Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jaký motor E38
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
Zdravím,
mám momentálně BMW E39 530dA 142kW rv. 2000 original Mpacket a budu ho prodávat. Chci si dopřát luxusu a kvality, která je jednoznačně na 7er E38 ta nejlepší. Jde o to, že mi strašně vrtá hlavou motorizace, na mojí pětce jsem s 3litrovou naftou spokojen moc, navíc když to je nejspolehlivější motor, aspon co jsem tedy od lidí slyšel a já zatím s ničím problém neměl. Táhne dobře, ale mám strach že v 7 už tomu tak nebude, protože je těžší a robustnější. Uvažoval jsem nad 4litrovou naftou 180kW. Auto chci používat na víkendové výlety i na každodenní ježdění do práce (kromě zimy), takže nic jako V12 nepřipadá v úvahu ani možná ta V8 benzín. Nevím no, spíš se nechám přesvědčit od někoho zde na fóru, budu rád za každou odpověď a tipy na motory, chci automat, manuál už bych asi nikdy nechtěl.
Předem díky za odpovědi
mám momentálně BMW E39 530dA 142kW rv. 2000 original Mpacket a budu ho prodávat. Chci si dopřát luxusu a kvality, která je jednoznačně na 7er E38 ta nejlepší. Jde o to, že mi strašně vrtá hlavou motorizace, na mojí pětce jsem s 3litrovou naftou spokojen moc, navíc když to je nejspolehlivější motor, aspon co jsem tedy od lidí slyšel a já zatím s ničím problém neměl. Táhne dobře, ale mám strach že v 7 už tomu tak nebude, protože je těžší a robustnější. Uvažoval jsem nad 4litrovou naftou 180kW. Auto chci používat na víkendové výlety i na každodenní ježdění do práce (kromě zimy), takže nic jako V12 nepřipadá v úvahu ani možná ta V8 benzín. Nevím no, spíš se nechám přesvědčit od někoho zde na fóru, budu rád za každou odpověď a tipy na motory, chci automat, manuál už bych asi nikdy nechtěl.
Předem díky za odpovědi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
naftová R6 - nejede, velká turbodíra, už poměrně poruchové
naftová V8 - už trochu jede, menší turbodíra, ale náklady sou sebevražda
benzínová R6 s LPG - nejlepší varianta pro šetřilky, jede furt líp jak 730D, spotřeba s LPG super, komfort slušný
benzínová V8 s LPG - nejlepší vairanta, o pár procent dražší jak R6 LPG ale člověk se už sveze, náklady v LPG super
benzínová V12 - spíš tak na víkendy
naftová V8 - už trochu jede, menší turbodíra, ale náklady sou sebevražda
benzínová R6 s LPG - nejlepší varianta pro šetřilky, jede furt líp jak 730D, spotřeba s LPG super, komfort slušný
benzínová V8 s LPG - nejlepší vairanta, o pár procent dražší jak R6 LPG ale člověk se už sveze, náklady v LPG super
benzínová V12 - spíš tak na víkendy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
Doporucuju EDC podvozek a kvuli LPG i nivo. A pokud to chces pro komfort a radost, tak cim vic vybavy, tim lepe. Nespokojit se jen s nejakym zakladem.
LPG se dava do e38 standardne 85l (misto rezervy) a spotreba je 13-15 litru podle typu motoru a podle toho jak a kde jezdis.
Za 100 sezenes kus, ktery nebude vrak, ale bez investic nebude urcite, s tim se rovnou smir, ze driv nebo pozdeji na tom neco budes delat, pokud nejsi uplny necita
LPG se dava do e38 standardne 85l (misto rezervy) a spotreba je 13-15 litru podle typu motoru a podle toho jak a kde jezdis.
Za 100 sezenes kus, ktery nebude vrak, ale bez investic nebude urcite, s tim se rovnou smir, ze driv nebo pozdeji na tom neco budes delat, pokud nejsi uplny necita

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
Doporučuji kouknout zde. Také jsem na tomto webu pořídil svou e38. http://www.7er.cz/forum/viewforum.php?f=40
E38 in nutshell:
e38 jedině 740i bez LPG. Spolehlivá po všech stránkách (motor, převodovka) a je to střelba. Nafta je celkově špatně. Zvuk, poruchy, nahouby převodovka ...
Ideálně pofacelift (steptronic) s komfortními (lámacími) sedačkami.
Jestli seženeš s dvojitými skly - překvapí tě neskutečnou tichostí při jízdě.
Kvalitní udržovaná 740i se drží na ceně a je jich jak šafránu.
Tak good luck!
e38 jedině 740i bez LPG. Spolehlivá po všech stránkách (motor, převodovka) a je to střelba. Nafta je celkově špatně. Zvuk, poruchy, nahouby převodovka ...
Ideálně pofacelift (steptronic) s komfortními (lámacími) sedačkami.
Jestli seženeš s dvojitými skly - překvapí tě neskutečnou tichostí při jízdě.
Kvalitní udržovaná 740i se drží na ceně a je jich jak šafránu.
Tak good luck!

S tím faceliftem to není až tak pravda.Tam už jsou problémy s elektronikou a Vanos na V8 taky umí pozlobit a oprava stojí ranec.Takže ideálně před facelift.Spíš vybírat podle stavu a výbavy než podle roku.
Koukal jsem a ceny nám od loňska zase stouply,já měl kliku a loni v listopadu jsem koupil dobře.Nějak se ty auta na mobile.de neprodávali a prodejci zlevnovaly jak divý
Teď bych si snad ani nevybral do 4000e.
Přeju hodně štěstí.
Koukal jsem a ceny nám od loňska zase stouply,já měl kliku a loni v listopadu jsem koupil dobře.Nějak se ty auta na mobile.de neprodávali a prodejci zlevnovaly jak divý

Přeju hodně štěstí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
Ta pojistka to je celkem dost, máš v tom něco ? Já na 745Li platil ze začátku cca 4.500,- jen povinné, teď jsem si tam nechal dát i čelní sklo + nějaké to kasko kde jsou střet se zvěří, padájící předměty a živly, atd. a mám to nějakých 7.800,- je to Uniqa. Je mi 25 let.
Ale je fakt, že trvalé bydliště mám u našich ve vidlákově, kdybych tam dal Prahu kde jsem skoro pořád tak to také bude možná jinak...
Ale je fakt, že trvalé bydliště mám u našich ve vidlákově, kdybych tam dal Prahu kde jsem skoro pořád tak to také bude možná jinak...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
e38 na obycejne uplne kazdodenni jezdeni moc neni. A kdyz uz, tak je zbytecny na to porizovat nejakou drahou lestenku. A kdyz na to clovek jeste nema moc penez, tak uz je to malinko mimo rozumne uvazovani. Ale tim nerikam, ze to tak provozovat nejde a ze to tak lidi nedelaji
Doporucuju procist na zminovanem 7er foru v sekci uzivatele par vlaken jak se s e38 zije. Jsou tam pozitivni pripady i velmi odstrasujici 


ja třeba měl e38 na denní ježdění...740 v LPG...a i po Praze sem byl vysmátej...
ted mám na denní ježdění e66 v LPG
jinak jak pise JaraX ... jestli máš 530d nebo 740i nemá na povinný vliv...tam se to pocita podle objemu
ted mám na denní ježdění e66 v LPG

jinak jak pise JaraX ... jestli máš 530d nebo 740i nemá na povinný vliv...tam se to pocita podle objemu

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec