
Jak to funguje jsem popsal na slovenském klubu zde http://www.bmwklub.sk/post1212429.html#p1212429 . K tomu doplňuji pár poznatků:
- po namontování nové baterie je třeba jako první nastavit datum a čas na BC auta, protože i toto datum si přebere do registrace,
- po výměně baterie musí vozidlo zůstat v klidu po dobu minimálně 3 hodin, aby si systém tu novou baterii ohodnotil (dost nereálné, každý odjíždí),
- auta s funkcí start-stop (MSA) by měla stát po dobu asi 6 hodin, než si to systém očekuje. Tohle naštěstí u auta nemám a vím, jak to vypnout,
- někdy je třeba inicializovat spouštění oken, střešní okno, kompas na zrcátku a u 4x4 nastavit steering angle sensor (2-3x plný pravý a levý doraz volantu),
Zdroje Info a odkazy:
- registrace pomocí INPA nebo Toolset32 http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=644567
- http://www.munichmotorsport.com/wordpress/?page_id=164
- http://www.bimmerscan.com/bmw-battery-registration/
Jarax: E65, E66, E67, providing an intelligent battery sensor (IBS) is fitted (depends on vehicle equipment)

pavproch: Registraci u e91 můžeme udělat v ta3
Jaris330D: Zkus v powermanagementu INPA zmačknout F2 a F3, co to ukáže, obrázek http://forum.doitauto.de/index.php/Atta ... ieren-jpg/
horan : Pokud je v ŘJ motoru zapsána chyba, tak to nemusí fungovat, zkus PM 2 Byte Feld (F3) (jen se podívat, jestli je registrován správný typ baterie). Já při registraci baterky pomocí F8 monitoring baterky zastavuji a po registraci pomocí F7 monitoring spouštím (odkaz výše). INPA a NCS na Win10/64bit funguje, umím rozchodit přes internet na dálku, více v SZ.