Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW 745i
James745: tím spíš, že chceš sedmičku na 5 let tak si ji nekupuj bez Logicu a bez softclose...!! Nejdřív budeš z auta asi celkem nadšenej, ale to pak rychle opadne a budeš si při každem zavření dveří říkat "škoda, že jsem tehdy nepočkal na nějakou se softclose...
"
A to samý s logicem. Pokud máš v plánu poslouchat pouze mlaskání redaktorů na radiožurnálu tak dejme tomu zvládneš i to horší audio, ale pokud máš v plánu na tom poslouchat hudbu tak je logic jediná volba.
A jak říká JaraX - bude se ti to bez toho blbě prodávat....
"Proklepnout v BMW" je zbytečnost, nemá to moc cenu. Resp. má to cenu podle ceníku, ale přidaná hodnota jejich informací nebude za tu cenu stát.

A to samý s logicem. Pokud máš v plánu poslouchat pouze mlaskání redaktorů na radiožurnálu tak dejme tomu zvládneš i to horší audio, ale pokud máš v plánu na tom poslouchat hudbu tak je logic jediná volba.
A jak říká JaraX - bude se ti to bez toho blbě prodávat....
"Proklepnout v BMW" je zbytečnost, nemá to moc cenu. Resp. má to cenu podle ceníku, ale přidaná hodnota jejich informací nebude za tu cenu stát.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
NESOUHLASkurevtor píše:
"Proklepnout v BMW" je zbytečnost, nemá to moc cenu. Resp. má to cenu podle ceníku, ale přidaná hodnota jejich informací nebude za tu cenu stát.
Já dyž kupoval m4Zlika, taxem od prodávajícího dostal podrobné infomace, kdy se jaká boula a škrábanec m4Zlikovi stal a poté co jsem si to ověřil v BMW (a pasovalo to na chlup) sem si byl jist, že mi Helmut nekecá ani ň.... což považuju za velmi důležité zjištění před koupí....
Zdravim, tak jsem majitelem 745i a mel bych jeden dotaz. Auto ma najeto 300000km a chci menit olej, ale nevim jaky pouzit. Dle vyrobce je 5W30 a 5W40. Ja osobne bych tam dal 5W40, protoze mi prijde vhodnejsi do vysokych teplot. Nasel jsem Castrol kde splnuje LL04 a Acea A3/B3 API SN/CF. Takze myslite, ze by to nicemu neuskodilo?
No já bych se těm 10k na výměnu oleje nebránil (určitě tím nic nezkazíš a finančně to není zase taková vražda). Na svojí ex e60 545i jsem měnil co 15k a když jsem zkoušel kolik najedu podle intervalu v budíkách (tam byl interval 30k), tak si stejně auto řeklo o výměnu v necelých 19k... Pokud by jsi jezdil jen krátké jízdy a město, tak těch 10k je ideál... Na své F01 750i měním co 10k, ale to jen díky tomu jak ten motor dokázali v BMW zmrvit (a asi půjde stejně brzy z domu).
Tak po roce najeto na F01 750i 30k km, opravy - výměna odvětrání klikové skříně (preventivně obě trubky), 1x klika a 1x led v klice (sehnal jsem na netu - nová v BMW přes 6 litrů, chtěli měnit komplet kliku ikdyž byla jen KO ledka), nízkotlaký palivový senzor a to je zatím vše co mě ze servisu potkalo. Olej měním co 10K,ale i tak sežere cca 1 litr na 3-4k km. Motor má sílu jako lokomotiva, ale chvíli trvá, než ho turba natlačí - reakce na plyn je trochu opožděná (oproti předchozí E60 545i, která šla za plynem okamžitě, měl jsem je nějakou dobu souběžně, tak můžu porovnat). Na dálniční cestování je to ideální křižník, komfort a ticho i ve velmi vysokých rychlostech. Na okreskách už to bohužel taková radost z jízdy není, ikdyž tady dokáže být rychlá, tak hmotnost a fyzikální zákony ani geniální podvozek nedokáže oklamat (ale tohle auto tady nepatří - má přepravit v maximálním komfortu na dlouhé vzdálenosti) Ve srovnání s E60 (měla DD), která se protáhla zatáčkami s velkou lehkostí, tak u F01 jde hodně cítit její váha a máte pocit, že vás v zatáčce přitahuje škarpa. Ale i tak je to moc pěkné svezení, ale bohužel možné budoucí závady hlavně na motoru (upečená turba, protékající vstřiky, vytahaný rozvodový řetěz - každá oprava blížící se 6-ti místné částce) mému rozumu říkají prodat. Jinak spotřeby - město 14-15l (courání po Praze 17l), dálnice cca 12,5l (když se nahodí na tempomatu 140, tak i 11,3l ale tahle jízda by nebavila ani mrtvolu). Aktuálně si dám od BMW pauzu, ale pak mám zálusk na F01 760i po FL (jsou tady sice taky už turba, ale už jsou umístěné na rozumném místě).