Nezbývá než se hádat a vyhrožovat soudem,nebo DASkou,pak to najednou jde
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E65 asi KO?
-
Rejchy
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
Za posledních pár let jsem řešil několik pojistných událostí jak v práci,tak doma.Pokud to byla malá škoda do 50 tis.kč tak většinou v pohodě,ale jak je to víc,tak je problém u KAŽDÉ pojištovny. Např. Kooperativě vůbec nevadilo že jsme jí ročně platily přes 120 tis. na pojistkách a neproplatily blbejch 30 tis.
Nezbývá než se hádat a vyhrožovat soudem,nebo DASkou,pak to najednou jde
Nezbývá než se hádat a vyhrožovat soudem,nebo DASkou,pak to najednou jde
DAS je pojištění právní ochrany.
Každopádně pov by mělo bejt jedno kde je sjednaný, ty jako zákazník si vybereš limit plnění a zbytek ti může bejt jedno, pojišťovny sou kurvy všechny stejné, vždycky ti odečtou amortizaci i když nesmí, počítají škodu podle cen dílů z druhovýroby, dají ti na lak za díl, že bys to za to musel stříkat sám i s přípravou atd. Oni to prostě zkusí a 95% poškozenejch se hádat nebude a to je jejich cílovka, těm 5% to pak pod pohrůžkou soudem většinou upraví.
Každopádně pov by mělo bejt jedno kde je sjednaný, ty jako zákazník si vybereš limit plnění a zbytek ti může bejt jedno, pojišťovny sou kurvy všechny stejné, vždycky ti odečtou amortizaci i když nesmí, počítají škodu podle cen dílů z druhovýroby, dají ti na lak za díl, že bys to za to musel stříkat sám i s přípravou atd. Oni to prostě zkusí a 95% poškozenejch se hádat nebude a to je jejich cílovka, těm 5% to pak pod pohrůžkou soudem většinou upraví.
Mě bavo naboural pán s českou pojišťovnou. Sám u nich nejsem a nikdy jsem nebyl, tak to neberte jako reklamu. Píšu to jen proto, že mě zarazil přístup likvidátora.
Já jsem si myslel, že to zase taková tragédie není, že je to pár drobností. On mě ale vyvedl z omylu. Kouknul na to a říká pane to se musíte podívat z blízka a z různých úhlů. Nakonec toho tam napsal asi 3x tolik, než jsem původně odhadoval já.
Pak mě teda překvapila amortizace, ale neměl jsem čas to řešit. Čekal jsem tak 10 tis. na lakýru dveří řidiče a dostal jsem 25 tis. na lak celýho boku + nějaký drobný díly.
Já jsem si myslel, že to zase taková tragédie není, že je to pár drobností. On mě ale vyvedl z omylu. Kouknul na to a říká pane to se musíte podívat z blízka a z různých úhlů. Nakonec toho tam napsal asi 3x tolik, než jsem původně odhadoval já.
Pak mě teda překvapila amortizace, ale neměl jsem čas to řešit. Čekal jsem tak 10 tis. na lakýru dveří řidiče a dostal jsem 25 tis. na lak celýho boku + nějaký drobný díly.
Já mam havarijko a POVko u ČSOB za docela rozumnej peníz na E65 a stalo se mi, že jsem ráno přišel k autu a bylo z borku orvaný od nějakýho kkta s dodávkou, co neuměl asi parkovat...
Smlouvu jsem měl asi 3 měsíce a jelikož se nikdo nepřihlásil (překvapivě), tak jsem to udělal z havarijního. Přijel likvidátor, domluva úplně v pohodě, za 10 dnůl peníze na účtu.
Za mě ČSOB ok
Smlouvu jsem měl asi 3 měsíce a jelikož se nikdo nepřihlásil (překvapivě), tak jsem to udělal z havarijního. Přijel likvidátor, domluva úplně v pohodě, za 10 dnůl peníze na účtu.
Za mě ČSOB ok
Mě nedobrzdil frajer s land cruiserem na křižovatce, měl auto na leasing, takže pčr na místě, od pohledu nic krom zadního nárazníku, kterej byl odřenej a dirka od šroubu rz, na koop sem škodu hlásil on line, domluvil sem se s likvidátorem, že prohlídku uděláme na dílně u snejka, shodil sem nárazník a s likvidátorem sme se dohodli na dílech na výměnu: nárazník, výztuha, 1x čidlo parkovací + lak, jen díly dle etk přez 38tis + lak a koop poslalo 22429kč protože amortizace atd. Vyšlo to o 20k méně, než sem počítal bez práce z nových origo dílů.
Taky už sem to dál neřešil, ale nikdy z plnění nepokryješ opravu origo new dílama, pokud to nedáš do autorizáku.
Havarijko je kapitola sama o sobě, ale není se čemu divit, když v ČR je snad každý 2 plnění pojistnej podvod.
Několik led dozadu, jednoho klubáka s e46 cabriem podělala poj o víc jak kilo a to díky dražbě zbylého vraku, nějakej bílej kůň auto na oko vydražil za 170tis, ale nikdy nezaplatil a pojišťovna odečetla 170 od plnění, vrak šel znovu do dražby a někdo ho koupil za necelých 70tis, ale rozdíl už mu pojišťovna nedoplatila a tahal se po soudech a ani už nevím jak to dopadlo...
Na druhou stranu, lepší jak v rusku, tam si na nějaký pov nehrajou
A co do plnění z pov, myslím, že zlatá slavie, oproti státem pojištěných autech u kanceláře poj. mě nedal přednost na zbraslavi frajer z BIS ve služební fábiji, já měl tenkrát e46 a bylo, světlo, nárazník, blatník a poslali mi 7tis, na to, že to bylo v době, kdy e46 stála 300, dost smutný...
Edit. Nevím jestli to koop ještě nabízí, ale měla u pov možnost připojištění za cca 15stovek produkt na 100%, kdy tdobě jako poškozenýmu doplatila zbytek do 100% cen dílů a pak to řešila s pojišťovnou viníka sama.
Pokud to není tajný, kolik vyplatila slavie za totálku e65, 140?
Taky už sem to dál neřešil, ale nikdy z plnění nepokryješ opravu origo new dílama, pokud to nedáš do autorizáku.
Havarijko je kapitola sama o sobě, ale není se čemu divit, když v ČR je snad každý 2 plnění pojistnej podvod.
Několik led dozadu, jednoho klubáka s e46 cabriem podělala poj o víc jak kilo a to díky dražbě zbylého vraku, nějakej bílej kůň auto na oko vydražil za 170tis, ale nikdy nezaplatil a pojišťovna odečetla 170 od plnění, vrak šel znovu do dražby a někdo ho koupil za necelých 70tis, ale rozdíl už mu pojišťovna nedoplatila a tahal se po soudech a ani už nevím jak to dopadlo...
Na druhou stranu, lepší jak v rusku, tam si na nějaký pov nehrajou
A co do plnění z pov, myslím, že zlatá slavie, oproti státem pojištěných autech u kanceláře poj. mě nedal přednost na zbraslavi frajer z BIS ve služební fábiji, já měl tenkrát e46 a bylo, světlo, nárazník, blatník a poslali mi 7tis, na to, že to bylo v době, kdy e46 stála 300, dost smutný...
Edit. Nevím jestli to koop ještě nabízí, ale měla u pov možnost připojištění za cca 15stovek produkt na 100%, kdy tdobě jako poškozenýmu doplatila zbytek do 100% cen dílů a pak to řešila s pojišťovnou viníka sama.
Pokud to není tajný, kolik vyplatila slavie za totálku e65, 140?
Vždyť je to blbost to co píšeš. To je právě ono, ČSOB, Uniqa, Česká pojišťovna a další větší pobočky jsou většinou dražší, taky pokrývaj lépe plnění při pojistných událostí. Slavie, Servisní pojišťovna, AXA a další levný produkty už pokrývají nejmíň co můžou. Oni na to ani nemají kapitál. Vše se odvíjí o stáří vozidla, jestli tam nejsou nějaké věci, co nejsou schválené, místo origo dílů počítají jen levné repliky, zjišťují míru spoluúčastní na nehodě a tak.. Vše je ve vnitřních předpisech, které nikdo většinou nečte, jen je zajímá cena. No a 30 mega plnění je málo, to je jen pro někoho, kdo s autem jezdí jen nakupovat. Tamhle sestřelíš kamion s návěsem plných nových BMW 7 a jsi namydlený. Jinak obecně jsou pojišťovny tvým nejlepší kámošem dokud nemusej plnit.Blackie píše:Nechápu proč mám platit drahý povinný když i v tom nejlevnějším je plnění 30/30 mil a pokud to nechce pojišťovna proplatit tak za to nemůže ten co si to pojištění sjednal ne?????? Pokud se chcete soudit tak s tou pojišťovnou ale přece ne s tim chudákem co si to sjednal
V tomto připadě je třeba se soudit s tím člověkem co mě naboural, s pojištovnou určitě ne. Je třeba si uvědomit, že ten kdo mě naboural mi způsobil škodu (nikoli pojištovna) a v podstatě dotyčná osoba má pojištění proto aby to neplatila z vlastní kapsy. A pokud se mi nelíbí to co mi dala jeho pojištovna, tak ten zbytek musím chtít po tom viníkovi nehody a ten pak případně to zase má vymáhat po té svojí pojištovně, že nefunguje jak má.
Podle něhoko možná chudák, podle jiných blbec. Když se přeci chci ochránit před ztrátou najetku, či před čimkoli jiným tak si v prvé řadé musím zvolit důvěryhodného partnera, který se potom bude chovat jak má a ochránil mě před případným průserem. Jako třeba případy kampeliček slibujících nereálné zhodnocení a po krachu brečící lidi, že přišli o své uspory.
Podle něhoko možná chudák, podle jiných blbec. Když se přeci chci ochránit před ztrátou najetku, či před čimkoli jiným tak si v prvé řadé musím zvolit důvěryhodného partnera, který se potom bude chovat jak má a ochránil mě před případným průserem. Jako třeba případy kampeliček slibujících nereálné zhodnocení a po krachu brečící lidi, že přišli o své uspory.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Blackie, to je právě kravina, pokud je někdo hloupej a pojistí se u Slavie, tak se s ním klidně mužeš soudit , kimlicova sedma měla hodnotu cca 250-300tis, sam ji koupil kolem 200 a další cca kilo do toho padlo, krom drobnosti už to měl cely vychytany, zanovni LPG, vyřešeny ruzny věci od naprav přes další blbosti, kimlic měl ted přijet na finalni servis, kdy by se doladili poslední nedostatky jako péče o kuži apod, najednou práásk, vletí před něj paní a kimlic spokojenej se svojí sedmou je najednou chodec, dostane 130 a co si za to koupí? nekoupí za to ani pěknou E38, natož E65 do které by nemusel zase aspon kilo narvat.
oni ty E65 celkem podražili a pěkná E65 bez investic je přes 200,a vybavenych už moc není, kdo je má je nerad prodá.
takže nejlepší je soudit se s tou paní co nehodu způsobila a paní at si to pak vymáhá na své pojištovně.
nechat si vyplatit od pojištovny rozpočtem je největší kravina, vždycky vam daji ani ne pulku toho co z faktury, např ja dělal opravu X5 4,8is bouchle na zadek, isovy věci stojí nehorazny kotel, jen komplet nárazník stojí asi 50 a spoustu věci se musí koupit nová, protože na vrakáčích to není, pak nezbyva pojištovně než to zaplatit. tu opravu co jsem řešil ja, tak měla promačkly spodní viko kufru, promačklenj naranzik, skoro nic tomu nebylo, výsledek 85tisic ktery Uniqa proplatila bez jedineho problému do 10dnů, rozpočtem pánovi nabízeli 20k.
a 30mil stačit nemusí, si vemte že se pojede projet borec co má Porsche 918 a za nim kamoš s Mclaren P1, jedna sedma jim neda přednost, obě auta na totalku a škoda 60mega,
a zkušenosti s pojištovnama
Generali platí dobře, jen mi ted pokratili praci na výměně skla na E65, asi to mám stíhat rychlejš jak za 3,5hod, Generali hodně prověřuje, od všeho chce nakupní doklady, ale to mi nevadi.
Uniqa - absolutně nejlepší zkušenosti, platí vše rychle a bez kecu
Kooperativa - platí dobře, zatím nebyl problém
Slavia - hruza, viz kimlic
Allianz - platí dobře, ale je s tím 1000 vyřizovaní, všecko 10x kontrolujou, ale výsledek je OK, jen jim to trvalo 6 týdnu než to zaplatili
Česká pojištovna - opět hrůza. krátí vše, trvá to
oni ty E65 celkem podražili a pěkná E65 bez investic je přes 200,a vybavenych už moc není, kdo je má je nerad prodá.
takže nejlepší je soudit se s tou paní co nehodu způsobila a paní at si to pak vymáhá na své pojištovně.
nechat si vyplatit od pojištovny rozpočtem je největší kravina, vždycky vam daji ani ne pulku toho co z faktury, např ja dělal opravu X5 4,8is bouchle na zadek, isovy věci stojí nehorazny kotel, jen komplet nárazník stojí asi 50 a spoustu věci se musí koupit nová, protože na vrakáčích to není, pak nezbyva pojištovně než to zaplatit. tu opravu co jsem řešil ja, tak měla promačkly spodní viko kufru, promačklenj naranzik, skoro nic tomu nebylo, výsledek 85tisic ktery Uniqa proplatila bez jedineho problému do 10dnů, rozpočtem pánovi nabízeli 20k.
a 30mil stačit nemusí, si vemte že se pojede projet borec co má Porsche 918 a za nim kamoš s Mclaren P1, jedna sedma jim neda přednost, obě auta na totalku a škoda 60mega,
a zkušenosti s pojištovnama
Generali platí dobře, jen mi ted pokratili praci na výměně skla na E65, asi to mám stíhat rychlejš jak za 3,5hod, Generali hodně prověřuje, od všeho chce nakupní doklady, ale to mi nevadi.
Uniqa - absolutně nejlepší zkušenosti, platí vše rychle a bez kecu
Kooperativa - platí dobře, zatím nebyl problém
Slavia - hruza, viz kimlic
Allianz - platí dobře, ale je s tím 1000 vyřizovaní, všecko 10x kontrolujou, ale výsledek je OK, jen jim to trvalo 6 týdnu než to zaplatili
Česká pojištovna - opět hrůza. krátí vše, trvá to
Měl jsem škodnou událost u uniqi. Paní nedobrzdila a narvala to do zadku. Škoda jen na nárazníku. Žádná plechařina, jen plasty. Cena origo plus práce ve Stratosu vyčíslena na 28 000 Kč. Přijel maník, vše jsme prohlídli a udělal nástřel za kolik by bylo plnění. Částka 13 000 Kč, zavolal jsem, a že se mně to zdá málo. Řekl, ať to vše rozeberu, a že přijede znova. Přijel, znovu jsme to zkoukli, já měl už připravené čísla dílů, co jsou na výměnu a dal mně na výběr jestli chci díly origo, kde se počítá amortizace a nebo repliku bez amortizace. Někde jsme počítali origo a někde repliku. Dostali jsme se na 17 000 kč a já to za 5 000 Kč opravil. Vše jsem dal origo, jen z jiného auta. Vše jsem nechal svépomocí rozpočtem.
Jarax:
Tak to jsi mě s Českou nepotěšil, měl jsem vše u Uniqi, ale poslední pojištění na E46 mně už Allrisku nechtěli poskytnou, protože je to veterán
. Česká mě to pojistila v režimu Retro. Jsem si řekl, že takhle velká pojišťovna bude plnit.
Přemýšlím o něčem jiném, ale nevím co. E46 je už malé a potřeboval bych něco už pohodlnějšího.
Tak to jsi mě s Českou nepotěšil, měl jsem vše u Uniqi, ale poslední pojištění na E46 mně už Allrisku nechtěli poskytnou, protože je to veterán
Přemýšlím o něčem jiném, ale nevím co. E46 je už malé a potřeboval bych něco už pohodlnějšího.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
souhlas a nesouhlas.... mám všechno (soukromě i firmu) u nich a pár pojistných událostí (HAV i POV) už bylo, takže souhlas s tím papírováním a kontrolováním a nesouhlas s těma šesti týdnama.... 2 týdny max od dodání všech papírůJaraX píše: Allianz - platí dobře, ale je s tím 1000 vyřizovaní, všecko 10x kontrolujou, ale výsledek je OK, jen jim to trvalo 6 týdnu než to zaplatili
Hele, teď sem svojí e65 prodával, taky sem v ní byl na servisu a lpg přez kilo, kdybych byl jo puntíčkář, další kilo by spolkla na kosmetice laku, vytahat důlky v kastli, udělat gufera atd. Ale to už bych byl na celkových 400+, takhle sem to počítal a nákup + investice = 305tis a upřímně bych nečekal, že při totálce bych se dostal nad 200 u před face, to je realita. Stejně tak při prodeji nikoho nezajímá, že sis dodělával lci a na servisu si vytekl 100+
Když se podíváš na aktuální ceny e65 tak se není čemu divit, lidi by ty investice ocenili až v tom momentě, kdy budou dávat auto na servis a čelit cenám za "základní" servis, ale to už je pozdě... Takže já prodal po 2 letech auto se "ztrátou cca 70tis" ale za tu ztrátu sem s e65 projel evropu na západ, najel nějakých 60tis+ a za to to stálo
když to spočítám i s pojistkou tak je ztráta kilo, což je furt míň jak amortizace 3.50kč/km, takže je to o úhlu pohledu. Ono když si každej spočítá náklady na km a kolik projel...
Otázkou tedy je, jaká je vážně cena servisované před face e65?
Na to aby dostal max je asi jediná možnost vzít faktury od investic předat právníkovi a nechat komunikaci s pojišťovnou na něm, něco navíc třeba vybojuje mimosoudně. Teď je balon na straně poškozenýho, aby pojišťovně dokázal, že jeho auto mělo větší cenu, než jejich tabulky, tahat se po soudech v občansko právních sporech je výsledek sporný, bude to o tom kdo bude předsedat soudu, jaký budou advokáti na obou stranách apod. Lepší je chtít to po pojišťovně, český soudy nejsou instance pro spravedlnos a logické rozhodnutí, takže čekat, že určitě vyhraješ je unreal a ve finále, tě to může stát víc, než to málo co dostaneš od pojišťovny a za vrak... Takže pokud soud tak proti pojišťovně, tam jsou už vydané judikáty a pojišťovna si bude vědoma svého postavení a bude se snažit soudu vyhnout...
Když se podíváš na aktuální ceny e65 tak se není čemu divit, lidi by ty investice ocenili až v tom momentě, kdy budou dávat auto na servis a čelit cenám za "základní" servis, ale to už je pozdě... Takže já prodal po 2 letech auto se "ztrátou cca 70tis" ale za tu ztrátu sem s e65 projel evropu na západ, najel nějakých 60tis+ a za to to stálo
Otázkou tedy je, jaká je vážně cena servisované před face e65?
Na to aby dostal max je asi jediná možnost vzít faktury od investic předat právníkovi a nechat komunikaci s pojišťovnou na něm, něco navíc třeba vybojuje mimosoudně. Teď je balon na straně poškozenýho, aby pojišťovně dokázal, že jeho auto mělo větší cenu, než jejich tabulky, tahat se po soudech v občansko právních sporech je výsledek sporný, bude to o tom kdo bude předsedat soudu, jaký budou advokáti na obou stranách apod. Lepší je chtít to po pojišťovně, český soudy nejsou instance pro spravedlnos a logické rozhodnutí, takže čekat, že určitě vyhraješ je unreal a ve finále, tě to může stát víc, než to málo co dostaneš od pojišťovny a za vrak... Takže pokud soud tak proti pojišťovně, tam jsou už vydané judikáty a pojišťovna si bude vědoma svého postavení a bude se snažit soudu vyhnout...
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2047
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
U hodnoty max. plneni 30/30, 50/50 atd. nejde prakticky vubec o majetek, ale o zdravy. Priklad... trefis nekoho na bok, skonci na inv. voziku. Platis dozivotni rentu, usly zisk, bolestne a hromadu dalsich veci... vysledek je naprosto v klidu i pres 80mil. a to je v tom aute jeden clovek. Proto je vzdy nejlepsi si platit to nejvyssi co pojistovna nabizi. Je to par stovek navic a mas klid, protoze kdyz budes mit 30/30 tak pojistovna zaplati 30 a ty ten zbytek. Majetek je uz spis kosmeticka vec, protoze by se muselo stat neco ve stylu co popisoval Jarax.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
-
Blackie
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2689
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 1458
Chápu jak to myslíte,ale vžijte se do role 90ti% čechů který to neřeší,auto mají jako nutné zlo za které pořád platí a pak chtějí aspoň za to povinný ušetřit. Sám slavii nemám a ani bych nechtěl jen pro ten pocit,ale většina lidí co chodí na forum tak se zajímá co a jak,ale "běžný" uživatel auta ne

BMW E34 540iA
