Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e65 - dynamic drive inactiv

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#1 Příspěvek od tesil »

Zacalo me to zlobit zpusobem, ze po nastartovani a pri jizde vse ok, jen pri uplnym zastaveni to hodi tuto chybu. Pak po rozjezdu to zase nekdy do dalsiho zastaveni zhasne, nekdy to sviti az do dalsiho nastartovani. Oleje je na rysku, diag pise nizky tlak nebo vysoka teplota systemu. Ted mam pred dovolenou, pak to budu resit. Setkal se s tim nekdo, at vim na co se pripravit?
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#2 Příspěvek od kabyr01 »

Tak nemám přímou zkušenost, ale napadá mě ta pumpa, co to tam ovládá...Zkoušel jsi jeji funkci přes INPU? Pokud se nepletu, tak by tam měla být volba na aktivaci a měl by jsi ji slyšet...

Ale je zvlaštní, že to někdy zhasne a někdy ne..
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#3 Příspěvek od tesil »

To je prave ono, ted sednu do auta a vse bude ok, rozjedu se, vse funguje, zastavim a behem vteriny co auto stoji to vyhodi hlasku. Pred mesicem vymena desek vcetne cidel, pak asi po 2 dnech to udelalo poprve, ale s dalsim nastartovanim byl klid az do minulyho tydne. Ted to dela pri kazdym zastaveni. Pokud to funguje, muzu s autem hazet jak chci a zadnej problem, vadi mu jen uplny zastaveni.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

nafta nebo benzín?
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#5 Příspěvek od tesil »

Nafta:-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

mrkni na řemenici na klice jestli není protočená, připadně at ti někdo vytočí plnej rejd s vyplou klimou.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#7 Příspěvek od tesil »

A co ma ten plnej rejd delat?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

nafta ma kvuli vibracim uchycenou řemenici kliky přes gumu, ta se často urve a začně prokluzovat, poháněné přislušenství pak zpomalí nebo se zastaví, viz pokles tlaku na DD, ale taky může být třeba přidřená pumpa protože to někdy jelo na sucho nebo tam někdo nalil špatny olej, každopádně řemenice mě napadá jako nejpravděpodobnější jelikož to tady měním furt.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#9 Příspěvek od tesil »

Diky za tip, ve stredu na to mrknu....Event. Muzu jit a nastartovat hned a dat plnej rejd bez te klimy....Co to bude delat?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

musí byt dva lidi, abys zkontroloval jeslti se ti neprotáčí řemenice na klice
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#11 Příspěvek od tesil »

Tak jsem rano nastartoval, nic nesvitilo, vypl klimu, protocil volant na doraz chvili drzel, nic se nedelo, rozjel se, prvni zastaveni ok, pri druhym to vypadlo a uz nezhaslo. Odpoledne zajedu proverit tu remenici.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#12 Příspěvek od tesil »

Tak remenice se chova uplne normalne, volantem jsem tocil jako o zivot a vse se zda uplne ok. Remen taky bez naznaku něčeho, co by tam byt nemelo.
Ted to necham koňovi, po dovoleny na to kouknu. Dalsi co me napada, nevim, jestli se ten olej meni a pokud ano, jestli byl nekdy menenej...rano bylo chladneji a slapalo to, ted odpoledne ani hovno. Diag hlasi vysokou teplotu....
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#13 Příspěvek od tesil »

Dalsi poznatek, rano nesvitilo nic, nekolikrat zastaveno hodne opatrne a neznatelne, vse ok, prvni normalni zastaveni a hned DD inactiv.
Dal kdyz vzpominam, prvni tato chyba vyskocila minuly tyden po razantnejsim dupnuti na brzdu a naslednym zastaveni. od te doby si to zije timhle zivotem. Kurva to musi byt nejaka picovina.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#14 Příspěvek od zzeli »

Zkus se projet po nejaky opravdu rozbity ceste, zastavovat, rozjizdet. Zjistis jestli s tim ma co do cineni otres a tedy kontakt.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#15 Příspěvek od tesil »

To jsem prave nevypozoroval, kdyz je to funkcni, muzu rezat zatacky, jezdit po cem chci a je to ok, jak zastavim, je to v prdeli:-)
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#16 Příspěvek od tesil »

Ted googluju ruzny stranky a snazim se prelozit ruzny fora, kde by bylo neco podobnyho popsanyho a narazil jsem na nejakou zminku o brzdove kapaline. To ma neco spolecnyho? Ta se totiz menila spolu s deskama a cidlama. Vice mene to chvili po tom zacalo zlobit.
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#17 Příspěvek od inspi1981 »

Udelej diagnostiku, at si chytrejsi
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#18 Příspěvek od tesil »

To pisu na zacatku, ta pise vysokou teplotu systemu a neco jako nizky zpetny tlak. Snad to rikam dobre.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

ale origo bmw diagnostiku a né nějaký shit, origo bmw diagnostika ti napíše i co se tam děje, na co se máš zaměřit apod.
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#20 Příspěvek od tesil »

No myslim, ze tou to bylo delany, ja to napsal hodne zjednodusene. Nebyl na to cas se v tom stourat. Zitra odlitam za teplem, tak to ted neresim, az se vratim jde se na to.
Odpovědět