Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E65 asi KO?
Ventilovane sedacky by som za nic nevymenil. Teraz ked boli tie vedra tak som vzdy zapol klimu na max, ventilaciu sedaciek na max a hned to bolo cele schladene. Ked jazdis dlhe trasy tak Club koza moze byt ok, ale ak s tym budes jazdit i po meste tak v horku to musi byt hrozne. Ja si ventilaciu v lete zapinam na minimum obcas i pri dlhych jazdach. Neni to ale zapnute nonstop.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
jaroslav: Nemůžeš z toho chytit vlka? když ze 40C a více vlezeš do auta kde je vychlazeno na 25C plus chladnej vzduch na záda ?
Jen se ptám ale asi by to mohlo bejt i nebezpečné podle mě ... i klima když se dá moc je o hubu ...
Dávám zásadně kolem 25C klimu kompromis mezi vedrem venku a zimou.
Mám černou obyč kuži na E38 a už jsem jednou takto nemohl vylézt z auta.
Nevím zda to bylo tím ale byl jsem totál spocenej a ledová klima asi udělala svoje.
Jen se ptám ale asi by to mohlo bejt i nebezpečné podle mě ... i klima když se dá moc je o hubu ...
Dávám zásadně kolem 25C klimu kompromis mezi vedrem venku a zimou.
Mám černou obyč kuži na E38 a už jsem jednou takto nemohl vylézt z auta.
Nevím zda to bylo tím ale byl jsem totál spocenej a ledová klima asi udělala svoje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
můžeš si nachladit záda, ale když si to pustíš rozumě tak se nic nestane, já osobně dám ventilaci naplno jen na prvních pár minut a potom rychle na 1ničku.
a jaroslav má pravdu, pokud jezdíš krátké trasy, je odvětrávání v tom počasí k nezaplacení, já třeba se sedmou po městě nejezdím, většina mých tras je nad 100km, pokud zrovna nejedem s malym třeba k doktorovi, jelikož malýho nechcu vozit v jinym autě než v sedmě.
a jaroslav má pravdu, pokud jezdíš krátké trasy, je odvětrávání v tom počasí k nezaplacení, já třeba se sedmou po městě nejezdím, většina mých tras je nad 100km, pokud zrovna nejedem s malym třeba k doktorovi, jelikož malýho nechcu vozit v jinym autě než v sedmě.
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
doktoři tvrděj, že by se klima neměla nastavovat víc jak o 7-8 stupňů míň než je venku....čili když je venku 35 a lezeš pořád dovnitř ven...tak i těch 25 Filozofe je málo
Ale samozřejmě když jedu na Moravu, tak si tam dám 22....a když se blížim...tak to zvednu na 26 třeba...
NAVRHUJU UKONČIT DEBATU NA TÉMA CLUB...případně to oddělim z tématu
Ale samozřejmě když jedu na Moravu, tak si tam dám 22....a když se blížim...tak to zvednu na 26 třeba...
NAVRHUJU UKONČIT DEBATU NA TÉMA CLUB...případně to oddělim z tématu
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
filozof: odfuky sedaček nechladí, jen větrají... když seš vopoceňák tak to hodně studí, ale jinak je to v poho a jen to ventiluje... ta klima je horší, nejlíp to řeší šíbr (
) - průvanem v autě se hezky míchá teplej a studenej vzduch takže ani zima ani vedro a ještě se při jizdě můžeš skrz šíbr opalovat
Když jedu se zavřenejma oknama tak nikdy nejsem schopnej mít pořád puštěnou klimu - nějak jsem nepřišel na to jak pustit z fukarů vzduch s venkovní teplotou...nevíte někdo?
A co se týče Slavie, to je prostě šetření na nepravym místě


A co se týče Slavie, to je prostě šetření na nepravym místě

Vzdy to pustim na max na par minut a akonahle sa sedacka trochu schladi tak to dam na jednicku a potom vypnem. Nikdy sa mi z toho nic nestalo. Bez toho sa sedacka schladi hrozne pomaly - klima fuka studeny vzduch a sedacka je este horuca.Filozof píše:jaroslav: Nemůžeš z toho chytit vlka? když ze 40C a více vlezeš do auta kde je vychlazeno na 25C plus chladnej vzduch na záda ?
Jen se ptám ale asi by to mohlo bejt i nebezpečné podle mě ... i klima když se dá moc je o hubu ...
Dávám zásadně kolem 25C klimu kompromis mezi vedrem venku a zimou.
Mám černou obyč kuži na E38 a už jsem jednou takto nemohl vylézt z auta.
Nevím zda to bylo tím ale byl jsem totál spocenej a ledová klima asi udělala svoje.
Klimu v lete ked su vedra mam na 21'C pri kratkych trasach a 22'C pri dlhsich a nikdy som z toho chory nebol. Ale raz som v lete viezol domov kolegu z prace a ten hned na to skoncil so zapalom plic

Ta sedacka z E65 je taka dobra ze som uvazoval o tom si z toho nechat urobit kancelarsku zidli domov. Ale problem je ze by som chcel aby to bolo plne funkcne - ofuk, masaze, cely ten panel na ovladanie, nastavenie sklonu spodnej casti - to uz vyzaduje tam nechat tie kolajnice a s tymi kolajnicami to vyzera hrozne. Vraj JaraX nieco take ma, i ked je to vraj len nejak zbastlene

Takže něco málo zase k tématu. Jelikož jsem měl "štěstí" na pojištovnu viníka nehody, tak aktuálně jsem náhradní auto vrátil. Údajně dle Slavie mi nárok na proplacení náhradního auta zanikl po tom co mi oznámili (ještě k tomu telefonicky) že auto jde do totálky. Možná v tomto nemají pravdu, názory od lidí to podporují, každopádně by to asi vyřešil soud? No těžko říct, kvůli tomu tohle určitě řešit nebudu.
S právničkou to budem řešit případně až po tom, jak bude známá cena před nehodou co stanoví pojišťovna. Na to jsem tedy velmi zvědav.
Takže aktuální vozidlo Škoda Felicia 1.6
trochu jiná liga
S právničkou to budem řešit případně až po tom, jak bude známá cena před nehodou co stanoví pojišťovna. Na to jsem tedy velmi zvědav.
Takže aktuální vozidlo Škoda Felicia 1.6
