Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 745Li - výška podvozku - level control system failure
Prosím o radu, konečně jsem měl čas rozchodit INPU a jelikož jsem zjistil, že mně malinko nesedí zadní výška zadku na L a P, tak jsem se trošičku šťoural se vzduchovým podvozkem a na palubáku se mně rozsvítilo level control system failure !. Nejspíš jsem to posral a nevím, jak to zkalibrovat. Jak se měří výška zadku. Na 18tkách by to mělo mít 643 mm.
Díky za radu.
Díky za radu.
Právě, že žádná, ale mám určitě vadný čidlo na náklon světel. Podle toho, co jsem zjišťoval, tak by mělo sloužit i pro kontrolu výšky NIVA. Teď jsem dorazil z práce, tak na to mrknu a prolistuji jednotky.
To jsem zase zjistil zde:
http://share.qclt.com/bmw%E8%B5%84%E6%9 ... System.pdf
To jsem zase zjistil zde:
http://share.qclt.com/bmw%E8%B5%84%E6%9 ... System.pdf
Tak jsem koukal na nastavení a v INPĚ se nezadávaj žádné hodnoty. Jenom se v nastavování pomocí kláves F* spouští kompresor buď na L a P nebo upouští, kde je potřeba. Nastavení si troufnu říct, že se provádí, když je auto zatíženo na provozní hodnoty. Jinak, jak je to tedy s tím senzorem náklonu? Je to spojené i s naklápěním světel. Jen nemůžu najít, kde v Inpě hledat jestli je vadný to čidlo náklonu.
Díky
Díky
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
https://www.youtube.com/watch?v=ayYbDiZXsV0
sice to není BMW, ale Range a také to není inpa, ale princip totožný
sice to není BMW, ale Range a také to není inpa, ale princip totožný

Dnes jsem to zkalibroval na 643mm. Nejdříve jsem pomocí Hand control mastavil na požadovanou výšku. Potom jsem přepnul na kalibraci a přes Abgleich zadal hodnoty L - 0 a P - 0. Tím se to vše nastavilo. Jenže potíž je v tom, že po každé jízdě se to dofoukne úplně jinak. V Hand control se objeví rozdílné hodnoty. Pak to ručně zase nastavím na nulové hodnoty, kontrolně přeměřím a hodnoty jsou na správných 643mm. Zase zatížím kufr a opět se to dofoukne na nesmysl. Třeba L na 665 a P ma 640mm. Už nevím v čem je problém. Nějaké čidlo, co určuje výšku? Taky mám problém s lítáním světel. Vyměnil jsem náklonové čidlo v předu a tím to není, tak mě ještě napadá zadní, jestli by to mohlo mít souvislost. Světla skáčou jak pominuté.
Prosím poraďte. Už mě to začíná srát.
Prosím poraďte. Už mě to začíná srát.
To jo, ale přes tu kalibraci, at jsem zadal jakoukoliv hodnotu + nebo mínusovou hodnotu, tak si to dělalo co chce. Pořád to dopouštělo. Našel jsem tenhle návod na anglickém foru. Kde si manuálně přes Hand control nastavil výšku, jakou potřeboval a do kalibračního protokolu nastavil hodnoty 00 a ono se to zkalibrovalo na tu hodnotu, co jsem nastavil. Po kontrole v Hand control se hodnoty vynulovali. Takže by to mělo být správně. Když jsem auto kupoval, tak jsem druhý den zjistil, že je mírně nakloněné a taky lítali xenony, jak potrhlé. Tak jestli to nemá souvislost, že by třeba byl vadný zadní náklonový senzor. Jarax nebo Snejk by mohl vědět.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Hand controlem si jen hraješ s výškou podvozku, na hodnotu, co chceš a v kalibaci, když zadáš L=0 a P=0, tak se hodnoty zapíšou a vynulujou. Měl jsem L=-12 a P=5. Pak se to vynulovalo na L=0 a P=0. Spíš čekám , kdo mě poradí, jestli je pravda, že náklonové čidlo má souvislost se zadním NIVEM. Čím je zadní výška kontrolována. Pořád si říkám, že na tom nemuže nic být. Je to automatizace, soubor akčních členů, senzorů a programátoru. Prostě senzor zjistí, že je špatná výška, ten je propojen s programátorem, který dá údaj kompresoru, otevře se ventil pro daný tlumič a vypne se, až na požadované hodnotě, ale jestli je senzor vadný, tak to nezkalibruju ani do vánoc. Jenže nevím, kde ty snímače jsou a jestli je to propojené s náklonovým čidlem.
Podle tohoto by tam měli být dva, každý ne jedné straně.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_1127
Podle tohoto by tam měli být dva, každý ne jedné straně.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_1127
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Hned u kola, sundej ho a nemůžeš ho nevidět krabička cca 3x3x3 cm s táhlem, jinak je to halůvsnímač takže to neproměříš, když si rozklikáš aktuální hodnoty vidíš kolik Ti dávaj a podle toho se dá určit které je špatné. Ještě možnost proměřit osciloskopem. A proč to prostě neuděláš přes tu kalibraci? Klíč do polohy dvě, odspodku po blatník změříš, aktuální -* požadovaná, zadáš a srovná se to a projedeš stačí 100m.
Zkus si dat status, analog a tam uvidis polohu napravy aktualni, pak zahybej autem a sleduj jestli se meni, cely ten rozsah musi byt v zelenem pozadi.
Jinak tu kalibraci zkus jeste jak sem ti psal, trochu to uprav a projed, pak znova premer a musi se to podarit. U sebe sem to delal asi deset minut, fakt na tom nic neni
Jinak tu kalibraci zkus jeste jak sem ti psal, trochu to uprav a projed, pak znova premer a musi se to podarit. U sebe sem to delal asi deset minut, fakt na tom nic neni
Díky za rady, zítra mrknu na ten analogovej výstup. Myslím, ale že byl v normě. Zkoušel jsem i ze zvědavosti prohodit čidla z L na P a nějak to nechtělo kamarádit. Házelo to chybu, ale jen na pravé straně. Levá byla OK. Nechápal jsem proč, tak jsem je vrátil zpět a už bylo po problému. V katalogu, ale nepíšou, že by se měli objednávat zvlášt čidla na L a P zadní nápravě. Jinak ten Váš návod mně oprvdu nechce frčet. Zadám 1 a ono to vyskočí o 10, to samé i s mínusem. Prostě jsem to musel udělat podle toho dle návodu
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 978&page=2
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 978&page=2