Nevztekej se.Beru to jako uzivatel,ne jako mechanik.333koni nezni na papire spatne,ale jak ma nekdo o tunu min,staci mu 200a pojede vicemene stejne.V nemecku jsem dnes a denne,tech sedmicek uz tam tolik neni co byvalo.Vse je na vychode,VPL v Rus je toho plno videt.ja nelitam jak hovado,uplne takove tupce nenavidim co tak jezdi,ale i tak je pro me kratka verze hezci.V f01 750xi,co stoji vedle v baraku,je jeste o poznani mene mista nez v e65.Radeji bych uvital lepsi odhlucneni od zadnich kol,staci se sjet v S500w221 a ucitis ten rozdil hluku-v tomto je MB jinde.uz to ctu,medved neni auto..tak mlcim Vcera jsem jel podle te navi1,je to uz fakt hodne zastarale i deti se tomu smejou.
- vidíš a mě přijde i 333 koni malo, už se těším až půjde 760 zaplynovat.
- nav01 je prehistorik, ale NAV03 je ok v pohodě
- Sko je fajn, věřím že je víc odtlumené, možna i luxusnější, ale bohužel je víc "volné" prostě Sko je auto na ježdění spíš předpisovýma rychlostma, a kdybych neměl 7er tak jdu právě do S500L nebo S600
- to jeslti je krátká nebo dlouhá verze hezčí je každýho věc, mě se long i víc líbí právě kvuli těm chromům co má navíc, někomu se zas chrom nelibi, je to na vkusu každého soudruha. stejně jako já preferuju komfort i za cenu toho že se mi bude hůř parkovat, někdo zase řekne že je ten long moc uhoupanej.
- v německu je dost nesmysl provozovat E65, už je to staré auto a platí se tam na to stašná pojistka a silniční dan (přes 4000eur), takže ty auta jdou na východ kde se daji provozovat zalevno, kdo má F0x a G1x zase neřeší nějaky daně když má tak drahy auto.
Je to tak v e65 jezdím normálně svižněji a sem tam to protáhnu sportovněji (vypráskal jsem spousty pětek - ne na dálnici ale na normálních cestách v zatáčkách se prostě nechytaj), long je o komfortu, když jedu JaraXovicí tak je to taková pohoda, ale když potřebuješ letět tak letíš.
Jinak už teď vím že skončím jednou v Sku, otázkou času je, kdy ze mě bude velkej kluk
S -ko je paradni vozik,myslim tim W221.Ten motor je fakt brutus,pise se sice jen petilitr ale on mam podstatne vetsi objem nez 5.Ztoho vyplyva i ten zvuk,jak jsou ty valce velike.Uz na tom tak pracuji .clovek jak starne,uprednostnuje komfort.Hlavne ma podstatne vetsi kroutak nez treba 745i.To ze ti pripada 333koni malo se nedivim,me taky,a to nejsem zavodnik ani dobytek.Stim vypraskanim petek nevim,sef ma e60 M5,O5rv,ma to od nova, a sedi to jak pribyte do zeme.brzdi to dvakrat lepe a jede to o polovinu svizneji...Je to M,vim,ale i tak.Takova 535D po liftu 210kw taky jede velmi svizne..
W221 je exteriér dobrý, ale když do toho sednu tak se prostě necítím útulně, mám takový divný pocit v motýlku se cítím daleko lépe, ale jak jsem byl se šéfem omrkával jsem jeho w222 tak ten je úplně někde jinde tak počkám ještě pár let snad mi ho nechá chvilku stát v garáži po skončení odpisů asi tak pět let po
Kluci, chci se zeptat jestli někdo nevíte zda se dá nějak upgradovat iDrive v e65 lci? Myslím tím třeba že by se dalo změnit pozadí či vzhled při pouštění muziky?
Jaris330D píše:Pak mě vadí, že když si pustím písničky z cd, tak nevidím jaká skladba hraje a čas.
Ano, tohle vymyslel nějaký dement.
Že sedmička nezobrazuje názvy písniček, mmm OK, asi to bylo v roce 2002 moc složité ale co fakt nechápu - proč nechali tak málo místa na informace o rádiu v té dolní liště spolu s teplotou klimatizace. Navíc je to tak malý, že to neni moc čitelný. Je tam jen pár centimetrů na kterých se zobrazuje radio co zrovna hraje a nápis se tam nevejde, přesto, že vedle nic není. A takovýhle nedodělků je v iDrive víc :-/
jozin7 píše:Nevztekej se.Beru to jako uzivatel,ne jako mechanik.333koni nezni na papire spatne,ale jak ma nekdo o tunu min,staci mu 200a pojede vicemene stejne.V nemecku jsem dnes a denne,tech sedmicek uz tam tolik neni co byvalo.Vse je na vychode,VPL v Rus je toho plno videt.ja nelitam jak hovado,uplne takove tupce nenavidim co tak jezdi,ale i tak je pro me kratka verze hezci.V f01 750xi,co stoji vedle v baraku,je jeste o poznani mene mista nez v e65.Radeji bych uvital lepsi odhlucneni od zadnich kol,staci se sjet v S500w221 a ucitis ten rozdil hluku-v tomto je MB jinde.uz to ctu,medved neni auto..tak mlcim Vcera jsem jel podle te navi1,je to uz fakt hodne zastarale i deti se tomu smejou.
No nevim, podle mě máš hluk ve své E65 Jožine, protože nemáš dvojitá skla a podle toho soudíš, že je v E65 hluk. Můj názor je, že E65 je odhlučněna naprosto skvěle. To ticho je věc, kterou na E65 strašně cenim, i když mi trochu vadí, že neni slyšet motor.... Naopak ty mergly šly v tomhle strašně dolu, neuvěřitelně! Třeba u CLS W218 to není tak zlý, ale nejnovější éčko je opravdu trága...! Od 110km/h je slyšet pískání od větru venku. Ano, S-Klasse bude taky dobře odhlučněná, ale.... jde o to, že to E65 je taky, a skvěle.
Když už někdo ty skladby krade, tak ať to dělá i s plnou parádou
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Don píše:Ono v roce 02 CD v sobe nemely informace o albu, obrazek a podobne nesmysly. Radeji bych mel kvalitnejsi a lepe masterovana CD nez tyhle ptakoviny.
No mohli ty informace ohledně čísla skladby a cd zobrazovat i na budíkách .
Ja jsem třeba od odhlučnění čekal malinko víc. V nízkých rychlostech dobrý. Do 60 km ticho, jak v hrobě, ale od 110 cítím aerodynamický hluk. Buď mně hučí gumy, ložiska a nebo jsem moc náročný. I od těch dvojitých skel jsem čekal, že neuslyším kolem projíždějící auta. Třeba u E46tky taky nebyl špatně odhlučněn okolní svět.
Když se bratrovi zmíním, že by to mohlo být ještě líp odhlučněné, tak mně řekne, že jsem magor.
to jsi. nebo mas něco spatne. ono je velkej rozdil i u jednotlivých e65. v nekterych je perfektni ticho (třeba ta kurevtora je az pofiderne moc ticha) a v nekterejch jde bordel od vseho od oken az po gumy a motor ze se v tom neda jezdit.
Don píše:Ono v roce 02 CD v sobe nemely informace o albu, obrazek a podobne nesmysly. Radeji bych mel kvalitnejsi a lepe masterovana CD nez tyhle ptakoviny.
to jsem nemyslel... šlo mi o obyč RDS data normálně u hrajícího rádia. Že když poslouchám radio Blaník tak ani nevidim jména písniček... a navíc je prostor, kde je napsáno BLANIK malej, takže delší názvy se tam ani nevejdou...
JaraX píše:ono když si člověk počká tak se to da koupit rozumně
FL MMI - 2k, FL changer 3k, FL klima 1k, FL PDC tlačítko 200kč, NAV03 5k,
máš cca 12k, nepočítám FL ASK, to mi přijde zbytečny, pak ještě pár stovek za FL ovladač světel.
ale ted toho na prodej moc není.
nechci tě chytat za slovo JaraXi, ale fakt se dá sehnat NAV03 za bůra?! Pokud ano, kde...?
Co se týče faceliftu vnitřku.... jste mě nalomili, docela bych do toho rád šel, protože ten předFL je fakt děs... jenže to už je pak na věky zbastlený a nepůvodní... :-/ i když je to ve výsledku lepší...