Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 - e66
Ahoj,
poohlizim se po novem aute, aktualne je v hledacku m235i, f30 335i nebo f10 535i.
Ale jak si procitam tady diskuzi, tak e65 by nemusela byt taky vubec spatna, a hlavne i vcetne servisu o pulku levnejsi.
Nevite, jestli je jeste nekde mozny pujcit e65\e66? rad bych si to auto vyzkousel aspon na chvili nez se rozhodnu zda ho koupim, u novych to neni problem.
poohlizim se po novem aute, aktualne je v hledacku m235i, f30 335i nebo f10 535i.
Ale jak si procitam tady diskuzi, tak e65 by nemusela byt taky vubec spatna, a hlavne i vcetne servisu o pulku levnejsi.
Nevite, jestli je jeste nekde mozny pujcit e65\e66? rad bych si to auto vyzkousel aspon na chvili nez se rozhodnu zda ho koupim, u novych to neni problem.
Souhlasím, E66 je dobrá kára, jen se tam občas objeví závady, které dokážou potrápit a nestojí to zrovna málo. E60tka byla můj sen, hlavně se mně líbí v m-paketu a možnost zkusit V8. Nakonec jsem koupil E66tku, po pročtení zdejších článků a cen náhradních dílů jsem to riskl. Podvozek je stejně drahý jak E60, gumy taky, V8 taky, komfort, prostornost a další vychytávky má navíc. E60tka je sportovnější, takže je podle mě, i tak naladěná. Jestli je poruchovější nebo není, nemůžu srovnat, nikdy jsem neměl. S E66tkou mě chvilku trvalo si zvyknout na velikost, naučit se s ní vymotávat, najíždět si ve městě. Obzvlášť na mini parkovištích v marketech a skousnout, že ne všude se s ní dá zaparkovat. Ještě musím vychytat pár věcí, které mě doslova serou a budu spokojený. Další mínus, že ti to neopraví, kde, kdo. Majitel taky musí počítat, že je lepší mít pořád 60 000 kč v záloze na opravy, ale to platí asi i pro E60.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Podle mě mu nezavírá kufr a bude to nejspíš olejem, jestli sem to pochopil správně.
Tady dávám odkaz na pěkný video:
https://www.youtube.com/watch?v=mwV11KfHzvw
Tady dávám odkaz na pěkný video:
https://www.youtube.com/watch?v=mwV11KfHzvw
To že ten hydraulický systém má málo oleje je jedna věc, problém je kde se ztratil .... v mém případě v pístnici na druhé straně nežli ukazuje to video. Doplňit je super, ale když neodstraní místo úniku tak akorát vyteče víc oleje do kufru a situace se za chvíli opakuje ..... repase / nová pístnice (pokud motor hydrokufru funguje)
Omlouvam se,jsem nej tupe hovado od volantu.Zkusim to napsat srozumitelne teda.Zmacknu cudel na kufru,ci dalkac,kufr se normalne otevre sam az nahoru.Zavrit uz to nejde,zmacknu cervene tlacitko stim piktogramem kufru a nic.Je porad nahore.Snas jsem to nezkomolil
.A kdyz ho zmacknu to tlacitko,vydava to takovy zvuk jakoby motorek od neceho sel na prazdno.Prostor kolem navi vzadu vlevo je suchy,nic neni mastne.

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)