Něco na tom pravdy je. Hodně důležité je, aby se líbilo hlavně tobě a šlapalo, jak má. My občas zákazníkům děláme něco, co se nám nelíbí, ale hlavní je, že se to líbí jim a zaplatí.tesil píše:Nenech se otrávit a užívej si radosti z nového auta. Tady jsi jak v sekte a z tohoto auta se tady pomalu dělá modla. Teda pokud má výbavu jakou si tady všichni vsugerovali a když nemá, tak jsi idiot a ctes tady rady, ze to máš prodat pod cenou, nebo rozebrat.Arnie_one píše:No jo no, ja na to nemam co rict.
Kazdej mame nejakej nazor, bez komfortu se obejdu bez logica taky, spis ty roletky me stvou a ten hdyrokufr, NAVi03 jen kdyz bude jinak to neni prio.
Proste se hold vyhnu srazu nabouchanej 7er, abych nedelal ostudu, ale to si myslim že rozhodně přežiju
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 rada
Uz to tu reknu asi po 20.
Chapu ze plne vybavena 7er ma svoje obrovske kouzlo a tou vybavou se to auto posouva uplne do jineho segmentu kam pote patri i cena 300K za r.v. 01 - coz me osobne prijde totalne absurdni, kdyby to vodotrysk mělo.
Na druhou stranu jsou lidi jako ja, kteri voli komfort, ktery "za ty penize" nikde jinde nedostanou.
Moje prace v JITu je tak vytizena ze jsem rad ze mam obcas v tydnu jeden den volna (tim myslim noc/den pohotovosti), tim chci rict, ze tezko vyuziju TV, nebo idrive vzdau, ele nastaveni vzadu atp.
Hledal jsem auto kterym denne ufrknu 160km a nebudu hotovej. A ano mechanikovi rád zaplatím, protože to je člověk, který se mnou mluví narovinu a nedělá ze mě debila a nenatahuje me, když přijedu s X5, nebo tou 7er. To se dneska prostě už nevidí !
Chapu ze plne vybavena 7er ma svoje obrovske kouzlo a tou vybavou se to auto posouva uplne do jineho segmentu kam pote patri i cena 300K za r.v. 01 - coz me osobne prijde totalne absurdni, kdyby to vodotrysk mělo.
Na druhou stranu jsou lidi jako ja, kteri voli komfort, ktery "za ty penize" nikde jinde nedostanou.
Moje prace v JITu je tak vytizena ze jsem rad ze mam obcas v tydnu jeden den volna (tim myslim noc/den pohotovosti), tim chci rict, ze tezko vyuziju TV, nebo idrive vzdau, ele nastaveni vzadu atp.
Hledal jsem auto kterym denne ufrknu 160km a nebudu hotovej. A ano mechanikovi rád zaplatím, protože to je člověk, který se mnou mluví narovinu a nedělá ze mě debila a nenatahuje me, když přijedu s X5, nebo tou 7er. To se dneska prostě už nevidí !
Nevím, co je na té ceně absurdni. Prostě zaplatíš 300 000 kč a za ty podobné to i prodáš. Takže, kde je problém? Absurdní by bylo, kdybys za 300 000 kč koupil a za 150 000 kč prodal. Nebo nevím kolik si za to dal ty, ale dejme tomu 150 000 kč za nevybavenou a v případě potřeby to rok prodával a ještě k tomu za 120 000 kč a v servisu dejme tomu za 50 000 kč. Během roku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem oboje, tudíž mohu srovnávat myslím si dobře:
X5 E53 4.8iS jede subjektivně (pocitově) lépe, objektivně hůře než 750 (měřením). Možná na jiným povrchu než suchý asfalt díky 4x4 vystřelí líp.
Souhlas s tím, že tak do 100ky jedou +- pár desetin vteřiny stejně, ale pak (a to jen díky aerodynamickému odporu) jede lépe 750. Rozdíl ve spotřebě 17.5 vs 13.5 LPG na stejných cestách po 20.000km je myslím si dostačujícím potvrzením mé hypotézy
Na okresky je lepší X5, na dálnice E65, do města pořádně ani jedno, ale lepší pocit jsem měl v X5 díky vyššímu posezu.
7er bych NIKDY nekoupil bez LOGICa (ten zvukový rozdíl je naprosto evidentní i pro hluchýho) a stejně tak pořádnýho podvozku a vzduchu vzadu. Souhlas s tím, že displej vzadu je k hovnu, využil jsem ho jen jednou na cestě do Chorvatska, kdy mladá koukala na filmy z DVD changeru. TV je total na, ani v Praze při jízdě pořádně nechytá signál, mimo město je to už úplný sci-fi. Pro taxikáře nebo honimíry asi dobrý, pro reallife naprosto k ničemu. Bez dynamickýho tempomatu bych se taky obešel, bez nočního vidění taky. Roletky vzadu mám a popravdě moc nevidím jejich přínos, akorát že není vidět dozadu? Když budeš vzadu nějakou píchat, stejně musíš zastavit a pak ti chybí roletka mezi předníma a zadníma sedadlama, aby dovnitř fakt vidět nebylo
Co je zajímavý je to, že vzhledem k mé tělesné konstituci (130kg, 200cm) se mi lépe sedělo v X5 než v 750 - je to asi tím, že nemám zatím odvětrávání a ta kůže je fakt tvrdá + opěrka mi končí někde na lopatkách. V druhé 750 která má odvětrávání se mi tak špatně nesedí. Nebo jsem jen trotl a nejsem schopný seřídit sedačku řidiče
O nastupování/vystupování nemá smysl mluvit, tam vede X5 jasně, pro starší či otylejší lidi je to pecka 
BTW: Přední měchy origo i s tlumičema na X5 stáli 32.000 OBA DVA (origo v BMW, je už i repase kolem 15ti za oba) takže to tak děsný taky není...
X5 E53 4.8iS jede subjektivně (pocitově) lépe, objektivně hůře než 750 (měřením). Možná na jiným povrchu než suchý asfalt díky 4x4 vystřelí líp.
Souhlas s tím, že tak do 100ky jedou +- pár desetin vteřiny stejně, ale pak (a to jen díky aerodynamickému odporu) jede lépe 750. Rozdíl ve spotřebě 17.5 vs 13.5 LPG na stejných cestách po 20.000km je myslím si dostačujícím potvrzením mé hypotézy

Na okresky je lepší X5, na dálnice E65, do města pořádně ani jedno, ale lepší pocit jsem měl v X5 díky vyššímu posezu.
7er bych NIKDY nekoupil bez LOGICa (ten zvukový rozdíl je naprosto evidentní i pro hluchýho) a stejně tak pořádnýho podvozku a vzduchu vzadu. Souhlas s tím, že displej vzadu je k hovnu, využil jsem ho jen jednou na cestě do Chorvatska, kdy mladá koukala na filmy z DVD changeru. TV je total na, ani v Praze při jízdě pořádně nechytá signál, mimo město je to už úplný sci-fi. Pro taxikáře nebo honimíry asi dobrý, pro reallife naprosto k ničemu. Bez dynamickýho tempomatu bych se taky obešel, bez nočního vidění taky. Roletky vzadu mám a popravdě moc nevidím jejich přínos, akorát že není vidět dozadu? Když budeš vzadu nějakou píchat, stejně musíš zastavit a pak ti chybí roletka mezi předníma a zadníma sedadlama, aby dovnitř fakt vidět nebylo

Co je zajímavý je to, že vzhledem k mé tělesné konstituci (130kg, 200cm) se mi lépe sedělo v X5 než v 750 - je to asi tím, že nemám zatím odvětrávání a ta kůže je fakt tvrdá + opěrka mi končí někde na lopatkách. V druhé 750 která má odvětrávání se mi tak špatně nesedí. Nebo jsem jen trotl a nejsem schopný seřídit sedačku řidiče


BTW: Přední měchy origo i s tlumičema na X5 stáli 32.000 OBA DVA (origo v BMW, je už i repase kolem 15ti za oba) takže to tak děsný taky není...
Mě přijde, že v tomhle vlákně většině lidí nedochází, že každý může mít trochu jiný pohled na věc... Já myslím, že Arnie pochopil co se mu snažíte vysvětlit... Chápe rozdíl ve vybavené a méně vybavené (podle většiny tedy sociální) 7er. Ovšem já nechápu, proč se mu tady každý snaží nacpat jakou udělal chybu, jak je hloupej, že si nekoupil "full", že ho to bude po čase mrzet (jak tohle proboha můžete vědět) atd. Mě přijde, že zatím má z auta radost a to je hlavní, proč mu ji za každou cenu kazit? Já mám auto přesně z opačného konce nabídky bmw, mimochodem docela "divně vybavenou". Hádám, že mi sem někdo napíše, že 1er není bmw, že to vlastně ani není auto a že jsem blázen když jsem si to koupil... Upřímně řečeno mě to auto baví, dělá mi ne skutečnou radost když v něm jedu, jasně je to blbá 120d, žádná 130i, kterou bych si moc přál, ale nemám na ni, taky jsem do toho teď zahučel asi za 30k, ale co se dá dělat... I přesto mě to auto fakt baví a vždycky když mi někdo řekne, že jsem si měl koupit e90 (která je před-fl fakt ošklivá), že to jezdí líp a bla, bla. tak se mu vysměju. Člověk, který tvrdí o e90, že je agilnější a zábavnější než e87, tak e87 nikdy nařídil. Takže co myslíte? Měl jsem poslechnout rady ostatních o tom jak je 1er "nečisté" bmw a nebo jsem udělal dobře, že jsem si koupil auto, ze kterého mám radost a neskutečně se mi líbí?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Laetry: Ne, udělal jsi dobře, lepší E87 než E90, i když ani jí bych já nechtěl v ropě
Já jsem to nemyslel zle, taky mi u mojí 7er chybí spousta věcí do "FULL", ale to co mi chybí a co se dá dodělat mě nezruinuje (sedačky dopředu s ventilací, zadní komforty nechám jen s výhřevem)...
Jenže - to PODSTATNÝ co dělá 7er nadčasovým korábem tam jemu prostě chybí a to že mu to bude chybět do budoucna je věc jasná - až se sveze něčím dalším co má dynamický podvozek například, bude litovat. To že nemá TV, vem to čert... Je to na preferencích - prostě jsou výbavy, který jsi schopný oželet a jsou výbavy, který to auto dělají tím autem...
Porovnávat 1er s 7er vzhledem k výbavě je skoro nesmysl, ale budiž

Jenže - to PODSTATNÝ co dělá 7er nadčasovým korábem tam jemu prostě chybí a to že mu to bude chybět do budoucna je věc jasná - až se sveze něčím dalším co má dynamický podvozek například, bude litovat. To že nemá TV, vem to čert... Je to na preferencích - prostě jsou výbavy, který jsi schopný oželet a jsou výbavy, který to auto dělají tím autem...
Porovnávat 1er s 7er vzhledem k výbavě je skoro nesmysl, ale budiž

Ale já jsem tím vibec nechtěl porovnávat 1er a 7er z hlediska výbavy. Jediné stovnani tady hledej v tom, že mě to auto dělá radost a jemu ta 7er taky. Já se taky svezl v 130i a neskutečně bychom si ji přál, ale red si ji nemůžu dovolit, tak mám 120d. Chápu, že lidi, kteří kupují 7er, ji kupují právě kvůli těm technologickým vymoženostem, ale zase jsou lidé, kterým se to auto prostě líbí a spokojí se s menší výbavou. That's all. 

jj, jak psal kilingman, TV je nahovno, je fajn ji mít, ale využití je jen když auto stojí,
ACC je na preferencích,
ale logic, komforty a podvozek dělají sedmu sedmou a jde o to časem budou novy fabie líp vybavený než socky sedmy, ale ani nejlepší superb nemá ty věci co mají tady ty top E65ky.
e87 je fajn, ale s tou E90 si myslím že mají pravdu, svýho času jsem dostal na testovani od BMW 135i a 335i, víc mě bavila asi jednička, ale co mě dostalo bylo to že i po po několika pokusech jsem jezdil slalom rychleji s 335i než se 135i, ja bych prostě volil radší 335i jak 135i.
na jedničkách mi vadí že sou strašně drahý, stojí to 3 kila a nemá to vubec nic, E90 už se dá sehnat s trochou výbavy, bohužel nejlepší by bylo mít 350i s N62 to bych byl spokojený, možna by to šlo i udělat, jelikož když se tam vejde S65 tak by mohla vejít i N62
ACC je na preferencích,
ale logic, komforty a podvozek dělají sedmu sedmou a jde o to časem budou novy fabie líp vybavený než socky sedmy, ale ani nejlepší superb nemá ty věci co mají tady ty top E65ky.
e87 je fajn, ale s tou E90 si myslím že mají pravdu, svýho času jsem dostal na testovani od BMW 135i a 335i, víc mě bavila asi jednička, ale co mě dostalo bylo to že i po po několika pokusech jsem jezdil slalom rychleji s 335i než se 135i, ja bych prostě volil radší 335i jak 135i.
na jedničkách mi vadí že sou strašně drahý, stojí to 3 kila a nemá to vubec nic, E90 už se dá sehnat s trochou výbavy, bohužel nejlepší by bylo mít 350i s N62 to bych byl spokojený, možna by to šlo i udělat, jelikož když se tam vejde S65 tak by mohla vejít i N62
Takze udelam takovy obsah co riakte vischni ze 7er musi mit, jako "zaklad" to co neustale slysim, dela 7er tim nej vozítkem.
1. Benzín > 745 (0)
2. EDC(DDC) (1)
3. Komforty (0)
4. LOGIC7 (0)
5. Hydrokufr (0)
Tak pokud je to takto, tak bych se podepsal pouze pod hydrokufr a radost si nenacham zkazit jeste jsem si mohl koupit Fabii RS, to bych byl vic nasranej.
1. Benzín > 745 (0)
2. EDC(DDC) (1)
3. Komforty (0)
4. LOGIC7 (0)
5. Hydrokufr (0)
Tak pokud je to takto, tak bych se podepsal pouze pod hydrokufr a radost si nenacham zkazit jeste jsem si mohl koupit Fabii RS, to bych byl vic nasranej.
mě přijde ten hydrokufr zrovna neduležitej, to je takovy "dobry" plus, ale za jizdy tě zajima podvozek, sedačky, hudba, ticho v autě (jedna z opominutych věci sou dvojity skla) ale jeslti vezeš v kufru trochu hydrauliky navíc ti muže být jedno, radši bych si otevřel kufr rukou a pak si užil koncert na logicu a nebo naopak si užil komforty,
S podvozkem souhlas, na Logic treba ja z vysoka seru, kvalitni hudbu si vychutnam doma na sestave se sklinkou dobryho rumu. Kdysi jsem mel auto naslapany muzikou a nejak jsem z toho vyrostl. Kdyz jsem jel s e65 s logicem a jako dobry, jen borec nemohl pochopit, proc mu stahuju zadni repraky a tlacim zvuk jen ze predu. ja uprednostnim, ze mam auto, ktery nic nezere, je v super stavu a nemusim furt resit nejaky picoviny. Jezdim a jezdim. A az nebudu, tak to hodim ze skaly a bude. Nastupcu uz mam vybrano vic nez dost.
Tak zere v prumeru za 50t km 7,8l ropy, ale tu mam zasoby v garazi. Beru to tak, ze auto ma slouzit mne, ne ja jemu. Kdyz vemu v potaz, ze jsem ho koupil pred vice nez 2 lety za 200t a jediny co jsem resil byly predni desky a jeden vstrik, tak kdyz bych ho ted venoval zadarmo, tak jsem na tom furt lip nez u novyho auta v te dobe za 500t a ted prodejny tezko za 250. To ze jezdim komfortne a s pocitem luxusu beru jako bonus.
Tak nemám potřebu krást. Mám ji prostě přísun a nic mě to nestojí.JaraX píše:tak ne každej krade naftu v praci
a 8 litru nafty mi nepřijde zrovna malo když stejny auto muže jezdit za 13 litru LPG a vyšším komfortem
Ale to je vedlejší.
Prostě jsem zvolil cestu nulových nákladů za palivo a auto s jasným původem a historii.
2 zzeli: http://imageshack.cz/image/vR5
takhle je to paráda, TV oželím, plně volný kufr to vyvážil asi 10000x
takhle je to paráda, TV oželím, plně volný kufr to vyvážil asi 10000x
Jen takový dotaz k hydrokufru,u E38 jsem ho vždycky moc chtěl a když jsem ho v té poslední konečně měl,tak jsem byl na něj akorát nasranej.Protože zavírat šel jen tím čudlíkem na víku,takže když někdo chtěl něco vyndat nebo naložit do kufru musel jsem vždycky vystoupit z auta.Další co mě vadilo že nešel zastavit při otvírání v jakékoliv poloze.Musel se otevřít naplno a až pak šel zavřít,kolikrát jsem potřeboval jen nějakou blbost hodit do kufru a stačila by na to vteřina a malá škvírka,takhle jsem u toho musel stát jak trouba.Další věc je,že lidi co to neznají,tak mi ten hydrokufr zavíraly silou ručně a vždycky mi akorát ohnuli pant,prostě ten rudě svítící čudl neviděli.Je to už líp vyřešený u E65?