
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 rada
Jaraxi... Věřím, že jsi velikým odborníkem v tom co děláš a podle toho, co se tu tak můžu dočíst, tak určitě jedním z největších odborníků u nás. Za to máš ode mne velký respekt a nikdy bych si nedovolil, byť jen jedním slovem, oponovat tvojí práci. Když napíšeš, že má e65 vzadu pakny, tak řeknu "OK má pakny" (trocha ironie, pro nechápavé..). Proč mám ale, skoro vždycky, když čtu tvé příspěvky, pocit, že pro tebe existuje jen jedna pravda? A to ta tvoje? To co jsi tu napsal o čecháčství a škodovkách, to je hodno někoho na úrovni 4. cenové... To jako protože někdo má škodovku, tak je něco míň? To je stejná logika jako s tím LPG... Proč bych nejezdil na LPG, když mi to vyhovuje a ušetřím? Mám kamaráda mechanika, nikdy neměl problém na koncernu cokoliv opravit. Pro lidi, kteří si doma auta nedělají sami (děkuj za ně bohu, protože bez nich bys byl bez práce), je to úplně fuk. Oni neřeší jak to kdo opraví a čím to opraví. Škodovka, potažmo koncern, vyjma audi, je fajn spotřebák. Jako služební auto, auto pro ženu, auto pro muže, který chce jen vůz na dopravu z bodu A do bodu B... Ano, jsou to auta bez emocí (u audi bych s takovým tvrzením byl opatrnější), ale jsou právě pro lidi, kteří ty emoce nevyhledávají. Jasně, když někdo "vykuní" jedničkovou octávku fTDÍčku a začne ti cpát, že se může rovnat 6ti-válcovým bmw, tak je to debil a s takovým se nemá cenu bavit, ale takových je drtivá menšina... 

Tak asi to dam fakt do klubovy sekce. Myslim ze Jarax se me ted bude chechtat jak maly dite.
Auto mam odstaveny zacalo chcat tesneni po vikem. No kdyz to sundal tak nas omylo.
Celej motor pujde ven damebnove tesneni a to prase predemnou aspon 30kkm nemenilo olej uz je to celkem humas usazenej.
Chjo, nikdy nechapu pro si tyhle auta kupujou takovy hajzlici ktery nemaj na servis.
Auto mam odstaveny zacalo chcat tesneni po vikem. No kdyz to sundal tak nas omylo.
Celej motor pujde ven damebnove tesneni a to prase predemnou aspon 30kkm nemenilo olej uz je to celkem humas usazenej.
Chjo, nikdy nechapu pro si tyhle auta kupujou takovy hajzlici ktery nemaj na servis.
2 arni, pomiň, ale musím: a co to slícování kapoty teď ... když jsem kupoval auto tak jsem s komplet rozborkou a přetěsněním už počítal a měl jsem to taky plný karbonu, prostě 5w-30 se přepaluje ..... v mém případě toho bylo posranýho víc než dost 
tak ať se to podaří všechno vyřešit
předpokládám že když už děláte rozborku tak uděláte všechny těsnění vč gufer,trubky a dělá to někdo kdo to umí (jarax/snejk nebo někdo se zkušenostma)

tak ať se to podaří všechno vyřešit
předpokládám že když už děláte rozborku tak uděláte všechny těsnění vč gufer,trubky a dělá to někdo kdo to umí (jarax/snejk nebo někdo se zkušenostma)
Jasně budu to mít na talíři, jsem si vědom.
Každopádně, logické je mít auto v cajku, venku/venitř za tím si stojím.
U X5 jsem počítal s repasem převodovky.
U 7er jsem teda s touhle prasárnou nepočítal, zkušenosti chybí. Každopádně to aspoň zkontorlujem dáme nový těsnění co bude blbě vyměníme.
Dám postupně fotky.
Každopádně, logické je mít auto v cajku, venku/venitř za tím si stojím.
U X5 jsem počítal s repasem převodovky.
U 7er jsem teda s touhle prasárnou nepočítal, zkušenosti chybí. Každopádně to aspoň zkontorlujem dáme nový těsnění co bude blbě vyměníme.
Dám postupně fotky.
Nahod pribeh do klubovych aut,zkusenosti ohledne n62 neni nikdy dost.Jinak bych to zase moc neprozival,nevim tolik tam mas teda marastu ale ta 7er ma najeto par km ne.Ono takova rozborka hned na zacatku neni spatna vec,vyresite.vicero problemu a pak nekolik let pohodicka bez stresu kde co zacne zase chcat.Udelal bych gufera na ventilech,trubku,ventil vika,repas altiku a jeho tesneni,kouknul na rozvody a finito.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
no jo no, spíš bych si měl nádávat já že nemám hotovýho toho průvodce a lidi musí hledat informace složitě ve foru,
spíš hlavně ted nebud chytrej a udělejte vše potřebny, at se nestane že to za měsíc budete kuchat znova protože ten clověk co to dělá neví co se má na N62 vše vyměnit, ostatně nechci ani trochu machrovat(spíš vycházím ze zkušeností, jelikož jsem měl kolem sebe X lidi se špatně přetěsněnou N62 a ted nedávno dokonce člověka co mu mechanik doporučil kvuli kouření vyměnit motor, tak dal kilo za výměnu motoru a ten taky kouřil
samozřejmě oba měli KO gufera), ale myslím si že v ČR není nikdo kromě mě a Snejka kdo ví co vše udělat.
spíš hlavně ted nebud chytrej a udělejte vše potřebny, at se nestane že to za měsíc budete kuchat znova protože ten clověk co to dělá neví co se má na N62 vše vyměnit, ostatně nechci ani trochu machrovat(spíš vycházím ze zkušeností, jelikož jsem měl kolem sebe X lidi se špatně přetěsněnou N62 a ted nedávno dokonce člověka co mu mechanik doporučil kvuli kouření vyměnit motor, tak dal kilo za výměnu motoru a ten taky kouřil

používá se 5W40, jedině ten funguje dobře, nekarbonuje a maže jak má, nemá to žádnej vliv na opotřebení motoru,
5W30(0W30) sou hodně lehkoběžný motory, snižují tření, udělá to někde na spotřebe někdě nějaky desetinky, motor planovanych 250k vydrží a BMW splnilo co mělo.
na 5W40 to dobře maže a netvoří se karbon ani neničí gufera
10W40 je taky OK, ale trochu bych se bál co to udělá v mrazu při nízkých teplotách když bude řidič prase a bude tomu dávat za studena, proto 5W40 nejlepší řešení, taky dobře rozpouští usazeniny.
Dobrá alternativa je pokud něco najedeš, tak používat na léto 10W40 a na zimu 5W40
5W30(0W30) sou hodně lehkoběžný motory, snižují tření, udělá to někde na spotřebe někdě nějaky desetinky, motor planovanych 250k vydrží a BMW splnilo co mělo.
na 5W40 to dobře maže a netvoří se karbon ani neničí gufera
10W40 je taky OK, ale trochu bych se bál co to udělá v mrazu při nízkých teplotách když bude řidič prase a bude tomu dávat za studena, proto 5W40 nejlepší řešení, taky dobře rozpouští usazeniny.
Dobrá alternativa je pokud něco najedeš, tak používat na léto 10W40 a na zimu 5W40
Ridic prase, no ja rozhodne ne, auta mam ve vytapeny garazi (vim kazdej rekne blbost) u X5 dokud neni voda tam kde ma byt na budiku jedu do 2tis max.
7er je na tom bidne nema zadny budiky na vodu, teplotu oleje....velka skoda.
Vidis to a ja si myslel ze kombinovat oleje je smrt pro motor.
Kazdopadne ja udelam cca pri 2 autech 6 vymen oleje max po 10tkm
7er je na tom bidne nema zadny budiky na vodu, teplotu oleje....velka skoda.
Vidis to a ja si myslel ze kombinovat oleje je smrt pro motor.
Kazdopadne ja udelam cca pri 2 autech 6 vymen oleje max po 10tkm
Jasne, vim, kdyz je teplota OK, olej neni jeste zahraty, chtel sme tim rict alespon neco.
Kazdopadne ty V8 jsou tak nizkoobratkovy, ze kdyz clovek neni uplne blbej dojede si prvnich 10km v pohodicce do 100/200ot u 7er je to kuli 6 asi min, si to ted nevybavuju.
Jen takova ta vizualizace na budniku u 7er oranzova kosticka, jako ze nemas tocit 4000, a potom 5500 ci jak to je, jak se auto zahreje tak to zhasne. Mohlo to tam bejt, tlak, teplota oleje, teplota vody, nejaka dalsi obrazovka s hodnotama u idrive, to by se me libilo.
Kazdopadne ty V8 jsou tak nizkoobratkovy, ze kdyz clovek neni uplne blbej dojede si prvnich 10km v pohodicce do 100/200ot u 7er je to kuli 6 asi min, si to ted nevybavuju.
Jen takova ta vizualizace na budniku u 7er oranzova kosticka, jako ze nemas tocit 4000, a potom 5500 ci jak to je, jak se auto zahreje tak to zhasne. Mohlo to tam bejt, tlak, teplota oleje, teplota vody, nejaka dalsi obrazovka s hodnotama u idrive, to by se me libilo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Jo a když zmačkneš červený button tak by ti to mohlo vykouřit ptáka, ale to by bylo jen jako zvláštní položka výbavy, podobně jako TV nebo DVD, neboť by to taky fungovalo jen u stojícího auta
))
99% populace jsou tyhle infomace totálně u zadele. Co by se líbilo mě byl byl duální ukazatel paliva (benzin/LPG) jak tu kdysi JaraX ukazoval že na tom dělá, ale jak to dopadlo tuším

99% populace jsou tyhle infomace totálně u zadele. Co by se líbilo mě byl byl duální ukazatel paliva (benzin/LPG) jak tu kdysi JaraX ukazoval že na tom dělá, ale jak to dopadlo tuším

tvl to sou kecy 
Blba Calibra z 92 roku, tyhle budiky na teplotu a tlak oleje mela. Jakej nastandard pripadam si prave v 7er, jako ze koule nepotrebuju, protze ani tu vodu nevidim.
To je takovy tady mas volant a na všechno ostatní se vyser
protože to stejne bude řídit nejakej nagelvoanej čurá.... chjo.

Blba Calibra z 92 roku, tyhle budiky na teplotu a tlak oleje mela. Jakej nastandard pripadam si prave v 7er, jako ze koule nepotrebuju, protze ani tu vodu nevidim.
To je takovy tady mas volant a na všechno ostatní se vyser

Hele asi bych to tak moc neprozival,myslim ze se 7er nikdo nejezdi nejakou extra pilu aby potreboval znat uplne presne hodnoty co se mazani tyce.Samozrejmost je kvalitni olej a nenakladat tomu hned za studena kor v zimnich mesicich.Info o teplote vody je k prdu,stejne tak pohasinajici kosticky v otackomeru u eMkovych verzi.Mame to na 4.8is po Killingmanovi a vypovidajici hodnota teto info je temer nula.Kosticky pohasnou a rucicka teploty oleje lezi jako vocas impotentovi.Takze neznamena ze auto ti rekne,tak a ted mi to muzes nandat a ja mu teda nandam.Neni potreba zadnych ukazatelu,staci trocha souzneni s autem,mit k tomu vztah mit nastudovano trochu ty motoristicky vomacky
Ono by jsis pak mohl taky stopovat jak dlouho mas stat na volnobeh protoze to taky neni zrovna moc zdravi.Jako myslim si ze dusevne zdravi jedinec neni shopnej skocit do auta a.davat mu hned za usi.Zase si myslim nema smysl jet a koukat na otackomer a v pripade ze za studena presahnu 2tis.ot. tak z toho byt do vecera na masli.Ono mimo jine takove podtaceni je taky dost skodlivy.
Takze ano,z casti na to myslet ale neprozivat to na takove urovni ze budu sledovat kazdou desetinu cehokoliv abych se mohl nechat s bananem na ksichtu zatlacit do sedacky.
Ja tyhle veci beru timto pohledem a ver mi ze jsem na podobne veci precitlivenej vic jak 99% motoristicky populace,az me to nekdy stve.
Ono by jsis pak mohl taky stopovat jak dlouho mas stat na volnobeh protoze to taky neni zrovna moc zdravi.Jako myslim si ze dusevne zdravi jedinec neni shopnej skocit do auta a.davat mu hned za usi.Zase si myslim nema smysl jet a koukat na otackomer a v pripade ze za studena presahnu 2tis.ot. tak z toho byt do vecera na masli.Ono mimo jine takove podtaceni je taky dost skodlivy.
Takze ano,z casti na to myslet ale neprozivat to na takove urovni ze budu sledovat kazdou desetinu cehokoliv abych se mohl nechat s bananem na ksichtu zatlacit do sedacky.
Ja tyhle veci beru timto pohledem a ver mi ze jsem na podobne veci precitlivenej vic jak 99% motoristicky populace,az me to nekdy stve.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket