
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 745li - inzerát - poraďte jestli koupit
Já to poslouchám furt, že někdo jezdí za tolik a za tolik, Naposledy v hospodě jsem poslouchal že tam někomu jede jednička oktáfka v kombajnu za 5 litrů. Pak jsem poslouchal dál že dával 13 za rozvody a 27 za spojku a uplně poslední co řekl...no jo je to holt německej motor a to něco stojí....
podle mě to ani není o těch autech co škodofka vyrábí ale spíš o těch lidech co si to kupují. Myslím si, že jízda s novým superbem co má 77kw musí být minimálně stejně adrenalinová jako s M3.
podle mě to ani není o těch autech co škodofka vyrábí ale spíš o těch lidech co si to kupují. Myslím si, že jízda s novým superbem co má 77kw musí být minimálně stejně adrenalinová jako s M3.
byl by nějaký příklad? Nějaké srovnání? Opravdu by mě zajímalo levnější a lepší srovnatelné auto k Fabii/Octavii/Superbu.JaraX píše:pro každýho kdo si umí spočítat 1+1 je škodovka drahý auto, většina lidí co si to kupuje si myslí že je to kvalitní, ale za ty prachy jde koupit spousta lepších aut.
A jenom poprosím, srovnávejme srovnatelné. Tzn. stejný segment & výkon & rok výroby.
Tak se ukažte

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
pánové a co tento kousek?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
do nějaké top výbavy tomu tedy nějaké věci chybí a ani z fotek to nevypadá nijak zvlášť lákavě.
byli jste se někdo na ni kouknout?
pořád zvažuju zda nasypat do své e39 540iat a ještě chvíli si ji podržet, nebo ji raději střelit a koupit e65...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
do nějaké top výbavy tomu tedy nějaké věci chybí a ani z fotek to nevypadá nijak zvlášť lákavě.
byli jste se někdo na ni kouknout?
pořád zvažuju zda nasypat do své e39 540iat a ještě chvíli si ji podržet, nebo ji raději střelit a koupit e65...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
EDC a DD to má.
co mě spíš zarazilo že ve výpisu nevidím ani softclose...
při tom borec píše bezklíčové ovládání....to jakože to má CA které taky ve výpisu výbavy nevidím ale SC to nemá....to je divný...
asi se zatím na e65 vyprdnu a podržím ještě nějaký čas e39
ted vyjela nová sedma, tak počítám že během následujícího roka ceny e65 klesnou a pak budou slušné kusy už v tom rozmezí 150+
co mě spíš zarazilo že ve výpisu nevidím ani softclose...
při tom borec píše bezklíčové ovládání....to jakože to má CA které taky ve výpisu výbavy nevidím ale SC to nemá....to je divný...
asi se zatím na e65 vyprdnu a podržím ještě nějaký čas e39
ted vyjela nová sedma, tak počítám že během následujícího roka ceny e65 klesnou a pak budou slušné kusy už v tom rozmezí 150+
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
RomanM3 : CA to určitě nemá...to bys poznal už z fotek..CA má chromovej proužek na klikách...SoftClose nemá taky a jsou to dvě na sobě nezávislé věci, které šly objednat samostatně
jinak mě by spíš vadilo, že to nemá navigacim ani TV a má to tudíž malej displej
CD changer taky chybí
jinak mě by spíš vadilo, že to nemá navigacim ani TV a má to tudíž malej displej

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
klabos píše:Já jsem to osobně teda neviděl, ale na rovinu - 150k bych za to určitě nedal.. když si vezmu kolik věcí tam může být špatně tak do toho 50k zahučí jak nic a kolem 200k už jsou na prodej trošku jiný auta..








jasně, a za těch dvě stě už to bude auto, do kterého 50 nenasypeš, že?




xaler: jasně





kurevtor: Tak já nevím jak ty, ale já zrovna jednu levnou E66 dohromady dávám, tak si myslím, že vím co píšu. Kolem dvou kil se nechá sehnat určitě slušenější základ než je toto (nasypat 50 můžeš klidně i do auta za půl míč). Tahle má už z fotek za sebou těžkej život. Kolem dvou kil tuším prodával hurvajs svojí sedmu, i když sice naftovou, ale podle týhle to bylo nový auto. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
rok je uplně prdel, obocně nechápu kde se berou ty kecy že je Face spolehivější než předface, ono je to uplně to samy, dokonce mi přijde že je face min spolehlivlej, ale možna je to tím že předface už má třeba za sebou ten servis co ted absolvuje facelift. každopadně takovy ty kecy jak je 2004 lepší jak 2001 to je hruza.
vždy je to o servisu, i 2008 face může byt mrdka a 2002 topstav.
řešit u E65 rok je nesmysl.
vždy je to o servisu, i 2008 face může byt mrdka a 2002 topstav.
řešit u E65 rok je nesmysl.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
například u e38 je předface mnohem spolehlivější jako face. Mám pocit že jsme to tady řešili.
U e65/e66 netuším. Tam to bude dost podobné a je možné že v novějších modelech jsou další kurví.ka která se serou ? Nevím jednotky odchází hlavně vlivem špatně navrhnuté elektroniky, která se bud přehřívá nebo je poddimenzovaná a tak odejde nějaká součástka a mění se celá krabice...
Jak e60-e65. Alespon tak mi to říkal známej že BMW je zlaté ještě oproti jinejm automobilům.
Řešil třeba 4roky starého fiata nebo renaulta že to je teprve pěknej mazec. A jsou některé modely strašné krámy už z výroby.
OT: Obyčejnej fiat panda 1,2 z roku 2011 při koupi nám bylo řečeno že startovat ano ale po cc 5vteřinách někdy 8. Jinak nemusí fungovat třeba servo atd.
Tak když omylem máti nastartuje dříve, tak ztuhne servo a musí zdechnout a znovu startova. Takto auto vyjede z fabriky motor a snad 2-3 čidla to je vše, jednodušší už je snad jen sekačka na trávu.
U e65/e66 netuším. Tam to bude dost podobné a je možné že v novějších modelech jsou další kurví.ka která se serou ? Nevím jednotky odchází hlavně vlivem špatně navrhnuté elektroniky, která se bud přehřívá nebo je poddimenzovaná a tak odejde nějaká součástka a mění se celá krabice...
Jak e60-e65. Alespon tak mi to říkal známej že BMW je zlaté ještě oproti jinejm automobilům.
Řešil třeba 4roky starého fiata nebo renaulta že to je teprve pěknej mazec. A jsou některé modely strašné krámy už z výroby.
OT: Obyčejnej fiat panda 1,2 z roku 2011 při koupi nám bylo řečeno že startovat ano ale po cc 5vteřinách někdy 8. Jinak nemusí fungovat třeba servo atd.

Tak když omylem máti nastartuje dříve, tak ztuhne servo a musí zdechnout a znovu startova. Takto auto vyjede z fabriky motor a snad 2-3 čidla to je vše, jednodušší už je snad jen sekačka na trávu.

Já samozřejmě nevím o čem píšu. Ale vím, že do deset let starý sedmičky pade nasypeš tak jako tak. Někdo hned po koupi, někdo během prvního kvartálu a někdo během prvního roku. Ale stejně to do ní zahučí.klabos píše:kurevtor: Tak já nevím jak ty, ale já zrovna jednu levnou E66 dohromady dávám, tak si myslím, že vím co píšu. Kolem dvou kil se nechá sehnat určitě slušenější základ než je toto (nasypat 50 můžeš klidně i do auta za půl míč). Tahle má už z fotek za sebou těžkej život. Kolem dvou kil tuším prodával hurvajs svojí sedmu, i když sice naftovou, ale podle týhle to bylo nový auto.
Souhlasím s tím, že ten long z inzerátu není úplně to nej nej nej, ale za sto pade? To už mi přijde tak směšná cena, že obava o nasypání dalších padesáti litrů jsou lehce zcestný podle mě. Stane se to tak jako tak



Xaler: věk vypovídá, kupodivu, o věku. Takže o stáří vozidla. Pro tebe třeba není důležité jestli je auto staré 10 let nebo 20 let, pro mě to důležité je. A nemíchejte hrušky s jabkama - nikdo tady netvrdí, že stav musí vždy 100% korelovat se stářím auta. To ale neznamená, že rok výroby není důležitej. Je, třeba i proto, že různé ročníky totožného modelu se mohou lišit.