Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 rada
Arnie: takže máš druhou sim na stejné číslo v autě a když někam jedeš tak musíš svůj mobil vypnout? A pak se ti hned přihlásí telefon v autě? Nebo ze svého vypnutého telefonu přesměrováváš hovory na sim v autě? Já tam ten telefon taky mam, ale nikdy jsem to nezkoušel... Co by se mi líbilo by bylo nějaký využití tý telefonní "klávesnice" 
Hlídání pruhů - tohle přece neřeší navi, ale čidla na autě ne? Auto ví kde je podle GPS pozice a pozice kol, ale nemůže vědět, kde je namalovaná čára, ne? Mně Line assist přijde úplně na hovno v nových autech

Hlídání pruhů - tohle přece neřeší navi, ale čidla na autě ne? Auto ví kde je podle GPS pozice a pozice kol, ale nemůže vědět, kde je namalovaná čára, ne? Mně Line assist přijde úplně na hovno v nových autech

Já mám udělaný duplikát SIM. Takže když sednu do auta, tak musím svůj mobil vypnout, přepínám do režimu letadlo a používám telefon v autě. Jediný, co je blbý je listování v seznamu. Neumí to vyhledávat, takže mám v posledních číslech ty nejpouživanější a pokud potřebuju zavolat někomu jinému, tak ho najdu v mobilu a naťukám na klávesnici. Další věc je čtení SMS. Občas příjdou nesmysli a hieroglyfy. Mám Vodafone, tam je duplikát zdarma. Srozumitelnost při volání je dobrá.
Co je na tom za složitost. Když dávám mobil do držáku, tak zmáčknu jedno tlačítko a hodím letadlo. Pak mně někdo volá a já zmáčknu tlačítko na volantu. Stejně když ti někdo volá, tak musíš Logic stišit. Když nechceš příjmout, tak to prostě položíš a posloucháš music dál. Já stejně poslouchám hudbu s decentní hlasitostí. Hlavně ve městě jsem rád, když slyším rychlé šípy dřiv než je vidím. Kolikrát mě míjí ve 100 km/h. Když je slyším, tak už koukám odkud se vyřítí a hledám kam uhnout. U sedmy se mě právě líbí to, že můžu mít music decentně hlasitý a mám z toho požitek.
mno... já jsem ještě ke všemu arcikokot takže pro jistotu poslouchám pouze na max. hlasitost... hlava mě začíná bolet někdy po půlhodině, někdy až po hodině a půl
ale stojí to za to. Nejvíc mě hřeje u srdce, když si chodci na přechodu klepou na čelo a protahujou na mě držky co je to za ošlivého nesympa kokůtka v báwu
život s E65 je super 



to zní v poho, zkusim....Jaris330D píše:Co je na tom za složitost. Když dávám mobil do držáku, tak zmáčknu jedno tlačítko a hodím letadlo. Pak mně někdo volá a já zmáčknu tlačítko na volantu.
Mně se zas líbí, že z mé přebasované hudby mají při parkování požitek i sousedi v okruhu 50 metrů do výšky tří paterJaris330D píše: U sedmy se mě právě líbí to, že můžu mít music decentně hlasitý a mám z toho požitek.





Fakt sis měl koupit spíš A8..kurevtor píše:to zní v poho, zkusim....Jaris330D píše:Co je na tom za složitost. Když dávám mobil do držáku, tak zmáčknu jedno tlačítko a hodím letadlo. Pak mně někdo volá a já zmáčknu tlačítko na volantu.
Mně se zas líbí, že z mé přebasované hudby mají při parkování požitek i sousedi v okruhu 50 metrů do výšky tří paterJaris330D píše: U sedmy se mě právě líbí to, že můžu mít music decentně hlasitý a mám z toho požitek.Nedávno jsem vyzvedával kámoše a slyšel mý auto v 5. patře dřív než jsem mu zavolal, že stojim před barákem
![]()
To ti prostě oktávka nedá
![]()

O tom právě Logic není, ten je o tom, že v přijatelné hlasitosti slyšíš tu čistotu a vyváženost frekvencí. To že to basuje jak blázen a slyšíš jenom dunění, uměla i třeba bratrova bývalá Octavie. Měl tam Music za 50 000 kč. Té Octavce právě chybělo ohlučnění, izolování od venkovního hluku a prostorový zvuk. Je to znát když pustím Logica, který v autě nehraje ani nahlas ani potichu a venku to není při zavřených dveřích pomalu slyšet.kurevtor píše: Mně se zas líbí, že z mé přebasované hudby mají při parkování požitek i sousedi v okruhu 50 metrů do výšky tří paterNedávno jsem vyzvedával kámoše a slyšel mý auto v 5. patře dřív než jsem mu zavolal, že stojim před barákem
![]()
To ti prostě oktávka nedá
![]()
Arnie: jo takhle ty pruhy (ja myslel line assist
), to myslim neumi, ukazuje to jen sipky, ne jako v novejsich bmw navi... ale myslim, ze je to dostatecne, i kdyz novejsi jsou samozrejme lepsi, kdy ti napr TomTom ukaze pred odbockou zretelne jakym pruhem jet...
to s tvym autem je smula... ze te vypekli nakupem pasti a zatim si vic servisoval nez jezdil je pesek... ale stava se to.... ted to opravis a bude vse OK... ale kdyz tady ctu, ze mas jeste X5 V8 a ze ti tvy auta nejsou uplne lhostejny jako beznym uzivatelum... tim vic je to takovy smutny, protoze si myslim, ze by sis zaslouzil lepsi sedmu
nechci tu psat, ze si koupil socku apod... ale cilil jsi na nizkou porizovaci cenu a ted budes dodelavat a dodelavat, cili tu porizovaci cenu stejne budes sunout nahoru a pak si sednes do nejaky vybaveny a budes mit chut tu svou levnou shodit ze skaly
Nechci ti kritizovat auto ani te privadet na spatne myslenky, ale stejne te to podle me nemine a koupis si pak vybavenou
Davam tomu rok, maximálně dva


to s tvym autem je smula... ze te vypekli nakupem pasti a zatim si vic servisoval nez jezdil je pesek... ale stava se to.... ted to opravis a bude vse OK... ale kdyz tady ctu, ze mas jeste X5 V8 a ze ti tvy auta nejsou uplne lhostejny jako beznym uzivatelum... tim vic je to takovy smutny, protoze si myslim, ze by sis zaslouzil lepsi sedmu






pro mě je Logic hlavně o tom. Mám hudební sluch a základní hudební vzdělání a hlasitost je pro mě čistě intenzita, která nemá vliv na kvalitu - a to je to co u Logica cenim - že ten krystalickej zvuk se drží a zvyšuje se jen hlasitost, není to jako u horších systémů, že ta hlasitost začne zabíjet kvalitu. ..Jaris330D píše:O tom právě Logic není, ten je o tom, že v přijatelné hlasitosti slyšíš tu čistotu a vyváženost frekvencí. To že to basuje jak blázen a slyšíš jenom dunění, uměla i třeba bratrova bývalá Octavie. Měl tam Music za 50 000 kč. Té Octavce právě chybělo ohlučnění, izolování od venkovního hluku a prostorový zvuk. Je to znát když pustím Logica, který v autě nehraje ani nahlas ani potichu a venku to není při zavřených dveřích pomalu slyšet.kurevtor píše: Mně se zas líbí, že z mé přebasované hudby mají při parkování požitek i sousedi v okruhu 50 metrů do výšky tří paterNedávno jsem vyzvedával kámoše a slyšel mý auto v 5. patře dřív než jsem mu zavolal, že stojim před barákem
![]()
To ti prostě oktávka nedá
![]()
a mimochodem, s tim odhlučněním.. je to super, ale ten Logic je tak silnej, že prostě nezvládneš jet se zavřenym autem s hudbou na max. Jsou to hrozný bomby na uši, vždy musím otevřít minimálně šíbr, aby tolik nebouchala palice

já naštestěstí nemam žádný kamarády ani děti a čubky mě nechtěj tak nemusim naštěstí nikoho vozit. Jednou-dvakrát za týden zkusím nějakou ošklivku z tinderu, ale to většinou končí tak, že mi při nástupu mrdne s dveřma jak kdyby to byla tatra a pak si položí kabelku pod nohy tak, aby nejdřív mrdla nějakejma cinkátkama o dekor a pak trefila kůži dole. Takže to se mi vždy udělá najednou nevolno, kráva vystupuje a já si můžu jet zajezdit, sámJaris330D píše:Navíc to mám puštěný a můžu se spolujezdcem normálně bavit aniž bychom se překřikovali.

tím chci říct... srát na ňáky spolujezdce, kdyžtak ať si pořídí sluchátka jako měl Otík


včera jsem jezdil s OII celý večer jako žnová pohotovost, pak jsem si vzal radši svoji X5 a platil to ze svýho, jelikož to auto je prostě zatrest, a co mi nejvíc vadí sou ty otřešný sedačky, kdyby kupovali ve škdovoce na vrakáčích sedačky z E36 a natahovali na to novej potah tak udělaj líp.
a druhá věc je hroznej hluk, ale to jsem ti říkal už když jsme jeli pro tvoje auto.
E65 nemá žadnej audioreplikační systém, což je dneska vlastně uplně běžná věc, ty auta navrhuje počítač, všimnětě si jak se generaci od generace zmenšují gumy ve dveřích atd, prostě dřív se to udělalo tak že lidi řekli "tady dáme festovní gumu, tady dáme festovní izolaci" a dneska "to vyrušíme přes mikrofony a radia a ta guma stačí jen tady a menší.
btw jeslti se mi bude chtít tak vyfotím tapec a vodní clonu na dveřích E65 vs F10, ted to tady mám vystavený a lidi nechápou
a druhá věc je hroznej hluk, ale to jsem ti říkal už když jsme jeli pro tvoje auto.
E65 nemá žadnej audioreplikační systém, což je dneska vlastně uplně běžná věc, ty auta navrhuje počítač, všimnětě si jak se generaci od generace zmenšují gumy ve dveřích atd, prostě dřív se to udělalo tak že lidi řekli "tady dáme festovní gumu, tady dáme festovní izolaci" a dneska "to vyrušíme přes mikrofony a radia a ta guma stačí jen tady a menší.
btw jeslti se mi bude chtít tak vyfotím tapec a vodní clonu na dveřích E65 vs F10, ted to tady mám vystavený a lidi nechápou
Já tomu i věřím. Hele rozdíl v materiálu je i mezi Octavii I a Octavii II. Bratr měl jedničku a sedačky po 100 000 km a vyčištění byli jako nové. Měla údajně 240 000, ale odhad 350 000 km a nic tam nevrzalo. Jezdilo to 100 000 km jenom po městě a asi 20 krát to denně startovalo. U Octavie II má kamarád po 80 000 km sedačky úplně na kaši. Ošoupaný volant, řadičku a o volantu ani nemluvím. Navíc tam pořád v motoru něco chrastí. A to za to dal 400 000 bez DPH a 20% slevu. Vrže tam snad vše
. Ale co bys chtěl za ty prachy nového. Moje sedma stála nová 2 700 000
.

