
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 rada
V pohodě kluci, do šrotu nepujde, jen co vidim, zatmavit zadek, pokud to pujde sehant NAvi02/03 a potom byt spokojenej, asi se jeste dokopu vytrhnout ovlant a nehcam ho presit sem zvyklej na mohutny vence ne na uzky jako mam ted.
EDC je dle googla asi vymakanejsi DDC, tam mam totiz jen comfort a sport, u EDC jsou 3 varianty, dyztak me opravte.
EDC je dle googla asi vymakanejsi DDC, tam mam totiz jen comfort a sport, u EDC jsou 3 varianty, dyztak me opravte.
Ty PDC jsou podle mě dobře nastaveny. Za normálních okolností je to 50 cm za a 50 cm před. Celkem 1 m akčního radiusu . Tak akorát na vyjeti a zaparkování. Navíc těch 50 cm je i kvůli vyložení a naložení věcí do kufru. Občas se mně stane, že jsou pomalejší, když hodně rychle couvám, ale to je úplně normální stav i u ostatních aut. Pak hodně oceňuji prostorový zvukový projev. Ten volant by mohl mít silnější věnec, ale to je zase asi kvůli vyhřívání. Protože to čtyř rameno hřeje hned a hodně
. Jako fakt hodně
.


To bych byl moc rád, protože to tady moc dlouho sleduji a nakonec abych se nepřechytl, přeci to nejsou ponožky a budu ho mít na dlouho.
Jinak s Tvou X5 jsem se vezl, když jsi dělal našemu mladému plyn a to měla údajně měchy jen vzadu, jeli jsme schválně po polátané silnici a za mě překvapení jak to zvládá. No vrzání jsem si tedy nevšiml, možná jsem byl vykulený. V 7er jsem neseděl vůbec.
Po konzultaci s Tebou bych nechal koupi samozřejmě na Tobě včetně odborného servisu popř.LPG.
Jinak s Tvou X5 jsem se vezl, když jsi dělal našemu mladému plyn a to měla údajně měchy jen vzadu, jeli jsme schválně po polátané silnici a za mě překvapení jak to zvládá. No vrzání jsem si tedy nevšiml, možná jsem byl vykulený. V 7er jsem neseděl vůbec.
Po konzultaci s Tebou bych nechal koupi samozřejmě na Tobě včetně odborného servisu popř.LPG.
Takže vzadu taky často odchází a za stejný peníz nebo zadek je jinak.
A verze bez měchů je taky tvrdá něco jako sportpaket?
Ty máš teď na svezení jakou variantu? Ať můžu trochu selektovat.
Zatím se dívám na fl.,měl by být spořivější a silnější s 6st převodovkou,pokud není valvetronic, xDdrive a 6 st převodovka k tíži.jestli jsem to dobře pochopil. Ď
A verze bez měchů je taky tvrdá něco jako sportpaket?
Ty máš teď na svezení jakou variantu? Ať můžu trochu selektovat.
Zatím se dívám na fl.,měl by být spořivější a silnější s 6st převodovkou,pokud není valvetronic, xDdrive a 6 st převodovka k tíži.jestli jsem to dobře pochopil. Ď
Jinak neuvedomil jsem si jak je X5 tezka a neohrabana, dokud jsem nejel s E65, takove prime srovnani na vice km v jeden den.
X5 se porad z necim pere a uz se me zda ze ta 4,4 je na to vylozene slaba.
E65 - i ta blba 3,6 je vic volna, nedusi se nesvazujou ji ty kila co ma X5, protim to taky pirko neni.
X5 se porad z necim pere a uz se me zda ze ta 4,4 je na to vylozene slaba.
E65 - i ta blba 3,6 je vic volna, nedusi se nesvazujou ji ty kila co ma X5, protim to taky pirko neni.
Arnie: co se týče výkonu, mně přijde, že tam pocitově rozhodujou adaptace. Když jedeš delší dobu pilu a dupeš tomu na krk tak pak auto lítá jak z praku a neuvěřitelně akceleruje při dotknutí se plynu. Když ale nahodíš klobouk tempo a pak po dvou hodinách dupneš na plyn, nikam to nepospíchá. Můj dojem...
no ona X5 nejede s žádným motorem, když sednu do X5 4,8is tak je to furt slaby i proti 745i, a nejde tak ani o vahu, jelikož sou na tom ty auta podobně,
já mám sedmu stejně těžkou jak X5
sedma má provozní hmotnost 2070kg, X5 2085kg, jenže pak tam mám vytlumení, další výbavu atd, sedma při vážení měla tuším 2150kg, X5 jsem nevážil.
takže váhovej rozdíl je minimum, ale X5 má mnohem větší odpor vzduch, odpor ve čtyřkole je taky velkej, sedmu tlačí jeden člověk sám když tlačíme nějaky rozdělaný auto do dílny, X5 maj co dělat 2 lidi, další věc je aerodynamickej odpor,
nedávno jsme dělali sprint 745i vs X5 4,4i M62 s motorem po GO, X5 je rychlejší z křižovatky, do 80ti lehce vede, v kile už vede sedma a nad kilo sedma mizí pryč.
já mám sedmu stejně těžkou jak X5
sedma má provozní hmotnost 2070kg, X5 2085kg, jenže pak tam mám vytlumení, další výbavu atd, sedma při vážení měla tuším 2150kg, X5 jsem nevážil.
takže váhovej rozdíl je minimum, ale X5 má mnohem větší odpor vzduch, odpor ve čtyřkole je taky velkej, sedmu tlačí jeden člověk sám když tlačíme nějaky rozdělaný auto do dílny, X5 maj co dělat 2 lidi, další věc je aerodynamickej odpor,
nedávno jsme dělali sprint 745i vs X5 4,4i M62 s motorem po GO, X5 je rychlejší z křižovatky, do 80ti lehce vede, v kile už vede sedma a nad kilo sedma mizí pryč.
Ano, to byl prave ten pocti, kdyz jsem jel popvre s E65 745, tak to pruzny zrychleni jak rikas do tech 80 bylo lepsi pro X5, po 100 to ale umre a tlacim to ocima, obcas to predjizdeni je nevypocitatelnej zazitek.
Trosku me teda desi ze i 4,8 ktera ma ale o cca 79PS vetsi vykon nez ja, rikas je na tom s tou agilitou podobne
to bych cekal prave nejaky hodne zajimavy divalo.
Trosku me teda desi ze i 4,8 ktera ma ale o cca 79PS vetsi vykon nez ja, rikas je na tom s tou agilitou podobne

Arnie_one: Chápu, že máš radost z nového auta, které sis pořídil, ale na druhou stranu musím říct, že je opravdu zbytečné kupovat nevybavenou sedmu. Já jsem zase názoru, že auto má být vybavené a stav si postupně doladíš (nemyšlenou koupit mrdku).
Ono dodělat výbavu není otázkou pár korun (je toho na foŕu popsaného dost) a navíc, co si na autě necháš odborníkem udělat, pokud nejsi dostatečně zručný, tak víš, že máš na nějakou dobu klid (u nevybaveného auta, které je v dobrém stavu, tě čeká totéž, jen o pár km později). Když koupíš nevybavené auto, tak tě po chvíli ,,omrzí,, a začneš vymýšlet kraviny, které stojí mraky peněz.
Takže i když tohle nechceš slyšet, doporučení je prodat a koupit vybavený kousek - jak se u nás s oblibou říká ,,full,,
Ono dodělat výbavu není otázkou pár korun (je toho na foŕu popsaného dost) a navíc, co si na autě necháš odborníkem udělat, pokud nejsi dostatečně zručný, tak víš, že máš na nějakou dobu klid (u nevybaveného auta, které je v dobrém stavu, tě čeká totéž, jen o pár km později). Když koupíš nevybavené auto, tak tě po chvíli ,,omrzí,, a začneš vymýšlet kraviny, které stojí mraky peněz.
Takže i když tohle nechceš slyšet, doporučení je prodat a koupit vybavený kousek - jak se u nás s oblibou říká ,,full,,

TV jsem měl / demontována ve prospěch kompresoru
- lze odkódovat pro režim za jízdy, ale co jsem dohledal, tak jsou asi 3 typy tuneru a jen jeden dost vyjímečný zvládá signál chytat i za jízdy .... řeší se to nějakou asukou a přídavným anténami ... nevím jak přesně. DVD changer za jízdy by byl super. Ale popravdě jsem měl v autě puštěnej ipad a na něm červenýho trpaslíka a musel jsem to zrušit. Měl jsem pocit že někde nabourám. Zvuk ano, ale obraz mě už moc odváděl pozornost.

Nenech se otrávit a užívej si radosti z nového auta. Tady jsi jak v sekte a z tohoto auta se tady pomalu dělá modla. Teda pokud má výbavu jakou si tady všichni vsugerovali a když nemá, tak jsi idiot a ctes tady rady, ze to máš prodat pod cenou, nebo rozebrat.Arnie_one píše:No jo no, ja na to nemam co rict.
Kazdej mame nejakej nazor, bez komfortu se obejdu bez logica taky, spis ty roletky me stvou a ten hdyrokufr, NAVi03 jen kdyz bude jinak to neni prio.
Proste se hold vyhnu srazu nabouchanej 7er, abych nedelal ostudu, ale to si myslim že rozhodně přežiju
Za jízdy bych to neřešil, spíš když na někoho čekám, tak si pustit, aby čas utekl rychlejc. Je to spíš blbovinka navícpGb píše:TV jsem měl / demontována ve prospěch kompresoru- lze odkódovat pro režim za jízdy, ale co jsem dohledal, tak jsou asi 3 typy tuneru a jen jeden dost vyjímečný zvládá signál chytat i za jízdy .... řeší se to nějakou asukou a přídavným anténami ... nevím jak přesně. DVD changer za jízdy by byl super. Ale popravdě jsem měl v autě puštěnej ipad a na něm červenýho trpaslíka a musel jsem to zrušit. Měl jsem pocit že někde nabourám. Zvuk ano, ale obraz mě už moc odváděl pozornost.
