Většinou kluci jezdí max 400 km od hranic. Jinak se prý vyhnout Berlínu. Čím dál na západ, tak by měli být lepší. Hodně se i jezdí do Itálie. Ale tam pro zajímavou cenu hodně na jih. I v Itálii jsou pěkný auta. Nevím jak sedmy. Sedmu na podvalník nedáš, to je pravda. Jedině na kamionJaraX píše:otázka taky odkud to auto bereš, vychodnáři sou prasata, ty auta sou snad ještě v horším stavu jak u nás, vše se bastlí, lepí atd.
naopak nejhezčí auta sou kolem frankfurtu, stutgartu, essenu atd.
a všude se dá najít zbastlené auto.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 vs e60 - rádce při koupi
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Vím že se to nesmí ale kámoš chtěl ušetřit a jel pro auto stejné barvy a vzal si značky a pak po koupi jen přehodil značky a jel domu. No měl štěstí že ho nikde nestavěli ale ušetřil za dovoz a navíc byl asi hodinu od hranic tak to zkusil no ale chytit jej policie má asi peknej problém.
To neděláte že jedete rovnou autem ? třeba vyberu pojizdné auto 7er a nasednu a jedu domu ..s převozkama nebo pojistkou co platí ještě 2-3dny od minulého majitele ?
Dá se tak ušetřit za dovoz nebo ne ?
To neděláte že jedete rovnou autem ? třeba vyberu pojizdné auto 7er a nasednu a jedu domu ..s převozkama nebo pojistkou co platí ještě 2-3dny od minulého majitele ?
Dá se tak ušetřit za dovoz nebo ne ?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Já jsem mu taky říkal že je blázen a to měl fakt štěstí. Protože ho stavěli policajti v ČR ale vše v pohodě a pokračoval dál. Asi nekontrolovali VIN auta. Jinak by měl problém.
No prostě hazard se nevyplácí a jednou to vyjde podruhé nemusí. Myslel jsem že se musí bud převozky nebo že by šlo mít zaplacené ještě od min majitele. Ale asi to nejde že ? Pak poslat značky do německa. To by asi musel bejt hodně slušnej němec co by nechal auto odjet a pak odhlásit se značkama co mu dojdou poštou.
Ušetřilo by se na převozkách.
No prostě hazard se nevyplácí a jednou to vyjde podruhé nemusí. Myslel jsem že se musí bud převozky nebo že by šlo mít zaplacené ještě od min majitele. Ale asi to nejde že ? Pak poslat značky do německa. To by asi musel bejt hodně slušnej němec co by nechal auto odjet a pak odhlásit se značkama co mu dojdou poštou.
Ušetřilo by se na převozkách.
V tom případě je otázka, jestli přijímat dědictví. Když se to nevyplatí, tak dědictví přechází na stát. Včetně závazků.JaraX píše:znamej měl těžkou nehodu v Impreze kterou neměl pojištěnou, zničil par aut a T815, sám u toho zemřel a jelikož neměl POV, tak to rodině přišili za krásných 6 mega, ted jakékoliv peníze jim přijdou nebo vydělaj tak jim hned seberou, to je krásný život.
Já jsem auto dovezl na převozních číslech. Stačilo zajít v německu na ouřad a byly. Je to na týden? Místní budou vědět. Stojí to nějaký peníz, ale je to košér. Je v tom právě povinné ručení.
Než bazarník vypsal smlouvu apod., tak druhej přijel z ouřadu se značkama.
Otec po revoluci dovezl auto z NL. Říkali mu, že značky prý odevzdá na hranicích. Jenomže tam prý nikdo nebyl a jen svítila zelená šipka do německa. Tak holt na číslech dojel až domu. Dodneška je mám v garáži.
(podle ouředníka to tehdy byl jedinej Accord Type R registrovanej v Čechách)
Chtěl jsem napsat to samý. V tomhle připadku by bylo evidentně výhodnější dědictví odmítnoutTeddy píše:V tom případě je otázka, jestli přijímat dědictví. Když se to nevyplatí, tak dědictví přechází na stát. Včetně závazků.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Jen jedna malá rada teď to řešila známá. Když se vzdáš dědictví což zákon povoluje přihlíží se na to jako by jsi žádné dědictví ani nenabyl a to ikdyž máte exekuce a tito věřitelé Vás nemůžou napadnout, ale vyjímkou je pokud jste v insolvenci tam se ktomu nevyhnete a dědictví za Vás insolvenční správce příjme, těžko říct jestli by ho příjmul i v tomto případě ale člověk nikdy neví. Tak jestli třeba máte pro příklad syna v insolvenci a Vám se něco stane tak vdova po Vás prostě chtě nechtě bude muset syna vyplatit a žádná dohoda nepřipadá v úvahu a platí co nařídí soud, když se tak nestane, nastane prostě exekuce. Jojo dívejte se na to jak chcete ale žijeme v divném státěVlasta píše:Chtěl jsem napsat to samý. V tomhle připadku by bylo evidentně výhodnější dědictví odmítnoutTeddy píše:V tom případě je otázka, jestli přijímat dědictví. Když se to nevyplatí, tak dědictví přechází na stát. Včetně závazků.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem se k tomu konečně dostal
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... dual_103L/
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... 50Li_103L/
tady pak jedna X3, asi nejpraktičtější přestavba co jsme dělali
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... 9L_toroid/
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... dual_103L/
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... 50Li_103L/
tady pak jedna X3, asi nejpraktičtější přestavba co jsme dělali
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... 9L_toroid/
Ze zákona mají vyměřené životní minimum a na to jim nemůže nikdo sáhnout.
JaraX píše:znamej měl těžkou nehodu v Impreze kterou neměl pojištěnou, zničil par aut a T815, sám u toho zemřel a jelikož neměl POV, tak to rodině přišili za krásných 6 mega, ted jakékoliv peníze jim přijdou nebo vydělaj tak jim hned seberou, to je krásný život.
- danbrown
- Registrovaný
- Příspěvky: 94
- Registrován: úte 31.05.2011 00:00
- Bydliště: Absurdistán
- Klubové ID: 2981
Tak se po delší době rozkoukávám, jakym modelem bych si spravil chuť, a už třetí den se bavim u tohohle topicu. No a dělám si výpisky...
Nechceš, JaraXi, pár těhle postů vložit do prvního příspěvku na první stránku?
... pro ty, co řešej motor:
... pro ty, co řešej děti:
... co řešej servis?
... a co řešej výbavu:
Nechceš, JaraXi, pár těhle postů vložit do prvního příspěvku na první stránku?
... pro ty, co řešej motor:
JaraX píše:pokud bych měl udělat srování komfortu tak by to bylo asi takle
730d - nejmenší komfort ze všech sedmičček, často nevybavené, motor má velkou turbodíru což není přijemné, navíc se třepe
730i - o motoru tam člověk ani neví, ale auta co socky, vubec to nejede
740d - už to jede, menší turbodíra, menší vibrace než 730D,
745d - stejně jako předchozí
735i - výkonově nic moc, komfortu mu ubírá že to točí dost otáček, ale lepší jak nafty, někdy bývá i pěkně vybavené
745i - často nejlepší poměr toho jaký člověk dostane komfort za jaké prachy
750i - lepší verze 750i, často lepší výbava, motor je skvělý
760i - to nejlepší co muže byt, ta porce komfortu je obrovská, táhne jako prase od volnoběhu po omezovač, navíc na volnoběh o tom motoru člověk ani neví, nejvíc na komfortu přidá výbava v podobě koženého interieru a alcantarového stropu místo muší sítě.
JaraX píše:jinak co se týče toho srování 750i vs 760i
- 760i je sametovější, komfortnější, jede líp, žere o cca 2-4 litry víc, je často zastaralejší, porotože za cenu poFC 750i je předFC 760i, nebo uplna socka, pěkny 760i sou tak nad 400, kdežto pěkny 750i jsme ted koupili i do 300tkč,
nebudu tu řešit rozdíl předFC vs poFC, ty pofacejsy maj novější výybavu a často víc věcí
na 760i je vše dražší,
např vemu výměnu svíček u mě v servise, u 750i je to někde kolem 4500kč s prací, u 760i jsme někde přes 10 000kč, možná i přes 12 000, přesně z hlavy si to nepamatuju, ale u 760i se musí kvulí svíčkám sundat sání z motoru, pod tím je gumovy těsnění které stojí asi 4500kč, (resp je jich tam 6 dohromady za 4500kč), a samozřejmě má o 4 svíčky navíc.
brzdy na 760i stojí taky víc, je tam cca 1/3 ceny navíc, přesně bych to musel spočítat, to že separator stojí asi o litr navíc sem psát nebudu.
jinak přestavba 750i na LPG je 35 000kč se 103 litrovou nádrží a vším schovanym, přestavba 760i je někde lehce přes 100 000kč,
navíc to auto ma přimej vstřik a musí jezdít ještě i na benzín, takže spaluje obojí zaráz, v poměru 1/5, jinak odejdou benzínovy vstřiky, větši smysl má u 760i přestavba na Ethanol, tam není ale taková uspora, je tam uspora cca 7kč na litru,
... pro ty, co řešej děti:
Filozof píše:DON to rozseknul. Takže e66 je velice vhodná pro vození dětí pokud máte 3. Kufr je dostatečný na kočárek i e38 bohatě stačí. A na krámy taky.
Long je fajn že to děti neokopávají zezadu a je tam místo případně na tašky pokud vezete krámy pod nohama dětí za sedačkama
... co řešej servis?
Názorné srovnání cen dílů po rozkliknutí třeba zdeJaraX píše:745i/750i SERVIS u mě
ezměme třeba klasický "velký" servis, co se dělá u všech aut každých 60 - 75 tis. km:
* motorový olej + filtr
3450 s prací a diag
* vzduchový filtr
600kč
* kabinový filtr
cca 900kč
* převodový olej (plus servis automatu, nikdy jsem žádný neměl, tak nevím co se na tom dělá)
s výměnou i 2x těsnění mechatroniku a vanou - 9500kč (je to stejné u všech novějších BMW)
* výměna brzdovky, obložení a kotoučů
brzdovka s prací 700kč
kotouč Textar PRO 2500kč kus,
desky cca 2k, takže přední brzdy vyjdou s prací a čidlem na cca 8500kč,
zadní vyjdou tak o litr levneji
* výměna chladící náplně
nevím proč by někdo dělal ale 450 kapalina, + 200práce
* svíčky
8x 430 každýych 100 000tkm, nebo 50 000km u LPG, 3440+ 1000 práce
* rozvodový řetěz/řemen (princip těchto motorů neznám, tak se omlouvám, jestli plácám nesmysly)
. neřeší se
Určitě by mě zajímalo, kolik stojí i další věci, co se jednou za čas prostě musí udělat a musí se kupovat nové, třeba:
* čepy/tyčky řízení
čepy se nemění, jedině celá ramena, v BMW stojí kolem 6000kč kus, u mě LMI,TRW (origo kvalita) cca 3200kč kus s DPH
* ložiska kol
na E65 neodchází, aspon teda mě jezdí asi 40 E65 na servis a nikdo ložisko špatny neměl, tak nemam referenci, oproti X5, kterých jezdí tak 30 a na každé se už ložisko nějaky dělalo, ty X5 strašně žerou ložiska, jo a ještě E90 ,tam se taky dělaj ložiska co chvilka
* repase těch kosmických tlumičů z Polska
cca 8k kus,
... a co řešej výbavu:
Logic 7 = HiFi System Professional DSP (dle vin dekodéru)JaraX píše:na podvozek se dají připlatit 3 věci nezávisle na sobě,
EDC - elektronická regulace tuhosti tlumičů vzávislosti na kvalitě cesty, nastavení přes idrive, volantu apod,
dynamic drive - aktivní stabilizátory, nemá nic společnyho s tlumiče, hydrualicky vyrovnáva náklony auta,
nivoregulace - vzadní tlumiče sou zároven vzduchově pružící jednotka, tzn že když se víc naloží auto, kufr, auto si přifoukne zadek,
vše se dá mezi sebou kombinovat, akorát LONG má nivo automaticky

- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
trošku oživím téma. O víkendu jsem koupil 750Li a hned od prvních kilometrů musím říct, že tohle je opravdu jiná liga
tak pohodlné, tiché a výkonné auto je radost řídit. Zatím jsem jel jel kousek po Praze a pak cesta dom, ale kilometry budou určitě rychle naskakovat, protože tohle auto je k cestování přímo stvořené! Jo a nesmím zapomenout podotknout, že je to auto úplně někde jinde než E60, i přítelkyně, která je úplný laik, tohle poznala hned a sama to konstatovala.
