Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Úník chladící kapaliny E66 745LI

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#1 Příspěvek od Jaris330D »

Ahoj, dneska jsem demontoval vrchní plech nad chladičem, který chladič i fixuje proti pohybu a z nátrubku na kterém je přidělána hadice č.1 mě začala kapat chladící kapalina. Přímo z toho umělého náhubku. Dá se koupit nějaký těsnění co je zevnitř nebo se musí koupit celý set. Když s tím umělým náhubkem hýbu, tak je i takový volnější. Ptám se raději, než to rozdělám.
Díky


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=17_0772
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

#2 Příspěvek od palciatko »

Pozri dátum výroby hadice č.1. - ak je pôvodná, bez váhania ju vymeň.

Preventívne môžeš vymeniť aj ďalšie hadice. Teplota 105°C a vek im na kondícii nepridávajú.

Mne takisto prv kvapkala, potom sa z toho umelého náhubku zosunula a nakoniec v L-ku praskla. (2x strata chladiacej kvapaliny počas jazdy, naštastie blízko domu).
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#3 Příspěvek od jozin7 »

Nechcu te nasrat hned v novem roce,ale na to ze to mas chvilku uz jsi toho tam ,,poladil,,dost...S autem by se melo i jezdit ne se vtom furt hrabat :D
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#4 Příspěvek od zzeli »

Kdyz ma to auto cerstve, tak se v tom musi poradne pohrabat, aby vedel, co od toho cekat :)
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#5 Příspěvek od Jaris330D »

Jo to máš pravdu, zatím to jsou závady, jako pojďme jebat. Jediný, co mě sere je, že to žere čas, protože si to opravuji sám. Mechanikům v okolí, moc nevěřím, opravují zajímavým stylem a kamarády mechaniky, co by mně pomohli nemám. Zatím jsem měnil brzdové destičky, jedno přední rameno, axiální táhla s čepem u řízení, přední náklonové čidlo, teď to zajebané lanko a nejspíš hadici k chladiči. Jinak si to ladím, aby mě to auto pak nesralo :). Byl jsem zvyklej mít auto v cajku. V E46 jsem se hrabal asi rok a pak jsem 3 roky jen jezdil a nic neřešil. Tak doufám, že to bude i zde. Ty velké investice by měli být už vyřešené od předchozích majitelů, tedy až na automat, kde se přetěsní mechatronik s výměnou oleje. Budu důvěřovat Jaraxovi a Snejkovi, že jsou míň poruchový než E60tky a audiny :)
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#6 Příspěvek od jozin7 »

i zde bude platit-Budes Mit Wydaje(BMW),vim o cem mluvim neboj :D
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od matiz »

poruchovost: za 11/2015 se prodalo:

7er - 7ks
6er - 3ks
5er - 58ks
4er - 23ks
3er - 103ks
1er - 29ks


Statisticky musí byt sedmy se sestkama mnohem méně poruchove nez 3er a 5er. Jenze ty technologie jsou v mnohem identicke, nebo minimalne podobne. Samozrejme ze každý model ma nejake ůvrozene " vady, pominu li je, verim ze poruchovost nebo mira opotrebeni bude plus minus stejna.

Mimochodem když uz jsem si s tim dal tu praci abych vam vypsal kolik modelu se v listopadu prodalo, tak zminim i to, ze se prodalo 8ks A8 a 40ks S- Classe. Kdo je kralem ze Svate Trojice v nejluxusnejsim segmentu netřeba zdůrazňovat...
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#8 Příspěvek od Don »

Hadice a trubky jsem nechal preventivne menit bud vsechny nebo skoro vsechny ;)
matiz píše:Mimochodem když uz jsem si s tim dal tu praci abych vam vypsal kolik modelu se v listopadu prodalo, tak zminim i to, ze se prodalo 8ks A8 a 40ks S- Classe. Kdo je kralem ze Svate Trojice v nejluxusnejsim segmentu netřeba zdůrazňovat...
Nevim, me se ten mergl libi jako obvykle akorat zvenku. Uvnitr se mi nelibily nikdy a W222 v tom pokracuje.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#9 Příspěvek od jozin7 »

Matiz-co ma spolecneho prodej nove 7er s nasima veteranama?Jsou to naprosto jina auta,navic v zaruce,jak se vysere zmackne se knefl bmw asist a nic se neresi..Jinak to co jsi pomenil ty mam davno za sebou,jako bonus se mi rajbnul altik,vodou chlazeny samozrejme...Na ceste,klinak jebnul a byl klid 8O
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#10 Příspěvek od Jaris330D »

Uniká mně to přes náhubek u chladiče, až to sundám, tak budu moudřejší. Zatím jsem měl závady jen na věcech, které jsem řešil u všech aut, co jsem měl. Ramena, destičky a sem tam nějaké čidlo. I s výměnou oleje jsem zatím na 8000 kč. Nejdražší bylo axiální táhlo a čep od Lemforder. No a gumy nepočítám, ty se musí kupovat u každého auta. Až na to, že tohle je nejvýkonnější, největší a nejbezpečnější a nejdražší, co se týče pořizovací ceny :). Servisně se zatím uvidí.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#11 Příspěvek od Jaris330D »

jozin7 píše:Matiz-co ma spolecneho prodej nove 7er s nasima veteranama?Jsou to naprosto jina auta,navic v zaruce,jak se vysere zmackne se knefl bmw asist a nic se neresi..Jinak to co jsi pomenil ty mam davno za sebou,jako bonus se mi rajbnul altik,vodou chlazeny samozrejme...Na ceste,klinak jebnul a byl klid 8O
Tím chtěl říct, že jich jezdí mnohem více, takže se častěji řeší.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od matiz »

Don - mam to uplne presne stejne, zvenku libi moc, zevnitř ne...

jozin7 - jen jsem tim chtěl jemne, bez toho aby se spustil nejaky další flame naznacit ze ty prodeje byly z nejveti pravdepodobnosti velmi podobne i před lety kdy ty naší veterani ještě nebyli veteranama a majoritni zastoupeni mají petky, tudíž je logicke ze se budou srat vice. Byla to jen reakce na toto, " Budu důvěřovat Jaraxovi a Snejkovi, že jsou míň poruchový než E60tky a audiny". Ja se s tim neztotožňuju. Zakladni agregáty jsou stejne nebo velmi podobne, umim pochopit ze je k necemu lepsi pristup, paradoxne k necemu i horsi ale nikdo, ani mistni guru mne nepresvedci o tom ze agregat v sedme je lepsi nez v petce nebo trojce. Tady jich tolik nejezdi, když si vezmu obdobi za poslední mesice videl jsem jen tri e65, z cehoz jedna je velmi silne a nadstandartne opecovavany kus a ty další dve byly neskutecny pelech a srot. A ještě na jednu jsem zapomnel, v cerne matne, taky total vrak...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od matiz »

Jaris330D - sklanim svůj stary hrb az k zemi ze mne někdo pochopil :mrgreen:
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#14 Příspěvek od jozin7 »

jako ceho jezdi nejvice?sedmicek?tak to jsem v klidu....v mych koncinach kde se vyskytuju jasne prevlada petka,v nafte,530d,tech tu je jak nasrano vice asi uz e60.pak trojky,obcas X a sedma jednoznacne nejmin,tak netusim odkud to cerpas to bude asi jak stim prumernym platem v CZ :D Nejmene je M,suverene(nemyslim dehet s napisem M vzadu)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

matiz rozumí víc svým obvodům než autům tak ho moc neposlouchejte,
samozřejmě že když je pětek víc tak budou mít víc poruch, to je logické, ale i z mých zkušeností i se Snejkových a Brumlových a plus pár dalších kluků co znám (tady pan Skopal, vyhlášenej servisák), všichni potvrdí že když se o nějaky auta staraj od koupě k prodeji, tzn x let, tak ty sedmy sou mnohem spolehlivější auta, podstatně spolehlivější, a že nám 4řem klukům už těch 60tek a E65 prošlo rukama pěkných pár set až tisíc kousků a to už se dá statistika udělat pěkná, dodnes si pamatuju jak byl matiz u mě na návštěvě sedl tady do jedné E65 a byl v prdeli z toho že to má vzadu polohovatelny sedačky, to jsem se docela pobavil.
sedma proti pětce trpí na koncáky v ASK, to je tak asi vše, pětce místo aby odešel koncák, tak ji rovnou umře celé CCC, těch už bylo nespočet, stejně jako spousta mrtvých bagových jednotek, zlomené káble do kufru u sedana i u toura, (u E65 jsem to NIKDY neviděl),
ELV zámek volantu taky klasika(sedma ani nemá)
mrtvých IBSek už bylo pár desítek (sedma opět nemá)
vzrající volanty taky klasika,
o zatíkání na ruzná místa se taky nebavím
je jasny že když matiz viděl všeho všudy 10 7er a většina z nich byla v Opavě kde když vidím jak se to servisuje, že pán objel 5 servisů a nikdo nepřišel na prasklou membránu tak je to mazec.

takže asi tak, ono už když člověk zavře dveře u E60 a E65 tak ten rozdíl je dost masakr, já osobně pozoruju že E60 je méně kvalitní než E90 a Snejk to tu psal milionkrát o problémech E60 proti E65, a že jich servisuje
taky je nesmysl že sou ty podobné, není pravda, zrovna u E60 a E65 to prakticky neplatí, ty auta mají naprosto rozdílné řízení elektriky, jednotky, sběrnice, uplně jinak udělany MOST a stejnych věcí je opravdu jen malo, u Fka se to víc přiblížilo a spousta věcí je stejnych, ale taky F01 šla pěkně do kytek.
ono jen když si člověk něco rozdělá tak ten rozdíl v kvalitě je masakr, v E60 je všecko jen nacvankané, takže rozebrat interier jen člověk cvaká, lišty, cvak, kryty cvak v E65 naopak je vše přišroubovane 1000 šroubkama. a nebo když si člověk rozdělá dveře, E60 tam ma takovou tu smutnou pěnovku jako měla E36 a E65 tam má brutalni plastovy kryt s profilovanym těsněním, pak je jasny že do těch E60 zatíka i dveřma, a takovych věcí se da vyjmenovat do pulnoci, kdyby jste si pane Matiz přál tak si někdy najdu čas a porovnam to věci po věcí at si trochu rozšíříš obzory, E65 není jen nafoukla E60, zkus někdy se těm sedmam víc věnovat, ono tě to překvapi.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od matiz »

V prdeli ?? Ne, jen jsem je na zadne předtím nevidel... Nehodlam se hadat a merit kdo ma většího pindika, ono každý majitel vi kolik do toho neserouciho auta sypnul. Jen si proste nemyslim ze e65 je auto kde se nikdy nic neposralo nebo neposere. Tot vse.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

to ja taky netvrdím že se e65 nesere, je to jen auto, i když sakra vychatany, ze vše BMW s kteryma jsem měl tu čest a že jich bylo tak je ta E65 nejvíc promyšlena, vše spolu tak dobře funguje, závady minimální, z těch vrozených vad by se daly jmenovat snad jen ty závady koncáků a sem tam ruční brzdy, ale to sem řešil zatím jen 2x.
prostě E65 je jen auto, občas se něco pokazí, občas z toho něco teče, občas se tomu mění olej, brzdy, ramena ale proti E60 je to auto podstatně spolehlivější už proto že je cely uplně jinak udělany, společnych věcí to má minimum, jak elektrickych tak mechanickych.
a jsem fakt alegrickej na takovy ty kecy že to z toho vychází a že sedma je nafoukla pětka atd, je to uplně jiny auto, akorat od stejné automobilky.
Jo a vzhledem k tomu co E65 nabízí za komfort když je hodně vybavená tak je to až neuvěřitelný jak třeba tahám 10leté baterky z hoooodně vybavených kusů, když to vyjelo, každej říkal, za rok se tomu zblázní elektrika, dneska si pamatuju jak jsem viděl E65 novou v roce 2001 a byl z toho v prdeli, no a ty auta fungujou a fungujou perfektně, žádná ze 100 řidících jednotek nějak neodchází, je to až neuvěřitelné jaké dosáhli spolehlivosti, převodovky co najezdí statisíce km, motory co po 700tkm běží jak samet, kéž by BMW zase někdy vyrobilo takové auto, auto kde je ergonomie na prvním místě, kde si člověk dá pití do ledničky v loketce, klidně 2x 1,5l PET, k tomu nějaky jídlo,auto ktery člověku vychládí pití v držáku nápojů, auto kde se celá komfortní sedačka ovládá na jednom místě a ne auta kde si člověk sice nemá kam dát pití ale muže si zvolit hromadu barev podsvícení interieru nebo zaparkovat do garáže aniž by v tom seděl, jsem z toho smutný u když vidím co vše F01 proti E65 neumí no a G11 je jen lepší F01, ale základ je stejný, antiergonomie, takže dobudoucna bude asi fakt volba mercedesu.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od matiz »

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: Az na tu chciplou hvezdu,tak daleko to snad nedojde :roll:

Mimochodem to podsviceni téma svetlovodama je ale fakt hodne pekne a ve tme velmi prijemne. Kdyby to bylo lehke profesionalne to zaintegrovat, mel bych to ve ve popelnici, mne se to libi... K tem baterkam, není to jen domena e65, ja mam popoveterana z 2007 a baterku mam sice novou, ale jen kvůli muzice a vetsi kapacitu a proto, ze jsem k ni u kolegy dobře prisel. Ta moje dodnes roztlaci koncernovic chrochaveho dvoulitra. Bohuzel paradoxne v novych autech vydrzi méně, zvlaste pokud jezdi kratsi trasy, tam jdou srat mnohem dřív. U F modelu je to lepsi, ale takova vybavena e7x je hooodne energeticky narocna a usinani ji trva, musíš ji zazpívat hodne pisnicek nez usne a pokud do ni párkrát někdo vleze jen tak, bez startu, zivotnosti to baterii neprida.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

mě se to podsvícení taky líbí, taky bych to chtěl, každou funkci bych chtěl, ale vadí mi že už to nemá základní věci jako kam si dát pití, asi někdo nepočítal že s Fx a Gx bude někdo jezdit a ještě bude pít :)
čím víc člověk zná E65 tím víc sí říká jak to auto je propracovaný, proč už nědělaj takovy auta?
E60 byla ošizená, F10 je v něčem ošizená ještě víc, v něčem lepší, takže pro lidi co maj E60 to je nějaky upgrade, bohužel pro lidi co maj E65 je F01 downgrade, no ale konec stěžování, tím lepší auto neudělam, je čas se s tím smiřit a jezdit tím starým pekáčem, časem koupit nějaky uplně top facelift a s tím chvilku vydržet a pak se uvidí.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Snejk »

ja nechapu co se vam na ty w221/222 tak libi, jezdil jsem v obou a obě sem rád vrátil. airmatic rozhodně není žádnej zázrak ani s magic body prdel... a ty dvě obří televize jsou sice fajn ale moc informací na nich není takže ten font kterej přečte i 90letej děda mi moc nesvědčí. zase multimédia atd jsou tam dobré, i když opět... ten zvuk je příšernej.. to dunění kdesi z těch zadních basáků? no a obecně vyváženost toho audia? to snad ladil nějakej zhulenej technař.. to že je to okopírovaná e65 jí přidává body, ty materiály jsou vcelku povedené... venkovní design u 221 super... u 222 ty zadní gay světla (to se snad uplně posrali)... no prostě je to takový nemastný neslaný... někde až moc kolotoč, někde určitě trochu víc luxusnější.. a někde děsně moderní až je to k hovnu...
Odpovědět