Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
tak ono jde o co děláš za práci, znám spoustu lidí kterým E65 sebrala práci, prostě tím přijeli do práce a bylo vymalovaný, tady na Moravě je to ještě horší jak v praze, mladá měla v práci na městskym uřadě problém skrz E36 compacta, šéf a kolegyně ji furt omylali že si vozí prdel v BMW.
přitom to bylo 316ka za 90, a zrovna tady se mužem bavit o tom které auto je levné na provoz, protože to bylo ulralevné auto,
nákup 90tkč, + přestavba na LPG za 25, vstupní servis 5, celkem 120tkč, auto měla 5 let a najela 120tkm, po té době se to prodalo za 60k, tzn 60k se prodělalo za 5 let a 120tkm, servis včetně gum a brzd stál asi 20k, takže to vychazí 120tkm, 80tkč, i když to sakra přeženu a napíšu že náklady byli 1kč km + LPG které bylo cca 8litru x 14, tzn 1,12kč km, celkové náklady s amortizací do 2,5kč, to si myslím že je hodně velký finančí luxus,
přitom to auto mělo 4 bagy, EC zrcátko, ASC, vyhřívany sicny, el okna, centrál na DO, tempomat, PDC.
no a s těma naftovyma autama je to jak s ženskyma, kolikrát člověk jede po městě a uvidí někde pěknou ženskou, zpomalí a podívá se, ona vytáhne cigáro a zápálí si, člověka pak hned přejde chut, a stejně je to s naftovyma autama, člověk si tak jede a uvidí pěkny BMW a pak zjistí že to smrdí jak ta paní a na zadku to má škaredý písmenko
přitom to bylo 316ka za 90, a zrovna tady se mužem bavit o tom které auto je levné na provoz, protože to bylo ulralevné auto,
nákup 90tkč, + přestavba na LPG za 25, vstupní servis 5, celkem 120tkč, auto měla 5 let a najela 120tkm, po té době se to prodalo za 60k, tzn 60k se prodělalo za 5 let a 120tkm, servis včetně gum a brzd stál asi 20k, takže to vychazí 120tkm, 80tkč, i když to sakra přeženu a napíšu že náklady byli 1kč km + LPG které bylo cca 8litru x 14, tzn 1,12kč km, celkové náklady s amortizací do 2,5kč, to si myslím že je hodně velký finančí luxus,
přitom to auto mělo 4 bagy, EC zrcátko, ASC, vyhřívany sicny, el okna, centrál na DO, tempomat, PDC.
no a s těma naftovyma autama je to jak s ženskyma, kolikrát člověk jede po městě a uvidí někde pěknou ženskou, zpomalí a podívá se, ona vytáhne cigáro a zápálí si, člověka pak hned přejde chut, a stejně je to s naftovyma autama, člověk si tak jede a uvidí pěkny BMW a pak zjistí že to smrdí jak ta paní a na zadku to má škaredý písmenko
ale tom píši - to je jen ubohá závist. Jestli, že někdo dostane výpověď jen kvůli tomu, že má BMW. Bohužel v tomhle zkurveným národě to je snad geneticky zakódovaný. Je asi něco špatně, ne? Snad je důležité jak pracuje, jaké má výkony a ne jestli jezdí v BMW (nebo autě dražsím než pan ředitel) nebo jestli je to TS a doma chodí žesnká. Bohužel dnešní lidi jsou prostě čuráci a hlavně je zajímají ostatní, než oni samotní. Pokud má někdo víc peněz tak je to hned zloděj. Ale ono je to asi všude, stačí se podívat na T. Woodse a "jeho" skandál, kvůli které skoro skončila je ho profesionální kariéra. Přitom tihle závistivý zmrdi, by si měli uvědomit, že oni sami si mohou za svůj zkurvený život a to že jsou to nuly.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Jo to mi připomíná před 5 lety kdy jsem přijel se ucházet o práci řidiče v audi a6 a přímo šéf majitel mi říkal, že to není nic promě když mám audi dělat za 13 hrubého za 8 hodin, ale hned vedle stál novej superb od blba a rřek jsem mu jestli má pocit že ojetá a6 stojí víc než novej superb tak čuměl jak debil, hodnotit někoho jaké má auto je dementní
lidi takhle soudí velice často a nejen podle aut, bohužel. Mám kámošku, která bydlí v golfofém resortu, její manžel je miliardář a jsou to neuvěřitelně pohodoví lidé.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Přečti si to co jsem napsal ještě jednou.kurevtor píše: Teddy: vždyť si sám protiřečíšPokud ta auta nejsou "vyloženě špatný, nebo horší než řada jiných aut" - jak mohou být předražený? Předražený by byly, kdyby cena neodpovídala kvalitě.
A kdyby byly předražený jak tady tvrdíte - proč mají tak skvělý prodeje? No protože předražený asi nebudou.

No a proč to lidi kupujou? To jsem tu taky psal. Je za tim výbornej marketing.
Když do tebe všichni okolo tim správnym způsobem budou cpát jak je dačka super auto, tak za to rád dáš 700 tis. a ani nemrkneš. Nepodceňuj sílu marketingu.

Kdysi muj šéf jezdil ve služební fobii. Pak jsem si já koupil Accorda sedan americkou verzi z r. 89. Auto bylo tak velký, že se v podzemních garážích nevytočilo a musel jsem si vždy couvnout.
No a bylo vymalováno. Velký a luxusní auto. Dvouzónová klima, elektrický sedačky apod. Neskutečně ho to sralo. Mnohem víc, když jsem je pak všechny vezl na oběd. Vzadu jeli ve třech a klidně si všichni dali nohu přes nohu. :)Ta moje Honda mě stála 80 tis. Je ty fabky stály 4x tolik. Jsem mu říkla, že to auto může vrátit a koupit si taky něco jako mam já.
Naštěstí si pak kolega koupil A4. Sice to byla stará zbořená plečka. Nestartovalo to, nebrzdilo to, celý se to sypalo apod. Nicméně od tý doby jsem já měl klid. Měl jsem jen Mazdu.
Peklo měl kolega s Audi.
Nebuďme naivní. Tady se lidi vždycky posuzovali, posuzují a posuzovat budou podle aut.
No a bylo vymalováno. Velký a luxusní auto. Dvouzónová klima, elektrický sedačky apod. Neskutečně ho to sralo. Mnohem víc, když jsem je pak všechny vezl na oběd. Vzadu jeli ve třech a klidně si všichni dali nohu přes nohu. :)Ta moje Honda mě stála 80 tis. Je ty fabky stály 4x tolik. Jsem mu říkla, že to auto může vrátit a koupit si taky něco jako mam já.
Naštěstí si pak kolega koupil A4. Sice to byla stará zbořená plečka. Nestartovalo to, nebrzdilo to, celý se to sypalo apod. Nicméně od tý doby jsem já měl klid. Měl jsem jen Mazdu.

Nebuďme naivní. Tady se lidi vždycky posuzovali, posuzují a posuzovat budou podle aut.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Kdyz jsem jezdil do prace E66, resili top manazeri, ci to je a kdo v tom jezdi a musel jsem to jit vysvetlit na koberec. Po vysvetleni jak dlouho jsem si na nej setril a kolik stalo, me uz nechteli vyhodit tolik jako na zacatku, az na jednoho (druheho nejvyssiho), ten nezdravi dodnes 
Mimo jine kdyz jsem si koupil svou prvni E39 (tu zelenou kdo vi), tak se mnou prestala mluvit polovina kolegu a premysleli jak udelat, aby me vyhodili.

Mimo jine kdyz jsem si koupil svou prvni E39 (tu zelenou kdo vi), tak se mnou prestala mluvit polovina kolegu a premysleli jak udelat, aby me vyhodili.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Jj ja jsem si ted koupil 745tku a vsichni, ze prijel mafian a jsou z toho vyjeveny, jak vevercak z orechu. Druhy prijel v Superbu 2, a jako-by se nic nestalo. Presto ten Supik stal 400 000 kc. K mechanikovi jsem prestal jezdit, protoze mam 7mu v benzinu a prochcavalo mne tlakove cidlo oleje. Hned jsem si vyslech, jak je ten motor uplne na hovno , ze z toho chcije jen olej atd.. Hned me upozornoval, ze oprava bude stat raketu a nevi, kdo to bude menit, ze je tam pristup na hovno, jako cele auto na hovno. Jinak jsem koupil cidlo za 150 kc a sam si ho vymenil, protoze se vynda box od vzduchace a je hotovo. On sam jezdi v mondeu kombi z roku 95 a je lepsi nez posrana sedma, do ktere se nevejdou ani 2 pneu. Protoze je to sedan a nema sklapeci sedacky. Fakt se z nej stal kokot na entou. A driv mne zvedl auto na zvedaku a nic nechtel. Ted mne rekl, ze to mam za 200 kc a at s tim vypadnu. Jo a kdyz jsem to mel nastartovane, tak ho z toho palili oci. At to hned zhebnu. Asi by bylo lepsi, kdyby tam blafal diesel, ktery oproti benzinu nejspis voni po fialkach. Ja jsem z neho byl opravdu v soku.
Prekvapilo ma, koľko veľa ľudí tu obhajuje 7er a vložilo mi to docela chrobáka do hlavy
Momentálne mám totiž E61 a je mi jasné, že moje ďalšie auto bude musieť byť minimálne rovnako veľké kvôli mojim 203 cm. Seriózne rozmýšľam, že by som minimálne skočil na testovačku F01, keďže E65 mi príliš nešmakuje exteriérom, takže by som v prípade 7er už radšej rozmýšľal o F-ku. Každopádne s predajom svojho auta si ešte pár rokov asi počkám, keďže F-ká idú stále za ceny trošku mimo môjho stropu, ale v priebehu 3-4 rokov bude F01 asi jeden z vážnych kandidátov na moje ďalšie auto.
Len dúfam, že celý ten hype okolo 7er nebol len "false advertising" a ten komfort a luxus tam pocítim
Som fakt zvedavý na tú testovačku...

Momentálne mám totiž E61 a je mi jasné, že moje ďalšie auto bude musieť byť minimálne rovnako veľké kvôli mojim 203 cm. Seriózne rozmýšľam, že by som minimálne skočil na testovačku F01, keďže E65 mi príliš nešmakuje exteriérom, takže by som v prípade 7er už radšej rozmýšľal o F-ku. Každopádne s predajom svojho auta si ešte pár rokov asi počkám, keďže F-ká idú stále za ceny trošku mimo môjho stropu, ale v priebehu 3-4 rokov bude F01 asi jeden z vážnych kandidátov na moje ďalšie auto.
Len dúfam, že celý ten hype okolo 7er nebol len "false advertising" a ten komfort a luxus tam pocítim

F01 má dle mého
- méně kvalitní plasty, prostě ten interier je takový ošizený
- horší paletu motorů, o naftě se bavit nebudu, ale i ten naftový motor je tam horší, žádný motor už není bez turba, jen samé turba, volbou z rozumu je pak dvouturbový 740i, volbou ze srdce je 760i
- osmikvaltová převodovka má životnost cca 200tkm, narozdíl od šestikvaltu který u benzínové motorizace najezdí v pohodě 500-600tkm u naftové zhruba polovinu
- podvozkově mi F01 přijde stejná, né li horší
- F01 už nemá chlazené držáky nápojů které miluju, naopak má hnusné plastové laciné držáky
- řadička pod volantem mi maximálně vyhovuje, nezavazí na střední konzole, o F01 to strašně bere místo
- chlazená přihrádka je cca 3x tak menší, já tam třeba hodně vozím jídlo, jelikož nemám čas někde stavět, tak si tam prostě nahážu nějaky bagety, párky a spolehlivě to mám i třeba po 2500km studeny a nezkaženy ale člověk co jezdí nějaky 100km trasy to třeba moc nevyužije, já ted párkrát po sobě točil holansko a vždy přes 2000km v kuse,
- ovládání sedaček mi přijde taková zmatěnější, u E65 mám vše na jednom místě, u F01 se ovládá sedačka zboku sedačky, pamět a masáže se ovládaj na dveřích, odvětrání a výhřev prozměnu na panelu klimy, prostě nechápu proč se jedna sedačka ovládá na třech místech.
- idrive už nemá zpětnou vazbu, prostě to kolečko když dojedu na konec menu jede znova, u E65 už s tím kolečkem pak nejde otočit
když naopak vezmu plusy F01 tak jediné co mi vyjde je to že to má lepší entertainment, asistenční systémy a výbavu co má navíc a to mi přijde dost málo za o dost vyšší cenu co auto stojí a za větší provozní náklady.
- méně kvalitní plasty, prostě ten interier je takový ošizený
- horší paletu motorů, o naftě se bavit nebudu, ale i ten naftový motor je tam horší, žádný motor už není bez turba, jen samé turba, volbou z rozumu je pak dvouturbový 740i, volbou ze srdce je 760i
- osmikvaltová převodovka má životnost cca 200tkm, narozdíl od šestikvaltu který u benzínové motorizace najezdí v pohodě 500-600tkm u naftové zhruba polovinu
- podvozkově mi F01 přijde stejná, né li horší
- F01 už nemá chlazené držáky nápojů které miluju, naopak má hnusné plastové laciné držáky
- řadička pod volantem mi maximálně vyhovuje, nezavazí na střední konzole, o F01 to strašně bere místo
- chlazená přihrádka je cca 3x tak menší, já tam třeba hodně vozím jídlo, jelikož nemám čas někde stavět, tak si tam prostě nahážu nějaky bagety, párky a spolehlivě to mám i třeba po 2500km studeny a nezkaženy ale člověk co jezdí nějaky 100km trasy to třeba moc nevyužije, já ted párkrát po sobě točil holansko a vždy přes 2000km v kuse,
- ovládání sedaček mi přijde taková zmatěnější, u E65 mám vše na jednom místě, u F01 se ovládá sedačka zboku sedačky, pamět a masáže se ovládaj na dveřích, odvětrání a výhřev prozměnu na panelu klimy, prostě nechápu proč se jedna sedačka ovládá na třech místech.
- idrive už nemá zpětnou vazbu, prostě to kolečko když dojedu na konec menu jede znova, u E65 už s tím kolečkem pak nejde otočit
když naopak vezmu plusy F01 tak jediné co mi vyjde je to že to má lepší entertainment, asistenční systémy a výbavu co má navíc a to mi přijde dost málo za o dost vyšší cenu co auto stojí a za větší provozní náklady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Zdravim, chtel bych se podelit o svoji zkusenost z posledniho vyletu.
Resim novejsi vuz a byl jsem se podivat na E60 535d original komplet M-packet vicemene v plne ( chybelo asi jen softclose ).
Auto na podivani opravdu hezky nicmene klasika kazdej original M-packet je nadhera a vzdy to auto vypada o 100% jinak nez klasicka verze.
Co se mi na aute libilo byl tedy M packet original a audio Logic 7 to je vse super. Dale jsem byl prekvapen jak 535d 210kw jede ( mel jsem V8 4,4 ).
Kazdopadne to je asi vse objektivne co me na aute zaujalo. Celkovy dojem z toho auta byl neuveritelne laciny co se zpracovani tyka jako celku a hlavne tedy interieru. Mam e39 a ten rozdil je opravdu znacny. Motor musim uznat ze jede a to fest nicmene porad je z toho citit nafta respektive chovani nafty ikdyz uznavam ze lepsi naftu sem jeste neridil tak oproti 4.4V8 to neni ono.
V 7er jsem jeste nejel ale vzhledem k tomu ze E39 ma hodnotu 100k a prijde mi o mnoho kvalitnejsi nez novejsi auto za 400k byl jsem hodne prekvapen. Celkove me tento zazitek utvrdil v tom ze takova investice nema smysl. Ikdyz moje E39 neni top porad z ni mam lepsi pocit nez z E60.
Zaverem myslim ze nejlepe to vystihuje jedna vec:
Start motoru. Kdyz clovek startuje sebelepsi naftu ( trepani, traktor .. ) a kdyz si vzpomenu na start V8 to me proste bavilo jen poslouchat a kdyby se tim auto nenicilo asi bych startoval jen tak pro zlepseni nalady
Resim novejsi vuz a byl jsem se podivat na E60 535d original komplet M-packet vicemene v plne ( chybelo asi jen softclose ).
Auto na podivani opravdu hezky nicmene klasika kazdej original M-packet je nadhera a vzdy to auto vypada o 100% jinak nez klasicka verze.
Co se mi na aute libilo byl tedy M packet original a audio Logic 7 to je vse super. Dale jsem byl prekvapen jak 535d 210kw jede ( mel jsem V8 4,4 ).
Kazdopadne to je asi vse objektivne co me na aute zaujalo. Celkovy dojem z toho auta byl neuveritelne laciny co se zpracovani tyka jako celku a hlavne tedy interieru. Mam e39 a ten rozdil je opravdu znacny. Motor musim uznat ze jede a to fest nicmene porad je z toho citit nafta respektive chovani nafty ikdyz uznavam ze lepsi naftu sem jeste neridil tak oproti 4.4V8 to neni ono.
V 7er jsem jeste nejel ale vzhledem k tomu ze E39 ma hodnotu 100k a prijde mi o mnoho kvalitnejsi nez novejsi auto za 400k byl jsem hodne prekvapen. Celkove me tento zazitek utvrdil v tom ze takova investice nema smysl. Ikdyz moje E39 neni top porad z ni mam lepsi pocit nez z E60.
Zaverem myslim ze nejlepe to vystihuje jedna vec:
Start motoru. Kdyz clovek startuje sebelepsi naftu ( trepani, traktor .. ) a kdyz si vzpomenu na start V8 to me proste bavilo jen poslouchat a kdyby se tim auto nenicilo asi bych startoval jen tak pro zlepseni nalady
