pls nemáš někde nákres tich plíšků? sem to dál kámošovi vyrobit a podle fota se mu to moc nechce dělat...... sání mu tam zas tahat nechciBMWIIIPower píše:Na straně 5,na fotkách ode mě je to vidět.Dva trojúhelníkový plechy na přichycení sání k vzpěrám a dva plíšky na přichycení palivový lišty k sání.A koukám,že na klapce ti chybí uchycení na lanko,taková plastová čudla...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36: 328i-otevrene sani +25ps
-
j3ykobim
- Registrovaný
- Příspěvky: 1226
- Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
- Bydliště: Město snů
- Klubové ID: 1749
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Stačí hledat, už jsem to sem dával.fabledwarrior píše:A nechce se ti udělat návod i s fotkama?:D Asi ne viď?:D
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jsou tam statické obrázky a ty netřeba překládat 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
já mám 323i se samosvorem 3,15...
vše sériový, akorát čip a sání z M50 a na sprintech podělám E30 325i, E36 325i, E36 328i, E46 328i a s E46 330i jsem nastejno...
a to mám nějakej dobastlenej výfuk z 318is... až nechám udělat komplet lauf na zakázku, tak to pojede ještě daleko líp...
Ta 2,8 s tim sáním musí letět jak ta svině
vše sériový, akorát čip a sání z M50 a na sprintech podělám E30 325i, E36 325i, E36 328i, E46 328i a s E46 330i jsem nastejno...
a to mám nějakej dobastlenej výfuk z 318is... až nechám udělat komplet lauf na zakázku, tak to pojede ještě daleko líp...
Ta 2,8 s tim sáním musí letět jak ta svině
já mám 323i otevřenou tim sáním, klapkou a ještě přemapovaná jednotka... jede to fakt dobře, ale na burnout a drift je poznat, že to má malej krouťák... proto je lepší tuhle úpravu dělat na 328i...sa-tan666 píše:323 s m50 sanim a dif 3,45 jede hodne slusne me stim kamos ujizdi ale je to vykoupeno max 212 km/h
myslim ze kdyz bych dal tak kratkej dif tak me 323 neujede a to mam 328i v serii
Já maximálku neřešim, ta E36 je lehká jak papír a představa, že mi to ve 2 kilech někde ustřelí, tak tě nevystříhají ani do rakve, to by tě zakopali i s autem...
Já když moc, tak jezdim těch 170 - 180 a to už je na tom autě znát, jak s ním manupuluje boční vítr, vyjeté koleje, nerovnosti atd...
Maxka těch 200 stačí, pokud nemáš auto vyloženě na okruh ale pro denní ježdění.
Takže kratší diff by byl v pohodě, ale zase se o hodně zvedne spotřeba
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Třeba nejsou v kondici silentbloky, čepy, tlumiče nebo pružiny?EdyBoyS píše:... těch 170 - 180 a to už je na tom autě znát, jak s ním manupuluje boční vítr, vyjeté koleje, nerovnosti atd...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
mám přední nápravu po generálce - vnitřní čepy do ramen, vnější čepy do ramen, silenbloky do ramen, čepy řízení, tyčky stabíků a axiální táhla...
Podvozek tam je vepředu KW asi 2 roky jetej a vzadu JOM skoro nejetej... Jako sedí to pěkně na driftech nebo když řežu zatáčky, ale když letim třeba 180 tak už je to takovy nejistý...
Přes zimu chci poladit podvozek Bilstein B8 sport + H&R pružiny 60/40
Podvozek tam je vepředu KW asi 2 roky jetej a vzadu JOM skoro nejetej... Jako sedí to pěkně na driftech nebo když řežu zatáčky, ale když letim třeba 180 tak už je to takovy nejistý...
Přes zimu chci poladit podvozek Bilstein B8 sport + H&R pružiny 60/40
asi budu muset přes vánoce objednat ty červený strongflexy.... kámoš si je na auto dával a je to prej celkově daleko pevnější, takže to za ty peníze asi bude stát... ale chtělo by to zkombinovat i s těma tlumičema bilstein B8, ať to má ten správnej efektMattyX píše:silentbloky v zadních podelných ramenech KOprední siláče pokud jsou guma , a ještě k tomu když ne z m3 tak si to dělá co chce
Ahoj asi jsem uplně blbej, takže k propojení těch hadic stačí jedno kolínko a jeden Tkus a pár SKpásek ? nechávám klapku z M52 . Ještě jsem to neměl rozdělaný tak ani nevím jak jsou hadice zapojené teď . Mám 323i coupe a chci tam o víkendu dát sání z M50.BMWIIIPower píše:Trochu to oživím.Dnes jsem nahodil sání včetně klapky s potenciometrem z M50B25 bez Vanos na M52B25.Auto mi jede v celým spektru o hodně líp (možná jsem měl špatný potenciometr na M52 klapce??)Je to brutalita,párkrát jsem tvrdě a nečekaně narazil na omezovač,u kterýho to je v mžiku.Zajímá mě jedna věc:Řešil někdo z vás,kteří jste úpravu prováděli,náklon vstřiků?Totiž,na sání z M50 jsou o něco výš,cca 1cm? a víc omývají stěnu.Na pohled je vidět,že v sání z M52 jsou nasměrovaný pěkně do prostoru.Já to řešil tak,že jsem lištu o dost odklonil od parohů a tím vstřik nasměroval víc do prostoru.I když logicky je nesmysl,aby na M50 byly vstřiky špatně nasměrovaný...Každopádně to jede jak prase,takže doporučuju.
