Stránka 6 z 7

Napsal: pát 30.09.2011 20:32
od radokrno
tak čidla jsem už vyřešil-nebot jsem bezmozek a má drahá polovička mi připoměla ,že jsem plašil ,že potřebuju foták a tam to bylo...takže vim.

ten hydronapínák zaretuji jak??? když už to mám nastrojený...budu muset zase sundat víko nebo budu muset zaaretovat ten spodní řetěz a vlastně proč ho musim zaaretovat??díky moc

a co znamená perem na horu,a otočim s ním jakoby po povolení všech tří šroubů...jo je to tak


PEREM NA HORU .JE SPRÁVNÝ VÝRAZ PRO KLÍNEK SMĚREM VZHŮRUpo povolení víčka na vodítku kladky a bržáku tlumiče vibrací,koukneme zrdcátkem a batarkou do otvoru v prsou a pak otočíme motorem po směru hodinových ručiček tak aby klínek který je až pod matkou na hřídeli čerpadla směřoval vzhůru... slova jsem převzal od člena ThatsMe a je to pravda-jen neni potřeba mít zaaratevoný hydro napínák,a pokud nemáte stahovák tak opravdu je dobrý použít pajser a odzhora páčit.A od zadu vytahnout i ten plechovej držák ve tvaru sešívačky co drží na dvou imbusech na čerpadle.Mě to nejprve nešlo,ale pak jsem si zavolal a ujistil se ,že páčim tak jak mám a vzal jsem to rozumně na 3X do plnejch.Ještě jednou díky...

Napsal: sob 01.10.2011 17:52
od radokrno
Zdravim,
potřebovalbych vědít jak navazují ty přepadový hadičky ,jedna do vstřiku druhá ze vstřiku,a ta první vede odkud??nemohu nic nikde najít.díky

vykuchání čerpadla byla fakt bojovka,,,nejdřív jsem se bál pořádně zapáčit,ale pak jsem se nasral a škubnul jsem 3 zasebou fakt silně a hups bylo dole.

díky za radu s pajsrem,asi bych nic nevymyslel.. ThatsMe

ted už jen odvést na stolici a vrátit to zpět ...pak znovu zkusim protočit motor po směru hodinových ručiček-je jedno v jaké poloze pak bude rozvod,hlavně se to nesmí potkat,a musí tam být dobře nasazený čeropadlo a točit starterem než se naplní přívod ke vstřikům a postupně je dotahnout.

mám namontěnej tlakovej budík mezi chladičem a expanskou doufám ,že mi tobude v tom místě v kterým to je ukazovat tlak v expansce-pro kontrolu,když je tam vlatně porád voda,stejnej tlak je snad v celým chladícím systému,mírnej..mám tam do 6 psi a nastavenej odfuk na budíku při 3psi což by mělo být 2 bar..
tak uvidíme jestli to pojede..

Napsal: ned 02.10.2011 11:20
od ThatsMe
Není zač, hlavně že to dobře dopadlo. :)
Ty hadičky: na 6. vstřiku je zátka, z 1. vstřiku jde hadička na zpátečku z čerpadla. Zbytek dle vlastní kreativity, ale doporučuju spojit vždy 2 sousední. :) Výstupy jsou záměnné, je to jen přepad...

Napsal: pon 03.10.2011 15:45
od radokrno
já jsem nic kam by ta hadička která vede zpět do čerpadla nenašel ,nikde na čerpadle nevidim přívod na tu hadičku,jde zpátka jakoby do víčka ze zadu?tam je takověj šroub z dírkou jakoby z boku ,ale neni tam žádnej camfour na kterej bych tu hadičku nastrčil..??? potřeboval bych foto nebo ilustrační obrázek.díky moc

Napsal: pon 03.10.2011 15:53
od radokrno
tak asi tohle bych tam měl mít,ale já tam tu spojku nemám,teda ted ji nemůžu najít,neměl by to někdo prosím spěchá...nevim kam se to podělo.do prdele

Napsal: pon 03.10.2011 15:54
od radokrno
i když tohle je jiný typ čerpadla tak princip je asi stejnej,já ten mezi kus pro napojení přepadový hadičky prostě nemám. :cry:

Napsal: pon 03.10.2011 17:31
od oldaf
Hadičku musíš navlíknout na dutej šroub u vracečky z čerpadla.

Napsal: pon 03.10.2011 17:52
od radokrno
jojo ,no ty vole už jsem to našel,jsem fakt vokurka nechal jsem to namontěný na tý hadici co vede do víčka čerpadla.díky ti za pomoc,už jsem objevil i místo kam to přijde..jinak čerpadlo odvezeno na přetěsnění a tlakovou zkoušku na těsnost.

Napsal: pon 03.10.2011 18:34
od radokrno
věděl by někdo v jakém pořadí jsou připijeny přívodní trubičky od vstřikovačů...myslím pořadí na čerpadle,,, 1-A 2-B nebo jak...
1 vstřikovač - příruba A na čerpadle
2 - B
3 - C
4 - D
5 - E
6 - F


díky moc

Napsal: pon 03.10.2011 19:24
od oldaf
Trubky nejdou přehodit, to bys je musel ohýbat.

Napsal: pon 03.10.2011 20:21
od radokrno
neohýbal ,ale mám je rozpojené ...nemám na nich ty spony,čistil jsem je .

Napsal: pon 03.10.2011 22:18
od ThatsMe
1-5-3-6-2-4

Napsal: úte 04.10.2011 01:50
od radokrno
ThatsMe píše:1-5-3-6-2-4
po směru hodinových ručiček ? jedničku jsem si označil,el.stahovací páskou :)

Napsal: úte 04.10.2011 10:52
od ThatsMe
Při pohledu na rozdělovací hlavu (po směru jízdy) proti směru hodin. Neboli stejně jako se točí motor. :)

Napsal: úte 04.10.2011 16:28
od radokrno
tudíž od jedničky nahoru...nemýlím li se.

Napsal: stř 05.10.2011 12:27
od ThatsMe
Co? :)
Nevím, jak to myslíš, ale jestli máš označený ventil pro 1. válec, tak ten vedle proti směru ručiček je pro 5. válec, další pro 3. atd...

Napsal: stř 05.10.2011 16:15
od radokrno
ThatsMe píše:Co? :)
Nevím, jak to myslíš, ale jestli máš označený ventil pro 1. válec, tak ten vedle proti směru ručiček je pro 5. válec, další pro 3. atd...
jo jo :D

Napsal: ned 09.10.2011 23:53
od radokrno
tak namontíno,zítra proběhne start..ted jsem zkoušel jen otáčet motorem přes kliku ráčnou,,nevim zdali mám čerpadlo dostatečně utažený ,ale otáčet tím jde.utahoval jsem pře zajištěnou vačku a dotahnul tak že matka je zároven s koncem hřídele a už to moc datohovat nešlo už mě to nechtělo pouštět dál a nechtěl jsem ztrhnout matici...je to dostatečně utažený?

Pokud mám nastavený čerpadlo blíž k bloku co mám očekávat??díky moc

Napsal: pon 10.10.2011 11:24
od ViktorDDD
pohybom čerpadla k bloku pridávaš predvstrek, čo máš očakávať to neviem, ale najlepšie to pôjde keď je predvstrek nastavený presne

Napsal: pon 10.10.2011 15:07
od radokrno
Tak přátelé vše běží i chod motoru je pravidelný a drží solidní otáčky na volnoběh ,ale,ALE NĚJAK V TOM CHROUPE,,,BĚH MOTORU PRAVIDELNÝ ,ALE DO TOHO TO CHROUPNE JEDNOU ZA 2 VTEŘINY NA VOLNOBĚH...POMOCÍ RÁČNY JDE OTÁČET MOTOREM,ALE DOST ZTUHA,,,NĚJAKÝ RADY??

NEVIM JAK TEN ZVUK POPSAT PROSTĚ TO PRAVIDELNĚ VE DVOU VTEŘINÁCH CHROUPNE,NEBO ZABRNÍ NEBO CO TO JE?
NASTARTUJU TAK DO 2 VTEŘIN,A OTÁČKY DRŽÍ TĚCH 700.

ZMĚNA PŘI SEŠLÁPNUTÍ PLYNU,ŽE BY TO DĚLALA SPOJKA NEPOMÁHÁ ,ZAŘADIT A POPOJET NEPOMÁHÁ,AUTO JEDE ,ALE TEN ZVUK JE DIVNEJ.POTŘEBUJU RADU.NEVIM CO S TIM :?
NAPADÁ MNE UDĚLAT ZNOIVA ROZVOD,ZAARETOVAT KLIKU,A NASADIT PRAVÍTKO,KAM MÁ SMĚŘOVAT PERO NA OZUBENÝM KOLEČKU NA ČERPADLE.

POTOM DÁT TAM SVÝ VSTŘIKY NA KTERÝ VŠE ŠLO V POHODĚ-NEVIM JAKÝ ZVUKY BY MOHL VYDÁVAT ŠPATNÝ VSTŘIK-JE FAKT ŽE JAKOBY KLESNOU OTÁČKY,ALE..
NIC JINÝHO MNE NENAPADÁ...OLEJOVÁ PUMPA SNAD NE??DÍKYMOC ZA RADU