
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 zamrzající dveře,řešení??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
S byvalym kolegou sme meli oba e38 750i a byla nehorazna prdel kdyz sme pred praci rano oba nechali nastartovany auta aby sli zavrit a my sli do kanclu.. Po ranni kave se dvere konecne dali zavrit jo a jinak oboum nas nesli zamykat dalkou u banky csob taky komedie.. Jinak e38 zlaty auta az na tehlech par prkotin..
jo super takže jste mě potěšili ...dneska to byl mazec ... kufr stím jsem si hrál asi 20minut všelijak lomcoval a přitom všechna těsnění jsem namazal i zámky dveří... jen jsem jaksi nepočítal, že i mechanizmus zámků, ikdyž má vazeliny dost, tak zamrzá...
No takže po odevření auta jsem sice v pohodě do auta dostal ale dveře zase nezavřel....takže jsem si hrál ještě s tím jak zavřu dveře, naštěstí po pár minutách i toto vyřešeno.
Takže e38 takovej super kočát 7er a trpí na zamrzání zámků ... co na to použít nejlépe mimo WD které se bojím při -20 že taky zamrzne ...nebo ne ?
je nějakej dobrej sprej kterej stopro pomůže na prostříkání mechanizmu zámků aby nezamrzali ?
No takže po odevření auta jsem sice v pohodě do auta dostal ale dveře zase nezavřel....takže jsem si hrál ještě s tím jak zavřu dveře, naštěstí po pár minutách i toto vyřešeno.
Takže e38 takovej super kočát 7er a trpí na zamrzání zámků ... co na to použít nejlépe mimo WD které se bojím při -20 že taky zamrzne ...nebo ne ?
je nějakej dobrej sprej kterej stopro pomůže na prostříkání mechanizmu zámků aby nezamrzali ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Zámek jako takový NEMAZAT!
Když už, tak práškovým grafitem. Uvnitř jsou jemné pružinky, "mokré" mazadlo je slepí.
Mechanismus zámku vymontovat ze dveří, vymýt rozpouštědlem zbytky starého maziva s absorbovanou vodou (právě tato voda obsažená v mazadle způsobuje zamrznutí), vysušit a přiměřeně promazat.
Parkuju letos venku 323ti Compact z roku 1998, najeto 510k km, vlastním od 2008, nezamrzlo ani jednou. Na zámky jsem za těch 7 let ani nesahnul, co se údržby týče.
Když už, tak práškovým grafitem. Uvnitř jsou jemné pružinky, "mokré" mazadlo je slepí.
Mechanismus zámku vymontovat ze dveří, vymýt rozpouštědlem zbytky starého maziva s absorbovanou vodou (právě tato voda obsažená v mazadle způsobuje zamrznutí), vysušit a přiměřeně promazat.
Parkuju letos venku 323ti Compact z roku 1998, najeto 510k km, vlastním od 2008, nezamrzlo ani jednou. Na zámky jsem za těch 7 let ani nesahnul, co se údržby týče.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tak jsem koupil speciální WD na zámky do -35 stupnu celsia. No a prostříkal jak mi doporučilo několik lidí včetně zámečníka. Pročistil i capliky ve dveřích které nám ukazují zda je zamčeno nebo odemčeno ...tam to taky prý někdy chytá.... no a zdá se už pár dní že je to ok.
To se uvidí až bude první ledovka co to udělá. Případně -20 zda se dočkáme.
je to přímo toto a je tam doporučení i na zámky. Pokud by někdo něco sháněl. Je to lepší jak klasické WD.
http://www.ges.cz/cz/sprej-silicone-GES08003352.html
To se uvidí až bude první ledovka co to udělá. Případně -20 zda se dočkáme.
je to přímo toto a je tam doporučení i na zámky. Pokud by někdo něco sháněl. Je to lepší jak klasické WD.
http://www.ges.cz/cz/sprej-silicone-GES08003352.html