Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
A na co budes cekat? Az klesnou na 200 000? To budou , ale zase o rok 2 starsi. I za peknou Audi A8 4,2 V8 rok 2003 das 180 000 kc a bez LPG.Rejchy píše:To sice jo,ale taky stojej 250,takže pak jsi v tom stejně za tři sta a to je podle mě už trochu moc za 13 let starý auto.Já bych se rád do dvou set vešel a pokud je to nereálný,tak holt budu muset ještě čekat
S tou E38 máš pravdu a dost mě mrzí že jsem se bál jít do sedmy před čtyřma rokama když jsem kupoval E39,v té době byly snad levnější než pětky a ještě se daly sehnat pěkný kousky.I proto jsem na konec koupil tu svojí E38 i přesto že to je vzhledově cikánka
,ale už hrozilo že bych se v E38 nesvezl.
A na co chci čekat? Prostě když vím že na auto teď nemám,tak si ho nebudu kupovat ne? Přišetřím a koupím ho později
Navíc u téhle konkrétní 745i nesedí pár detailů ve výbavě,nesedí rok a stěma lidma není kloudná řeč,jsou to cizinci,když se zeptáš na výbavu,tak furt dokola mele že papíry jsou v pořádku,na něj napsaný a jinak na všechno odpovídá že nerozumí.

A na co chci čekat? Prostě když vím že na auto teď nemám,tak si ho nebudu kupovat ne? Přišetřím a koupím ho později

Navíc u téhle konkrétní 745i nesedí pár detailů ve výbavě,nesedí rok a stěma lidma není kloudná řeč,jsou to cizinci,když se zeptáš na výbavu,tak furt dokola mele že papíry jsou v pořádku,na něj napsaný a jinak na všechno odpovídá že nerozumí.
před letama jsem přesvědčoval lidi at kupujou E38 a ne E39 a ted vozím zákazníkum E39, protože třeba ted jsme dovezli kimlicovi E39 535i 160k najeto, auto ve výborném stavu a jemné kuži, s DSP a spoustou dalších kravin za 70k,
E38 v takovým stavu nekoupím ani nahodou a časem přijde doba kdy mrdky E60 budou stát 70k a E65ky ve stavu a výbavě budou stát 200k,
kdybych ted našel top e38 do 110k tak ju beru hned, ale to jaksi nehrozí,takže asi koupím zase E53, ta se dá koupit za rozumny prachy..
E38 v takovým stavu nekoupím ani nahodou a časem přijde doba kdy mrdky E60 budou stát 70k a E65ky ve stavu a výbavě budou stát 200k,
kdybych ted našel top e38 do 110k tak ju beru hned, ale to jaksi nehrozí,takže asi koupím zase E53, ta se dá koupit za rozumny prachy..
Spousta?!Filozof píše:Je spousta pěkných a vybavených aut kde stačí hodit 20 - 50ku a jsou to vonavky.


Spousta jich asi nebude, když se na dobrou sedmičku tak dlouho čeká.


Jaris330D píše: I za peknou Audi A8 4,2 V8 rok 2003 das 180 000 kc a bez LPG.
Hej holky, pěknou A8 z 2003 nekupovat, A8 D3 jedině s rokem výroby 2005+ !
Před 2005 jsou D3 strašně problémový a servisovat to není zrovna levný..!
souhlas, čupky vidí audinu a hned ti skáčou do postele s nohama do praku, fízlové vidí audinu a hned ti vosolí pokutu, sousedé vidí audinu a hned si myslí, že někde rozkrádáš socialistickej majetek.. ale hlavně: kámoši s bávama vidí audinu a hned si připadají méněcenný
S audinou je prostě těžkej život...
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Tím jsem jen chtěl říct, že i A8 si pořád drží svou cenu a je to 13 let staré auto. Jinak máš pravdu A8 D3 jsou problémové. Jsem členem i audiklubu, protože jsem před BMW jednu vlastnil a něco jsem si o ní přečetl.kurevtor píše:Spousta?!Filozof píše:Je spousta pěkných a vybavených aut kde stačí hodit 20 - 50ku a jsou to vonavky.Hoď nám sem pár pěkných vybavených, kde stačí 20-50 litrů do voňavky, to jsem fakt zvědavej
![]()
Spousta jich asi nebude, když se na dobrou sedmičku tak dlouho čeká.Nebo bude cena napálená
Jaris330D píše: I za peknou Audi A8 4,2 V8 rok 2003 das 180 000 kc a bez LPG.
Hej holky, pěknou A8 z 2003 nekupovat, A8 D3 jedině s rokem výroby 2005+ !
Před 2005 jsou D3 strašně problémový a servisovat to není zrovna levný..!
jestli bys uměl pěknou e39 540i za 70 -80 tis.. měl bych vážný zájem.JaraX píše:před letama jsem přesvědčoval lidi at kupujou E38 a ne E39 a ted vozím zákazníkum E39, protože třeba ted jsme dovezli kimlicovi E39 535i 160k najeto, auto ve výborném stavu a jemné kuži, s DSP a spoustou dalších kravin za 70k,
E38 v takovým stavu nekoupím ani nahodou a časem přijde doba kdy mrdky E60 budou stát 70k a E65ky ve stavu a výbavě budou stát 200k,
kdybych ted našel top e38 do 110k tak ju beru hned, ale to jaksi nehrozí,takže asi koupím zase E53, ta se dá koupit za rozumny prachy..
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
To máš pravdu to je. ČTYŘI KROUŽKY PRO TEPLOUŠKYkurevtor píše:souhlas, čupky vidí audinu a hned ti skáčou do postele s nohama do praku, fízlové vidí audinu a hned ti vosolí pokutu, sousedé vidí audinu a hned si myslí, že někde rozkrádáš socialistickej majetek.. ale hlavně: kámoši s bávama vidí audinu a hned si připadají méněcennýS audinou je prostě těžkej život...[/b]

Taky jsem si rikal, ze kdyz jsem za 745tku dal 240 000, tak ze je to hodne penez za 13 let stare auto. Jenze kdybych chtel mladsi treba E91cku 330i, tak za peknou v Mku dam minimalne 300 000 kc. Za E60tku peknou 530 i 545 v Mku dam taky kolem 300 000 kc. No a za peknou e39tku 540i si myslim, tak 180 000 bez lpg. Co jsem hledal 530tky, tak tech je taky strasne malo a opet ceny za Mko kolem 160 000. Bez Mka ty auta nejsou tak pekny. Trosku se bojim nakladu na E66tku, ale kazdy me ujistuje, ze je na tom lip, jak e60 a e90. Ted mam e46tku 330d v nejlepsi kondici a jsem s ji hodne spokojen. Drzim si u ni servisku, kde zapisuju, co a kdy bylo meneno a za kolik. Za 4 roky jsem najel 50 000 km a nastrkal do ni 90 000 kc. V techto nakladech je vse, co se tyce provozu i servisu. Jenze nafta je zatim ekonomicka, dokud se nezacne srat. Takze jedina volba s mim momentalnim najezdem 8 000 km je benzin. No a zatim to vyhrala e66 tka.