Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 730D 2003 Nehrají některé repráky.
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Veškeré audio v E65 dělá ASK modul (v palubce, tzv. "rádio") a spolu s ním podle výbavy i pětikanálový Logic 7 nebo malý dvoukanálový basový zesilovač. Rozdíl Logic/neLogic jsou repro v zadních dveřích a uprostřed palubky pod sklem. Podle posledních 7 znaků VIN ti to rozklíčujeme.
Pokud máš ve výbavě Logic7, tak si obejdi auto a identifikuj, které přesně repro zlobí či nehrají:
ASK dělá 4 kanály:
- 2x přední dveře
- 2x plato zadního skla
Logic7 dělá 5 kanálů:
- 2x basy pod sedačkami
- 2x zadní dveře
- 1x střed palubky
Zvukové vady těchto jednotek řeším rutinně. Kdyžtak zavolej pro radu, jak identifikovat poruchu a její rozsah.
Pokud máš ve výbavě Logic7, tak si obejdi auto a identifikuj, které přesně repro zlobí či nehrají:
ASK dělá 4 kanály:
- 2x přední dveře
- 2x plato zadního skla
Logic7 dělá 5 kanálů:
- 2x basy pod sedačkami
- 2x zadní dveře
- 1x střed palubky
Zvukové vady těchto jednotek řeším rutinně. Kdyžtak zavolej pro radu, jak identifikovat poruchu a její rozsah.
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Jarax - Motor je už dávno opravený, a nejspíš dobře. Jezdím jak pán a od té doby už mám 6tis a v poho, neklepe, nežere olej, průměrná spotřeba a to nejezdím kadla kadla kombi 7l. !!!! Je pravda že co šlo vyměnit jsem vyměnil, gufera těsnění pístní kroužky, sání atd, vše origo bmw, žadný aušus. Dobře, stálo to dost peněz, ale vše jsem dělal pro auto a svůj klid. Převodovka už je po výměnně oleje a přestalo to dělat. Za celou dobu se mi to stalo jen jednou, že to proklouzlo. Teď před nedávnem mi odešel jen ten reprák u řidiče. Díky Falconovy jsme zjistily, že v zadních dveřích ani repro nejsou
Tak se nechá opravit modul a auti zas bude jak nové.

jako jaky? přetěsnění motoru?
když to vidím na zakazníkách s naftama tak do toho jdou uplně jiny peníze, o jízdných vlasntnostech se ani nebavím.
kamarád (automechanik) dělal přetěsnění ventilvíka na 730D a vyšlo to na 50k, (2 vstřiky nešli ven a musela dolu hlava + vstřiky) a to se vyplatí, měsíc na to ten motor sežral klapky

jak říká Snejk naftu polít benzínem a zapálit aby poznala pořádny palivo.
už jsem z nafty do benzínu nebo časteji do LPG "přetáhnul" 10ky lidí a nikdo z nich mi neřekl příště si zase koupím naftu.
je tady spousta lidi co na benzína ani nechytlo, já mám svojí 745Li 14 měsíců, od té doby jsem měnil pár ramen, hardynu, 4x olej v motoru a hardynu, jinak jen retrofity, ale žadny investice, žadny poruchy. kamarád si koupil E61 530d a za stejnou dobu a stejny km je v servisu za 3x tolik, včetně spousty poruch elektriky,na motoru musel dělat rozvody atd. ¨
a doby M57 už sou nenavrátně pryč, M57N2, N47, B47 to už je vše shit, navíc při alternativně LPG se to prostě ani trochu nevyplatí.
on každej kdo trochu BMW rozumí má benzín nebo LPG, neznám člověka co by se v tom fakt vyznal a jezdil na naftu.
když to vidím na zakazníkách s naftama tak do toho jdou uplně jiny peníze, o jízdných vlasntnostech se ani nebavím.
kamarád (automechanik) dělal přetěsnění ventilvíka na 730D a vyšlo to na 50k, (2 vstřiky nešli ven a musela dolu hlava + vstřiky) a to se vyplatí, měsíc na to ten motor sežral klapky


jak říká Snejk naftu polít benzínem a zapálit aby poznala pořádny palivo.
už jsem z nafty do benzínu nebo časteji do LPG "přetáhnul" 10ky lidí a nikdo z nich mi neřekl příště si zase koupím naftu.
je tady spousta lidi co na benzína ani nechytlo, já mám svojí 745Li 14 měsíců, od té doby jsem měnil pár ramen, hardynu, 4x olej v motoru a hardynu, jinak jen retrofity, ale žadny investice, žadny poruchy. kamarád si koupil E61 530d a za stejnou dobu a stejny km je v servisu za 3x tolik, včetně spousty poruch elektriky,na motoru musel dělat rozvody atd. ¨
a doby M57 už sou nenavrátně pryč, M57N2, N47, B47 to už je vše shit, navíc při alternativně LPG se to prostě ani trochu nevyplatí.
on každej kdo trochu BMW rozumí má benzín nebo LPG, neznám člověka co by se v tom fakt vyznal a jezdil na naftu.
ok, máš štestí, takový lidi sou, stejně jako ti co narvou do benzínu kotel pěněz, taky se najdou,
ale proč jezdit se slabou a vibrující naftou za víc penez než s hodně konma a LPG a větší výbavou většinou?
u E65 pokud člověk najede kotel km a vybíral by mezi benzínem a naftou (ne LPG) tak se dá "uvažovat"
ale třeba u Fka sou spotřebové rozdíly mezi naftou a benzínem uplně minimální.
ale proč jezdit se slabou a vibrující naftou za víc penez než s hodně konma a LPG a větší výbavou většinou?
u E65 pokud člověk najede kotel km a vybíral by mezi benzínem a naftou (ne LPG) tak se dá "uvažovat"
ale třeba u Fka sou spotřebové rozdíly mezi naftou a benzínem uplně minimální.
No to jsem teda píchnul do vosího hnízda. Tak přidám ještě troškou do mlýna. Předtím jsem měl 540 benzín, dal jsem do toho plyn za 50, a auto se furt sralo, víc v servisu než na cestě, hodně dávno předtím jsem měl starou 530 benzín, taky furt v opravě, ale i tak jsem na benzín nedal dopustit. Jak říkáš, jízdní vlastnosti někde jinde. Pak přišla tato nabídka sedmy, říkal jsem si, že to vyzkouším. Popravdě nechtěl jsem naftu a ani stříbrný auto, ale tato nabídka nešla odmítnout. Rok 2003 najeto poctivých!! 137k ( klidně mně ukamenujte, že to není možný) Kilometry ověřeny v roce 2010 přes Cebii a sedí i výpisy z STK a servisu,ale kdybych neznal její historii a majitele, včetně nájezdu kilometru a kompletního servisu, včetně jedné nehody za opravu 3000euro, což je v tomto případě ťukanec, tak bych si ji fakt nekoupil. Kdybych sám věděl, že mám ve 150 tis vyměnit sání, hned bych to udělal, bohužel vířivá klapka proletěla motorem. Opravu už jsem psal níže. Nájezd kilometrů od té doby je malý, protože jsem to 1000km zajížděl max do 90kmh a dvoutisíc otáček. Teď už si to sedlo a je to ok. Dojíždím s ní ob den 120km do práce, papat ji dávám jen "lepší naftu" xmotion a nebo fullsave, na benzínku kde je nafta za 23 bych v životě nejel. Pro budoucího majitele schovávám i doklady z benzínek. Taky jsem nikdy neřek, že si ji nechám, prostě jsem to chtěl zkusit. A ukažte mi někdo sedmu s takovým nájezdem a kompletní historii v benzínu. Na netu jsem nenašel ani jednu. Myslím, že o auta se starám dobře, ale hold občas se něco pokazí. Není to nové auto. Tak asi tak.
A Jarax- spotřeba nafty u tohoto tipu se pohybuje kolem 8l, ja jezdím za 7.
A Jarax- spotřeba nafty u tohoto tipu se pohybuje kolem 8l, ja jezdím za 7.
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Podrobná odpověď je v šestém příspěvku.Lukas7 píše:auto nebassuje, ked sa pridajú tak je to len také tupé búchanie hnusné. Čo to može byť? ASK? Nemám Logic 7
Pazvuky ti jdou z podlahy nebo ze dveří? Dveře = ASK, podlaha = malý basový zesilovač v kufru.Falcon píše:Veškeré audio v E65 dělá ASK modul (v palubce, tzv. "rádio") a spolu s ním podle výbavy i pětikanálový Logic 7 nebo malý dvoukanálový basový zesilovač. Rozdíl Logic/neLogic jsou repro v zadních dveřích a uprostřed palubky pod sklem. Podle posledních 7 znaků VIN ti to rozklíčujeme.
Pokud máš ve výbavě Logic7, tak si obejdi auto a identifikuj, které přesně repro zlobí či nehrají:
ASK dělá 4 kanály:
- 2x přední dveře
- 2x plato zadního skla
Logic7 dělá 5 kanálů:
- 2x basy pod sedačkami
- 2x zadní dveře
- 1x střed palubky
Zvukové vady těchto jednotek řeším rutinně. Kdyžtak zavolej pro radu, jak identifikovat poruchu a její rozsah.
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877