Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 - zkušenosti s vyndáním katíků ?
-
RomanM3
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
hele já mám tedy sice e39 v8 4,4, takže je to možná trochu jiný. bez katů jsem to už koupil a už pokukuju a sháním katy co bych tam dal.
co se týče zvuku, jo ten je celkem dobrej....v nízkejch si to pokně brumlá, ve vysokých je to pila, ale dělá to fakt velký kravál. vevnitř to neslyšíš, ale zkusil jsem jednou otevřít okna mez barákáma a na dvojku to pořádně zadupnout a je to fakt brutální randál co to generuje. na dlouhé cesty po dálnici to díky tomu taky moc není, protože jak to točí přes dva dva a pul tis už je to dost hlasité uvnitř a tudíž po pár hodinách únavné....máš sedmu....ta je právě naopak o tichu a pohodlí na cestách
spotřebu a krouťák neumím posoudit - už jsem to tak koupil.
rozhodně to auto hlavně v zimě pěkně smrdí než se ohřeje a ani po ohřátí to nevoní po fialkách.
že to má vliv na tah odspodu věřím - nějaké zkušenosti s výfukama mám z M3, kde všichni tvrdí že jiný koncák nepoznáš atd....já dával SS místo série a teda poznat jsem to poznal....ten motor jel najednou od spodu trošku líp, ale zmizelo to kopnutí kolem 3,5tis otáček - bylo mnohem slabší a vršek byl taky se mi zdá slabší. na brzdě před jsem bohužel nebyl, tak nemám srovnání. byl jsem až po. ale když jsem to pak prodával, dal jsem k tomu i ten origo a doporučil přehodit zpět. o zvuku ani nemluvim
tedy pokud ti jde jen o zvuk případně o jednoho a pul poníka co možná přibyde na vršku tak je to kravina dělat....nůj názor, moje zkušenost
ještě edit: otáčky mi taky kolísaly a čím větší zima tím víc. po přetěsnění sání, vyčištění škrtící klapky nezakolíše ani prd při ranním startu
co se týče zvuku, jo ten je celkem dobrej....v nízkejch si to pokně brumlá, ve vysokých je to pila, ale dělá to fakt velký kravál. vevnitř to neslyšíš, ale zkusil jsem jednou otevřít okna mez barákáma a na dvojku to pořádně zadupnout a je to fakt brutální randál co to generuje. na dlouhé cesty po dálnici to díky tomu taky moc není, protože jak to točí přes dva dva a pul tis už je to dost hlasité uvnitř a tudíž po pár hodinách únavné....máš sedmu....ta je právě naopak o tichu a pohodlí na cestách
spotřebu a krouťák neumím posoudit - už jsem to tak koupil.
rozhodně to auto hlavně v zimě pěkně smrdí než se ohřeje a ani po ohřátí to nevoní po fialkách.
že to má vliv na tah odspodu věřím - nějaké zkušenosti s výfukama mám z M3, kde všichni tvrdí že jiný koncák nepoznáš atd....já dával SS místo série a teda poznat jsem to poznal....ten motor jel najednou od spodu trošku líp, ale zmizelo to kopnutí kolem 3,5tis otáček - bylo mnohem slabší a vršek byl taky se mi zdá slabší. na brzdě před jsem bohužel nebyl, tak nemám srovnání. byl jsem až po. ale když jsem to pak prodával, dal jsem k tomu i ten origo a doporučil přehodit zpět. o zvuku ani nemluvim
tedy pokud ti jde jen o zvuk případně o jednoho a pul poníka co možná přibyde na vršku tak je to kravina dělat....nůj názor, moje zkušenost
ještě edit: otáčky mi taky kolísaly a čím větší zima tím víc. po přetěsnění sání, vyčištění škrtící klapky nezakolíše ani prd při ranním startu
Kamarád odstranil katy na e65, auto přestalo fungovat, problémů bylo moc, nakonec musel sehnat nové za nemalé peníze aby auto vůbec plnilo účel, podle mě odstranit katy je sebevražda.
U M3 jsem taky dával zadní díl SS a musím souhlasit, že to nebylo nic moc, po dodělání ostatního, katy, svody, to nabralo jiný směr a teď toho nelituji.
U M3 jsem taky dával zadní díl SS a musím souhlasit, že to nebylo nic moc, po dodělání ostatního, katy, svody, to nabralo jiný směr a teď toho nelituji.
Měl e65 730d, nejdřív nechal katy repasovat, po cca 3týdnech se ozval jeden kat znovu, tak je vyndal, po prohlídce jsme zjistili, že repase probíhala asi tak, že do obalu udělali díru, žebra něčím propláchly a pak zavařily, podle mě fušeřina, podle lidí co to dělali, normální praxe.
Spotřeba se mu zvedla cca o 2litry, zhoršil se výkon a průběh točivého momentu, auto házelo neustále nějaké chyby, jednou to byla váha vzduchu, podruhé nějaké čidla, furt to házeli na řídící jednotku, že se to musí odladit programově, neodladili to ani po X návštěvách.Ptom co začal mít problém v zimě se starty, to vzdal a koupil jeté katy, od té doby vše funguje, pánové nakonec řekli, že chyba je v dieslu, že na každé benzínové e65 to funguje atd.
Spotřeba se mu zvedla cca o 2litry, zhoršil se výkon a průběh točivého momentu, auto házelo neustále nějaké chyby, jednou to byla váha vzduchu, podruhé nějaké čidla, furt to házeli na řídící jednotku, že se to musí odladit programově, neodladili to ani po X návštěvách.Ptom co začal mít problém v zimě se starty, to vzdal a koupil jeté katy, od té doby vše funguje, pánové nakonec řekli, že chyba je v dieslu, že na každé benzínové e65 to funguje atd.
-
buddy87
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: pon 01.12.2014 01:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Klubové ID: 3562
aha já mám e66 740li a spotřebu 14l (tak 80% popojíždky po městě 5km) a snejk mi dal na lambdy nějaký adaptéry či co aby to neházelo chybu motoru a žádnej problém bych řek, že s tím není, krom samozřejmě emisí, auto mi houpe tak 30s po nastartování na volnoběh po ujetí pár metrů je klid a občas se mi při nastartování vyvalí namodralej kouř....což se mi teda vůbec nelíbí vzhledem k tomu, že mám faktury od kompletní generálky motoru od minulýho majitele, ale je to jenom po nastartování, když to nechám stát na neutrálu a pak to prošlápnu tak nic...
tak sem chtěl právě vědět co to dělalo jemu bez katů, nicméně ani jedna věc u mě není zřejmě spjatá s katama
tak sem chtěl právě vědět co to dělalo jemu bez katů, nicméně ani jedna věc u mě není zřejmě spjatá s katama
2 buddy87
Ahoj, mám e65 750i a měl jsem podobnej problém. Je na to jednoduchej test. V mém případě naprosto stejné chování. Kouř pouze po nastartování. Jednalo o problém s odvětráváním klikové skříne. To je realizováno sadou kanálků v každém ventilovém víku. Test se dá udělat tak, že ideálně po jízdě sundáš odvětrávací membrány a pod nimi by jsi neměl nalézt žádný olej - správně by měl odtéct přepady do skříně. Další možností je vzít olej co máš v motoru a trochu ho nalít do toho kalíšku pod membránou, měl by odtéct dovnitř téměř okamžitě. V mém případě membrána oddělila mlhovinu a ta zůstávala v kalíšku a při startu byla podlakem nacucnuta do motoru. Výměna víka pro e65 750i 2x 10000,-kč.
Ahoj, mám e65 750i a měl jsem podobnej problém. Je na to jednoduchej test. V mém případě naprosto stejné chování. Kouř pouze po nastartování. Jednalo o problém s odvětráváním klikové skříne. To je realizováno sadou kanálků v každém ventilovém víku. Test se dá udělat tak, že ideálně po jízdě sundáš odvětrávací membrány a pod nimi by jsi neměl nalézt žádný olej - správně by měl odtéct přepady do skříně. Další možností je vzít olej co máš v motoru a trochu ho nalít do toho kalíšku pod membránou, měl by odtéct dovnitř téměř okamžitě. V mém případě membrána oddělila mlhovinu a ta zůstávala v kalíšku a při startu byla podlakem nacucnuta do motoru. Výměna víka pro e65 750i 2x 10000,-kč.
