Zdravím všechny, poradil by někdo, jak otevřít kapotu u e65? Už 14dní se tam pokouším dostat, takže mechanik pravil, než aby něco poškodil, tak se mám optat, zda tím také někdo neprošel anebo jestli někdo z vás poskytne několik fotek v motorovém prostoru, kde vede lanko až k zámkům kapoty Všem předem děkuji
Resil jsem to, nebot mi vypovedely sluzbu lanka...pokud mas moznost zvednout to na sloupovej hever, tak idealne tahlo zamku dveri z e38 ma na konci peknej hacek...prostrcis spodem na lanko a zatahnes...jinak na youtube je video
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Dneska večer jsem potřeboval otevřít kapotu, abych trošku sklopil světla, protože na mě auta blikali, no a co myslíte, že se stalo? Tahám za páku a nic. Takže to vypadá, že se zítra pořádně obleču a asi dlouho se s tím budu jebat. Takže říkáte ze spodu a zkusit nějakým táhlem zatáhnout za lanko u páčky kapoty?
Prosím poraďte, kudy zespoda? Vše je zadeklované, nemám ani možnost se někde podívat. Proč tam kurva nedělaj záložní lanka čuráci, ještě jsem to nikdy u žádného auta neřešil.
Kdybych měl možnost vidět, jak to funguje. Povedlo se mě odcvaknout spolujezdcovu stranu, ale nedaří se řidičova. Kdybych věděl kam tahat, nebo jak funguje systém.
jozin7 píše:bezna zavada to lanko na e65,pi.cus co to vymyslel.nejsi prvni ani posledni,fajn ojeb.
ale houby, když víš jak na to jak to máš otevřené za chvilku, zvedák je nutností, navíc je to stejny jak u každyho jinyho BMW, lanko po 10 a více letech bývá vyrezlé, když lidem navrhneš preventivní výměnu tak většinou nesouhlasí, takže dobře jim tak.
Tak se mně to povedlo, oddekloval jsem spodek, podběh na řidičově straně a za 30 minut bylo hotovo. Ale než jsem na to přišel, co a jak. Žádné lanko prasklé nemám, je jak nové, ale je tam 1cm vůle a na straně spolujezdce se ten zámek zasekává. Nechápu proč. Dělal jsem to bez zvedáku, ale kdyby to lanko někomu prdlo na spolujezdcově straně, tak nechápu jak by se tam dalo dostat.
Jenom by mně zajímalo, jak vyndat ten zámek u pravého světla. To musí jít světlo ven?
Jo a aby toho nebylo málo, tak jak jsem sundal přední plech co kryje a drží chladič, tak po nastartování mě chčije voda z toho náhubku, co je spojený s hadicí. Doufám, že je to jen těsnění.
jozin7 píše:bezna zavada to lanko na e65,pi.cus co to vymyslel.nejsi prvni ani posledni,fajn ojeb.
ale houby, když víš jak na to jak to máš otevřené za chvilku, zvedák je nutností, navíc je to stejny jak u každyho jinyho BMW, lanko po 10 a více letech bývá vyrezlé, když lidem navrhneš preventivní výměnu tak většinou nesouhlasí, takže dobře jim tak.
Mám auto jen 3 měsíce a co si nezjistím, nebo mně tu někdo neporadí, tak nevím. Jak jsme už psal, v Chrudimi neznám nikoho kdo má E65tku a u žádného jiného auta jsem lanko nikdy neřešil. Tohle je nevýhoda, že jsem odkázán na tenhle klub, a bez pomoci tohle auto horko těžko někdo opraví. Audin, Skodovek a VW, Fordů je tu jak namrdáno a nic jiného se tu neopravuje.
Seznámil jsem se tu s členem pGb, který je nejblíž.
měl jsem s lankem fajn zážitek na jednom 10 let starým peugeotu, bowden byl tak zarezlej, že držel táhlo kapoty pořád napnutý a kapota se nedala dovřít
Tak zjištěno, proč nešla otevřít kapota. Lanka vypadají jak nové, ale stalo se to, že jak je to lanko u páčky na otevírání kapoty vsunuté do umělého pouzdra, kudy se jen protáhne lanko a bohden se tam zafixuje. Tak ten bohden projel tím pouzdrem a vznikla tam asi 1cm vůle. Takže lanko nedokázalo pohnout u zámků do konečné polohy, takže se neodjistila kapota.
Může to postihnout kohokoliv i s novýma lankama.
Lanko opraveno, zámky promazány a zatím vše funguje jak má. Doufám že lanko už dlouho nebudu muset řešit. Jinak informativně, kolik u bmw stojí jedna část lanka?