Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
pod to bych se podepsal, znam člověka co si koupil rapida, přišel do škodovky, řekl
1ho rapida, 4x elektricky okna, klimu, servo, centrál víc nepotřebuju.
seznam výbavy ho ani nezajímal, když za auto zaplatil přes 300k a zjistil že dveře má uplně plochy bez přihrádek tak nadával jak svina, jelikož přihrádky to dveří sou za příplatek.
1ho rapida, 4x elektricky okna, klimu, servo, centrál víc nepotřebuju.
seznam výbavy ho ani nezajímal, když za auto zaplatil přes 300k a zjistil že dveře má uplně plochy bez přihrádek tak nadával jak svina, jelikož přihrádky to dveří sou za příplatek.
to je právě ten problém proč s tebou nemá cenu diskutovat.JaraX píše:tak nebudu si kupovat nové auto, stejně se to nikdy nevyplatí, protože jeho cena rychle spadne, a když už nové tak aspon nějaké kde je normální poměr cena výkon, třeba tu Toyotu, on i ten blbej Yaris je tižší a pohodlnější auto jak pochcávka.
Na jasný argument, že Octavia je prostě nejvíc muziky za nejmíň peněz reagujes: Nebudu si kupovat nové auto , to se nevyplatí.
Mimochodem, u tý oktávky není dobrý poměr cena/výkon podle tebe?



To je absolutně zcestný prostě, nemá smysl to řešit.
Mimochodem, žádný auto pro soukromé účely se ti nevyplatí. Vždycky tomu bude jen klesat cena a vždycky se do toho budou jen sypat kachle.
Máme doma nejlevnější auto na trhu a to je FIAT PANDA 1,2 51KW a má to jako bonus klimu a zadní stěrač a radio to je vše jinak vše v základu vlastně nic krom volantu a steraču to nemá. To auto je fakt pro duchodce nebo začátečníky...kupovala moje bábi a má ted máti.
Obrovská výhoda je že to auto je takové pro nákup do města z vesnice ...
Výhoda je servis a prohlídky stáli 2tisice s výměnou oleju kapalin a filtru jednou za rok.
Takže nenáročné auto za 168tis kč což beru oproti fabii že aspon je levné když už nic jiného. No a motor tahá ke 170ti km což je taky zázrak je hodně točivej auto má 800kg.
dá se stím jet tak max 2hodinky v kuse ale po 2-3hodinách je člověk zničenej jako v BMW 7 po jednom dni je pak zlámanej jako pes.
Je to auto pro člověka co jezdí pár km kolem baráku nebo na nákup a víc nepotřebuje.
Za 4roky šlo na STK a EMISE a vše prošlo jako u nového auta ... nájezd 28tis km.
Takové auto je pro duchodce nebo maminu či mladou začíánající holku nenáročné a levné ale jinak bych to osobně nechtěl.
Vím že to sem nepatří na BMWKLUB ale jen ukázka že levné auta dělají a nestojí moc.
Ale my fandové si za ty prachy pořídídíme třeba 325i - 330i nebo 530i či 745i a dalších 50 do auta ještě nasypeme ale máme stroj na zážitky nebo luxusní limuzínu.
Obrovská výhoda je že to auto je takové pro nákup do města z vesnice ...
Výhoda je servis a prohlídky stáli 2tisice s výměnou oleju kapalin a filtru jednou za rok.
Takže nenáročné auto za 168tis kč což beru oproti fabii že aspon je levné když už nic jiného. No a motor tahá ke 170ti km což je taky zázrak je hodně točivej auto má 800kg.
dá se stím jet tak max 2hodinky v kuse ale po 2-3hodinách je člověk zničenej jako v BMW 7 po jednom dni je pak zlámanej jako pes.
Je to auto pro člověka co jezdí pár km kolem baráku nebo na nákup a víc nepotřebuje.
Za 4roky šlo na STK a EMISE a vše prošlo jako u nového auta ... nájezd 28tis km.

Takové auto je pro duchodce nebo maminu či mladou začíánající holku nenáročné a levné ale jinak bych to osobně nechtěl.
Vím že to sem nepatří na BMWKLUB ale jen ukázka že levné auta dělají a nestojí moc.
Ale my fandové si za ty prachy pořídídíme třeba 325i - 330i nebo 530i či 745i a dalších 50 do auta ještě nasypeme ale máme stroj na zážitky nebo luxusní limuzínu.

aha,kurevtor píše:opět mluvíš příliš obecně. U benzínových E65 cena klesá, pouze u zajímavých kusů klesá cena relativně pomaleji. Pomalejší pokles ceny je ale stejně vykoupen "investicemi" do servisu
to je zajimavy, kamarad kupoval v roce 2010 735i s LPG 210, mělo to EDC, logica, dynamic drive, odvětravané komforty apod,
koupíš dnes takovou za 150? nekoupíš
tchán měl 745i dva roky a prodal za stejny prachy co koupil, do servisu dal 30k, tak za dva roky prodělal 30k, ktery auto tě bude stát i s amortizací 15k ročně?
strýc si koupil v roce 2011 novou OII za 400, minulej týden mu to ocenli na 160, a stejně musel dělat běžnej servis,
výsledek za za 4 roky 250, tzn 60k ročně že jezdil slepicou v socce, ono to ani není auto, ale spíš takový pracovní stroj, je to taková "galerie" vybrací, hluků, zvuků
Jo, jenomže pak to nejede.kurevtor píše:Teddy: lidi co si kupují normální auto (tj. s výkonem +- do 100kw) asi nebudou řešit nějaký křivky výkonu omgBudou řešit spotřebu, velikost kufru atd. ale nebudou řešit jestli vadnou brzdy, protože s tím nebudou závodit. A to s tou regulací klimy je nesmysl. Když ti nastavím v autě klimu a neřeknu ti na kolik tak nepoznáš jestli jsem to nastavil na 19° nebo 21° a ty chceš tvrdit, že poznáš třeba 21° vs 21,5°? Naprostej nesmysl.

A s tou klimou? Mě je samozřejmě jedno, jestli je tam 21, nebo 22 atd. Prostě když při jízdě pociťuju např. chladno, tak si přidam. Jenomže ono to jde jen o celej stupeň, takže po chvilce je zase moc teplo a musim ubrat. Při 15 hodinový cestě do Francie už jsem měl chuť ten krám vyhodit z okna. Jinak ale stačí dvouhodinová cesta, kdy člověk musí 3 - 4x upravovat teplotu, protože to neni ono. Navíc pak ta hysterická reakce na sluníčko. Nakonec jsme museli na čidlo hodit hadr, jak se radí na fóru. Fakt super u auta za 1,2 mega!
V bavu jsem stupně neměl a nevim jakej je tam krok klimy. Ale když jsem potřeboval, tak jsem o jeden krok přidal/ubral a bylo to OK.
U naprostý většiny japonců, korejců, francouzů atd. vychází poměr cena / výkon líp, než u škodovky. U škodovky je vysoká prodejní cena ojetiny. To je asi fakt. Prostě je pořád dostatek idiotů, kteří to koupí i ojetý a daji za to nesmyslný peníze.
Kamarád ve firmě přešel ze škodovek na Hondy. Od tý doby prej neví co jsou to starosti se servisem a odtahovkou. Má tam od City, přes Civicy, Accordy a on má Legenda. Vloni toho prvního Legenda prodával s 3 stovkama najetých km. Dával prý jen spotřebák. Nikdy ho to nikde nenechalo. Kupodivu ho ty Hondy i vychází levnějš na pořízení.
Např. já mám doma Ceeda. Kupovanej novej. Teď má 215 tis. Největší závada byl zoxidovanej kontakt na kostře baterie. Otci jsem ho koupil o rok pozdějš. Teď má 85 tis., pouze nový desky na zadek.
V práci jsem měl 3 měsíce fabii. Dělaly se kotouče, brzdovej válec a hořela v tom elektroinstalace. V pochcávkách mi např. odešel výhřev sedačky (moc příjemný), čidlo bezpečnostního pásu (to taky potěší), občas to nešlo nastartovat, pak hromada uvolněných šroubů. klakson, zrcátko spolujezdce, padající lišty apod. Navíc to stejně jako všechny naše ostatní služební pochcávky žralo litr oleje na 1 - 2 tis. km.
Teď superb. Sedačky si nepamatujou uložený pozice (resp pokaždý nastaví něco jinýho), palubní systém je příšerně pomalej a tupej. Doteková obrazovka reaguje jak se jí chce. Navíc za jízdy po typicky český silnici se opravdu dobře trefuje na ikony.
Doufal jsem, že o 10 let novější auto bude srovnatelný s bavem, ale OPRAVDU NENI. Ani trochu. Doma tomu familiárně říkáme superblb. 
Kamarád ve firmě přešel ze škodovek na Hondy. Od tý doby prej neví co jsou to starosti se servisem a odtahovkou. Má tam od City, přes Civicy, Accordy a on má Legenda. Vloni toho prvního Legenda prodával s 3 stovkama najetých km. Dával prý jen spotřebák. Nikdy ho to nikde nenechalo. Kupodivu ho ty Hondy i vychází levnějš na pořízení.
Např. já mám doma Ceeda. Kupovanej novej. Teď má 215 tis. Největší závada byl zoxidovanej kontakt na kostře baterie. Otci jsem ho koupil o rok pozdějš. Teď má 85 tis., pouze nový desky na zadek.
V práci jsem měl 3 měsíce fabii. Dělaly se kotouče, brzdovej válec a hořela v tom elektroinstalace. V pochcávkách mi např. odešel výhřev sedačky (moc příjemný), čidlo bezpečnostního pásu (to taky potěší), občas to nešlo nastartovat, pak hromada uvolněných šroubů. klakson, zrcátko spolujezdce, padající lišty apod. Navíc to stejně jako všechny naše ostatní služební pochcávky žralo litr oleje na 1 - 2 tis. km.
Teď superb. Sedačky si nepamatujou uložený pozice (resp pokaždý nastaví něco jinýho), palubní systém je příšerně pomalej a tupej. Doteková obrazovka reaguje jak se jí chce. Navíc za jízdy po typicky český silnici se opravdu dobře trefuje na ikony.


i i40 je lepší než superb, mezi těmadle autama je i poruchová E60 fantastické auto.
osobně nechápu člověka co dá za toho super třeba přes mega, ti lidi musí být na cracku.
pod to cos napsal Teddy bych se klidně podepsal, kde co japonskýho je lepší než škodovka.
jo a minule jsem viděl Fabii III v socce a neměla centrál na DO, to v roce 2014 vyrobí opravdu jen škodovka.
osobně nechápu člověka co dá za toho super třeba přes mega, ti lidi musí být na cracku.
pod to cos napsal Teddy bych se klidně podepsal, kde co japonskýho je lepší než škodovka.
jo a minule jsem viděl Fabii III v socce a neměla centrál na DO, to v roce 2014 vyrobí opravdu jen škodovka.
Tak to prostě je. A někdy i k tomu i jako jackpot trh levných originálních náhradních dílů.Teddy píše:U naprostý většiny japonců, korejců, francouzů atd. vychází poměr cena / výkon líp, než u škodovky. U škodovky je vysoká prodejní cena ojetiny. To je asi fakt. Prostě je pořád dostatek idiotů, kteří to koupí i ojetý a daji za to nesmyslný peníze.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Muzu potvrdit, ze posledni drzak byla Octavia I po faceliftu. Kluci ted koupili firemni OIII. Ma to najeto sotva 180 000 a uplne rozdrbany sedacky, vsude praskaj a vrzou plasty, z motoru se ozyvaj pazvuky. No, koupili to, protoze firma, kde delaj ma od skodovky flotilu a dali jim 20% dan a 25% slevu od vedeni. Takze auto s vybavou stalo 750 000 a oni za ni dali kolem 390 000. Uz presne nepamatuju. Ty auta jsou jejich vlastni, takze se k nim i tak chovaj, ale zase dostavaj zahul, protoze to porad jezdi po meste a 20 krat to dene startujou a vylejzaj atd.
Přesně o tom to je. Ty auta nejsou vyloženě špatný, nebo horší, než řada jiných aut. Jen jsou příšerně předražený. Kdyby ten muj superblb stál půlku (550 tis.), tak bych mu taky lecos ospustil a řekli si prostě je to levný auto.
Holt ale byznys je byznys. Když to někdo za ty prachy koupí, tak proč to prodávat levnějš že?
Konec konců i v BMW už taky bohužel pochopili, že je lepší cpát peníze do marketingu a ne do vývoje a kvalitního zpracování.
Sami vidíme, že každej novější model je z pohledu kvality a spolehlivosti větší a větší sračka.
O naftových motorech už ani nemluvě. Kde jsou ty časy, kdy se bavorácká nafta dávala do lodí, protože byla věčná.
Holt ale byznys je byznys. Když to někdo za ty prachy koupí, tak proč to prodávat levnějš že?
Konec konců i v BMW už taky bohužel pochopili, že je lepší cpát peníze do marketingu a ne do vývoje a kvalitního zpracování.

O naftových motorech už ani nemluvě. Kde jsou ty časy, kdy se bavorácká nafta dávala do lodí, protože byla věčná.

teddy : je to tak stará 324td nebo 524td jezdí dodnes nebo motory 525tds sice už to nebylo takovej držák ale taky stále jezdí ...
Staré motory počátek 90let M50B25 ještě bezvanos 141kw mají 25let a stále jezdí jako pila ... paráda.... to byly časy.
Když potkám starou 7er E32 (dělali se 1986–1995) jak se o ni někdo stará je to super kočár ...taky to má kolem 25-30let a furt to jezdí ...ikdyž tomu dost hnije kaslte motory byly většinou povedené a velké držáky.
M30 ale i M60 apod....
Dneska to stojí za nic hlavně elektronika co je plánovaná a většinou atmosfery zanikly a jsou všude turba ideálně 2 nebo 3 a plánují 4
Staré motory počátek 90let M50B25 ještě bezvanos 141kw mají 25let a stále jezdí jako pila ... paráda.... to byly časy.
Když potkám starou 7er E32 (dělali se 1986–1995) jak se o ni někdo stará je to super kočár ...taky to má kolem 25-30let a furt to jezdí ...ikdyž tomu dost hnije kaslte motory byly většinou povedené a velké držáky.
M30 ale i M60 apod....
Dneska to stojí za nic hlavně elektronika co je plánovaná a většinou atmosfery zanikly a jsou všude turba ideálně 2 nebo 3 a plánují 4

Teddy: vždyť si sám protiřečíšTeddy píše:Přesně o tom to je. Ty auta nejsou vyloženě špatný, nebo horší, než řada jiných aut. Jen jsou příšerně předražený. Kdyby ten muj superblb stál půlku (550 tis.), tak bych mu taky lecos ospustil a řekli si prostě je to levný auto.
Holt ale byznys je byznys. Když to někdo za ty prachy koupí, tak proč to prodávat levnějš že?
Konec konců i v BMW už taky bohužel pochopili, že je lepší cpát peníze do marketingu a ne do vývoje a kvalitního zpracování.Sami vidíme, že každej novější model je z pohledu kvality a spolehlivosti větší a větší sračka.
O naftových motorech už ani nemluvě. Kde jsou ty časy, kdy se bavorácká nafta dávala do lodí, protože byla věčná.

A kdyby byly předražený jak tady tvrdíte - proč mají tak skvělý prodeje? No protože předražený asi nebudou.
to je právě to, podle sebe soudím tebe, že? Pro tebe jsou škodovky sračka tak by podle tebe měli všichni považovat škodovku za sračku
já bych zase například NIKDY nekoupit nějakýho Forda. Tam Fordem, zpátky vlakem.
Jakýho Forda a jakýho Japonce máš přesně na mysli? Opět velmi nekonkrétní příklad....

Jakýho Forda a jakýho Japonce máš přesně na mysli? Opět velmi nekonkrétní příklad....
ono šádovky taky sračky jsou - obecně to mohu s klidem řící o celém Das Shit Auto koncernu. Krásný příklad je falšování emisí, to je ale vedlejší.kurevtor píše:...Pro tebe jsou škodovky sračka tak by podle tebe měli všichni považovat škodovku za sračku :)
JaraX: podle je to i dost o tom, že čecháčci jsou závistiví. Je plno lidí, kteří si raději koupí stříbrnou barvu nebo šádovku, jen aby to nevadilo sousedům. Já jsem přesně opak, s radostí si koupím 750Li v Individuálu a ostatní mi jsou naprosto u prdele... :-). Každý z nás je strůjcem svého osudu, takže pokud nemá prachy na auto, měl by s tím něco udělat a ne jen závidět a stěžovat si.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex