Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65 735i N62 olej na sviečkach nepravidelný chod

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marektom
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 07.12.2015 01:00

#1 Příspěvek od Marektom »

mam olej na svieckach zo strany cievky nie v spalovacom priestore, motor zle startuje ako keby boli nejake cievky ko, po vycistený den, dva pokoj, nikde nevidim v sade tesnenia pod veko tie tesnenia na sviecky, vie mi niekto poradit ci sa s tym uz stretol, co pomohlo vymeniť tesnenia ale kde ich zohnat ? Vdaka za rady

735i E65, r.v. 2002 N62, 200kw, 190000km
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

díl čislo 12,
dá se i přetmetlit.
před sundáním ventideklů udělejte test gufer, at neděláte pak znova gufera,
jak budou dekle dole, nezapomente vyčistit zpětné kanály odlučovačů oleje.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E66/E ... hed_parts/
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

tak jak to dopadlo? našel jsi to?
Marektom
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 07.12.2015 01:00

#4 Příspěvek od Marektom »

Zatial som nemenil tesnenia. vycistil som vsetky sviecky 3 boli zaolejované. Od vtedy pokoj. takzte zatial to neriesim. planujem vymenu sviecok takze uvidim ci sa najde nejaka zaolejovaná. Nezbadal som zatial stratu oleja (najazdenych 2000km) Chcem sa opytat daju sa vymenit tie gufera na vent. aj bez demont. hlavy ????? Vďaka za rady
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

ano dají, idealní je ale motor ven,
my to umíme u na motoře, nevýhoda je že pak ale nemužeš vyčistit svody,
Marektom
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 07.12.2015 01:00

#6 Příspěvek od Marektom »

chcem sa opytat ak demontujem kryty ventilov a samozrejme aj ten motorcek ( predpokladam ze je to morotcek ) ktory je na kryte ventilov je potrebne to po namontovani nejako diagnosticky ozivit alebo to bude fungovat aj po demontazi aq opätovnej montazi bez diagnostiky ????? Vďaka
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

fungovat to bude ale ne dobře, VVT se musí znova naučit po montáží do motoru
Odpovědět