Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 745i nejde nastartovat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Zdravím borci,přišel jsem ráno k autu nastartuju a motor jde na max polovinu válcu a je v nouzáku.Diag vypisuje škrtící klapku,tu jsem vyměnil a píše ji to pořád.Napíchnutí origo diag bmw ta píše interní chybu řídící jednotky motoru (hřála se jako kráva).Jednotku jsem dal novou do ní jsem nasipal data z té puvodní.A výsledek je že to píše zase škrtící klapku a auto nejede.Klapka nová kabeláž od ní proměřená až k jednotce.Prosím o radu nebo kdyby na to někdo nemrknul,já už jsem bez nápadu.Jsem z Prostějova.DÍÍÍK
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
on ochotný je, šikovný taky, ale jeho zkušenost se 745i končí cestou do Řecka 
já si myslím že hroznych let zpět jsem něco podobnyho řešil, auto furt psalo klapku ale vůbec to klapkou nebylo, a byla to nějaká naprostá blbost.
EDIT: jo už si asi vzpomínám matně, ten motor neměl těsnej podtlak, tuším že netěsnilo ventilvíko a přes víko do odvětrávání to sálo falešnej vzduch.
dejte novy membrány, to je základ, připadně udělejte bypass odvětrání

já si myslím že hroznych let zpět jsem něco podobnyho řešil, auto furt psalo klapku ale vůbec to klapkou nebylo, a byla to nějaká naprostá blbost.
EDIT: jo už si asi vzpomínám matně, ten motor neměl těsnej podtlak, tuším že netěsnilo ventilvíko a přes víko do odvětrávání to sálo falešnej vzduch.
dejte novy membrány, to je základ, připadně udělejte bypass odvětrání
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Dík za rady,víka určitě prověřím.Membrány jsou nové.Tu klapku to ale píše pořád nejde smazat.Motor se hádá jako prase,po nastartování to naháže mraky chyb střílí do laufu.Kabeláž proměřena.
Integrated supply modul by to nemohl být?Hodí to i chybu do převodovky 51A7.Vše samozřejmě v nouzi.Peklo.Díky moc za tvůj čas!!
Integrated supply modul by to nemohl být?Hodí to i chybu do převodovky 51A7.Vše samozřejmě v nouzi.Peklo.Díky moc za tvůj čas!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Tak po měsíci práce a nervu vyřešeno.Rozdělána komplet elktrika motoru,rozpleteny všechny svazky,přeměřeny všechny čidla osciloskopem,nové cívky svíčky řídící jednotka motoru,sundány víka pro kontrolu těsnosti,rozvodu a valvetroniku,nové podtlakové hadice a stejně to nejelo.Nakonec to bylo napájecí relátko v ISM modulu které krmí jednotky některé senzory klapku atd. za 49kč.Nejhorší bylo že při proměřování dávalo normálně napětí 12v ale nedokázalo přenést dostatečný proud.ISM modul je v tomhle autě časovaná bomba relátka jsou podimenzovaný jako prase a je jich tam 10.Všechny jsem je vyrval a nahradil polovodičem,to už ale mohly udělat v továrně u auta které stálo dva míče.
Ale auto je to stejně super
Jinak po téhle anabázi mám motorovou elektriku u 745i celkem v malíku
Kdyby někdo potřeboval tak mám zbytečnou řídící jednotku motoru nechal bych ji za 3000,- nebo vyměním za nějaké jiné díly na e65.


Jinak po téhle anabázi mám motorovou elektriku u 745i celkem v malíku

Kdyby někdo potřeboval tak mám zbytečnou řídící jednotku motoru nechal bych ji za 3000,- nebo vyměním za nějaké jiné díly na e65.
poddimenzované ?
to nevím teda, já osobně servisuju už hromadu let přes 50 kusů E65 a nikdy tu auto s takovou závadou nebylo.
narozdíl od třeba naftových E60 třeba kde už jsem vyměnil nespočet relátek DDE u aut které se chovali podivně, startovali kdy chtěli apod.
ale jak říkám, nikdy tu E65 s vadným ISM nebo relátkem nebyla, když přijede benzinová E65 se závadou tak z toho většinou teče voda nebo olej
sem tam špatná cívka nebo gufera na ventilech.
hlavně žes to vyřešil, většinou takové závady umí potrápit nervy, ale když na to člověk přijde tak má o to větší radost.
to nevím teda, já osobně servisuju už hromadu let přes 50 kusů E65 a nikdy tu auto s takovou závadou nebylo.
narozdíl od třeba naftových E60 třeba kde už jsem vyměnil nespočet relátek DDE u aut které se chovali podivně, startovali kdy chtěli apod.
ale jak říkám, nikdy tu E65 s vadným ISM nebo relátkem nebyla, když přijede benzinová E65 se závadou tak z toho většinou teče voda nebo olej

hlavně žes to vyřešil, většinou takové závady umí potrápit nervy, ale když na to člověk přijde tak má o to větší radost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Jak říkáš radost obrovská.Relátka byly opravdu špatné a hned 3.U dvou byl mezizávitový spoj na ovládací cívce šli ale síla jakou přitahovali kontakty...? a jedno bylo oprskané jako blázen.Byly to podobné relata (i značka)které se sraly u e46 na centrálu a ovládání oken,těch jsem vyměnil tak 100.
Jinak díky za rady,ty podtlakové hadice se rozpadly na prach.
Jinak díky za rady,ty podtlakové hadice se rozpadly na prach.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
To je právě ono, jedině Snejkovi. Jsem 100 km od něj, ale vůbec ho neznám a čekat měsíc na opravu se mně taky moc nechce. Chápu, že by se nedalo nic dělat. Jarax je asi taky kolem 120 Km, ale čekací doba asi 6 měsíců
. Z toho mám strach, sednu do toho jednou za týden a zrovna, kdyby se mně to osralo, tak bych byl dlouho nasraný. To je jediná nevýhoda e66, že se to nesmí posrat. Snad kromě spotřebáku se nic srát nebude. Jsem hroznej posera 
Jeste, ze tu sou fajn lidi a jsou ochotni poradit.


Jeste, ze tu sou fajn lidi a jsou ochotni poradit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Ještě že si už dokážu vše krom nějakého složitějšího kodování opravit sám.Když člověk nemá možnost vybavené dílny a neumí to,tak je to pruser,to mi nikdo nevymluví.A v klasickém servisu tečou do tohohle auta desetitisíce.Tohle auto ja naprostá bomba,ale je děláno pro lidi kteří neřeší peníze.Tak to bohužel je