Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dilema-745 2003 nebo 750 2006 po fl ?
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
záleží asi dost i na výbavě...745 a 750 dáš vpohodě do plynu jestli to chceš na denní ježdění...760tka většinou bývá víc vybavená...
málo informací si dodal...a hlavně nejdůležitější je co se ti líbí...někomu se předFL vůbec nelíbí a nekoupili by si ho
málo informací si dodal...a hlavně nejdůležitější je co se ti líbí...někomu se předFL vůbec nelíbí a nekoupili by si ho

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Čistě teoreticky - neměla by třeba převodovka u méně výkonné 745 vydržet déle? Je ten o něco slabší výkon odražen i v ceně provozu ve smyslu opotřebení dílů?Don píše:Ale zase vykon 750 je tez prijemnejsi.
(Začínám řešit podobné dilema a jsem rozhodnut pro e65 745/750 + LPG pro dlouhodobější užívání.. dost možná ve dvou kusech - pro mne a pro manželku.)
Btw, dělal jsem si zuby i na tvou X5

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
No pokud někdo projezdí 50tis km ročně a propálí benzín nebo LPG tak je to sakra znát.
Si to spočítejte...
Ročně to jsou klidně
Benzín: 13 x 32kč je 4,16kč na km krát 30 000km je 124 800kč v benzínu
LPG : 15x 15kč je 2,25kč na km krát 30 000km je 67 500kč v LPG.
úspora v LPG při provozu je kolem 57tisic kč.
Takže ikdyby kolem 50tis kč je to dost za 4roky je to rozdíl přes 200 000kč. jen v palivu.
A to někdo projede i 2x tolik km. Pak to máme přes 400 000kč rozdíl za palivo.
Mno je to každého věc. Kdo jezdí kolem komína nebo se.re miliony at klidně jezdí na co chce.... Ale kdo počítá prachy a má nějakej větší nájezd a rozpočet, tak by bylo fajn si to spočítat.
pokud někdo vezme 760iL a jezdí málo, tak klidně benzín není problém. jsou tací co to mají auto pro radost a pak neřeší.
Si to spočítejte...
Ročně to jsou klidně
Benzín: 13 x 32kč je 4,16kč na km krát 30 000km je 124 800kč v benzínu
LPG : 15x 15kč je 2,25kč na km krát 30 000km je 67 500kč v LPG.
úspora v LPG při provozu je kolem 57tisic kč.
Takže ikdyby kolem 50tis kč je to dost za 4roky je to rozdíl přes 200 000kč. jen v palivu.
A to někdo projede i 2x tolik km. Pak to máme přes 400 000kč rozdíl za palivo.

Mno je to každého věc. Kdo jezdí kolem komína nebo se.re miliony at klidně jezdí na co chce.... Ale kdo počítá prachy a má nějakej větší nájezd a rozpočet, tak by bylo fajn si to spočítat.
pokud někdo vezme 760iL a jezdí málo, tak klidně benzín není problém. jsou tací co to mají auto pro radost a pak neřeší.
Problem s LPG mam treba ja. Ja to proste z kazdyho auta citim, i kdyz ostatni lidi to neciti. Nechal jsem si pred lety namontovat LPG do Omegy 3,2 V6 a za pul roku jsem to dobrovolne nechal zase vyndat. Jezdilo to stejne jako na benzin, ale me proste ten smrad vadil. Jinak jsem na jednu rad, ze jsem si i diky tomu koupil V12. Je to proste jeste o level vys. Staci par dni jezdit v 760 a pak sednout do 750 a clovek hned citi ten rozdil...