyčky stabíků a axiální táhla...

Podvozek tam je vepředu KW asi 2 roky jetej a vzadu JOM skoro nejetej... Jako sedí to pěkně na driftech nebo když řežu zatáčky, ale když letim třeba 180 tak už je to takovy nejistý...

Přes zimu chci poladit podvozek Bilstein B8 sport + H&R pružiny 60/40
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#117 Příspěvek od MattyX Moderátor »

silentbloky v zadních podelných ramenech KO :) prední siláče pokud jsou guma , a ještě k tomu když ne z m3 tak si to dělá co chce :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#118 Příspěvek od EdyBoyS »

MattyX píše:silentbloky v zadních podelných ramenech KO :) prední siláče pokud jsou guma , a ještě k tomu když ne z m3 tak si to dělá co chce :)


asi budu muset přes vánoce objednat ty červený strongflexy.... kámoš si je na auto dával a je to prej celkově daleko pevnější, takže to za ty peníze asi bude stát... ale chtělo by to zkombinovat i s těma tlumičema bilstein B8, ať to má ten správnej efekt
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#119 Příspěvek od KKKuba »

MattyX píše:silentbloky v zadních podelných ramenech KO :) prední siláče pokud jsou guma , a ještě k tomu když ne z m3 tak si to dělá co chce :)


Přesně tak, je sice hezký že máš předek novej ale zadní náprava dělá taky hrozně moc.. :wink:
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#120 Příspěvek od Danys »

BMWIIIPower píše:Trochu to oživím.Dnes jsem nahodil sání včetně klapky s potenciometrem z M50B25 bez Vanos na M52B25.Auto mi jede v celým spektru o hodně líp (možná jsem měl špatný potenciometr na M52 klapce??)Je to brutalita,párkrát jsem tvrdě a nečekaně narazil na omezovač,u kterýho to je v mžiku :twisted: .Zajímá mě jedna věc:Řešil někdo z vás,kteří jste úpravu prováděli,náklon vstřiků?Totiž,na sání z M50 jsou o něco výš,cca 1cm? a víc omývají stěnu.Na pohled je vidět,že v sání z M52 jsou nasměrovaný pěkně do prostoru.Já to řešil tak,že jsem lištu o dost odklonil od parohů a tím vstřik nasměroval víc do prostoru.I když logicky je nesmysl,aby na M50 byly vstřiky špatně nasměrovaný...Každopádně to jede jak prase,takže doporučuju.
Ahoj asi jsem uplně blbej, takže k propojení těch hadic stačí jedno kolínko a jeden Tkus a pár SKpásek ? nechávám klapku z M52 . Ještě jsem to neměl rozdělaný tak ani nevím jak jsou hadice zapojené teď . Mám 323i coupe a chci tam o víkendu dát sání z M50.
Odpovědět