Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW Auto klubu ZDE a rozšiřte naše řady 😉 - info ZDE a jsme také na Facebooku a Instagramu

Úník chladící kapaliny E66 745LI

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482

#21 Příspěvek od JaraX »

mě to nelaka, ale ve spoustě věcí se mi libí víc jak Fzmrd nebo Gzmrd :D jak jsem psal, zůstanu u staré paštiky.
ted po cca 350km v 740i n55 mi ten motor přijde takovej "slabej" neumím to popsat, ale po 100km už mě ten výkon omrzel, výkon 745i mě neomrzel ani po 40tkm, vždycky tomu rád dám kickdown, šlapat té F01 už mě pak nebavilo, nehledě na to že v nějakym megavybavenym longu to bude mrtvola, takže jeslti bude někdy F01 tak F02 760Li.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#22 Příspěvek od Jaris330D »

Tak vyřešeno. Vyměnil jsem v náhubku O-kroužek a už nekape a drží :). To těsnění bylo pěkně vymačkané než kulaté :). Jakmile zjistím jediný náznak kapání nebo netěsnosti, tak objednám novou :). Přísahám :)