Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW Auto klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE a jsme také na Facebooku a Instagramu
Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
#61
Příspěvek
od JaraX » stř 20.01.2016 20:30
no jde o to jak se k tomu stávíš, mužeš tam dát motor kde se za pul roku zase stane to samy,
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672 Registrován: pát 22.04.2011 00:00
#62
Příspěvek
od Jaris330D » stř 20.01.2016 20:46
To máš pravdu, ale když to tak vezmeš, tak by se rovnou přetěsnil, zkontrolovali rozvody a může šlapat dalších x let. 100 000 je pecka na autě, které stojí třeba 160 000. Mě by rodiče vystěhovali
.
uwefiltr
Registrovaný
Příspěvky: 56 Registrován: pát 31.07.2015 00:00
#63
Příspěvek
od uwefiltr » čtv 21.01.2016 02:51
hmm tak mam relattivne stesti, e39 totalka, dalsi jezdi sestra v benzinu a cajk. Ma M3 gut, relativne... E38 neco spapla ale je bozi
Tezke... vsechno stoji love
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146 Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín
Klubové ID: 3927
#64
Příspěvek
od kawaman » čtv 21.01.2016 18:50
Vcx
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589 Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044
#65
Příspěvek
od Filozof » čtv 21.01.2016 19:13
zajimavé jsou lidi co koupí auto za kilo dají do něj 50-70tis za servis běžnej za 5-6let a pak jej zase prodají za podobné prachy... i takový jsou ...
Pak si někdo koupí auto za kilo ...2-3kila nasype a za kilo či kilo pade prodá po roce dvou ...to mi přijde šílené....