Ahoj lidi,
řešim takový nepříjemný problém ... před půl rokem jsem si pořídil E38 740iA 1997 se zástavbou LPG z roku 2011 v čechách
Už když jsem auto koupil bylo po prvnim startu za studena občas neklidno, z fleku se udělaly svíčky, váha vzduchu, čidlo polohy kliky, váhu a čidlo hlásila i diag .... po té problém dočista zmizel a asi za dva měsíce se to zase začalo chovat neposlušně, diag hlásí vynechání válců, chyba zapalování ..... ale nebylo to nic co by nešlo přežít
Po dlouhou dobu to bylo takové že to po ránu trošku pozlobilo, a po ohřátí najednou jakoby přepnul a spořádanej tichej sametovej chod a mohl sem jet třeba 200km a nic ani neškubnul ..... jak na plyn tak na benzín
Poslední 3 dny jsou ty starty ale už opravdu špatný, zhoršilo se to o ranec, otočim klíčkem a chytne hned, vzápětí ale chcípne, po více pokusech ho udržim na živu s trochou plynu, motor ale houpe, válce vynechávají, střílí to, hulí to, dokonce jsem si všiml že výfukový kouř šel i zepředu z pod auta jakoby ... no opravdu trápení trápení trápení .. po ohřátí se chod znovu o hodně zlepší, jede .. táhne tak jak by měl bez problémů, zastavim ale na červený a na volnoběh neposlušnej pohoupává občas chcípne .... jinak bych ale dojel jakkoliv daleko a jel by ....
Olej nemizí v žádnym neobvyklym množství, na 5000km mi to sežralo sotva litr oleje, emulze na víčku ze spoda neni, provozní teplota jak má být, jízda na plyn i na benzín v pořádku .... podle budíků má najeto 295 000
Po čem jít ??? Jak to řešit .. nějaký zkušenosti s tímto ?? Rady ??? Nerad bych třeba nakoupil 8 induktorů a zjistil že tím to nebylo ....
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 740iA M62B44 špatný chod, střílí, kouří, houpá, chcípá
Ja by som začal týmto:
"po více pokusech ho udržim na živu s trochou plynu, motor ale houpe, válce vynechávají, střílí to, hulí to, dokonce jsem si všiml že výfukový kouř šel i zepředu z pod auta jakoby"
Skontroluj tesnosť sania/motora/výfuku. Buď si motor prisáva nevážený vzduch a ECU sa to snaží skorigovať (preto kolísanie otáčok).
Alebo máš netesný výfuk pred lambdou, tak si ECU myslí, že zmes je chudobná a obohacuje ju.
Pozri aj uloženie motora, a takisto aj livedata, napr. či teploty zodpovedajú realite.
P.
"po více pokusech ho udržim na živu s trochou plynu, motor ale houpe, válce vynechávají, střílí to, hulí to, dokonce jsem si všiml že výfukový kouř šel i zepředu z pod auta jakoby"
Skontroluj tesnosť sania/motora/výfuku. Buď si motor prisáva nevážený vzduch a ECU sa to snaží skorigovať (preto kolísanie otáčok).
Alebo máš netesný výfuk pred lambdou, tak si ECU myslí, že zmes je chudobná a obohacuje ju.
Pozri aj uloženie motora, a takisto aj livedata, napr. či teploty zodpovedajú realite.
P.