at si tam daj motor jaký chcou, však si to nemusíte kupovat

ja bych si taky nekoupil 730i e65
 
							

 uvidíme jakou nasaděj cenu...jestli hybrid 740e bude o 200tis dražší než 730d....tak pak nevim kdo to bude kupovat...
 uvidíme jakou nasaděj cenu...jestli hybrid 740e bude o 200tis dražší než 730d....tak pak nevim kdo to bude kupovat...mi00wa píše:zajímalo by mě co bude úspornější 720i nebo 745i ?
dle mého názoru 720i budu pořád šlapat na plyn i do plna aby se to vůbec rozjelo takže větší dávka paliva, kdež to 745i stačí polechtat, mám pravdu ?
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   ne nemáš pravdu, 720i bude úspornější, protože si to z principu pořídí někdo jako přizdisráčství nebo zkrátka běžný životní omyl. Takže jezdit se s tim bude normálně, při zdi, a světla bude majitel aktivně zhasínat, aby se mu neopotřebovávaly. Naproti tomu majitel 745i bude mít spotřebu víceméně v hajzlu, takže s tim bude jezdit normálně a občas pilu, takže 745i žere v průměru na 100km víc.
   ne nemáš pravdu, 720i bude úspornější, protože si to z principu pořídí někdo jako přizdisráčství nebo zkrátka běžný životní omyl. Takže jezdit se s tim bude normálně, při zdi, a světla bude majitel aktivně zhasínat, aby se mu neopotřebovávaly. Naproti tomu majitel 745i bude mít spotřebu víceméně v hajzlu, takže s tim bude jezdit normálně a občas pilu, takže 745i žere v průměru na 100km víc.
 
 Stejně bych si do 7čky (a podobně velké auto) nekoupil menší než 3.0l diesel a 4.0l benzín.kurevtor píše:









ne nemáš pravdu, 720i bude úspornější, protože si to z principu pořídí někdo jako přizdisráčství nebo zkrátka běžný životní omyl. Takže jezdit se s tim bude normálně, při zdi, a světla bude majitel aktivně zhasínat, aby se mu neopotřebovávaly. Naproti tomu majitel 745i bude mít spotřebu víceméně v hajzlu, takže s tim bude jezdit normálně a občas pilu, takže 745i žere v průměru na 100km víc.