Napsal: stř 29.03.2006 12:53
aha a ta prevodka to bejt nemuze? Takze by me taky pomohlo vymenit vrchni ulozeni tlumicu?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
děkuji pane mistr světa, ale uložení zadní nápravy nemělo vůbec vůle ty byly na předku tak jsem zadek dělal jako poslední a problém to stejně nevyřešilo(tzn.že zadek byl OK) o relevantních názorech bych pomlčel zvláš? ve tvém případě ...takové ty prince co si myslí, že oni jsou právě ti nejchytřejší já moc nemusím, mám rád pohodové lidi co dokážou v klidu poradit a nechodí se sem jen hádat a snad si něco dokazovat...tak uvítám, když už se na mne prostě "vysereš", nestojím o tvé rady neb jsou mi k ničemu....skautik píše:hehe me nikdo nenasral jen jsem ti napsal jak to vidim![]()
pokud ti to auto plave jak popisujes (plave ne ze tahne) tak tam musi byt silene vule, vzhledem k tomu ze jsi vymenil vsechno i to dobre za nove a to co ti napr. Hanz radil vymenit jako prvni (ulozeni zadni napravy) vymenis jako posledni...![]()
mas tu tolik relevantnich odpovedi a stejne to vypada, ze to delas vse po svem![]()
a az se do tebe zacnu navazet tak to teprve poznas
převodka ?? to opravdu nevím, v každém případě mám posilovač, ale nevím jak to v něm funguje jestli by na to mohl mít vliv, vzhledem k tomu že to tu nikdo nezmínil , tak asi ne... jsem hrozně zvědavý co se změní když dám ty nové misky, jsou tam už špatný i ty ložiska, ty to měly taky vlastně držet ale jsou country....tak uvidím, zítra to bude hotové...krakatit píše:aha a ta prevodka to bejt nemuze? Takze by me taky pomohlo vymenit vrchni ulozeni tlumicu?
tak vidis, taky si to myslim, ale nekdo kdo ma siroka kola se nam tady nekdy snazi namluvit ze to nema plavat ja si myslim ze to je picovina ze siroka kola delaji sve...yard píše:mimochodem dnes jsem dostal další zajímavý názor, kolega z práce má M5 r.v.2001 tuším....typ E-39 , to auto jezdí na pravidelné servisní prohlídky do německa, je naprosto v pořádku a prakticky jako nové, není žádných pochyb o tom, že je na něm všechno v pořádku .....je na originál mkových kolech s předepsaným rozměrem s kvalitním prakticky novým obutím... a prý mu to ve výrazných kolejích také plave, je to prý málo, ale pokud jede po silnici s vyjetými kolejemi je to prý nepříjemné a musí si dávat pozor....
takze bys ji tam mel asi mit.... rikalo me to vic lidi ze to muze delat i ta prevodka... na E38 to je tohle:yard píše:převodka ?? to opravdu nevím, v každém případě mám posilovač, ale nevím jak to v něm funguje jestli by na to mohl mít vliv, vzhledem k tomu že to tu nikdo nezmínil , tak asi ne... jsem hrozně zvědavý co se změní když dám ty nové misky, jsou tam už špatný i ty ložiska, ty to měly taky vlastně držet ale jsou country....tak uvidím, zítra to bude hotové...krakatit píše:aha a ta prevodka to bejt nemuze? Takze by me taky pomohlo vymenit vrchni ulozeni tlumicu?
to nevím nikdy jsem to neviděl rozebrané, ale myslím že tam nemá kde být vůle, jediné místo kde může být vůle jsou čepy řízení na konci (ty mám nové) a uvnitř posilovače fakt nevím..snad se k tomu tady někdo vyjádří...krakatit píše:mozna tam bude nejaka vule (?)
ale tak se to přece vůbec nedělá...pokud mám takový problém tak si přece dám auto na zvedák a s pajsrem projdu všechny čepy a siletbloky a ty které vykazují vůle tak vyměním,v lepším případě všechny, zároveň si zajedu na test tlumičů jestli jsou OK, pokud jsou vyměněné všechny evidentně vadné věci a nic se nezlepšilo tak snad logicky hledáš co opravovat dál, a nezlob se na mne, ale uložení tlumičů v tý horní misce by mne tedy jako první věc rozhodně nenapadla kontrolovat, nebo měnit,... zespodu je to zakryté miskou pera a zhora i když sundáš krytku a povolíš šroub tlumiče tak je tam stejně ještě ložisko, který je nad tím plechem co jim prochází tlumič, takže nevidíš absolutně nic a pokud by jsi chtěl zkoušet nějak lomcovat s tlumičem jestli to tam náhodou není na pikaču ???tak to stejně nepoznáš, protože je tam prd vidět...někdo tu psal že by to na ty misky taky netipoval a ony to nakonec asi fakt dělaj...takže jako první měnit uložení tlumičů pokud mám evidentní vůle na všemožných čepech a silentblokách se mi zdá jako holý nesmylsl...souhlasím s tebou v té geometrii, tu jsem chtěl já třeba dělat původně jako první, protože kluk co mi prodával auto se kasal jak je tam vše SUPER a v pořádkuSlid píše:to yard:1 co si mel udelat co si zjistil ze podvozek neni ono je dat nove ulozeni tlumicu, samo zjistit jak sou natom tlumice, pak dat nove cepy na podvozku, kouknout na vuli rizeni a dat nove silenbloky na podvozku, nakonec GOMETRII. pokud tohle udelas nebude Ti to plavat.....ale musis udelat ty veci a ne ze najednou zjitis ze si nedelal ulozeni tlumicu atd. ze asi to je dobry atd.Kdyz si proctes cele tema a i cele forum bmwklubu najdes porad to same co se dela na podvozku za opravy......
me rikali v jednom servise ze klidne muzu mit vuli uvnitr te prevodky, ale to se nepozna to se musi vymenit... zrejme jako posledni moznost....yard píše:to nevím nikdy jsem to neviděl rozebrané, ale myslím že tam nemá kde být vůle, jediné místo kde může být vůle jsou čepy řízení na konci (ty mám nové) a uvnitř posilovače fakt nevím..snad se k tomu tady někdo vyjádří...krakatit píše:mozna tam bude nejaka vule (?)
krakatit píše:tak vidis, taky si to myslim, ale nekdo kdo ma siroka kola se nam tady nekdy snazi namluvit ze to nema plavat ja si myslim ze to je picovina ze siroka kola delaji sve...
tak, na TDSu jsem mel akorat vzadu 255 a neplavalo.... na e39 mam vsechny 235/45, a celkem to plavalo, ted se prislo na to ze neni uplne ok jeden zadni tlumic (byl dole urvany), tak uvidim (snad) v patek jestli se to zlepsi (samo po vymene obou za novePavel H píše:Nechci vam brat iluze, ale ja mam na M5 vpredu 235/45 a vzadu 265/40 a neplave mi to v zadnych kolejich. Tata ma na 525i 205/55 na obou napravach a plave. Ma totiz vuli na prednich ramenech. Treti auto E30 plavala na 185kach. Po generalni oprave predni napravy a vymene zadnich tlumicu prestalo.