Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 7 nebo A8 ?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

má vubec ten audi sráč EDC?

jinak N62 na rozvody netrpí, má rětěz a lépe vyřešené vedení/napínání než M62, vanosy má taky vyřešené, vyjímečně se vytahá řetěz a nebo praskne vodící lišta na konci, což nemá na funkci vliv,

problém s guferama bych taky nijak zle neviděl, prostě po 10 a více letech věku steří guma, to mi přijde jako běžná věc, vymění se gufera, přetěsnění ventidekle a jezdí se, navíc to není závada která by někoho nechala stát.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Giovany1971 »

Lukas7 píše:A8 je z vnútra hnusná, E65 je krajšia, z vonku po FL sú tak na rovnako, pred FL je určite E65 krajšia. Quattro mne nechýba vobec, radšej sa zabavím so zadkom. Ten interiér je strašný páčky z fábie všade atd. Zavadzá v strede tá hrozne vyzerajúca palica na prevodovku, opäť E65 lepšie. Čo sa týka motorov, tak 30D bezúdržbový motor, netreba rozvody meniť, všade vela miesta, stačí klapky zaslepiť a je nesmrtelný, 3.0TDI nahovno rozvody, treba meniť investícia 1000+€, 2 hlavy = väčšie investície.

Zaujímalo by ma také technickejšie porovnanie 4.2 V8 a 745i, viem že sedma má nejaké problémy s tými guferami sem tam, ako sú na tom rozvody? tie Nká majú reťaz ako mali V8 v E38? Lebo 4.2 má tuším remene a dosť zložité, stálo to vela € sa mi tak zdá, čo som dávno pozeral.
D3 je určitě pěknější jak e 65 to i ze zadu i ze předu i z profilu..o interieru se ani bavit nebudu sedma je hnus...nevím o čem píšeš ...co má stejné z fábie?? Já s tímhle autem najel na benál 180 tis km..neco o něm vím i o jeho servisu..Rozvody na 4.2 mpi i s pumpou stojí 7tisíc...po sundání předku což je sranda ..sedneš na štokrle a s přehledem a na pohodu se to mění...Takže oproti olejem prochcaným osmiválcům z bmw je tento motor absolutní špička jak na údržbu tak na seervis...píšeš nesmysly a nevíš o čem mluvíš!!!
Baworák má osmíválec výkonější..jede líp než 4.2..ale D3 je quatrro...je to těžké i přes hliník karos.

Je to otázka vkusu a potřeby..osma je luxusní lod...její místo je na dálnice...quatrro je bomba funguje to dokonale..spotřeba na benzin kolem 8smi až 12 ltr za víc jsem nikdy nejezdil..Auto má ted 400tis km..Jsou tam ještě origo katy...jen 2 sondy už majitel měnil jinak vše ok.

Co byl problém d3 u prvních modelů ..byla trochu zlobivá elektrika..respektive optika..je tam spousta jednotek..jak něco nechtělo spát tak se vybíjela baterka...po faceliftu už to bylo ok...

BMW má a mělo vždy lepší naftu...dle mne je řadák u bmw nepřekonatelný...V-čko ..tomu nemohu přijít na chut od doby co jsem poznal 2.5tdi...

Přiznám se v sedmě sem nejezdil tedy e65..jen jsem vlastnil e 38 naftu..Baworaky jsou na cestě určitě předvidatelnější stabilnější...audiny jsou prostě jiná auta..ví se to obecně že bmw je jiné auto.

Nic nešpiním.ani nevyzdvihuji slepě do nebes..jen se snažím byt objektivní..určitě jsou i jiná dobrá auta..která jsme zde neřešili..ale zde se řeší a8 d3 a e65....asi tolik
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#23 Příspěvek od jozin7 »

V nemecku s E65 nikoho neoslnis,to me ver.jsem tam dnes a denne.davno se jich zbavily.a je jedno jaky mas motor.730 ci 760.kdo chce mit sedmu,davno ma f01.jinak tam potkavam vice e38 nez e65,ta je pro ne uz davno minulost.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#24 Příspěvek od Jaris330D »

Já co jsem pochytil z audi D3, tak jedině poface. Motorově je na tom hůř, olej z ní chčije stejně, jak z BMW. Měl jsem i A6 2.8 V6, taky z ní chcal olej. Za rozvody 7000 kč? No jedině, že si je uděláš sám, jinak v servisu počítej 15 000, oni musí rozebrat celý předek a to ti nikdo za darmo neudělá. To že si je uděláš sám nepočítej a za nákupku už vůbec ne. U nás nechtěj ani slyšet o tom, že si přivezeš svoje rozvody. Podvozek jedině vzduch, aby to stálo za svezení, ale ten se pěkně sral a dokázal protočit peněženku. Vzhledově z venku je uhlazenější a líbí se víc, jak bmw E65, ale zadní čas je už hodně zastaralá. Jinak je to nafouklá A6, vnitřek má lepší BMW, v zádu je BMW oproti A8 luxusnější, aspoň teda v porovnání mé a ta co je na dílně. Mě se osobně nelíběj budíky a vůbec ten vnitřek vychází z A6tky. Jízdní vlastnosti a ovladatelnost nemůžu hodnotit, nejel jsem v ní, ale když jsem se ptal kluků, co říkaj na A8, tak mě řekli, že je to pořád Audi. Což mně stačilo.Prý jedině Mercedes S W221. Já kdybych prodával E65, tak bych si koupil jedině E W211, protože E60 nechci a E90 je malá. Jedině bych ještě zvažoval E39 v nějaké náloži a individuálu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od JaraX »

jo schválně přidejte do srovnání W221, a nesrovnávejte sedmu s tou přerostlou oktávkou.
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00

#26 Příspěvek od rhinos »

tak měchy se na foru Audi řeší pořád.Je to největší bolest aspoň v době kdy jsem se rozhlížel po auti já a původně přemýšlel o nějakém allroadu
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

já mám zákazníka co měl A8 nějakou 2009, ted má 2006 750i a říkal že to je uplně jiny kafe a náklady mnohem menší.
Lukas7
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 05.05.2016 00:00

#28 Příspěvek od Lukas7 »

Giovany1971 píše:
Lukas7 píše:A8 je z vnútra hnusná, E65 je krajšia, z vonku po FL sú tak na rovnako, pred FL je určite E65 krajšia. Quattro mne nechýba vobec, radšej sa zabavím so zadkom. Ten interiér je strašný páčky z fábie všade atd. Zavadzá v strede tá hrozne vyzerajúca palica na prevodovku, opäť E65 lepšie. Čo sa týka motorov, tak 30D bezúdržbový motor, netreba rozvody meniť, všade vela miesta, stačí klapky zaslepiť a je nesmrtelný, 3.0TDI nahovno rozvody, treba meniť investícia 1000+€, 2 hlavy = väčšie investície.

Zaujímalo by ma také technickejšie porovnanie 4.2 V8 a 745i, viem že sedma má nejaké problémy s tými guferami sem tam, ako sú na tom rozvody? tie Nká majú reťaz ako mali V8 v E38? Lebo 4.2 má tuším remene a dosť zložité, stálo to vela € sa mi tak zdá, čo som dávno pozeral.
D3 je určitě pěknější jak e 65 to i ze zadu i ze předu i z profilu..o interieru se ani bavit nebudu sedma je hnus...nevím o čem píšeš ...co má stejné z fábie?? Já s tímhle autem najel na benál 180 tis km..neco o něm vím i o jeho servisu..Rozvody na 4.2 mpi i s pumpou stojí 7tisíc...po sundání předku což je sranda ..sedneš na štokrle a s přehledem a na pohodu se to mění...Takže oproti olejem prochcaným osmiválcům z bmw je tento motor absolutní špička jak na údržbu tak na seervis...píšeš nesmysly a nevíš o čem mluvíš!!!
Co je akoze krajsie na a8? Ten tuctovy dizajn ze z predu nevies ci ide a6? Vec vkusu, takisto ten interier mi pride v 7er ovela krajsi a uhladenejsi a aj funkcnejsi, predsalen v a8 ten stredovy tunel je hrozny a vrchol je ten volic prevodovky, vozil som sa x krat na tom a proste ten interier mi pride horsi ako v sedme. Stale vec vkusu, takze zaujimalo by ma kde pisem nezmysly??? Povedz mi prosim ta lebo asi mas problem s citanim, pokial narazas na v8, tak som sa pytal ako su na tom, nikde nic netvrdim nakolko o 4.2 v8 som sa nikdy nejako nezaujimal, iba raz predtym nez som kupil 7er som zistoval ako su na tom, a teda co si pamatam z toho co som nasiel diskusie tak tie rozvody zrovna lacna zalezitost nebola, a to ze nieco stoji 7000kc je pekne, ale mna zaujima cena s pracou a ta bude trosku inde, takisto sa mi zda ta suma nejako podozrivo nizka nakolko si pamatam ked som mal 2.8 v6 tak za komplet rozvody som dal 12000kc vratane napinacich kladiek, vodnej pumpy prace atd a tam nebolo treba ani predok zhadzovat. Ale vsak ok nehadam sa opakujem este raz ze o 4.2 len zistujem info takze klidek.

Co sa tyka w221 by ma tiez zaujimalo co sa riesi na motoroch, nakolko to je asi jedine auto co si viem po sedme predstavit ako dalsie, alebo mozno este nejaky Range tie sa mi dost pacia.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Giovany1971 »

Jaris330D píše:Já co jsem pochytil z audi D3, tak jedině poface. Motorově je na tom hůř, olej z ní chčije stejně, jak z BMW. Měl jsem i A6 2.8 V6, taky z ní chcal olej. Za rozvody 7000 kč? No jedině, že si je uděláš sám, jinak v servisu počítej 15 000, oni musí rozebrat celý předek a to ti nikdo za darmo neudělá. To že si je uděláš sám nepočítej a za nákupku už vůbec ne. U nás nechtěj ani slyšet o tom, že si přivezeš svoje rozvody. Podvozek jedině vzduch, aby to stálo za svezení, ale ten se pěkně sral a dokázal protočit peněženku. Vzhledově z venku je uhlazenější a líbí se víc, jak bmw E65, ale zadní čas je už hodně zastaralá. Jinak je to nafouklá A6, vnitřek má lepší BMW, v zádu je BMW oproti A8 luxusnější, aspoň teda v porovnání mé a ta co je na dílně. Mě se osobně nelíběj budíky a vůbec ten vnitřek vychází z A6tky. Jízdní vlastnosti a ovladatelnost nemůžu hodnotit, nejel jsem v ní, ale když jsem se ptal kluků, co říkaj na A8, tak mě řekli, že je to pořád Audi. Což mně stačilo.Prý jedině Mercedes S W221. Já kdybych prodával E65, tak bych si koupil jedině E W211, protože E60 nechci a E90 je malá. Jedině bych ještě zvažoval E39 v nějaké náloži a individuálu.
Co jsem psal 4.2 jede hůř s tím souhlas...Videl jsi nebo měl jsi někdy a 8 s MPI čkem že tvrdíš že chcí stejně...asi těžko..jediné co teče když už teče..tak tesnění pod ventildeklama..nebo gumokovové ucpavky ze zadu pravé respektive levé hlavy..jinak absolutně nic.

Přístrojovka a vůbec přední panel nevychází z žádné a6 ...a6 je zaimplementovaná v Q7...a8 si jede svůj styl od začátku.

Já jsem neměl nikdy problém se air podvozkem...
A6 Allroad je jinak koncipovaný...tam se to sralo dost.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Giovany1971 »

JaraX píše:já mám zákazníka co měl A8 nějakou 2009, ted má 2006 750i a říkal že to je uplně jiny kafe a náklady mnohem menší.
Podívej víš dobře že at je to a8 nebo 7 er či S klasse...tak je to ranec vždy a za vše..serou se všechny...akorát u každého něco jiného...ale palby za servis jsou u všech...co si budem povídat.

Ten kdo se průběžně o auto stará...tak toho řeší podstatně méně a nemuže pak nadávat..ten kdo nato sere a vyjíždí auto do mrtě...nebo koupí pelech...tak ten kleje a platí..!!
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od JaraX »

ale houby, u E65 pokud vybereš pěknej kus tak to jezdí prakticky bez poruch, já neměl jedinou závadu stejně jako spousta mých zákazníků, a benzínová E65 mi přijela na odtahovce jen 2x (prasklá servohadice a rozpadená vodní pumpa), to auto se servohadici by klidně dojelo, jen by to zničilo servopumpu a odtah měl zdarma.
naopak E65 je jedno z nejspolehlivějších BMW, když jsem měl 730D E38 tak tomu furt něco bylo s motorem, když jsem měl E46 tak furt něco s podvozkem, třeba uhnili zadní plechy u brzd a ve 150ti se utrhly pakny, velice přijemný, pak mi praskla pružina a rozřezala pneu, naštestí jen v 90ti.
o spolehlivost X5 se vůbec nebavím, tam člověk aby se bál jestli dojede, poloosy, měchy, furt nějaky problemy, ale E65 jen jezdí, mám víc jak 50 zákazníků s E65, nikdy nikomu z nich neumřela převodovka, jednomu z nich umřel při 560tkm motor (ještě jel ale už netáhl, vydřenej válec), nikomu z nich nikdy nepraskla vzduchově pružící jednotka. a to že je potřeba vyměnit gufera na ventilech u aut starších 10 let? to je problém? nebo to že ve 200tkm má auto unavený silentbloky předních ramen?
ale tvrdit že se to sere je nesmysl, je vidět že o tom nic nevíš, sere se tak možná E60, kde se furt řeší nějaky zlomeny dráty(u E65 nikdy), upadeny pistnice kufru, CCC, ELV, zatopeny moduly v kufru, IBS kaput apod.
a když jsem si počital co do toho moji zákaznici nacpou, tak lidi s E90 a E46 platí za servis ročně stejny častky jak lidi s E65, a proč? protože tam zase časteji meníš spotřebák, stahovačky, ložiska kol, tlumiče, to u sedmy neznáš tydle pojmy.

ano sedma opravdu nejezdí zadarmo, občas je třeba něco přetěsnit, občas vyměnit nějaky rameno, ale za svoji 12 letou praxi ke mě nikdo nepřijel s BMW ktery by nechtělo vubec žadny penize a jen jezdilo a nikdy neměnil žadny ramena, žadny tlumiče atd.
E36 byli lidové, tam stálo vše 5kč ale muselo se to poměrně často měnit.

jo a rozvody na A8 stojí 7k? ok, gufera na E65 stojí 2,5k, a vymění si to přece každej sám :)

a ten interier A8 je pěkná odpornost, ten ovladač světel z fábie, odporná řadička, ten malinkej display MMI kterymu se nikdo nebtěžoval ani udělat kapličku, všecko je takovy kulaty, ovalny, budiky jakysi zanořeny jak v pasatu,
už jen ty držáky napoju musel vymýšlet idiot,
a o absenci ledničky v loketce se vubec nebavím.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Giovany1971 »

Lukas7 píše:
Giovany1971 píše:
Lukas7 píše:A8 je z vnútra hnusná, E65 je krajšia, z vonku po FL sú tak na rovnako, pred FL je určite E65 krajšia. Quattro mne nechýba vobec, radšej sa zabavím so zadkom. Ten interiér je strašný páčky z fábie všade atd. Zavadzá v strede tá hrozne vyzerajúca palica na prevodovku, opäť E65 lepšie. Čo sa týka motorov, tak 30D bezúdržbový motor, netreba rozvody meniť, všade vela miesta, stačí klapky zaslepiť a je nesmrtelný, 3.0TDI nahovno rozvody, treba meniť investícia 1000+€, 2 hlavy = väčšie investície.

Zaujímalo by ma také technickejšie porovnanie 4.2 V8 a 745i, viem že sedma má nejaké problémy s tými guferami sem tam, ako sú na tom rozvody? tie Nká majú reťaz ako mali V8 v E38? Lebo 4.2 má tuším remene a dosť zložité, stálo to vela € sa mi tak zdá, čo som dávno pozeral.
D3 je určitě pěknější jak e 65 to i ze zadu i ze předu i z profilu..o interieru se ani bavit nebudu sedma je hnus...nevím o čem píšeš ...co má stejné z fábie?? Já s tímhle autem najel na benál 180 tis km..neco o něm vím i o jeho servisu..Rozvody na 4.2 mpi i s pumpou stojí 7tisíc...po sundání předku což je sranda ..sedneš na štokrle a s přehledem a na pohodu se to mění...Takže oproti olejem prochcaným osmiválcům z bmw je tento motor absolutní špička jak na údržbu tak na seervis...píšeš nesmysly a nevíš o čem mluvíš!!!
Co je akoze krajsie na a8? Ten tuctovy dizajn ze z predu nevies ci ide a6? Vec vkusu, takisto ten interier mi pride v 7er ovela krajsi a uhladenejsi a aj funkcnejsi, predsalen v a8 ten stredovy tunel je hrozny a vrchol je ten volic prevodovky, vozil som sa x krat na tom a proste ten interier mi pride horsi ako v sedme. Stale vec vkusu, takze zaujimalo by ma kde pisem nezmysly??? Povedz mi prosim ta lebo asi mas problem s citanim, pokial narazas na v8, tak som sa pytal ako su na tom, nikde nic netvrdim nakolko o 4.2 v8 som sa nikdy nejako nezaujimal, iba raz predtym nez som kupil 7er som zistoval ako su na tom, a teda co si pamatam z toho co som nasiel diskusie tak tie rozvody zrovna lacna zalezitost nebola, a to ze nieco stoji 7000kc je pekne, ale mna zaujima cena s pracou a ta bude trosku inde, takisto sa mi zda ta suma nejako podozrivo nizka nakolko si pamatam ked som mal 2.8 v6 tak za komplet rozvody som dal 12000kc vratane napinacich kladiek, vodnej pumpy prace atd a tam nebolo treba ani predok zhadzovat. Ale vsak ok nehadam sa opakujem este raz ze o 4.2 len zistujem info takze klidek.

Já jestli jses nějak urazil..tak sorry..možna jsem to nepřečetl dobře..

Ale neni podstatné co jsi za rozvody dal ty.. podstatné je za co se dá koupit material v dobré kvalitě...to co ti kdo zaůčtuje je jiná věc.

Já jen tvrdím že MPI motor je vychytáný a moc spolehlivá záležitost.. nemusíš jej vyrvat z auta jen kvůli tomu že máš poblity komplet podvozek od oleje ..tedy proto abys jej přetesnil..tohle ti nehrozí u MPI.

Co tam občas zlobí je ještě napináky rozvod řetězu..ale zase jsme u údržby..zlobí to jen experty co jezdí long life..jinak neni třeba se motoru bát..a s bmw v 7dmě bych jej nikdy neměnil i když je výkonější

Jak jsem psal teče občas pod ventil deklama..videl jsem nějaké s guferem za hydroměničem..až tak po 350 tiskm..a ty gumokov zaslepky ze zadu hlavy...Ty se dají udělat na autě i když je to pakarna.

Zhodit u osmy či jiné audi nebo passatu předek je sranda..práce na 25 min když víš kam sáhnout!!

Co sa tyka w221 by ma tiez zaujimalo co sa riesi na motoroch, nakolko to je asi jedine auto co si viem po sedme predstavit ako dalsie, alebo mozno este nejaky Range tie sa mi dost pacia.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Giovany1971 »

JaraX píše:ale houby, u E65 pokud vybereš pěknej kus tak to jezdí prakticky bez poruch, já neměl jedinou závadu stejně jako spousta mých zákazníků, a benzínová E65 mi přijela na odtahovce jen 2x (prasklá servohadice a rozpadená vodní pumpa), to auto se servohadici by klidně dojelo, jen by to zničilo servopumpu a odtah měl zdarma.
naopak E65 je jedno z nejspolehlivějších BMW, když jsem měl 730D E38 tak tomu furt něco bylo s motorem, když jsem měl E46 tak furt něco s podvozkem, třeba uhnili zadní plechy u brzd a ve 150ti se utrhly pakny, velice přijemný, pak mi praskla pružina a rozřezala pneu, naštestí jen v 90ti.
o spolehlivost X5 se vůbec nebavím, tam člověk aby se bál jestli dojede, poloosy, měchy, furt nějaky problemy, ale E65 jen jezdí, mám víc jak 50 zákazníků s E65, nikdy nikomu z nich neumřela převodovka, jednomu z nich umřel při 560tkm motor (ještě jel ale už netáhl, vydřenej válec), nikomu z nich nikdy nepraskla vzduchově pružící jednotka. a to že je potřeba vyměnit gufera na ventilech u aut starších 10 let? to je problém? nebo to že ve 200tkm má auto unavený silentbloky předních ramen?
ale tvrdit že se to sere je nesmysl, je vidět že o tom nic nevíš, sere se tak možná E60, kde se furt řeší nějaky zlomeny dráty(u E65 nikdy), upadeny pistnice kufru, CCC, ELV, zatopeny moduly v kufru, IBS kaput apod.
a když jsem si počital co do toho moji zákaznici nacpou, tak lidi s E90 a E46 platí za servis ročně stejny častky jak lidi s E65, a proč? protože tam zase časteji meníš spotřebák, stahovačky, ložiska kol, tlumiče, to u sedmy neznáš tydle pojmy.

ano sedma opravdu nejezdí zadarmo, občas je třeba něco přetěsnit, občas vyměnit nějaky rameno, ale za svoji 12 letou praxi ke mě nikdo nepřijel s BMW ktery by nechtělo vubec žadny penize a jen jezdilo a nikdy neměnil žadny ramena, žadny tlumiče atd.
E36 byli lidové, tam stálo vše 5kč ale muselo se to poměrně často měnit.

jo a rozvody na A8 stojí 7k? ok, gufera na E65 stojí 2,5k, a vymění si to přece každej sám :)

a ten interier A8 je pěkná odpornost, ten ovladač světel z fábie, odporná řadička, ten malinkej display MMI kterymu se nikdo nebtěžoval ani udělat kapličku, všecko je takovy kulaty, ovalny, budiky jakysi zanořeny jak v pasatu,
už jen ty držáky napoju musel vymýšlet idiot,
a o absenci ledničky v loketce se vubec nebavím.
Jsem v sekci 7er..vím že jsem na nepřátelské půdě :D ..ale já nejsem zarytý člen AC..jen jsem to auto měl a vím co jsem za 180 najetých tísíc dělal..co mne zlobilo a co né..prodával jsem jej se 378 tisci..znám nového majitele..je prodáné už u třetího... funguje pořad..se stejnou převodovkou..se stejným motorem.

Neber to osobně..znám tvé postoje..takže se nezlobím ani neurážím..máš za sebou praxi s auty které řídíš i vlastníš..já E65 neměl ani neřídil.. nehaním ji.. jen říkám že se mi nelíbí..a to co čtu o motorech a jejich servisní jednoduchosti...kdy prakticky pro banalitu musí ven abys u toho nezešílel.tak z toho důvodu srovnávám a myslím že právem...
Já proti benzínu nic nemám..kdybych neměl 535d tak bych šel do něj RS nebo M5...ale mě ta 535 v naftě s tím co umí naprosto vyhovuje..jak výkonem tak jizdními vlastnostmni.

Včera shodou náhod jsem jel z Brna..a D1 byla full...tak jsem jel Buchláky.. 12 km před kopci jsem dojel 7er Fko... :D ....nevím co měl za motor....neujel mi..a v zatáčkách byl marný najel do první a blo vidět že se lekl reakce auta... pak to zkusil ještě jednou..a blikl že mám jet...7dma neni na takové ježdění... tak proto by mi taky nevyhovovala..taky proto jsem prodal a8....Když má 5 dobrý motor je aspon pro mne super auto
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od JaraX »

a jak víš jaký měl podvozek v té sedmě?
bez bez dynamicu je strašné auto a vůbec není na závodění, spíš na klidně ježdění,
ale tvrdit že sedma je poruchové auto když s ní nemáš zkušenosti je nesmysl.
stejně jako tvrdit že musí vždy motor ven, ale skoro vše se dá udělat na autě, děláme na autě i gufera!
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#35 Příspěvek od Jaris330D »

Giovany1971 píše:
Jaris330D píše:Já co jsem pochytil z audi D3, tak jedině poface. Motorově je na tom hůř, olej z ní chčije stejně, jak z BMW. Měl jsem i A6 2.8 V6, taky z ní chcal olej. Za rozvody 7000 kč? No jedině, že si je uděláš sám, jinak v servisu počítej 15 000, oni musí rozebrat celý předek a to ti nikdo za darmo neudělá. To že si je uděláš sám nepočítej a za nákupku už vůbec ne. U nás nechtěj ani slyšet o tom, že si přivezeš svoje rozvody. Podvozek jedině vzduch, aby to stálo za svezení, ale ten se pěkně sral a dokázal protočit peněženku. Vzhledově z venku je uhlazenější a líbí se víc, jak bmw E65, ale zadní čas je už hodně zastaralá. Jinak je to nafouklá A6, vnitřek má lepší BMW, v zádu je BMW oproti A8 luxusnější, aspoň teda v porovnání mé a ta co je na dílně. Mě se osobně nelíběj budíky a vůbec ten vnitřek vychází z A6tky. Jízdní vlastnosti a ovladatelnost nemůžu hodnotit, nejel jsem v ní, ale když jsem se ptal kluků, co říkaj na A8, tak mě řekli, že je to pořád Audi. Což mně stačilo.Prý jedině Mercedes S W221. Já kdybych prodával E65, tak bych si koupil jedině E W211, protože E60 nechci a E90 je malá. Jedině bych ještě zvažoval E39 v nějaké náloži a individuálu.
Co jsem psal 4.2 jede hůř s tím souhlas...Videl jsi nebo měl jsi někdy a 8 s MPI čkem že tvrdíš že chcí stejně...asi těžko..jediné co teče když už teče..tak tesnění pod ventildeklama..nebo gumokovové ucpavky ze zadu pravé respektive levé hlavy..jinak absolutně nic.

Přístrojovka a vůbec přední panel nevychází z žádné a6 ...a6 je zaimplementovaná v Q7...a8 si jede svůj styl od začátku.

Já jsem neměl nikdy problém se air podvozkem...
A6 Allroad je jinak koncipovaný...tam se to sralo dost.
Jsem členem AC, takže vím, co tam pořád řeší. Přesně jak píšeš, tak tam ten olej teče, mě přetěsnění těch ptákovin stálo na obyčejné V6tce 12 000, prý to byl oser. S air podvozkem tam pořád někdo něco řeší, nevím jaký jsi měl rok, ale ty gumy prostě na měchách vždycky jednou spuchřejí a nebudou držet. A A6 a A8 je podobné, jen je to jinak uspořádané a ty budíky, co jsou podobné passatu se mně fakt nelíbí. To je vše co vím, proto jsem si ji nekoupil. U E65tky taky bojuju s přední nápravou, ale protože mě už nic nenapadá, tak snad Jarax na něco přijde. V každém autě je něco, co se sere.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#36 Příspěvek od Filozof »

A8 3.0tdi rok 2006 stála na servisu prvních 8let skoro přes 368tis kč.
A8 6.0 W12 rok 2006 stála na servisu 436tis na servisu prvních 8let.
U W12 byly dvě bouračky v ceně přes 180tis.


Pak byla obě auta prodána za mizivé peníze kolem 2kil nafta a W12 za 160tis.

To jsou informace z Firemních aut co vlastnil vždy jeden člověk majitel auta.

Jen pro představu. Ze statistiky. Auta byla skoro v plné výbavě za 4,5mega W12 a 3,6mega nafta.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Giovany1971 »

A co tohle jako má znamenat...co tím chtěl básník říci?? Srry..nerozumím řeči tvého kmene
:wink:

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Giovany1971 »

Jaris330D píše:
Giovany1971 píše:
Jaris330D píše:Já co jsem pochytil z audi D3, tak jedině poface. Motorově je na tom hůř, olej z ní chčije stejně, jak z BMW. Měl jsem i A6 2.8 V6, taky z ní chcal olej. Za rozvody 7000 kč? No jedině, že si je uděláš sám, jinak v servisu počítej 15 000, oni musí rozebrat celý předek a to ti nikdo za darmo neudělá. To že si je uděláš sám nepočítej a za nákupku už vůbec ne. U nás nechtěj ani slyšet o tom, že si přivezeš svoje rozvody. Podvozek jedině vzduch, aby to stálo za svezení, ale ten se pěkně sral a dokázal protočit peněženku. Vzhledově z venku je uhlazenější a líbí se víc, jak bmw E65, ale zadní čas je už hodně zastaralá. Jinak je to nafouklá A6, vnitřek má lepší BMW, v zádu je BMW oproti A8 luxusnější, aspoň teda v porovnání mé a ta co je na dílně. Mě se osobně nelíběj budíky a vůbec ten vnitřek vychází z A6tky. Jízdní vlastnosti a ovladatelnost nemůžu hodnotit, nejel jsem v ní, ale když jsem se ptal kluků, co říkaj na A8, tak mě řekli, že je to pořád Audi. Což mně stačilo.Prý jedině Mercedes S W221. Já kdybych prodával E65, tak bych si koupil jedině E W211, protože E60 nechci a E90 je malá. Jedině bych ještě zvažoval E39 v nějaké náloži a individuálu.
Co jsem psal 4.2 jede hůř s tím souhlas...Videl jsi nebo měl jsi někdy a 8 s MPI čkem že tvrdíš že chcí stejně...asi těžko..jediné co teče když už teče..tak tesnění pod ventildeklama..nebo gumokovové ucpavky ze zadu pravé respektive levé hlavy..jinak absolutně nic.

Přístrojovka a vůbec přední panel nevychází z žádné a6 ...a6 je zaimplementovaná v Q7...a8 si jede svůj styl od začátku.

Já jsem neměl nikdy problém se air podvozkem...
A6 Allroad je jinak koncipovaný...tam se to sralo dost.
Jsem členem AC, takže vím, co tam pořád řeší. Přesně jak píšeš, tak tam ten olej teče, mě přetěsnění těch ptákovin stálo na obyčejné V6tce 12 000, prý to byl oser. S air podvozkem tam pořád někdo něco řeší, nevím jaký jsi měl rok, ale ty gumy prostě na měchách vždycky jednou spuchřejí a nebudou držet. A A6 a A8 je podobné, jen je to jinak uspořádané a ty budíky, co jsou podobné passatu se mně fakt nelíbí. To je vše co vím, proto jsem si ji nekoupil. U E65tky taky bojuju s přední nápravou, ale protože mě už nic nenapadá, tak snad Jarax na něco přijde. V každém autě je něco, co se sere.
Ano jsem v absolutním klidu...vím že Jarax vzdy na něco příjde... :D

Ale at se bavíme věcně....MPI...V..8 u D3 nebo chcešli u D2 ...nemá ale absolutně nic společného s tvoji V šestkou...a už vůbec to nemá žadnou vypovidajicí hodnotu o tom ..jak je MPI..čko strašně špatný motor :D


To co se sralo u A ..6 ..allroad... to s D..3 nemělo absoutně nic společného..D3 je hodně dobře postavené auto... s přehledem si to rozdá ve všech ohledech s E65.....Já jen tvrdím..specialně pro Járaxe..at má 7er din drive či nemá...at má jaký chce motor..tak dobrou E 60..či 61 ..nikdy nemuže na takové cestě ...jako jsou Buchlovské serpentýny...podělat... pro mne je E 65 stodola stejně jako a8 ...a s přehledem si s ním dám závod do vrchu třeba o 50 tisíc kč.. klidně je položím na stul u nezávyslého arbitra.. Já pojedu se svoji E 61 535D...a čekám na Járaxe s jeho E 65...
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Giovany1971 »

Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Giovany1971 »

Dle mne objektivni...nestrané..ale to je srovnaní stodola vs stodola..ale má nabídka platí pokořím s e 61 65tku ato úplně v klidu...a to fakt nejsem žadný srdcař ani závodník.. jsem jen znechucen tema neskutečnýma blabolama o tom jaké jsou e 60 či 61dičky mrdky...prostě dokážu opak..pokud prohraju..projedu 50 litrů...o mín nejedu :wink:
Odpovědět