Stránka 6 z 8

Napsal: čtv 03.02.2011 20:34
od ThatsMe
OK, na tom by mohlo něco být... :) Ale chceš říct, že tlak nafty v čerpadle je i při startovacích otáčkách tak vysoký, že přetlačí pružinu na přesuvníku? Vždyť to je přece regulované tlakem nafty, kterou pouští ten ovládací elmag. ventil, ne? A do hlavy néééé, prosím! :D

Napsal: čtv 03.02.2011 21:00
od kizby
hele co ten elektromagnetický ventil? co když naftu prostě nepouští? nebo blbost? Jo a beny nejsi náhodou z Duchcova? Jinak jsem zkusil dne i start spray a nic, no zitra ještě zkusím hnout hlavičkou čerpadla, už jsem se stejně do toho vrtal a možní tedy ten předvstřik spíš ubrat, ale už to nechápu. Chtěl jsem to prodat stím že to blbě chytá v mrazech, dnes ale bylo -1stC a pořád nic. Tak to prodám těžko. Na aukru se to nepřehouplo ještě přes 10 tis Kč :(, musím to dát do kupy. Zkusím vyměnit ještě čerpadlo v nádrži zdá se mi že tlačí málo, ale neco tlačí a nafta v motoru je tak nevim.

Napsal: čtv 03.02.2011 21:03
od beny-maser
ne, vede tam kablík, takže to bude elektricky, to o čem mluvíš je hydraulický předsuvník vstřiku ten přidává předvstřik při zvyšujících se otáčkách, aby nafta stihla prohořet
nevím ale jestli tds má kombinaci obojího a nebo je to pouze elektricky

Napsal: čtv 03.02.2011 21:12
od beny-maser
jo jsem z Duxu
elekto ventil taky lehce zkoukneš tak že si poslechneš jestli cvakne při zapnutí spínačky,a pak by jsi na něm měl na měřit 12V,někdo tvrdí že se tyhle ventily serou,ale já jsem se s tím ještě nikdy nesetkal většinou když je závada zde tak je to přívodní kablík

Napsal: čtv 03.02.2011 21:18
od beny-maser
jinak čerpadlo v nádrži moc nedává,stačí že jenom tak teče,zkus jestli se něco vrací zpět do nádrže, ale tady problém nebude,kdyby tam byl problém tak by to teplý taky nechytalo. Je divný že ani se sprejem nic. Co to bylo za sráč? Zkus čistič brzd to je sázka na jistotu,ale motoru se to nebude moc líbit.

Napsal: čtv 03.02.2011 21:18
od kizby
a nechceš přijet do dubí a dát hlavy dohromady? Kolik ti zbylo ještě těch vstřiků, bral jsem už od tebe 2 a asi 3 mam ty co mi tekly tak možná zkusit vyměnit všechny zda to jima neni, ale asi těžko. Byly z 525 tds nebo z 524td? i když to je asi blboost že by to nešlo jen za mrzů. Dle ETK jsou ale na 524 jiny než na 525.

Napsal: čtv 03.02.2011 21:19
od kizby
Mít to kde rozebrat tak bych to rozprodal na ND.

Napsal: čtv 03.02.2011 21:32
od ThatsMe
Ten ventil na přesuvníku je elektrický, propouští/nepropouští naftu a ta reguluje předvstřik hydraulicky. Tak nějak to je, teď jsem to měl venku. Ale to je jedno, prostě bych to vyloučil. :)
Podávací čerpadlo - když máš přes půl nádrže, vstřikovací čerpadlo si nasaje až z nádrže a auto jede i bez podávacího. Tak zkus dotankovat, jestli máš pocit, že to moc neteče...
Vstřiky jsou blbost, teplota by neměla vliv. Leda bys měl letní naftu. :)
Solenoid (chcípák) zkus, jestli cvaká, zkus na něj přivést tvrdých +12V od baterky a musí cvaknout. Pokud necvakne po otočení klíčku, je problém někde po cestě (dráty, ŘJ, relé, ...). Ale říkal jsi, že to po delším točení škytá, takže tím to nebude, nafta tam teče.
A teď ti to nechytá už ani za tepla, protože sis rozhasil předvstřik...
Když tam stříkáš start spray, tak to aspoň škytá?

Napsal: čtv 03.02.2011 21:38
od beny-maser
dneska nemůžu dělám chůvu,
jinak vstřiky jsou z tds,
524td je něco jinýho než 525td sice to má stejnej výkon, ale je to úplně jinej motor.
vstřiky ti zkontroluje v Proboštově
jinak když to rozebereš tak bueš mít doma kupu krámů a budou ti v tom ležet peníze a zabírat místo to je snad lepší to prodat za tu desítku

Napsal: čtv 03.02.2011 21:54
od kizby
No už to nechce ani moc škytat s tím sprayem to jednou vystřelilo. Hulí to černě, ale nic. Zkusím ještě dotankovat pár litrů a uvidim, předvstřik jsem vrátil zpět na rysky co jsem si udělal, spíš jsem si rozhodil hlavičku čerpadla, zítra zkusím ještě pár pokusůl a uvidim. Jinak na chcípák mi šťáva jde, otázka jestli cvaká to nevím, ale po povolení matky na vstřiku nafta šla. Jinak jsem beny nemyslel dnes ale někdy až ti to vyjde. ale uvidim jak pochodim zitra, Snad teploty budou nad nulou a bude větší šance.

Napsal: čtv 03.02.2011 22:05
od oldaf
kizby píše:No už to nechce ani moc škytat s tím sprayem to jednou vystřelilo. Hulí to černě, ale nic. Zkusím ještě dotankovat pár litrů a uvidim, předvstřik jsem vrátil zpět na rysky co jsem si udělal, spíš jsem si rozhodil hlavičku čerpadla, zítra zkusím ještě pár pokusůl a uvidim. Jinak na chcípák mi šťáva jde, otázka jestli cvaká to nevím, ale po povolení matky na vstřiku nafta šla. Jinak jsem beny nemyslel dnes ale někdy až ti to vyjde. ale uvidim jak pochodim zitra, Snad teploty budou nad nulou a bude větší šance.

Místo spreje zkus radši horkovzdušku strčit do sání.

Napsal: čtv 03.02.2011 22:08
od kizby
no akorát dotlačit auto k zásuvce :) asi 100 m, ale to zkusím tedy nejak pořešit a vyzkouším, je fakt že to bude pak jistější

Napsal: čtv 03.02.2011 22:10
od beny-maser
jestli jsi hejbal s hlavou čerpadla tak není asi co řešit,ta se šteluje ve všech směrech a nevěřím tomu, že to někdo doma udělá,neuměj to ani v servisu,takovej Koken v Oseku mi to dělal a auto mělo turboefekt jak hovado a vůbec to nejelo asi to plnilo emisní normy euro 4,protože to nemělo ani snahu zakouřit ,ale taky moc zrychlovat,nakonec jsem to vyndal a dal do Bosche v Mostě a bylo to hned ok

Napsal: čtv 03.02.2011 22:19
od kizby
tak já si to nastavoval už na třech TDS k obrazu svému :) , ale když bylo nastartovaný, jinak hlavičku jsem taky měnil už za jinou na jiny TDS a trefil se a pak jen doladil. Měl jsem jednou nastavený čerpadlo dle počítače, ale auto prostě nejelo jako předtím, tak jsem přidal na naftě dle ucha a autí zas lítalo. Tady je oporavdu blbý že jsem do toho hrábnul když je takhle problém. No budu to muset chytit alespoň přibližně a až to chytne tak to doladit.

Napsal: čtv 03.02.2011 23:28
od beny-maser
já jsem se s tím taky jednou zabejval,ale tu dávku podle ucha fakt nedám,předvstřik vpohodě, ale dávku ne. Je to hlavně o štěsní to nastavit. Jednou se mi z toho podařila udělat raketa,ale teklo mi těsnění a už jsem to netrefil zpět. Jinak tady v servisu ti z toho udělaj všichni lemru,jediný s kým mám dobrou zkušenost je už tolikrát zmiňovaný Bosch v Mostě.

Napsal: pát 04.02.2011 00:08
od kizby
no je to o štěstí a trpělivosti, na předchozí e36 se mi to fakt povedlo nastavit tak že to jelo jak kráva a na volnoběch se to ani nehádalo. K tomu jsem pošteloval turbo a fakt to lítalo. Ale je fakt že emise když sem tomu dal co proto byly kapánek horší :) Jinak teď jsem to dělal i na moji E39, kde to bylo od původního majitele chcíplí a ani to nestartovalo za tepla, ta dávka byla fakt malá, no nakonec jsem vyhrál, chytá to krásně a jede slušně, ale E36 byla prostě jinde :)

Napsal: pát 04.02.2011 00:10
od ViktorDDD
naštartovať by to malo aj tak, pohybom hlavy sa nastavuje aká bude dávka paliva za chodu motora ale štartovacia dávka je niečo iného

a neskúšal si to odtiahnuť do nejakej teplej garáže na pár hodín a tak skúsiť naštartovať? keďže by to mohlo byť aj stuhnutou naftou, ono to na nej ani nemusí byť veľmi vidno kamoš raz nenaštartoval 525TD-čko, keď som vybral podávacie čerpadlo tak nafta v nádrži bola normálne tekutá ale vyzerala trochu ako mydlová voda, tak auto postálo pár hodín u mňa v teplej garáži, dolial som trochu VIF-u do nafty a auto potom štartovalo, za pokus to stojí

Napsal: pát 04.02.2011 05:02
od Levrone
Tady to uz zni na generalku motoru 8) 8) 8) Co takhle zkusit jak muj znamy?: nejde cerpadlo???? Dame mechanicke s lankem z 324 D a jak 525 TDS slapala bez problemu. Normalne soupli klasiku a lanko na pedal. Sice sviti pul palubky a nejde myslim ani otackomer ale lze to nahradit 8) 8)

Napsal: pát 04.02.2011 08:37
od oldaf
Levrone píše:Tady to uz zni na generalku motoru 8) 8) 8) Co takhle zkusit jak muj znamy?: nejde cerpadlo???? Dame mechanicke s lankem z 324 D a jak 525 TDS slapala bez problemu. Normalne soupli klasiku a lanko na pedal. Sice sviti pul palubky a nejde myslim ani otackomer ale lze to nahradit 8) 8)
Při výměně za mechanický čerpadlo svítí jen kontrolka vstřiku a neukazuje ekonoměr. Jinak vše ostatní funguje :?

Napsal: pát 04.02.2011 15:29
od beny-maser
Levrone píše:Tady to uz zni na generalku motoru 8) 8) 8) Co takhle zkusit jak muj znamy?: nejde cerpadlo???? Dame mechanicke s lankem z 324 D a jak 525 TDS slapala bez problemu. Normalne soupli klasiku a lanko na pedal. Sice sviti pul palubky a nejde myslim ani otackomer ale lze to nahradit 8) 8)

Pecka z auta r.v.96 udělat rok 88 a na emise raději nejezdit.To se mi zdá jako supr řešení ,když auto normálně jezdí jen studený nechytá a je to třeba prkotina, která třeba s čerpadlem vůbec nesovisí.